T
Tähti ★
Vieras
Ja koulu meillä on kengätön,
mutta sisäkenkiä siellä täytyy fyke -luokissa käyttää. Muuten tykkään viilettää sukkasin.
Helena80 :) Sukkasillaan tääläkin tassutetaan, jopa töissä....jalat lepää kummasti ..Ja voi hiipiä työkaverinkin luokse, ilman, että tulee ääntä.....

Nuorena korkkarit piti olla, mutta eipä enää vuosikymmeneen. Kyllä monella korkkareita näkee, mutta ne on aika epämukavia, varsinkin seisomatyössä...
Sukkasillaan, sukkasillaan...
Eye-linerilla musta rajaus yläluomeen ja ripsaria. Vapaapäivinä en laiskuuttani usein viitsi meikata ja saapa naama vähän samalla levätä tököteistä.
vaihteluvälihän on suht iso, peukut!
mä rakastin korkkareita. Jalan koko oli ennen lapsia (ja viel esikoisen jälkeen) 36, siro kapea jalka. Korkkarit näytti ja tuntui hyvälle. Talvikengätkin oli sellaiset ja sanoin aina etten ikinä pistä mitään lähiösaappaita
. Nyt jalkaholvi on madaltunu, ja lesti levinny. Ei toivoakaan et vanhat kengät menisi jalkaan. Talvet kuljen kunnon talvikengissä ja kesät mieluiten paljasjaloin tai vast.kengissä. Ei enää kärsi juuri korkkareilla hiippailla 
Tää on kyllä hullunkurista. Lämmöt on kaks aamua nyt melkein 37. Kp 13 menossa. Muutama pv sitten ne kävi 36 pinnassa ja sen jälkeen tuli kipuja alamahalle. Tuskin ny oviskaan tässä on ollu
olokoon. Perke***. Eikä sillä väliä. Ei oo ollu seksiäkään tässä kohtaa sopivasti eikä limistäkään ku vuodin niin kauan.
aina musta eyeliner yläluomeen ja musta ripsari. Nykyään myös vähän kulmia muotoilen ruskealla kulmakynällä. Mulla vähän niinku jäis vaatteet laittamatta pälle, jos ei oo nuo perus meikit ovesta ulos lähtiessä. Oon varmaan 20 v meikannu aina nuo samanmoiset maalit
mutta omasta mielestä näytän ihan väsyneeltä, jos en rajaa silmiä.