----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
:greet025....
siis kp9 ja lähestulkoon ovisplussa!!:eek: En usko silmiä!

Ei helvetti, mitä mun kropassa tapahtuu?? Kai johtuu siitä, että on 45v.:hungry:

Aina ennen ovisplussa on ollut välillä kp13-16..

Onko tämä jotain vaihdevuosia ennakoivia oireita? (Huom. Letrot otin, minimi annos) APUA?!?:wideyed:

Voiko toi letro lääke tehdä vahvaa viivaa ovistestiin, ilman ovista?:wideyed::rolleyes::wideyed:

Last edited by a moderator:
Hui....ompas täällä elämäntarinoita...:eek:

Miten alistaminen tapahtui? Ja millä tavalla tuo suhde sitten loppui?

Mun kohdalla manipuloitiin minut syylliseksi monessa asiassa, lytättiin minun perhe ja ystävät jne. koska eivät olleet varakkaita jne. Sitten kun itse oli ties missä, niin minun syyksi, että ”pihtaan”... monenlaista. Mutta karismaattinen ihminen, taitava manipuloija todella. 29-vuotispäivän kynnyksellä totesin, että tämä ei voi jatkua, en voi ajatella lapsia tämän kanssa jne. Alkoholinkäyttö ja juhliminen kävi silloin vappuna aivan kohtuuttomaksi. Silloin päätin tämä on tässä ja ilmoitin, että haluan erota ja muutaman viikon kuluttua muutin toiseen asuntoon. Jäimme kavereiksi, mutta en voi enää olla kanssaan tekemisissä, koska niin monin tavoin en häntä kunnioita.

Mun kohdalla manipuloitiin minut syylliseksi monessa asiassa, lytättiin minun perhe ja ystävät jne. koska eivät olleet varakkaita jne. Sitten kun itse oli ties missä, niin minun syyksi, että ”pihtaan”... monenlaista. Mutta karismaattinen ihminen, taitava manipuloija todella. 29-vuotispäivän kynnyksellä totesin, että tämä ei voi jatkua, en voi ajatella lapsia tämän kanssa jne. Alkoholinkäyttö ja juhliminen kävi silloin vappuna aivan kohtuuttomaksi. Silloin päätin tämä on tässä ja ilmoitin, että haluan erota ja muutaman viikon kuluttua muutin toiseen asuntoon. Jäimme kavereiksi, mutta en voi enää olla kanssaan tekemisissä, koska niin monin tavoin en häntä kunnioita.

Katjusha :) Rohkeasti toimit ja ihan oikein!! :) :Heartbigred Hienoa.
Pisteet kotiin.

Taitaa olla viimeinen mahollisuus raskautumiseen, miehen kanssa välit poikki.

Hannuli77 :) Miehiä maailmasta löytyy... vielä joku haluaa lapsia ja olet onnekas niitä hankkimaan:p

Jaksuja!:Heartpink

Katjusha :)

Onneksi selvisit kaikesta ja olet nyt onnellinen:hug013:Heartpink

Ei siis helkkari!!:devil10

.

Näinkin voi sanoa. Eihän se yllätyksenä tullut, kun olen samasta asiasta antanut anteeksi lukuisia kertoja. Nyt oli vaan se viimeinen.

Ompa todella ikävää.. Miten jakselet? Petolliset ihmiset osaa kyllä satuttaa, kokemusta on.. Karma kyllä seuraa ja edestä löytää sen minkä taakse jättää. Jokainen kyllä ansaitsee luotettavan kumppanin.

Tännepäin kuuluu suoraan sanottuna ihan mälsää.. Menkat ei oo vieläkään alkanu ja molemmat lapset on edelleen kipeenä - toisella molemmat korvat tulehtunu ja toisella silmä- ja kurkunpään tulehdus, trallallaa.. 1,5 viikkoa sairastettu, piti työharjoittelukin keskeyttää kun lapset ei tietenkään kipeenä voi mennä päivähoitoon.. Meinaa mökkihöperyys iskeä!

M-M mikä kp jo menossa? Sais jo alkaa jos kerta plussaa ei tuu. Ja paranemisia pienille! Onpa tulehduksia kerrakseen.

Täällä dpo 11. Ei mitään kiinnostusta testaamiseen. Toissapäivänä oli se tuttu pääkipu ennen menkkoja joten turhaa testailisin.

M-M:n pesueelle paranemisia!

Hannulille lämpimiä ajatuksia! Vaikeat ajat sinulla menossa.. Toivottavasti sulla on siellä jotain läheisiä ympärillä, joilta saat tukea tarvittaessa.

Täällä kp 1.:crybaby2Todellatodellatodella syvältä. Aamulla testasin vielä puhtaan negan ennen kuin vuoto alkoi. Rinnat edelleen kipeet.

