T
Tähti ★
Vieras
Ööö mä oon ny ihan pihalla
Ööö....raskaustesti tehdään 2weeks wait after ovulation.....eli ihan normi: ovisplussasta laskevat Klinikalla sen testipäivän
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ööö mä oon ny ihan pihalla
Aa. Mut siis kyllä, se on 14pv inssistä. Mä olen vissiin vaan sekaisin mikä dpo sul onÖöö....raskaustesti tehdään 2weeks wait after ovulation.....eli ihan normi: ovisplussasta laskevat Klinikalla sen testipäivän
Täällä luteaali 14-15, ja klinikalta antavat aina pidemmälle testipäivän koska aina toitottavat ettei saa liian aikaisin testata - > aikaiset km aiheuttaa pettymyksiä. Näin olen kuullut /lukenut. Tokikaan en itse noudata tuota lähes koskaan...@Tähti ★ en tajua miten klinikka antaa luomukierrossa testipäivän jonnekin dpo15-17 asti!!? Johan ny varmaan juur kellään oo nii pitkää luteaalia. Ainiharvalla. Jopa alkionsiirrossa testataan aikaisemmin. Ja jos tiedetään et oma luteaali ei oo ku sen 12pv. Väännäppäs vanhalle hoidoissakävijälle ny rautalangasta
Okei. No joo mä olen sekaisin tähden dpo päivistä. Kun jossain luki dpo10 tai 11 ja että viel viikko pitäs oottaa.Täällä luteaali 14-15, ja klinikalta antavat aina pidemmälle testipäivän koska aina toitottavat ettei saa liian aikaisin testata - > aikaiset km aiheuttaa pettymyksiä. Näin olen kuullut /lukenut. Tokikaan en itse noudata tuota lähes koskaan...
Totta dpo17 kuulostaa aika pitkältä.Okei. No joo mä olen sekaisin tähden dpo päivistä. Kun jossain luki dpo10 tai 11 ja että viel viikko pitäs oottaa.
Kääkkis! Mikä fiiis/olo?Mulla on nyt dpo 8 ja 24/29 tähti on 3 päivää edellä... Kisa tulee!
Mites niin aikaisin? Siis eihän useinkaan muna sinkoa ovisplussa päivänä.Ööö....raskaustesti tehdään 2weeks wait after ovulation.....eli ihan normi: ovisplussasta laskevat Klinikalla sen testipäivän
Millon sul alkais menkat jos alkaa? PClläkö oot testannu?
No itseasiassa koitan olla innostumatta, mutta on jotain oloja. Toki voi olla vaan sitä, että ovuloin edes. Kalenteri näyttää menkkoja sunnuntaiksi.Kääkkis! Mikä fiiis/olo?
Tähti sulla oli inssi kp 16 ja 4.11 dpo 3,joten nyt sulla vasta 27/29 ja dpo 11 eli voit rauhassa vielä odottaa! Testi huomenna?
Okei. No joo mä olen sekaisin tähden dpo päivistä. Kun jossain luki dpo10 tai 11 ja että viel viikko pitäs oottaa.
Haha soriMites niin aikaisin? Siis eihän useinkaan muna sinkoa ovisplussa päivänä.
Okei! Jossain vilahti tällanen. Sori my bad.Sharmander :) ...nyt et oo lukenut ihan kunnolla mun tekstejä....tänään dpo 10....ei missään nimessä dpo11...
Totta dpo17 kuulostaa aika pitkältä.
Mulla on nyt dpo 8 ja 24/29 tähti on 3 päivää edellä... Kisa tulee!