Katjusha
Kunnioitettu kommentaattori
Näköjään :-( Onko sinulla maksullinen?
Ei ihan tavis maksuton. Ladytimer Pro version 4.3.7
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Näköjään :-( Onko sinulla maksullinen?
Dpo 10 ja tyylipuhdas nega Taitaa olla viimeinen mahollisuus raskautumiseen, miehen kanssa välit poikki.
Hannulille tsemppiä! Oliko teillä niin että asutte erillänne? Helpottaa käytännön järjestelyjä. Ootko surullinen vai helpottunut?
Joo, meillä on omat asunnot. Mutta käytännössä puolet sen kamoista on mulla, kun se muutti pienempään eikä ne kaikki mahtunu uuteen. Surullinen olen. Oon niin paljon tähän suhteeseen liki 8vuodessa antanu, ja niin alas mut on lyöty. Olen antanut niitä kuuluisia viimeisiä mahdollisuuksia ihan liikaa, uskoen aina että se muuttuu. Ei muutu. Hän on pettäjä. Surullisin olen kuitenkin, että mun vauvahaave nyt romuttuu. Jos voittaisin lotossa, menisin yksin hoitoihin. Ja niin, pahinta on että mulla on tunteet vielä kuitenkin, rakastan niin että sattuu. Mutta enemmän pitää rakastaa itseään, mä en jaksa enää tämmöistä.
Hannuli pettikö miehesi sua
Näinkin voi sanoa. Eihän se yllätyksenä tullut, kun olen samasta asiasta antanut anteeksi lukuisia kertoja. Nyt oli vaan se viimeinen.
Näinkin voi sanoa. Eihän se yllätyksenä tullut, kun olen samasta asiasta antanut anteeksi lukuisia kertoja. Nyt oli vaan se viimeinen.
Mä jäin mun exsään koukkuun, vaikka se oli pettäjä ja alistaja. Vielä 16 vuoden jälkeenkin en voi sanoa, että olisin yli kaikesta, mitä tapahtui. Ihminen mieli on usein outo.