----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minun mielestäni Pro-versio on juuri se maksullinen.

IMG_20180409_072103.png

Joka tapauksessa minulla on eri versionumerokin.

En ole enää ihan varma oliko se ovis viikonloppuna vai ei. Olen vähän kateellinen joskus niille joilla on selkeät oviskivut. Toki en mitään lamauttavaa kipua halua, mutta olisi kiva tietää missä mennään.

Täytyisi laittaa sen verran ovistestejä tilaukseen etteivät lopu kesken, mutta sitä aina elättelee toivoa että niiden tilaaminen on ihan turhaa, eikä viitsi tilata kaappiin "pölyttymään".

Hirvi, ymmärrän - olisihan se helpompaa, jos ei tarttis laskea tai testata, menis vaan ja olis selkeät tuntemukset :)
Joo, onhan noita miljoona noita versioita. Tämä minun on jostain vuoden takaa ja se on maksuton, mutta ainahan ne tarjoaa jotain uutta ja maksullista.
Täällä on päästy ”neon-vihreä räkä” -vaiheeseen, sorry TMI :)

Posti toi ison läjän raskaustestejä :-D Viikon kuluttua alan testailemaan, tai ehkä jo sunnuntaina vaikkei silloin vielä voi mitään näkyä. Päätin siis että minulla oli ovis eilen :-D Varmaan testailen taas 2-3 kertaa päivässä kun epätoivoisena haluan nähdä edes haamuviivan. Eihän siinä mitään jos on niin halvat testit että niitä raaskii tuhlata.

Hannulille voimia, toivottavasti tilanne kääntyy vielä parhain päin!

Mulla on nyt kaks päivää ollut rinnat niin kipeet, etten viime yönä saanu nukuttuakaan sen takia.. Ei oo koskaan aikaisemmin ollut tällaista. On myös oudosti paljon pahempi vas rinnan osalta. Oon päivän aikana kolme kertaa räplänny rintsikat läpi, kun tuntuu koko ajan , niin kuin joku painais tai nipistäis vas rintaa.

Joo, räjähtäköön vaikka tissit, jos testi ois positiivinen, mut jos nää on jotain upeita uusia pms-oireita, niin se on kyllä jo todella huonoa huumoria...:hungover:

Täällä ollu pää illan tosi kipeä. Semmosta menkkoja enteilevää kipua.

Hannulille tsemppiä! Oliko teillä niin että asutte erillänne? Helpottaa käytännön järjestelyjä. Ootko surullinen vai helpottunut?

Hannulille tsemppiä! Oliko teillä niin että asutte erillänne? Helpottaa käytännön järjestelyjä. Ootko surullinen vai helpottunut?

Joo, meillä on omat asunnot. Mutta käytännössä puolet sen kamoista on mulla, kun se muutti pienempään eikä ne kaikki mahtunu uuteen. Surullinen olen. Oon niin paljon tähän suhteeseen liki 8vuodessa antanu, ja niin alas mut on lyöty. Olen antanut niitä kuuluisia viimeisiä mahdollisuuksia ihan liikaa, uskoen aina että se muuttuu. Ei muutu. Hän on pettäjä. Surullisin olen kuitenkin, että mun vauvahaave nyt romuttuu. Jos voittaisin lotossa, menisin yksin hoitoihin. Ja niin, pahinta on että mulla on tunteet vielä kuitenkin, rakastan niin että sattuu. Mutta enemmän pitää rakastaa itseään, mä en jaksa enää tämmöistä.

Joo, meillä on omat asunnot. Mutta käytännössä puolet sen kamoista on mulla, kun se muutti pienempään eikä ne kaikki mahtunu uuteen. Surullinen olen. Oon niin paljon tähän suhteeseen liki 8vuodessa antanu, ja niin alas mut on lyöty. Olen antanut niitä kuuluisia viimeisiä mahdollisuuksia ihan liikaa, uskoen aina että se muuttuu. Ei muutu. Hän on pettäjä. Surullisin olen kuitenkin, että mun vauvahaave nyt romuttuu. Jos voittaisin lotossa, menisin yksin hoitoihin. Ja niin, pahinta on että mulla on tunteet vielä kuitenkin, rakastan niin että sattuu. Mutta enemmän pitää rakastaa itseään, mä en jaksa enää tämmöistä.

Hannulii77 :) ...mitä ihmettä?!:eek:

Koita kestää:hug013
Jospa aamulla asiat näyttää paremmalta:Heartblue

Hannuli pettikö miehesi sua?

Täällä eilinen kovanpääkipu illalla otsalla ja silmien takana kertoo menkkojen olevan tulossa muutaman päivän päästä. Huoh...

Näinkin voi sanoa. Eihän se yllätyksenä tullut, kun olen samasta asiasta antanut anteeksi lukuisia kertoja. Nyt oli vaan se viimeinen.

Hannuli77 :) Suruaika siis?....:hug013

Vai oletko sitä sorttia, että pyyhit pölyt jaloista ja uutta kohti? :)

Unelmien prinssi voi tulla vastaan vaikka kauppareissulla tänään:happy119

Näinkin voi sanoa. Eihän se yllätyksenä tullut, kun olen samasta asiasta antanut anteeksi lukuisia kertoja. Nyt oli vaan se viimeinen.

SIIIS MITÄ TÄÄ TEKEE??!?? :banghead:

Lähetin vain yhden viestin....

Anteeksi:shy::smiley-ashamed008

Mun mielestä on jännä kun rakastaa edelleen toista vaikka toinen tekee typeryyksiä. Mulla tunteet kuolee kyllä toisen huonon käytöksen vuoksi. En taida enää rakastaa miestä. Ehkä välitän vähän...

Mä jäin mun exsään koukkuun, vaikka se oli pettäjä ja alistaja. Vielä 16 vuoden jälkeenkin en voi sanoa, että olisin yli kaikesta, mitä tapahtui. Ihminen mieli on usein outo.

Mä jäin mun exsään koukkuun, vaikka se oli pettäjä ja alistaja. Vielä 16 vuoden jälkeenkin en voi sanoa, että olisin yli kaikesta, mitä tapahtui. Ihminen mieli on usein outo.

Hui....ompas täällä elämäntarinoita...:eek:

Miten alistaminen tapahtui? Ja millä tavalla tuo suhde sitten loppui?

Takaisin