----45+++++ kuumeiset

Piiiitkän päivän pelastus :love7 Jos mulle ei enää suoda enempää omia, niin on mulla noi lainalapset päivittäin. Huomenna sijaiseksi ykkösluokalle, tulee jännää :nailbiting:
 

Liitteet

  • IMG_20191112_182658_844.jpg
    IMG_20191112_182658_844.jpg
    17.7 KB · Katsottu: 148
Piiiitkän päivän pelastus :love7 Jos mulle ei enää suoda enempää omia, niin on mulla noi lainalapset päivittäin. Huomenna sijaiseksi ykkösluokalle, tulee jännää :nailbiting:
Eikä! Ihanaa!! Mä olisin aina halunnu opeksi mut jäi menemättä kouluun. Olin niin typerä ja arka lapsi/nuori että jännitin sitä et olisin muuttanu eri paikkakunnalle lukion jälkeen :sorry: vieläkin haluaisin mut nyt on jo käytännössä mahdoton.
 
Mie alan epäillä noita pc ovistestejä. Mahtaako olla laatu huonontunut, en tiedä. Meni hermo silloin ylipitkässä kierrossa, kun joka päivä plussaa. Vaihdoin ovistestit RFSU, vaikka yleensä en sitä merkkiä suosi.
Joo! Sama! Mä muistan et vaihdoin joskus 2015 samasta syystä pois ku Pc oli aika punainen päivästä toiseen. Rfsu on sen verta epäherkempi et ei näytä ku puolet haalumpaa. Sillä sain sit niitä oviksia kii. No nyt tässä elämässä taas noissa aiemmissa kierroissa pc ollu ihan ok kunnes se plus tullu ja digi hymyili. Rfsu ei ollu tumma silloin. No nyt tässä kierrossa sama meno. PC näyttää kokoajan aika tummaa. Rfsu ei oo enää jäljellä. En tiiä mikä lie kehon härö nää kierrot. Veikkaan ettei tikuissa oo vika vaan kropassa. Tosin kuten sanoin ei oo O olokaan.
 
Minä olin progekokeessa! Hyvä oli mut plussaa ei näy.
Ainiii sinä!! Eikä :sorry: Ei kuitenkaan!?


@Tähti ★ ei sitä voi tutkia etukätee. Se katotaan oviksen jälkeen 7 päivää jos katotaan ylipäätään. Siitä voi päätellä lähinnä onko ovis tapahtunu. Kahden arvon yhteissummasta voi päätellä toimiiks keltarauhanen riittävästi
 
Ainiii sinä!! Eikä :sorry: Ei kuitenkaan!?


@Tähti ★ ei sitä voi tutkia etukätee. Se katotaan oviksen jälkeen 7 päivää jos katotaan ylipäätään. Siitä voi päätellä lähinnä onko ovis tapahtunu. Kahden arvon yhteissummasta voi päätellä toimiiks keltarauhanen riittävästi

No nyt on dpo12. Aamul en testannu mut illalla testasin :hilarious: uusiks to aamuna varmaan..
 
@Tähti ★ en tajua miten klinikka antaa luomukierrossa testipäivän jonnekin dpo15-17 asti!!? Johan ny varmaan juur kellään oo nii pitkää luteaalia. Ainiharvalla. Jopa alkionsiirrossa testataan aikaisemmin. Ja jos tiedetään et oma luteaali ei oo ku sen 12pv. Väännäppäs vanhalle hoidoissakävijälle ny rautalangasta
 
@Tähti ★ en tajua miten klinikka antaa luomukierrossa testipäivän jonnekin dpo15-17 asti!!? Johan ny varmaan juur kellään oo nii pitkää luteaalia. Ainiharvalla. Jopa alkionsiirrossa testataan aikaisemmin. Ja jos tiedetään et oma luteaali ei oo ku sen 12pv. Väännäppäs vanhalle hoidoissakävijälle ny rautalangasta

Meen Klinkan ohjeen mukaan, on se ihan paperilla :)
 
Vastavirran akka :) Ultrassa näkyy kypsä folli ja kierto säännöllinen.

Turhan takia ei tutkita
Höpsis. Folli ei takaa toimivaa keltarauhasta. Ei edes ovulaatioita. Ja en uskokaan et yksikään klinikka väittää näin. Tosin progea ei mitata automaattisesti. Ei oo multakaan mitattu aikoinaan. Monissa insseissä tosin tiedän että käyvät mittauttamassa etenkin yksityisillä ja nykysin yhä enemmän myös alkionsiirroissa katsotaaan että Lugetuki on riittävä.
 
Takaisin
Top