----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä odotan että harmaantuis kunnolla! Tuskon mulle tulee sellainen mielikuvissa siintävä harmaa.. luultavasti ohut valkoinen luirukka :hilarious: mutta joo! Olen nähny kauniita pitkiä harmaita vanhemmilla ihmisillä.
Tää välivaihe on kieltämättä kyllä aika mielenkiintoinen - kun on jo harmaata, muttei jokapaikassa kuitenkaan. mutta luotan että menee tääkin luonnostaan helpoiten, ei tuu selkeetä rajaakaan päähän, koska homma etenee vaiheittain. Mummollani oli ihan valkoinen tukka harmaan jälkeen aika pian, se vasta oliskin! Vihdoin blondi:wink..

Tähti, kiinnittymiseen riittää yksi annos tai puolikas annos punkkua.

Yölento :) Olen kyllä kuullut muustakin...

...että raskaus on suorastaan ollut ylläri bileiden päälle. Ja usealta henkilöltä tämän kuullut :)

Klinikalta tätä asiaa oikein erikseen kysyin ja vastaus oli, että ei ainakaan haittaa, kunhan elämä on normaalia.

Yölento :) Olen kyllä kuullut muustakin...

...että raskaus on suorastaan ollut ylläri bileiden päälle. Ja usealta henkilöltä tämän kuullut :)

Klinikalta tätä asiaa oikein erikseen kysyin ja vastaus oli, että ei ainakaan haittaa, kunhan elämä on normaalia.
Tutkimusten mukaan alkoholista on haittaa. Sen käyttö tulisi lopettaa jo ennen yrityksen aloittamista. Ja nuo bilehileet harvoin ovat pitkän linjan lapsettomuusklinikka-asiakkaita.

Yölento :) Normaali elämä, kuten Klinikalla kerrottiin. Yksittäiset bileet ei vaikuta, eikä kiinnittymisen tueksi tarvi pysyttäytyä puolikkaassa lasissa.

Kuka tietää, onko mitään edes kiinnittymässä, nyt pidetään pienet juhlat, koska töissä meni niin hyvin, että tuloksessa on kasvua viimevuoteen 30%
:p

Sharmander :) Verenkiertoa lisäämään ja tressiä vähentämään....

Meillä ekassa hoidossa (siis inssi), niin otin punkkua juurikin varmaan kaksi lasillista ja plussa ilmestyi seuraavana päivänä - dpo9
:joyful:

Kiinnittymisen jälkeen menee nelisen päivää että näkyy testissä jotain, muistelen lukeneeni.. Tässä kierrossa otin 12cl punkkua synttäreinäni dpo-1 tai dpo0 :) (viikonloppuna muutaman enemmän sidu/valkkari...) Jopa ehkä uskallan uskoa plussaan.. No huomenna testi dpo8/9...

Plussatuulia :wav

Kiinnittymisen jälkeen menee nelisen päivää että näkyy testissä jotain, muistelen lukeneeni.. Tässä kierrossa otin 12cl punkkua synttäreinäni dpo-1 tai dpo0 :) (viikonloppuna muutaman enemmän sidu/valkkari...) Jopa ehkä uskallan uskoa plussaan.. No huomenna testi dpo8/9...

Jannn :)
Kiitos plussatuuli toivotuksesta!
Samaa sinne, plussaa!!:cheers:wav

Oon kuullut kyllä näistä, että yllärinä tulee kun on ns. "bileet"...ei se tarkoita saavillista, mutta kuitenkin :laughing002

Ei minulla ainakaan persoonallisuus muutu minkään kampauksen tai tukan pituuden mukaan. Pitkää ja lyhyttä on ollut, kiharaa ja suoraa ja joskus afrolettejäkin, tosin shokkivärejä en ole koskaan kokeillut.

Nykyään suosin pääasiassa konservatiivista pituutta ja väriä, koska asiakaspalavereja on monen kulttuurin ihmisten kanssa, ja asiakaspalavereissa kannattaa yrittää olla asiakkaan mieleen myös tyylin osalta. Ensivaikutelma saattaa ratkaista sen, tuleeko asiakkaan kanssa sopimusta vai ei, ja kaikki psykologiset edut kannattaa aina hyödyntää. Välillä tulee ikävä töitä, joissa ei ole mitään osuutta myyntiin, jotta ei tarvitsisi ulkonäöllä edustaa.

Jannn :)
Kiitos plussatuuli toivotuksesta!
Samaa sinne, plussaa!!:cheers:wav

Oon kuullut kyllä näistä, että yllärinä tulee kun on ns. "bileet"...ei se tarkoita saavillista, mutta kuitenkin :laughing002

Eipä tuo alkoholi (tai huumeet) vaikuta jos hedelmällinen.. Itse en näytä millään raskautuvan, jospa nyt ois ollut tähdet kohdillaan :rolleyes: Kiitos plussista!!