M-M mikä kp jo menossa? Sais jo alkaa jos kerta plussaa ei tuu. Ja paranemisia pienille! Onpa tulehduksia kerrakseen.

Täällä dpo 11. Ei mitään kiinnostusta testaamiseen. Toissapäivänä oli se tuttu pääkipu ennen menkkoja joten turhaa testailisin.

En oo enää edes laskenu että monesko kp.. Alavatsaa kyllä juilii lupaavasti nii eiköhän ne ennen Juhannusta ala :)

Mennään tänään miehen kanssa "keskustelemaan", hänen aloitteestaan. Saa nähdä...

Dpo12 ja nega. Viime kierrossa menkat alkoi dpo13, vielä ei edes tuhruta. Huono olo ihan kuin oviksen jälkeen. Aina yllätyn siitä, miten nää kierrot menee ihan erilailla, mutta lienee tätä kropan vanhenemista.

Hippuselle pahoittelut! On tää niin kurjaa hommaa välillä.

Hannuli pidä kuitenkin puolesi. Mieti voiko toista rakastaa kun pettää. Vai haluatko niin vauvaa että annat anteeksi. Tässä iässä hankalaa äkkiä löytää uutta siittäjää...

Hippuselle pahoittelut! On tää niin kurjaa hommaa välillä.

Hannuli pidä kuitenkin puolesi. Mieti voiko toista rakastaa kun pettää. Vai haluatko niin vauvaa että annat anteeksi. Tässä iässä hankalaa äkkiä löytää uutta siittäjää...

Hannuli :)

Muskan kanssa samaa mieltä, että vain siittäjän takia ei kannata roikkua huonossa suhteessa.

Vielä ollaan kuitenkin niin nuoria, että ehdit vaihtaa kumppania ja mahdollisesti hankkimaan lapsen! :) Tsempit!

Jotenkin tuntuu, että me 40++50++ vuotiaat naiset ollaan liian itsestäänselvyyksiä ja poljettuja, kun kakskymppiset jyrää päälle!:hungry:

:greet025 ihan pakko todeta, että en ikimaailmassa rohkaise ketään eroon.

Tämähän on vaan keskustelupalsta, mutta onneksi meillä on täällä jokin henkireikä:HeartpinkVertaistukea!

Elämä on toooosi monimutkaista!:wideyed::angel11

Kaikkea tulee ja sattuu... usein miehet löytävät kivoja mimmejä, juttuseuraa jne..
Niin ELÄMÄ ON!:hungover:

Tai sitten ei... :joyful:

No, omalta osaltani tein miehelle selväksi ihan nuorena (alle 20v.), että jos toinen ei ole rehellinen suhteessa, niin ei kumpikaan sitä ole! Ellei sopua saada, niin suhde loppuu HETI 100%.:wink

Vielä ei olla ehditty painia näiden tilanteiden takia, sillä ollaan 'ehkä" jopa vieläkin rakastuneita, tämän yhteisen n. 30vuoden jälkeen.

Saa nähdä...:happy119

Elämä kehittyy, ihmiset muuttuu...Ei voi pysähtyä...

Tsemppii!!:gen014:gen014:gen014:gen014

PLUSSA PUHURIA!!:happy090:happy090

.

Tähti en varsinaisesti ollu siittäjä-homman puolella enkä vastaan, mietin vain. Mietin teenkö sitä itsekin nyt vai enkä vaan saa aikaiseksi ryhtyä eroamaan. Vai luulenko muka kuitenkin et välit vois parantua. En tiedä enkä jaksa sitä juuri tällä hetkellä miettiä.

Minä kyllä kannustan eroamaan, jos syytä on. Elämä on pitkä ja meillä on vielä edessä hyviä vuosia. Tapasin mieheni 42-vuotiaana, juuri sopivaan aikaan.

Minä kyllä kannustan eroamaan, jos syytä on. Elämä on pitkä ja meillä on vielä edessä hyviä vuosia. Tapasin mieheni 42-vuotiaana, juuri sopivaan aikaan.

Yölento :) Olet rohkea..onneksi kaikki meni hyvin ja sopivaan aikaan.

Aiempi ei enää kelvannut?

.

Tähti en varsinaisesti ollu siittäjä-homman puolella enkä vastaan, mietin vain. Mietin teenkö sitä itsekin nyt vai enkä vaan saa aikaiseksi ryhtyä eroamaan. Vai luulenko muka kuitenkin et välit vois parantua. En tiedä enkä jaksa sitä juuri tällä hetkellä miettiä.

Muska77 :) Kinkkinen tilanne. Ehkä kannattaa katsoa...

Kokeile esim. jotain uutta, katso miten mies suhtautuu...

Takaisin