Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Silloin ku raskauduin tästä ylläristä oli meillä muutto ja illalla nautittiin punaviinilasi varmaan joka ilta viikon ajan, siinä oletetusti oviksen nurkilla. Tosta viikon päästä tein haalean plussan. Mut joo. Järki käteen ja silleen. Eiköhän se oo se tärkein.
Mulla oli peffaan asti suorat hiukset 26 -vuotiaaksi, sitten pätkäistiin. Lyhyempänä mun hiukset kihartuu kivasti.
Et ole alaikäinen. Kuulut ihan vakikalustoon kyllä. Samaa minäkin raskausaikoina ajattelin, että mikä on se 9kk menkaton aika. Onko ollut kohtuullinen vuotelu?Alaikäinen olen minäkin riippuen tietty mitä rajana pidetään.
Olen nyt 36v. Mutta silti olen minusta hyvin sopeutunut ja sopinut joukkoon.
Täällä vuodettu kohta 4vk putkeen.
Muistelisin, että mulle opetettiin biologian tunnilla, että raskaana menkat jää pois. Nyt kyllä olen eri mieltä
Joo oli huono läppä. Vuodot eivät ole mitään pahaa tehneet mutta kyllähän se ärsyttää kulkea rätti pöksyissä koko ajan.
No ehkä loppuu vielä ennen synnytystä. Tasan kaksi viikkoa rakenneultraan.
Ensivaikutelma saattaa ratkaista sen, tuleeko asiakkaan kanssa sopimusta vai ei, ja kaikki psykologiset edut kannattaa aina hyödyntää. Välillä tulee ikävä töitä, joissa ei ole mitään osuutta myyntiin, jotta ei tarvitsisi ulkonäöllä edustaa.
Näimpä näin. Mullekin on jääny aina mieleen toitotus ettei veri ja raskaus kuulu yhteen ja ei tiedä koskaan mitään hyvää. No, esikoisesta vuodin rv12 asti ja yhdessä luomussakin. Toki osallahan se tietysti meinaa keskenmenoa mutta tässä matkan varrella tuli opittua että aika yleistähän se on enemmän tai vähemmän. Paljon peukkuja ja tsemppiä. Jospa se nyt loppuis pikkuhiljaa mokoma riesa.Alaikäinen olen minäkin riippuen tietty mitä rajana pidetään.
Olen nyt 36v. Mutta silti olen minusta hyvin sopeutunut ja sopinut joukkoon.
Täällä vuodettu kohta 4vk putkeen.
Muistelisin, että mulle opetettiin biologian tunnilla, että raskaana menkat jää pois. Nyt kyllä olen eri mieltä
Joo oli huono läppä. Vuodot eivät ole mitään pahaa tehneet mutta kyllähän se ärsyttää kulkea rätti pöksyissä koko ajan.
No ehkä loppuu vielä ennen synnytystä. Tasan kaksi viikkoa rakenneultraan.
Et ole alaikäinen. Kuulut ihan vakikalustoon kyllä. Samaa minäkin raskausaikoina ajattelin, että mikä on se 9kk menkaton aika. Onko ollut kohtuullinen vuotelu?
Mulla on ja harmaantuminen hyvässä vauhdissa. Alkuun yritin värjätä, mutta sitten mietin, että antaa olla. Onneksi en ole talomme ainut,vaan sävy sävyyn ukon kanssa mennään. Inhoan meikkailuja ja laittamisia. Luomuna mennään.
Miksi joidenkin ihmisten tukka harmaantuu muita aiemmin?Vastavirran akka :) Minkähän takia en ole kohdannut yhtään harmaita hiuksia..?
Eikö niitä pitäisi jo olla 46-vuotiaana...
En tunne olevani 46-vuotias, ehkäpä 20+ vuotias
Me ollaa kai nuoria sentään.
Pikaista plussaa sinne!!
Tuo ärsytti minuakin. Ensimmäinen kolmannes meni rätti housuissa valuvan tukilääkityksen takia, ja sitten puolesta välistä eteenpäin rätti housuissa sen vuoksi, että sikiö painoi rakkoa, ja synnytyksen jälkeen rätti housuissa 6 viikkoa jälkivuodon takia.Vuodot eivät ole mitään pahaa tehneet mutta kyllähän se ärsyttää kulkea rätti pöksyissä koko ajan.
No ehkä loppuu vielä ennen synnytystä.
Joo tippastelu loppui luojan kiitos. Hiljaista on alakerrassa kerrankin..tosin hyvässä ja huonossa. Kp11 menossa. Tilataan kimppapizza tässä TheOviksen odottelun lomassa, täällä voi tulla piiiitkä odotusMullakin on aika maantien värinen tukka. Hienosti hopeiset kimaltaa. Koko suku on harmaantunut aikaiseen. Ja pitää vaan ajatella, että on niin maan muodikas väri nykyään, vaikken ole muodista kiinnostunut.
Kuinkas Sharmanderin tippastelu, onko loppunut suttaaminen? Mulla alkaa olla ohi. Nyt mahtiovista odottamaan, eikös vaan.
Herttinen sentään. Onkohan tulevaisuuden mummuilla vielä ankkahuulet muotia.View attachment 83571 Kyllähän tällanen on tuhat kertaa tyylikkäämpi kuin semmonen 60v joka yrittää olla Maisa the Torppa kakkonen (saati tollanen old lady)
Sen mä tosiaan haluan nähdä. Tai ylipäätään mille näyttää nykyiset 20 vuotiaat nelikymppisinä kun naamaa on leikelty jo vaikka ja kuinka elämän alkumetreillä. Tai täytetty kaikilla fillereillä.Herttinen sentään. Onkohan tulevaisuuden mummuilla vielä ankkahuulet muotia.
Mitenkähän tämän ilmaisisi? Mieleen tulee Johanna Tukiainen.Sen mä tosiaan haluan nähdä. Tai ylipäätään mille näyttää nykyiset 20 vuotiaat nelikymppisinä kun naamaa on leikelty jo vaikka ja kuinka elämän alkumetreillä. Tai täytetty kaikilla fillereillä.