----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kääk! Ootko sä pitkä? Jalan koon kasvaminen ei tosiaan oo kovin kivaa :meh:
Ja ihana käydä vanhoilla paikoilla, mäkin olen joskus käyny ja jopa vuoden-97 paikasta osa tuntee ja muistaa. Hauska käydä juttelee. (Lähinnä ihmettelen et nykysin jengi on vuosikymmeniö samoissa paikoissa. Harvinaista

170 cm! Mun vanhemmilla myös isot jalat. Isä on 173 cm ja jalka 45, äiti 164 cm ja jalka 41 (no se nyt ei vielä kauheen iso oo).
Meidän pian 11 v. neiti on n. 145 cm ja omistaa nyt koon 39 jalat. Poika pian 9v jalka 36 ja tyttö 6v jalka 30. Mun mies on 193 cm ja jalka 45.

Kyllä monissa mun entisissä kouluissa on porukkaa pysynyt töissä. Ite oon lähteny eri syistä vuoden
jälkeen seuraavaan paikkaan. Monesti työt ei oo jatkunut tai sitten on ollu joku muu syy. Mun kohdalla
on historiallista olla kolmatta vuotta töissä samassa paikkaa. Ikinä ei oo sellaista ennen käyny. :hilarious:

Kyl mä vähä kaipaan takasi norssille, kun sai ohjata tulevia opettajia ja arvioida heidän
opetustuntejaan ja keskustella tunneista jälkikäteen. Itsekin oppi siinä kaikkea uutta.
Mutta sinne on hankala päästä töihin, varsinkin, kun tarttisin fysiikan pätevyyden eikä
sen opiskelusta töiden ohessa tule mitään. Kokeiltu on. Eikä ole varaa jäädä opinto-
vapaalle.

Oon huomannu (ei perustu faktaan) että ns surkeissa kierroissa sattaa o.plus olla ed aamuna nega ja aamulla melkein plus ja päivällä plus ja jo illalla nega. Ns kierrossa jossa olen raskautunu ovisplus vahvistuu ensin, ed päivänä lähes plus ja sit seur aamulla on plus ja päivällä vielä tummempi ja sen päivän saattaa olla selkee tumma. Mut toisaalta mun lh huippu on myös testiriippuva. Toisaalta taas ihan kiertoriippuva olen tikuttanu niin monia satoja kiertoja ettei tosikaan.
Osassa kiertoja en saa RFSU testiin mitään plussaa, PC antaa selkeän plussan ja jopa digi. Osassa kiertoa olen saanu myös RFSU plussan ja tällöin myös raskaustesti on haamunnu (joooo olen kokeillu :hilarious:) eli piikki ollu selkeesti korkeampi.

Oon huomannu (ei perustu faktaan) että ns surkeissa kierroissa sattaa o.plus olla ed aamuna nega ja aamulla melkein plus ja päivällä plus ja jo illalla nega. Ns kierrossa jossa olen raskautunu ovisplus vahvistuu ensin, ed päivänä lähes plus ja sit seur aamulla on plus ja päivällä vielä tummempi ja sen päivän saattaa olla selkee tumma. Mut toisaalta mun lh huippu on myös testiriippuva. Toisaalta taas ihan kiertoriippuva olen tikuttanu niin monia satoja kiertoja ettei tosikaan.
Osassa kiertoja en saa RFSU testiin mitään plussaa, PC antaa selkeän plussan ja jopa digi. Osassa kiertoa olen saanu myös RFSU plussan ja tällöin myös raskaustesti on haamunnu (joooo olen kokeillu :hilarious:) eli piikki ollu selkeesti korkeampi.

Mulla oli täs kierrossa päivällä suht tumma liuska, digi plus. Seuraavana päivänä todella tumma liuska päivällä ja alkuillasta. Ihmettelin että kuin se niin kauan plussaa näyttää mut hyvä jos hyvä asia!

Sharmander :) Oletko käynyt ultrassa näissä surkeissa kierroissa? Mistä tiedät, että nämä kierrot ovat olleet surkeita?
Tai siis tietenkin, jos ei ole silloin tärpännyt.

Tuumailin vain, että mulla oli jokunen tällainen surkea kiertokin tässä vuoden aikana insseissä. Munis on näkynyt ja ollut aina hyvän kokoinenkin....lähinnä tikkua vaan tuijotellessa, niin ei vahvistunut ihan selväksi plussaksi saakka, tai sitten livahti äkkiä ohi.

Ultrassahan kaikki näytti hyvältä, mutta klinikan lääkäri sanoi, että munasolun laatua ei näe ultralla. Sitä vaan, että voisko näissä ns. surkeissa kierroissa olla se laatu sutta ja savea?

Nythän mulla tässä kuluvassa kierrossa vahvistui oikein kunnolla ja otti aikaakin kp16 saakka saada plussa. Limaa tuli oikein reippaasti. Folli oli 18mm...että saattoi vielä kasvaakin vähän, ennen irtoamista. Vois siis olla toiveita hyvälaatuiseen munasoluun tällä kertaa (??):rolleyes:

Mulla oli täs kierrossa päivällä suht tumma liuska, digi plus. Seuraavana päivänä todella tumma liuska päivällä ja alkuillasta. Ihmettelin että kuin se niin kauan plussaa näyttää mut hyvä jos hyvä asia!

Jannn :) Kaikki ulokkeet ylhäällä, että tämä olisi sinulle nyt se onnekas kierto!:cheers

Jospa sinä testaat isäinpäivä plussan huomenna:cheers

Kyl mä vähä kaipaan takasi norssille, kun sai ohjata tulevia opettajia ja arvioida heidän
opetustuntejaan ja keskustella tunneista jälkikäteen. Itsekin oppi siinä kaikkea uutta.
Mutta sinne on hankala päästä töihin, varsinkin, kun tarttisin fysiikan pätevyyden eikä
sen opiskelusta töiden ohessa tule mitään. Kokeiltu on. Eikä ole varaa jäädä opinto-
vapaalle.

Helena80 :)
Uskoisin, että voit päästä takaisin entiseen, kun olet siellä Norssilla jo ollutkin:happy: :3some

Ei täällä maailmassa mitään asioita ole kiveenhakattu, että asiat menee aina tietyllä tavalla/kaavalla ja kaikki ois vaan mahdotonta. Kaikki on täysin mahdollista:happy:

Mä pidän lipun korkealle siitä, että toimit rohkeasti ja seuraat omaa sydäntäsi!!:cheers

Jannn :) Kaikki ulokkeet ylhäällä, että tämä olisi sinulle nyt se onnekas kierto!:cheers

Jospa sinä testaat isäinpäivä plussan huomenna:cheers

Olisi ihanaa. Ja hedelmöittyminen olis ollu syntymäpäiväni.. Ens viikolla ois ollu keskenmenneen laskettu aika.. Mutta tähän mennessä negaa ollut :( huomenna dpo10.

Poika pian 9v jalka 36 ja tyttö 6v jalka 30. Mun mies on 193 cm ja jalka 45.

Helena80 :) Meidän 3-v. taaperolla on kengät kokoa 32....riippuen kengästä, esim. saappaat....mahtaa tulla tuosta aika isojalkainen:laughing002

Mulla 37, isän 42., että ollaan aika pienijalkaisia..

Takaisin