----45+++++ kuumeiset

@Tähti ★ en tajua miten klinikka antaa luomukierrossa testipäivän jonnekin dpo15-17 asti!!? Johan ny varmaan juur kellään oo nii pitkää luteaalia. Ainiharvalla. Jopa alkionsiirrossa testataan aikaisemmin. Ja jos tiedetään et oma luteaali ei oo ku sen 12pv. Väännäppäs vanhalle hoidoissakävijälle ny rautalangasta
Täällä luteaali 14-15, ja klinikalta antavat aina pidemmälle testipäivän koska aina toitottavat ettei saa liian aikaisin testata - > aikaiset km aiheuttaa pettymyksiä. Näin olen kuullut /lukenut. Tokikaan en itse noudata tuota lähes koskaan...
 
Täällä luteaali 14-15, ja klinikalta antavat aina pidemmälle testipäivän koska aina toitottavat ettei saa liian aikaisin testata - > aikaiset km aiheuttaa pettymyksiä. Näin olen kuullut /lukenut. Tokikaan en itse noudata tuota lähes koskaan...
Okei. No joo mä olen sekaisin tähden dpo päivistä. Kun jossain luki dpo10 tai 11 ja että viel viikko pitäs oottaa.
 
Tähti sulla oli inssi kp 16 ja 4.11 dpo 3,joten nyt sulla vasta 27/29 ja dpo 11 eli voit rauhassa vielä odottaa! Testi huomenna?

Peppipupu :) Että oot kärryillä:Heartred
Oot aina niin ihana:Heartred
Kyllä odotan rauhassa:love7

Ehkä testaan huomenna :)
 
Last edited by a moderator:
Tsemppii aamuun @Tähti ★ repäsehhäm se plussa ny tähän kasaan. Hiljaista ollu tällä saralla. Josko ny joku?! @Peppipupu sit perästä! Testiä!
 
Aika outoa, että klinkalle kaikki on fine.

Täälläpäin ei ole klinikalla mikään ihan fine. Kaverini, joka täyttää ensi keväänä 45v ei pääse enää edes lahjasoluhoitoihin. On kuulemma niin maan kovat jonot, että ikä tulee vastaan. Ja taas Tähden klinikalla ei ikäraja paina mitään. Ja mikähän se ikäraja on, kun ei sitä ole laissa määritelty.
 
Takaisin
Top