Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi kaikki te saisitte tulla samaan venoseen, tilaa on! Ite pelkään vielä tippuvan sen kyydistä...
Kesäkuussa aloitettiin yritys, tärppäs yk2 ja km lokakuussa, sen jälkeen onkohan ollut 5 kiertoa. Eli onko sitte yk7? Kerroin miehelle ja oli yllättynyt. Ties varmaan heti ku tuli tikun kans vastaan.
Mulle viides miehelle kolmas, yhteensä jos lapset lasketaan niin kuudes. Mulla siis 3 omaa.
Mollukka :) Oletkin jo tosi pitkällä. Neuvolan laitteet ei ole aina ihan sieltä tasokkaammista päistä, joten ehkä kannattaa käydä lääkärillä, jos huolettaa. Luultavasti kaikki on silti oikein hyvin, kuten Nt-utrassa.
Onko sulle muuten tehty riskiseula? vai tuliko se vasta 40+ iässä tms. Muistan, että kutsu tuli sinne jo pelkän iän vuoksi, toinen mikä vaikutti oli istukkahormonilukema. Muistaakseni seula, ei ole pakollinen.
Hyvää kevättä ja odotusta!
Tähti on ylipainoa ja kilpparin vajaatoiminta.
Gyne sanoi että paikat näyttää hyvältä nelikymppiseksi.
Miehen tyttö asuu äitinsä luona. Mun tytöt välillä isällään mutta joo vilinää on.
Mä oon myös kuullut että saattaisi raskautua helpommin jos on jo ollut raskaana. Mutta toisaalta jotkut jotka saa ekan alulle helpolla voi toisen yrittäminen sitten kestää.
Miten Hannuli sulla alkoiko menkat? Ja kuinka miehen kanssa?
Tuossapa vähän kuvaa. Ns. Toi alempi tältä aamulta ylempi eiliseltä aamulta. Hivenen ehkä vahvempi . En tiedä. Lämmöt 37-37.2 välillä. Päätä särkenyt monta päivää. Ja mikä sai mut testaamaan. No ihme nipistelyt kohdun tuntumalla. Kp nyt 21/25-26
No ei ole vieläkään alkanut :? Tuhruttaa, mutta ei siteeseen asti. Dpo15 laskujeni mukaan. Ei kunnon juilintaakaan, ajoittain menkkakipuilee. Ehkä huomenna... Eilen testasin negan.
Miehen kanssa nyt hyvä vaihe, ollaan oltu taas kuin vastarakastuneita. Hän jopa kaatoi mut sänkyyn, laski varmaan ettei ole "ne" ajat :)) Mutta en rakentele pilvilinnoja, päivä kerrallaan. Meillä on vuoristorataa ollut koko suhde.