----45+++++ kuumeiset

Eli Tähden inssi 1.11 ja testipäivä 17.11? Eli yli kaksi viikkoa. Kaksi viikkoa inssistä on 15.11. Eikö? Kunhan vaan mielenkiinnosta utelen.

Kokeilehan itsekin joskus Klinikkaa, niin et viitsisi arvostella muita jatkuvasti.

Inssi oli 1.11. ovulastaatio 2.11. ja Klinikan antama testipäivä paperissa lukee 17.11.
 
Klinikka laskee testipäivän aina dpo17, koska silloin tilastollisesti viimeisinkin plussa pitäisi olla jo haavissa.

Tämä ainakin Dextralla.
Oh. Olen yllättynyt. Dextra on yksi kalleimmista joskin tällä hetkellä Suomessa eniten mainetta keränneistä klinikoista. Täytyy myöntää että kateeksi käy teidän rahatilanne.. meil on olevinaan ihan ok tulot mut ei never mahiksia reilun 500-600€ hoitoihin joka kk :sorry: (joskaan ei mennä muutenkaan enää)
 
@Tähti ★ et ole ainakaan Dextralla.. sivuilla lukee näin (mielenkiinnosta piti katsoo kun ne tosiaan tuntuu olevan nihkeitä kaikkialla)

Klinikallamme hoidetaan alle 46-vuotiaita naisia.
 
Oh. Olen yllättynyt. Dextra on yksi kalleimmista joskin tällä hetkellä Suomessa eniten mainetta keränneistä klinikoista. Täytyy myöntää että kateeksi käy teidän rahatilanne.. meil on olevinaan ihan ok tulot mut ei never mahiksia reilun 500-600€ hoitoihin joka kk :sorry:

Sharmander :) No me ollaan painettu duunia vuosikymmeniä ennen ekaa lasta, (jonka sain 43-vuotiaana). Pesämunaa on säästynnyt ja toki molemmilla on täydet kuukausitulot tälläkin hetkellä.

Ollaan molemmat tehty paljon töitä ja (edetty uralla), ollaan oltu myös tosi tarkkoja menojen suhteen. Ostettiin iso asunto 30-vuotiaana, joka maksettiin työtulolla aika pian. Ollaan matkusteltu tosi paljon ja elämä on ollut ihanaa, vaikka työt onkin rankkoja.

Ratkaisevin on ollut se, että parisuhde on ollut toimiva ja ollaan onnellisia:Heartpink

Laitan kyllä omat säästöni tähän projektiin, jonka nimi on: vauva - sisarus!:happy:
 
Last edited by a moderator:
@Tähti ★ et ole ainakaan Dextralla.. sivuilla lukee näin (mielenkiinnosta piti katsoo kun ne tosiaan tuntuu olevan nihkeitä kaikkialla)

Klinikallamme hoidetaan alle 46-vuotiaita naisia.

Sharmander :) Oon hoidossa kyseisellä klimikalla...Sieltä tuli meidän 3-v. esikko ekalla inssillä :)
 
Sharmander :) Tilastollinen mahis 46 vuotiaana ilman Klinkkaa on 0.8%....Klinikan inssillä se on 5 %...

Ehkä valitsen tässä Klinikan, koska siihen on (taloudellinen) mahdollisuus :)
Ikä ei muutu onko hoito inssi vai ei. Prosentit tulee puhtaasti siitä mitä tilastollisesti tän ikäisen naisen munasoluista on jäljellä, mikä on laatu ja mikä riski KM. Inssi tehdään yleensä puhtaasti siksi että siittiöissä on liikkuvuusongelmaa tai kohdunkaula on hankala. Tälläin tsäänssit paranee noin niinkuin kertaa kohti. Siksi sanotaan että 3-4 inssin jälkeen mahikset ei juuri enää lisäänny jos tulosta ei ole tullut.
 
Ikä ei muutu onko hoito inssi vai ei. Prosentit tulee puhtaasti siitä mitä tilastollisesti tän ikäisen naisen munasoluista on jäljellä, mikä on laatu ja mikä riski KM. Inssi tehdään yleensä puhtaasti siksi että siittiöissä on liikkuvuusongelmaa tai kohdunkaula on hankala. Tälläin tsäänssit paranee noin niinkuin kertaa kohti. Siksi sanotaan että 3-4 inssin jälkeen mahikset ei juuri enää lisäänny jos tulosta ei ole tullut.

Me mennään kuitenkin insseillä ihan varuin vuoksi. Inssien hinta ei hetkahduta meidän taloutta millään tavalla.

IVF ois tarjolla, mutta en ole vielä varma yritetäänkö sitä uudelleen....
 
Kyllä kyllä....
Hyvään osoitteeseen menevät, nimeltä vauva:smiley-angelic003
Joo. Eikai siinä jos teillä on myös tulostakuu :smiley-angelic003

Mulla on kans perhetuttu jonka mielestä oli kamalan vaikea ajoittaa yhdynnät ovikseen. Mies sai suorituspaineita. Mut kun oli lyödä dollaria tiskiin niin tekivät IVF hoidot ja valikoivat jopa sukupuolen (ulkomailla tämäkin käy). Eikä ollu ikä eikä lapsettomuuskaan siis syynä. Paneminen oli vaan haastavaa :rolleyes:Mut joo. Nämähän on valintoja kaikki tyyni :dance011
 
Joo. Eikai siinä jos teillä on myös tulostakuu :smiley-angelic003

Mulla on kans perhetuttu jonka mielestä oli kamalan vaikea ajoittaa yhdynnät ovikseen. Mies sai suorituspaineita. Mut kun oli lyödä dollaria tiskiin niin tekivät IVF hoidot ja valikoivat jopa sukupuolen (ulkomailla tämäkin käy). Eikä ollu ikä eikä lapsettomuuskaan siis syynä. Paneminen oli vaan haastavaa :rolleyes:Mut joo. Nämähän on valintoja kaikki tyyni :dance011

Sharmander :) Ei ole takuuta lapsesta

Olen silti valmis ottamaan riskin ja yrittämään. Onneksi Klinikka yrittää auttaa :)

Harkinnassa on uusi IVF-hoito, ellei sitten pian insseillä tärppää:cheers
 
Sharmander :) Ei ole takuuta lapsesta

Olen silti valmis ottamaan riskin ja yrittämään. Onneksi Klinikka yrittää auttaa :)
No joo. Terveisiä vaan Dextraan! Hienoa että auttavat. Moni ei enää apuja saa tässä(kään) iässä. Ennen oli nihkeempää ja sopimukset lyhyitä. Näin ne ajat muuttuu.
 
Takaisin
Top