----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onhan se hyvä, että näissä hoidoissa edetään yksilöllisesti mahdollisuuksien mukaan, mutta lahjasoluissa taitaa olla tiukempi ikäraja. Ainakin tuo kamuni tilanne kummastuttaa. Ehkä hänkin saisi lahjasoluja vielä toisella klinikalla helpommin.

Kuumeinen olo jatkuu. Lämmöt on korkealla. Kipeänä en mielestäni enää oo noin muuten. Tosin mulla muutenkin herkästi kaikki tekee lämpöilyä. 37 oli aamulla :confused005 hauska olis tietää missä tää kierto menee vai ei missään. Vai onko taas edellisen kierron vastaava tilanne että venyy pitkälle. Yönkin nukuin kuin tukki, ihankuin keltarauhaslääkkeitä syödessä

Onhan se hyvä, että näissä hoidoissa edetään yksilöllisesti mahdollisuuksien mukaan, mutta lahjasoluissa taitaa olla tiukempi ikäraja. Ainakin tuo kamuni tilanne kummastuttaa. Ehkä hänkin saisi lahjasoluja vielä toisella klinikalla helpommin.
Dextralla se olisi 46v lahjasoluihinkin. Käsittääkseni sen vanhempia ei hoideta missään Suomessa lahjasoluin. Muoks. Tää tosin perustuu mun tietoon vanhoilta ajoilta. Voihan se olla että kaikki on niissäkin muuttunu.

Dextralla se olisi 46v lahjasoluihinkin. Käsittääkseni sen vanhempia ei hoideta missään Suomessa lahjasoluin. Muoks. Tää tosin perustuu mun tietoon vanhoilta ajoilta. Voihan se olla että kaikki on niissäkin muuttunu.
Soita Dextraan ja kysy, jos teillä on sinne ollut asiakkuuskin. :rolleyes:

Minä en tosiaankaan tiedä näistä lahjasoluista mitään. Kuulostaa vaan niin kummalliselta, koska kamuni on nyt 44v eikä enää kerkeä hoitoihin. Onkohan se niin, että jos täälläpäin tehdään, niin luovuttajakin olisi oltava täältäpäin. Täällä taitaa siis olla munapula.

Tähdellä muistaakseni saatiin ekassa ivf-yrityksessä ihan hyvä kasvattelusaldo, joten toivottavasti ehtivät tarvittaessa toiselle kierrokselle uusilla hormoniannoksilla. Ellei sitten tärppi tule nyt, mitä tietysti toivomme. :grin

Motto78 :) Kiitos muistelemisesta. Joo, kyllä oli "supersaalis" IVF:ssä, siis ikään nähden. Samanlainen, kuin nuorilla about 30-v.

Mutta nyt vaan pitäisi löytää jostain se motivaatio lähteä uudestaan tähän IVF-hoitoon. Piikit ja lääkkeethän mulla jo on, että kaikki on vain ajanvarausta vailla....

Hyvää odotuksen jatkoa!:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred

Motto78 :) Kiitos muistelemisesta. Joo, kyllä oli "supersaalis" IVF:ssä, siis ikään nähden. Samanlainen, kuin nuorilla about 30-v.

Mutta nyt vaan pitäisi löytää jostain se motivaatio lähteä uudestaan tähän IVF-hoitoon. Piikit ja lääkkeethän mulla jo on, että kaikki on vain ajanvarausta vailla....

Katsot vaikkapa lapsen vauvakuvia. Eiköhän se motivaatio sieltä löydy.

Mitäs @Helena80 menee!?
No kp17. Ja niin kumma päivä oli kyllä, kun olin siellä ykkösluokassa sijaisena matikassa ja äikässä. Sen jälkeen vielä 8lk ohjelmointia vetämässä. Voi niitä ykkösiä, pikku palleroita :love017 Innokkaasti viittailivat tunnilla ja tulivat jonossa näyttään tehtyjä tehtäviä. Äikässä piti kirjoitella k-alkuisia sanoja ja piirtää niiden kuva. Kyllä oli pokassa pitelemistä, kun pojille tuli ekana mieleen koirankakka ja kikkeli :hilarious:

Miten teidän ivf meni? Saitteko millaisia alkioita?

No kp17. Ja niin kumma päivä oli kyllä, kun olin siellä ykkösluokassa sijaisena matikassa ja äikässä. Sen jälkeen vielä 8lk ohjelmointia vetämässä. Voi niitä ykkösiä, pikku palleroita :love017 Innokkaasti viittailivat tunnilla ja tulivat jonossa näyttään tehtyjä tehtäviä. Äikässä piti kirjoitella k-alkuisia sanoja ja piirtää niiden kuva. Kyllä oli pokassa pitelemistä, kun pojille tuli ekana mieleen koirankakka ja kikkeli :hilarious:
Haha aika jännä joo :hilarious: kummasti tuo pierukakkahuumori uppoaa kaiken ikäisiin kakslahkeisiin.
Mennään siis samoilla KPllä :rolleyes: ainoa vaam et mulla on olo ku olis kp29 menossa. Ehkä ne menkat alkaa aikaisin ku viime kierto oli sen 40 :confused005

Täällä kp 13 ja ei vieläkään plussaa. Huomenna se todennäköisesti jo on. Joten luultavasti perjantaina sinkoaa. Ukko palaa myös silloin. Taas saa jännätä, että kumpi kerkee ensin. Ovis vai ukko. Sunnuntainen sessio ei taida kantaa perjantaille asti. Torvet pitäis olla täynnä ennen ovista, nyt siellä on vain muutama tyyppi tai ei ketään enää. Pasketta.

Katsot vaikkapa lapsen vauvakuvia. Eiköhän se motivaatio sieltä löydy.

Yölento :) Motivaatio on satasella, joka kuukausi insseissä käyty...se vaan, että IVF ei olekaan pikkujuttu:smiley-ashamed004:smiley-ashamed004.

En pelkää piikkejä, mutta aloin vihata niitä....itsensä piikittäminen ei ole ihan kivaa.

Motivaatiota syö myös työskentely varotuslapun alla, vaikka se ei olekaan "kai" enää voimassa. Mutta koskaan ei tiedä mitä jokin epäluotettava pomo tempaisee.

Tänään pomo niin kiitteli kovasti avusta, koska ei hän mitenkään pärjää ilman mua. Teen sille paljon asioita ja huolehdin myös sen isoista service tilauksista.

Tosin onhan meidän välit etääntyneet ikuisesti, koska en ikinä hyväksy mitään väärin perustein rukattuja varoituslappuja. Mulle se kertoo ihmisestä liian paljon, joka tällaista tekee, että tähän henkilöön ei voi luottaa koskaan. Tilanne syö motivaatiota....

Mutta joo....vauvankuume on korkealla:Heartred:cheers:smiley-bounce013

Takaisin