----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja koulu meillä on kengätön,
mutta sisäkenkiä siellä täytyy fyke -luokissa käyttää. Muuten tykkään viilettää sukkasin.

Helena80 :) Sukkasillaan tääläkin tassutetaan, jopa töissä....jalat lepää kummasti ..Ja voi hiipiä työkaverinkin luokse, ilman, että tulee ääntä.....:laughing002

Nuorena korkkarit piti olla, mutta eipä enää vuosikymmeneen. Kyllä monella korkkareita näkee, mutta ne on aika epämukavia, varsinkin seisomatyössä...

Sukkasillaan, sukkasillaan...:grin

Mulla on sama meikki kuin jo 90-luvulla teininä laughing7 Eye-linerilla musta rajaus yläluomeen ja ripsaria. Vapaapäivinä en laiskuuttani usein viitsi meikata ja saapa naama vähän samalla levätä tököteistä.
Korkokenkiä en ole oikeastaan koskaan käyttänyt. En varmaan pysyisi edes pystyssä :smiley-ashamed008
Mä olen työpäivät turvakengissä ja vapaa-ajan lenkkareissa tai maihareissa.

Kyllä meikkaan! Lähinnä ripsari ja kulmakarvat korostan hennosti. Mulla on pisamia joten pakkeli ei käy. Muutenkin sotamaalaus on nounou. Luomivärejä en oo käyttäny ikuisuuksiin. Mut en koe, että täysin naturelli olisi parempi. Ehkä jos olis tummat piirteet niin sitten ei kaipais meikkiä.

Mä oon ihan blondi naamasta. Ripset ja kulmakarvat ihan vaaleat. Jos mä meikkaan niin näytän kun olisin menossa tärkeimpiinkin juhliin. Ihan jo pelkkä ripsari tekee sen.

Dpo8 nega mut lämmöt nous. Ja progesteroni oli 44 eli ovis tapahtunut :) ja oliko se piitula(?) jolla oli proge 49 ja plussasi :rolleyes:
Hyvä proge, kertoo tosiaan et ovis on ollut :smiley-bounce013 vaihteluvälihän on suht iso, peukut!

Oi korkkarit :smiley-angry017 mä rakastin korkkareita. Jalan koko oli ennen lapsia (ja viel esikoisen jälkeen) 36, siro kapea jalka. Korkkarit näytti ja tuntui hyvälle. Talvikengätkin oli sellaiset ja sanoin aina etten ikinä pistä mitään lähiösaappaita :hilarious:. Nyt jalkaholvi on madaltunu, ja lesti levinny. Ei toivoakaan et vanhat kengät menisi jalkaan. Talvet kuljen kunnon talvikengissä ja kesät mieluiten paljasjaloin tai vast.kengissä. Ei enää kärsi juuri korkkareilla hiippailla :sad010

:sour:Tää on kyllä hullunkurista. Lämmöt on kaks aamua nyt melkein 37. Kp 13 menossa. Muutama pv sitten ne kävi 36 pinnassa ja sen jälkeen tuli kipuja alamahalle. Tuskin ny oviskaan tässä on ollu :wtf: olokoon. Perke***. Eikä sillä väliä. Ei oo ollu seksiäkään tässä kohtaa sopivasti eikä limistäkään ku vuodin niin kauan.

Mulla on sama meikki kuin jo 90-luvulla teininä laughing7 Eye-linerilla musta rajaus yläluomeen ja ripsaria. Vapaapäivinä en laiskuuttani usein viitsi meikata ja saapa naama vähän samalla levätä tököteistä.
Korkokenkiä en ole oikeastaan koskaan käyttänyt. En varmaan pysyisi edes pystyssä :smiley-ashamed008
Mä olen työpäivät turvakengissä ja vapaa-ajan lenkkareissa tai maihareissa.

Hei ollaan meikin suhteen samikset :wacky: aina musta eyeliner yläluomeen ja musta ripsari. Nykyään myös vähän kulmia muotoilen ruskealla kulmakynällä. Mulla vähän niinku jäis vaatteet laittamatta pälle, jos ei oo nuo perus meikit ovesta ulos lähtiessä. Oon varmaan 20 v meikannu aina nuo samanmoiset maalit :happy: mutta omasta mielestä näytän ihan väsyneeltä, jos en rajaa silmiä.

Mulla menee nykyään perus työpäiväehostukseen 3-4 min - kevyt meikkivoide, valokynä alaluomelle ja nenänpieliin, kevyt irtopuuteri, luomivärirajaus yläluomelle, poskipuna ja ripsari.

Mulla on vähän hassu väritys: oliiviin vivahtava vaalea iho, pisamia, vaaleahkot hiukset ja tummat ripset ja kulmat. Jälkimmäiset auttaa siinä, että kauppareissuilla tms. riittää että laitan sävytettyä huulirasvaa tai -kiiltoa niin näytän ihan tarpeeksi elävältä.

Muutamaan otteeseen kiireessä töihin lähtö täysin au naturel on juurikin aiheuttanut noita huolestuneita "oletko väsynyt/sairas?" -kyselyjä, ilmeisesti normiehostus on sen verran kevyt ettei miespuoliset kollegat ymmärrä sitä meikiksi. :hilarious:

Mäkin meikkaan aika samalla lailla aina. Meikkivoide tai puuteri, poskipuna ja ripsari. Juhliin saatan lisätä rajausta tummalla luomivärillä tai sit vaaleaa luomiväriä luomiin. Jos mennään rajumpiin bileisiin kaivan esille punaisen huulipunan.