Mulla on teinistä asti ollut suorat vyötäröpituiset hiukset. Omat hiukset on tummanruskeat joten värjäysvaihtoehtoja ei paljon ole. 90% ajasta hiukset on olleet jonkin sävyiset mustat. Välillä innostun värjäämään juuren punertavalla. Oikeasti haluaisin shokkiväri hiukset (violetti+sininen), mutta halua pilata hiuksia värin poistolla ja vaalennuksella. Lisäksi mulla on ns piikkisuorat lasihiukset joihin edes kaupan kestoväri ei tartu pitkäksi aikaa. Joten pelkona olisi myös ettei värit tartu. Ja kolmanneksi shokkivärien ylläpito on työlästä. Oon liian laiska sellaiseen ja tyydyn tähän ysäri hevari lookiin lopun ikäni

Mulla on teinistä asti ollut suorat vyötäröpituiset hiukset. Omat hiukset on tummanruskeat joten värjäysvaihtoehtoja ei paljon ole. 90% ajasta hiukset on olleet jonkin sävyiset mustat. Välillä innostun värjäämään juuren punertavalla. Oikeasti haluaisin shokkiväri hiukset (violetti+sininen), mutta halua pilata hiuksia värin poistolla ja vaalennuksella. Lisäksi mulla on ns piikkisuorat lasihiukset joihin edes kaupan kestoväri ei tartu pitkäksi aikaa. Joten pelkona olisi myös ettei värit tartu. Ja kolmanneksi shokkivärien ylläpito on työlästä. Oon liian laiska sellaiseen ja tyydyn tähän ysäri hevari lookiin lopun ikäni
Oih luonnonväriset on kaikista kauneimmat silloin kun oma väri on ns väri :smug: mua hirvittää kun siskon tyttö (paksu kaunis vaaleanruskea laineikas ja pitkä) meni teinihuurussa katkaisemaan sen ja värjäämään :wacky: Ymmärrän tämän toki, itsekin teininä ajatteli tasan päivän eteenpäin mutta nyt miettii että käääk!!

joooop. Kyllä mä elän normi elämää myös. Viinaviinaa ei kulu koskaan enkä baareissa enää käy muutenkaan, mut skumppalasi tai punaviiniä tulee puolison kans nautittua once and a while. Silloin ku raskauduin tästä ylläristä oli meillä muutto ja illalla nautittiin punaviinilasi varmaan joka ilta viikon ajan, siinä oletetusti oviksen nurkilla. Tosta viikon päästä tein haalean plussan. Mut joo. Järki käteen ja silleen. Eiköhän se oo se tärkein.

Peukut testiin!! Ja jep, noin se suunnilleen menee. Toki nykytestit on nii herkkiä että alle 10 yksikön pitoisuudetkin näkyy herkästi.

Tässä iässä ei satunnainen punkkulasillinen taida heilauttaa onnistumisvaakaa paljonkaan - tässä tärpissä meni kiinnittymisen aikoihin pari lasillista vappuna, mutta jos kyseessä ei olisi ollut se kerran-vuodessa-kultamuna vaan se yleisempi rupusolu, eipä siihen mitkään kiinnittymistä tukevat poppaskonstit olisi auttaneet.

Tässä iässä ei satunnainen punkkulasillinen taida heilauttaa onnistumisvaakaa paljonkaan - tässä tärpissä meni kiinnittymisen aikoihin pari lasillista vappuna, mutta jos kyseessä ei olisi ollut se kerran-vuodessa-kultamuna vaan se yleisempi rupusolu, eipä siihen mitkään kiinnittymistä tukevat poppaskonstit olisi auttaneet.
Juurikin näin.

Eclipse :) Mulla oli myös nuorena usein hiukset värjätty täysin mustaksi. Sitten oli aikakausi, jolloin väritin myös violettiä hiuksiin...välillä punertaavaa ja mahokia, sekä violettiä.

Nyt lapsen syntymän jälkeen olen antanut hiusten olla luonnollisena, eli lähes tumman ruskeat ovat ja punertavat valossa :)

Alaikäinen tänne olen, olen vaan tykännyt tiedonnälässä tätäkin aloitusta lukea. Reilu vuosi yritetty. Yks keskenmeno maaliskuulta.

Alaikäinen olen minäkin riippuen tietty mitä rajana pidetään.
Olen nyt 36v. Mutta silti olen minusta hyvin sopeutunut ja sopinut joukkoon.

Täällä vuodettu kohta 4vk putkeen.
Muistelisin, että mulle opetettiin biologian tunnilla, että raskaana menkat jää pois. Nyt kyllä olen eri mieltä :grin
Joo oli huono läppä. Vuodot eivät ole mitään pahaa tehneet mutta kyllähän se ärsyttää kulkea rätti pöksyissä koko ajan.
No ehkä loppuu vielä ennen synnytystä. Tasan kaksi viikkoa rakenneultraan.

Takaisin