----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Helena80 :) Meidän 3-v. taaperolla on kengät kokoa 32....riippuen kengästä, esim. saappaat....mahtaa tulla tuosta aika isojalkainen:laughing002

Mun 37, isän 42., että ollaan aika pienijalkaisia..
Mikä taaperolla on jalan koko sentteinä?
Meillä suvussa kädet on valtavat. Minulla on samankokoinen kämmen kuin miehelläni, vaikka minä olen sen 150+cm ja mies 180+. Jalat minulla on suhteessa isot, 39,kun muuten olen pieni.

Mikä taaperolla on jalan koko sentteinä?
Meillä suvussa kädet on valtavat. Minulla on samankokoinen kämmen kuin miehelläni, vaikka minä olen sen 150+cm ja mies 180+. Jalat minulla on suhteessa isot, 39,kun muuten olen pieni.

Yölento :) Täytyis mitata.

Kädet on myös isot ja se ihan synnytyssalissa mulle kerrottiin....että lapsesi on isokätinen- siitä tulee työmies:laughing002

Mä olin silloin hieman ihmeissäni, kun toivuin keisarista. Näin lapsosen kyllä kasvoiltaan ja oli kapalossa. Toki sitten saatiin lapsi jo mukaan perhehuoneeseen, mutta ei siinä tullut mittailtua kämmeniä jne...:happy:

Sitä oli vaan niin onnesta pyörryksissä:Heartred

Kiinnittymisen jälkeen menee nelisen päivää että näkyy testissä jotain, muistelen lukeneeni.. Tässä kierrossa otin 12cl punkkua synttäreinäni dpo-1 tai dpo0 :) (viikonloppuna muutaman enemmän sidu/valkkari...) Jopa ehkä uskallan uskoa plussaan.. No huomenna testi dpo8/9...

Plussatuulia :wav

Jannn :)
Palaan tähän, koska mietin vaan, että miten aikaisin mun esikko on sitten kiinnittynyt, kun dpo 9 oli jo selvä plussa, dpo8 oli hailura/roskis haamu.

Esikko ois sitten kiinnittynyt jo dpo4-5 (??):rolleyes:

Hurjaa...:happy:

:hello
Viluttaa kovasti ja rintoja alkoi aristaa....alavatsaa juilii...

Oiskohan kiinnittyminen tapahtumassa...:rolleyes:

Raskaustestit kuumottaa kaapissa:happy:

DpIUI 7

Palaan tähän, koska mietin vaan, että miten aikaisin mun esikko on sitten kiinnittynyt, kun dpo 9 oli jo selvä plussa, dpo8 oli hailura/roskis haamu.

Nykytestit näyttää aikaisin. PC jopa 10 pitoisuudella. Mä olen kans saanu aikaisin plussat ja ei varmasri oo menny neljää pv kiinnittymiSestä :)

Ja jos mulla oli dpo7 kiinnittyminen niin huomenna/maanantaina vois olla hailura :angelic: vähän pelkään negaa.. Dpo7 ja 8 oli menkkajuileja, tänään vähempi mitään :( plussatuulia!

Nykytestit näyttää aikaisin. PC jopa 10 pitoisuudella. Mä olen kans saanu aikaisin plussat ja ei varmasri oo menny neljää pv kiinnittymiSestä :)

Tänään hain pc ja tein heti alle 2h pidätyksellä.. Negahan se :/ huomenna uusiks... Ostin myös apteekkarin testejä kaksi, en tiedä onko hyviä? Sitten on myös sofin liuskoja

:hello
Viluttaa kovasti ja rintoja alkoi aristaa....alavatsaa juilii...

Oiskohan kiinnittyminen tapahtumassa...:rolleyes:

Raskaustestit kuumottaa kaapissa:happy:

DpIUI 7
Testailet dpo9 lähtien, kyllä se sieltä viiva tulee jos on tullakseen. Minulla parhaiten näytti se prectsek, vai miten se kirjoitetaan? Niitä sai ihan maitokaupasta.

PC on myös oriolan testi. Joskus muistelen törmänneeni että nää kaikki tulee samalta linjalta, kuoret vaan laitetaan erit apteekkiin ja vähittäiskauppaan

Okei :hilarious: apteekkari puikkomallinen. Ja pari euroa kalliimpi.

Jouluhullu täällä terve :hilarious:

Liitteet

• 20191109_185040.jpg
    20191109_185040.jpg
    25.6 KB · Katsottu: 164
Testailet dpo9 lähtien, kyllä se sieltä viiva tulee jos on tullakseen. Minulla parhaiten näytti se prectsek, vai miten se kirjoitetaan? Niitä sai ihan maitokaupasta.

Piitula79 :) Olet ihanan optimistinen suhteeni...nyt tasan 2-vuotta yritetty ja ikä 46v++, että näköjään turhaa kaikki:chicken: (?:confused005)

Mutta sinunlaisia tsemppareita tämä palsta kaipaa lisää:happy: Hyvää odotuksen jatkoa:Heartpink

Dpo 7

Last edited by a moderator:
Helena80 :) Meidän 3-v. taaperolla on kengät kokoa 32....riippuen kengästä, esim. saappaat....mahtaa tulla tuosta aika isojalkainen:laughing002

Mulla 37, isän 42., että ollaan aika pienijalkaisia..
Oho.. Meidän tytöllä on kengänkoko 23. Ostin kyllä 24 talvikengät että menee koko talven. :grin
On meidän lapset todella eri kokoisia vaikka melkein samanikäiset ovatkin. Paljon teillä on jo pituutta? Täällä vasta 90-92cm (riippuu mittaajasta :rolleyes:). Ja ikää siis sen 3,5v

Oho.. Meidän tytöllä on kengänkoko 23. Ostin kyllä 24 talvikengät että menee koko talven. :grin
On meidän lapset todella eri kokoisia vaikka melkein samanikäiset ovatkin. Paljon teillä on jo pituutta? Täällä vasta 90-92cm (riippuu mittaajasta :rolleyes:). Ja ikää siis sen 3,5v

Eclipse :)
Eikös meillä ole jopa 1kk tarkkuudella saman ikäiset :) Pituutta täällä pojalla on kertynyt 98cm ja painoa n.14kg....hoikka ja pitkä....

Miten painoa siellä?:rolleyes:

Täällä kengänkoko 23 on mennyt jo aikoja sitten ohi....koko 28 alkaa olla pieni mikäli pitää laittaa villasukkaa kenkään, eli vähän reilummalla koolla, ettei tee tiukkaa... :)
Saappaat on kokoa 32.

Takaisin