T
Tähti ★
Vieras
Olisi ihanaa. Ja hedelmöittyminen olis ollu syntymäpäiväni.. Ens viikolla ois ollu keskenmenneen laskettu aika.. Mutta tähän mennessä negaa ollut huomenna dpo10.
Jannn :) Plussaa puhallan sinne!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olisi ihanaa. Ja hedelmöittyminen olis ollu syntymäpäiväni.. Ens viikolla ois ollu keskenmenneen laskettu aika.. Mutta tähän mennessä negaa ollut huomenna dpo10.
Mikä taaperolla on jalan koko sentteinä?Helena80 :) Meidän 3-v. taaperolla on kengät kokoa 32....riippuen kengästä, esim. saappaat....mahtaa tulla tuosta aika isojalkainen
Mun 37, isän 42., että ollaan aika pienijalkaisia..
Mikä taaperolla on jalan koko sentteinä?
Meillä suvussa kädet on valtavat. Minulla on samankokoinen kämmen kuin miehelläni, vaikka minä olen sen 150+cm ja mies 180+. Jalat minulla on suhteessa isot, 39,kun muuten olen pieni.
Kiinnittymisen jälkeen menee nelisen päivää että näkyy testissä jotain, muistelen lukeneeni.. Tässä kierrossa otin 12cl punkkua synttäreinäni dpo-1 tai dpo0 :) (viikonloppuna muutaman enemmän sidu/valkkari...) Jopa ehkä uskallan uskoa plussaan.. No huomenna testi dpo8/9...
Plussatuulia
Nykytestit näyttää aikaisin. PC jopa 10 pitoisuudella. Mä olen kans saanu aikaisin plussat ja ei varmasri oo menny neljää pv kiinnittymiSestä :)Jannn :)
Palaan tähän, koska mietin vaan, että miten aikaisin mun esikko on sitten kiinnittynyt, kun dpo 9 oli jo selvä plussa, dpo8 oli hailura/roskis haamu.
Esikko ois sitten kiinnittynyt jo dpo4-5 (??)
Hurjaa...
Jannn :)
Palaan tähän, koska mietin vaan, että miten aikaisin mun esikko on sitten kiinnittynyt, kun dpo 9 oli jo selvä plussa, dpo8 oli hailura/roskis haamu.
Esikko ois sitten kiinnittynyt jo dpo4-5 (??)
Hurjaa...
Nykytestit näyttää aikaisin. PC jopa 10 pitoisuudella. Mä olen kans saanu aikaisin plussat ja ei varmasri oo menny neljää pv kiinnittymiSestä :)
On hyviä. Onks ne apteq vai niitä apteekin omia?Tänään hain pc ja tein heti alle 2h pidätyksellä.. Negahan se :/ huomenna uusiks... Ostin myös apteekkarin testejä kaksi, en tiedä onko hyviä? Sitten on myös sofin liuskoja
On hyviä. Onks ne apteq vai niitä apteekin omia?
PC on myös oriolan testi. Joskus muistelen törmänneeni että nää kaikki tulee samalta linjalta, kuoret vaan laitetaan erit apteekkiin ja vähittäiskauppaanÖö Oriola Oy Apteekkarin raskaustesti. Ei siis Apteekin.
Testailet dpo9 lähtien, kyllä se sieltä viiva tulee jos on tullakseen. Minulla parhaiten näytti se prectsek, vai miten se kirjoitetaan? Niitä sai ihan maitokaupasta.
Viluttaa kovasti ja rintoja alkoi aristaa....alavatsaa juilii...
Oiskohan kiinnittyminen tapahtumassa...
Raskaustestit kuumottaa kaapissa
DpIUI 7
PC on myös oriolan testi. Joskus muistelen törmänneeni että nää kaikki tulee samalta linjalta, kuoret vaan laitetaan erit apteekkiin ja vähittäiskauppaan
No jopas!!Jouluhullu täällä terve
Jos se onkin superovulaatio!!No jopas!!
Kuume nousi 38 ja risat. Ei ollukaan ainakaan ovulaatio
Haha! Joo näin tehdään kolmosetJos se onkin superovulaatio!!
Testailet dpo9 lähtien, kyllä se sieltä viiva tulee jos on tullakseen. Minulla parhaiten näytti se prectsek, vai miten se kirjoitetaan? Niitä sai ihan maitokaupasta.
Oho.. Meidän tytöllä on kengänkoko 23. Ostin kyllä 24 talvikengät että menee koko talven.Helena80 :) Meidän 3-v. taaperolla on kengät kokoa 32....riippuen kengästä, esim. saappaat....mahtaa tulla tuosta aika isojalkainen
Mulla 37, isän 42., että ollaan aika pienijalkaisia..
Oho.. Meidän tytöllä on kengänkoko 23. Ostin kyllä 24 talvikengät että menee koko talven.
On meidän lapset todella eri kokoisia vaikka melkein samanikäiset ovatkin. Paljon teillä on jo pituutta? Täällä vasta 90-92cm (riippuu mittaajasta ). Ja ikää siis sen 3,5v