----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No joo. Terveisiä vaan Dextraan! Hienoa että auttavat. Moni ei enää apuja saa tässä(kään) iässä. Ennen oli nihkeempää ja sopimukset lyhyitä. Näin ne ajat muuttuu.

Me saadaan hoitoa, eikä sopimuksessa ole mitään loppumisaikaa...hoitoja voi saada ihan pitkälle kohti 50v....
:)

Me ollaan ropomme kannettu hoitoihin 2001-2015. Taitaa mennä 20000 rikki ellei ylikin :hilarious: nyt vaan naatitaan :love022

Sharmander :) Kalliiksi tämä kyllä käy...ja pitää olla jatkuvat tulot, että yrittäminen Klinikalla onnistuu, joka kuukausi.

Harmillista, että lapsen yrittäminen tehdään turhan kalliiksi:chicken: :whacky011

Mutta sitten kun onnistuu, on lopputulos rahassa mittaamattoman arvokas:Heartred

Me saadaan hoitoa, eikä sopimuksessa ole mitään loppumisaikaa...hoitoja voi saada ihan pitkälle kohti 50v....
:)
Mielenkiintosta. Nyt eiku kaikki naikkoset täällä puhelua Dextraan ja paperit valamiiks. Eihän sitä tiedä jos vielä mieli muttuu vaikka 5v päästä nii ei oo myöhäistä :happy093.:happy093
@Vastavirran akka, lähekkö kimppaan :wink

Me oltiin hoidoissa Dextralla ja ollaan menossa sinne siirtämään pakastealkio jahka tää hullunmylly lapsen sairastamisen kanssa on ehtinyt vähän rauhoittua ja toivon mukaan mun kierto tasaantua. Ja vaikka meilläkin on mielestäni hyvät tulot niin kyllä se siirtoon menevä touhutonni kirpaisee. Siirryttiin viidenteen hoitoon Fertinovalta Dextralle, ja heti ekasta tuoresiirrosta tärppäs, eli kyllä on mahtava klinikka. He ovat mielestäni kuitenkin varsin realistisia neuvoissaan, ja siksi kyllä todella ihmetyttää tämä Tähden kuvio.

No anyway, eipä oo mun asia. Täällä kp7 eli tylsä vaihe kiertoa. Ehkä joku pikku pöpökin on kun aivastuttaa, vähän yskittää ja väsyttää vielä tavallistakin enemmän. Perjantaina vois alkaa ovista testailemaan, vedän taas letrokierron vaikka siitä tulikin ihan järkyt tulvamenkat.

Plussia sitten aamuksi tänne, eiks je? :smiley-bounce013

Me oltiin hoidoissa Dextralla ja ollaan menossa sinne siirtämään pakastealkio jahka tää hullunmylly lapsen sairastamisen kanssa on ehtinyt vähän rauhoittua ja toivon mukaan mun kierto tasaantua. Ja vaikka meilläkin on mielestäni hyvät tulot niin kyllä se siirtoon menevä touhutonni kirpaisee. Siirryttiin viidenteen hoitoon Fertinovalta Dextralle, ja heti ekasta tuoresiirrosta tärppäs, eli kyllä on mahtava klinikka. He ovat mielestäni kuitenkin varsin realistisia neuvoissaan, ja siksi kyllä todella ihmetyttää tämä Tähden kuvio.

No anyway, eipä oo mun asia. Täällä kp7 eli tylsä vaihe kiertoa. Ehkä joku pikku pöpökin on kun aivastuttaa, vähän yskittää ja väsyttää vielä tavallistakin enemmän. Perjantaina vois alkaa ovista testailemaan, vedän taas letrokierron vaikka siitä tulikin ihan järkyt tulvamenkat.

Plussia sitten aamuksi tänne, eiks je? :smiley-bounce013

Marrasmai :) Tsemppiä hoitoihin:cheers

Kyllä nämä hoitavat yksilöitä lähes rajattomasti. Meidän kuvio ei ole mitenkään ihmeellinen, ainakaan Klinikan mielestä. Ei toki olla valtavirtaa näin korkealla iällä, vaan suurinosa asiakkaista lienee siellä +/- 40v.

Klinikalla ovat hyvin realiatisia ja kyllä on kerrottu mahdollisuksien todennäköisyys, joka tosiaan voisi kohdallani olla hurjat 5%. Minusta se on aika hyvin ja täysin yrittämisen arvoista:grin

Paljonko sinulle Klinikalla on annettu arvioita onnistumisesta?

No itseasiassa ”lupasivat” että vauva tulee. Lääkäri oli niin varma asiasta ja tyytyväinen omaan suunnitelmaansa. Hän oli erittäin hyvin perehtynyt meidän historiaan ja suunnitteli lääkityksen aivan nappiin. Hänen suunnittelemansa aikataulu piti lähes minuutin tarkkuudella. Ei voinut kuin ihailla niin mieletöntä ammattitaitoa.

