----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vaaleissa hiuksissa ei juuri harmaita ole tai näy. Kampaajani kyllä sanoi, että harmaiden hiusten laatu on erilainen kuin alkuperäinen vaalea. Minulla vanhemmilla on molemmilla ruskea /tumma tukka. En usko, että harmaannun samalla tavalla, joten en osaa ennakoida, mutta toisaalta aivan sama, kun en värjää kuitenkaan.

Yölento askosta kotimainen Emilia petari ja joustinpatjat ja sängyksi vuodelaatikollinen (koska vihaan päiväpeittoa lattialla) Nordli ja sängynpääty samaa sarjaa Ikeasta. Testataan nyt vielä jääkö meille kuitenkin käyttöön tuo futon petari vai otetaanko tuo Emilian petari. Toinen menee vierashuoneeseen sitten.
Ihan uteliaisuudesta, millä perusteella päädyitte tuohon Emiliaan? Hinta vai laatu, tms?

Mulla ei ole pakkeliallergioita, mutta olen laiska. Sitten jos laittaisin vaikka ripsaria, niin unohtaisin sen ja hieroisin silmiä. Siinä sitä sitten mentäis muina pandoina.

Mulla ei ole pakkeliallergioita, mutta olen laiska. Sitten jos laittaisin vaikka ripsaria, niin unohtaisin sen ja hieroisin silmiä. Siinä sitä sitten mentäis muina pandoina.

No siis tämähän minulle kävisi aivan varmasti!!

Osaan myös tökkiä sormeni silmälasien linsseihin kun silmiä kutittaa ja niitä pitäisi ronkkia. Minulla on ollut lasit jo vuosia, mutta...

Kyllä meikkaan! Lähinnä ripsari ja kulmakarvat korostan hennosti. Mulla on pisamia joten pakkeli ei käy. Muutenkin sotamaalaus on nounou. Luomivärejä en oo käyttäny ikuisuuksiin. Mut en koe, että täysin naturelli olisi parempi. Ehkä jos olis tummat piirteet niin sitten ei kaipais meikkiä.

Kyllä meikkaan! Lähinnä ripsari ja kulmakarvat korostan hennosti. Mulla on pisamia joten pakkeli ei käy. Muutenkin sotamaalaus on nounou. Luomivärejä en oo käyttäny ikuisuuksiin. Mut en koe, että täysin naturelli olisi parempi. Ehkä jos olis tummat piirteet niin sitten ei kaipais meikkiä.
Tummat piirteet puuttuu ja sisukkaasti käytin ripsiväriä vielä viisi vuotta sen jälkeen, kun totesin, ettei sekään sovi. Kokeilin kaikki merkit ja sitten kokeilin sitä, että lainaan tyttäriltä ripsiväriä juhliin ja kun sekin tuntui pahalta, niin hankin hienot värikkäät silmälasit ja totesin, että luonnollinen on ihan hyvä.

Ei ristus nää alkupäivät on ankeita. Kp12 menossa. Joku nosti lämmöt ja olo on kipeä ja kuumeinen. Ei oo nuhaa eikä yskää. Palelee ja lihaksiin sattuu. Vähän semmonen että näinköhän iskee joku kunnon influ :sorry: tämä tähän vielä kiitos vaan:shifty:

Tummat piirteet puuttuu ja sisukkaasti käytin ripsiväriä vielä viisi vuotta sen jälkeen, kun totesin, ettei sekään sovi. Kokeilin kaikki merkit ja sitten kokeilin sitä, että lainaan tyttäriltä ripsiväriä juhliin ja kun sekin tuntui pahalta, niin hankin hienot värikkäät silmälasit ja totesin, että luonnollinen on ihan hyvä.
No juu. Osalla on vaan silleen selkeemmät piirteet ja sillai itsekin katson että luonnonkauniit on tosiaan kauniita. Mut omasta itsestä tuntuu että olen niin väritön ja harmaa, silmäpussit ja kalpea olo että pakko edes vähän freesata jollain.
ennen saatoin sipaista jotain luumua tai rusehtavaa luomiväriä ja rajata silmät mut nyt tuntuu et olen liian meikattu. Vahva meikki ja pakkeli vanhentaa mun mielestä muutenkin ketä tahansa

No juu. Osalla on vaan silleen selkeemmät piirteet ja sillai itsekin katson että luonnonkauniit on tosiaan kauniita. Mut omasta itsestä tuntuu että olen niin väritön ja harmaa, silmäpussit ja kalpea olo että pakko edes vähän freesata jollain.
ennen saatoin sipaista jotain luumua tai rusehtavaa luomiväriä ja rajata silmät mut nyt tuntuu et olen liian meikattu. Vahva meikki ja pakkeli vanhentaa mun mielestä muutenkin ketä tahansa
Minä olen aika varmasti väritön, kun en enää meikkaa. Kauneus on katsojan silmässä. Piirteet ovat mitä ovat ja iho on nykyisin kalpea, kun aurinkokaan ei enää sovi. Niin että pirteät silmälasit ja värikkäät vaatteet saavat luvan pelastaa ja jos jotain sattuu silmiin, kun näkee minut, niin voi kääntää pään pois.

Onneksi hymy on aina muotia eikä se aiheuta kirvelyä, kutinaa eikä kipua.

Ripsiväri ja korkokengät ovat muuten olleet jostain syystä ne, joista luopuminen on ottanut koville. Enää ei harmita, mutta kyllä kesti kauan sopeutua ja kauneimpia korkokenkiä piileskelee vielä vaatehuoneen laatikoissa odottamassa mielenhäiriötä, jota tuskin koskaan tulee.

Korkokengillä saisin kyllä kivasti lisää pituutta, mutta en voi niitä käyttää ollenkaan. Jalat ovat pienenä leikattu ja nilkkojen nyrjähdysvaara on noilla melkoisen suuri. Siis mulla. Taitavat tyypit niillä juokseekin.

Ja sitten en ole päässyt koskaan tarpeeksi jyvälle meikkaamisen saloista. Mulle kun ei aukene niistä oikeen mikään termi. Näin häivytät, näin korostat jne. Minusta ne näyttää kaikki ihan samalta lopputuloksena. Puuttuukohan multa jokin näköjuttu. Tai sitten se aktivoituu vain kukkien kanssa.

Mä sain sitten kaksi (2) uutta valtavaa ulkomaanprojektia hoidettavaksi, puoli milliä €uroo....

Varotuslappuu, eikä irtisanomislappuu ole näkynyt, eikä seurantapalaveria.....

Kummasti nämä tilanteet työpaikalla muuttuu....:chicken: (??)

Vakkari, kun on...
Tulisit äitiysloma tänne jo hoi:cheers

DpIUI 6

Last edited by a moderator:
Mä en oo voinut vuosiin käyttää korkkareita, kun mun jalkaholvit on madaltuneet kauheesti. Käytän
lenkkareita, joissa tukipohjalliset ja hyvin toimii. Enää ei särje jalkoja lainkaan. Mut ei mun oo
korkkareita ikävä. Tykkään muutenkin kengistä, joissa on mukava olla. Ja koulu meillä on kengätön,
mutta sisäkenkiä siellä täytyy fyke -luokissa käyttää. Muuten tykkään viilettää sukkasin.

Takaisin