Korkkarit on mulem hankalat reuman takia mutta muutamat olen löytänyt jotka passaa. Nahkaiset ja pehmusteilla. Jos pystyisin kulkisin aina korkkareilla.

Saappaat on aina pienellä korolla, nyt mun lemppari on sellaiset pitkät maiharit jotka menee villamekkojen ja farkkujen kanssa.

Vapaalla kotona joko villasukat tai paljaat jalat. Ulkona kesällä lähes kokoajan paljain jaloin jos muualla kun kaupungissa.

Töissä pukeudun aina toimistokoodin mukaan mutta sillä sekunnilla kun pääsen kotiin laitan verkkarit. Välillä menen niillä myös kauppaan.

Ai niin Yölento unohdin vastata. Askon patjat meni Ikean edelle siinä, että enemmän jousia, kotimainen ja tuntui sittenkin paremmalta. Jysk olisi ollut myös hyvä selälle mutta oli vain yksi patjamalli joka sitten jäi kuitenkin kolmanneksi. Tempurit ja welpurit mies tyrmäsi heti kokeilussa. Futon oli meille kyljellään nukkuville liian kova. Maskun Svane meni budjetista tonnelilla mutta oli aika ihana. Tosin kankaat oli omituisen värisiä ja myyjä rasittava. Sotkassa mikään ei oikein napannut. Voi johtua musta, myymälä oli liian täysi ja sotkuinen.

Dpo 5 ja ensi kertaa jotain outoa tapahtui alaosastossa. Mahtaa vaan olla hieman aikaista? Tosin jos ovistestiä uskoo olisi jo dpo 7, mutta musta oviskivut oli myöhemmin.

Eilen joogassa "tunsin" munasarjan ja jotain kirvelevää tunnetta.

Tai sit olen sekaisin ku Maria Nordin. :arghh:

Dpo 5 ja ensi kertaa jotain outoa tapahtui alaosastossa. Mahtaa vaan olla hieman aikaista? Tosin jos ovistestiä uskoo olisi jo dpo 7, mutta musta oviskivut oli myöhemmin.

Lupaavalta kuulostaa.

Voiko kukaan olla yhtä sekaisin. Et sinä ainakaan.

Peppipupu :) Jospa tämä on nyt se onnekas kierto!:cheers :blob3:blob6:blob7

Huomenna kp10 ja ainoa mahdollisuus harrastaa. Eipä siis korkealla ole toiveet tämän kierroksen osalta, mutta jospas ovis tulisikin taas kp12. Limastelee kyllä taas reippaasti.

Peukut @Peppipupu !!

täällä ei ainakaan testejä oo näkyvissä nyt eikä varmaan lähitulevaisuudessakaan :hilarious: muutenkaan en enää tee noita raskaustestejä kun suunnilleen jo tiedän muutenkin missä mennään. Ovistikun saatan loppukierrossa maks uittaa ja se kyl antaa osviittaa :yuck:

Mun jalka kasvoi raskauksien myötä koosta 42 kokoon 43. Shoppailen miesten
osastolla nykyään :grin

Kävin eilen vanhalla työpaikalla muutaman vuoden takaa moikkaas kollegoita.
3,5 h vierähti sillä reissulla, kun norssin lukio ja yläkoulu ovat eri toimipisteissä
ja jäin tietysti suustani kii yli 10 ihmisen kans :hilarious:

Huomenna kp10 ja ainoa mahdollisuus harrastaa. Eipä siis korkealla ole toiveet tämän kierroksen osalta, mutta jospas ovis tulisikin taas kp12. Limastelee kyllä taas reippaasti.
Peukut! Kauanko sulla muuten vuoto kesti? Mietin aina lähinnä (omalla kohdalla siis) että teoriassa ei ikinä vois tärpätä aikaisesta oviksesta ku vuodan sinne 7-8pv nurkille :sorry:

Meillä on puuhasteltu kp 10 ja 12, tänään on kp 13. Eilen viiva vahvistui tikussa päivällä, mutta illalla oli taas hailakka. Illalla myös tuntui kovat nippailut oikealla puolella. Tiedä sitten, missä mennään.

Mun jalka kasvoi raskauksien myötä koosta 42 kokoon 43. Shoppailen miesten
osastolla nykyään :grin

Kävin eilen vanhalla työpaikalla muutaman vuoden takaa moikkaas kollegoita.
3,5 h vierähti sillä reissulla, kun norssin lukio ja yläkoulu ovat eri toimipisteissä
ja jäin tietysti suustani kii yli 10 ihmisen kans :hilarious:
Kääk! Ootko sä pitkä? Jalan koon kasvaminen ei tosiaan oo kovin kivaa :meh:
Ja ihana käydä vanhoilla paikoilla, mäkin olen joskus käyny ja jopa vuoden-97 paikasta osa tuntee ja muistaa. Hauska käydä juttelee. (Lähinnä ihmettelen et nykysin jengi on vuosikymmeniö samoissa paikoissa. Harvinaista

Takaisin