Hmm. Eli jos onnistuminen on 5% tarkoittaisi se 1/20 kiertoa. Jos onnistuu. Eli käytännössä 20x500-600€. Edelleen haluan kysyä miks pistää 10k insseihin (mahdollisesti) plus tuhlata aikaa sen sijaan et laittaa 3-4k IVF keissiin? Oot varmaan tän joskus selittäny mut..
itse varmaan lataisin ne paukut isompaan hoitoon ja sit sen jälkeen harrastelisin inssiajoja jos se järeämpi ei tulosta toisi :confused005

Ja juu. Mulla on kans Dextrasta kokemusta. Kovin olivat 2015 vuoden jälestä realisteja vaikka olin vielä ihmisen iässä. Sanoivat että verikokeita ja munasarjojen tilannetta peilaten eivät suosittele enää mitään ivf hoitoja jo ihan rahallisesti. Lahjasoluja toki tarjosivat. Että Marrasmain kokemuksiin yhdyn siitä että aika realisteja ovat siinä mitä tarjoavat. Luomulapsi syntyi silti.. että sikäli prosentit on aina prosentteja.

Mut joo! En mä inttämään ala. Jos kerta hoitavat niin saisivat kyllä sivuillaan kertoa että mahikset olisi vanhemmallakin kaartilla. Aika moni vanhempi pari lähtee ulkomaille hoitoihin koska ikä tullut vastaan, en ollut mäkään ennen kuullut aikaisemmin että yli 46v hoidetaan jossain aktiivisesti. Kaikkea uutta oppii.

No itseasiassa ”lupasivat” että vauva tulee. Lääkäri oli niin varma asiasta ja tyytyväinen omaan suunnitelmaansa. Hän oli erittäin hyvin perehtynyt meidän historiaan ja suunnitteli lääkityksen aivan nappiin. Hänen suunnittelemansa aikataulu piti lähes minuutin tarkkuudella. Ei voinut kuin ihailla niin mieletöntä ammattitaitoa.

Marrasmai :) Upeeta! Nyt vaan odottamaan plussaa:cheers

Meillekin luvattiin vauva, tuosta on kulunut kaksi vuotta, mutta eiköhän se sieltä tule:cheers

Siis Tähti ei me nyt olla hoidoissa, eivätkä ole kyllä siitä joskus ens vuonna tulevasta PASista plussaa lupailleet kun oli vielä vähän hidas se alkio. Mutta esikosta tosiaan oli lääkäri erittäin varma että onnistuu, vaikka itsellä ei neljän hoitokerran ja tusinan alkionsiirron jälkeen paljon uskoa enää ollutkaan.

Mä näin ihanaa unta, jossa sain plussan tikkuun. Tikku oli First Response ja viivat tuli heti kun se kastui. Jouduin vielä paljastamaan mun isälle ja siskolle että plussa tuli, kun taapero kävi sen tikun jostain syystä roskiksesta kaivamassa. Muistan että ne viivat ei olleet sellaiset terävät, vaan liukuvärjätyt niinkuin märässä testissä usein on. Ja sitten minä tyynesti sepustin että pitää vielä testata jollain muullakin, ennenkuin voidaan uskoa tulosta.. Oli niin herkullinen tilanne että oikein harmitti herätä.

Mä näin ihanaa unta, jossa sain plussan tikkuun. Tikku oli First Response ja viivat tuli heti kun se kastui. Jouduin vielä paljastamaan mun isälle ja siskolle että plussa tuli, kun taapero kävi sen tikun jostain syystä roskiksesta kaivamassa. Muistan että ne viivat ei olleet sellaiset terävät, vaan liukuvärjätyt niinkuin märässä testissä usein on. Ja sitten minä tyynesti sepustin että pitää vielä testata jollain muullakin, ennenkuin voidaan uskoa tulosta.. Oli niin herkullinen tilanne että oikein harmitti herätä.
Oih. Noi on niin todellisia!!

Pernilla :) Toivotaan plussaa:cheers

Miksi jätit Inositolin? Vai ehfditkö sitä aloittamaankaan?
Jätin Inositolin viime kierron aikana. Ilmeisesti siitä johtuen ovis tuli aikaisemmin ja ehti karkuun.. Nyt kierto luonnollisempi kuin pitkään aikaan - ovis tuli viimeksi ajoissa ja normipituinen vuoto.

Mekin ollaan vielä hoitolistoilla, vaikka yli-ikäinen jo olenkin.

Eiköhän pian taas plussia saada tähänkin ketjuun - vaikka pikkujoulujen kunniaksi.

Yksityisistä klinikoista vielä - ikärajat ei sinänsä ole tiukkoja, enemmän merkitsee se, mikä on munasarjojen tilanne. Mulla kun ei edes 40-vuotiaana juurikaan saatu omia soluja kasvateltua ivf-lääkkeillä, suosittelivat suoraan lahjasoluja jos olisimme vielä palanneet asiaan.

Tähdellä muistaakseni saatiin ekassa ivf-yrityksessä ihan hyvä kasvattelusaldo, joten toivottavasti ehtivät tarvittaessa toiselle kierrokselle uusilla hormoniannoksilla. Ellei sitten tärppi tule nyt, mitä tietysti toivomme. :grin

Takaisin