----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Uus tukka :joyful:

Liitteet

• IMG_20191106_185204_667.jpg
    IMG_20191106_185204_667.jpg
    37.5 KB · Katsottu: 162
Hienot hiukset Helena80 ja kivaa piristystä:cheers

Ja hengissä selvittiin....olihan hurja meno...ihan neutraali...ja positiivinenkin....klo taitaa olla kohta pian 02 yöllä

Väsyttää. Aamulla töihin.

Alavatsaa jännästi juilii....:happy: :cheers

Dpo5

Mahtava kampaus Helena! Ja hyvä väri myös!

Koskakohan sitä uskaltaisi taas ruveta siihen värjäys/leikkuu/värjäys/leikkuu-rumbaan. Olen nyt ollut omalla värillä jo monta vuotta, ja joskus kyllä kaipaan niitä räväkämpiä lookkeja, joita nuorempana oli. Lyhyessä tukassa on kyllä sekin puoli, että malli menee muutamassa viikossa pilalle, kun en saa aikaiseksi lähteä kampaajalle.

Pitäisiköhän kysellä, olisiko tuttavapiirissä jollain joku parturi-kampaaja kavereissa, sellainen vois tulla käymään meillä kotona, pojankin hiukset tarvitsisivat taas leikkausta :wideyed:

Mahtava kampaus Helena! Ja hyvä väri myös!

Koskakohan sitä uskaltaisi taas ruveta siihen värjäys/leikkuu/värjäys/leikkuu-rumbaan. Olen nyt ollut omalla värillä jo monta vuotta, ja joskus kyllä kaipaan niitä räväkämpiä lookkeja, joita nuorempana oli. Lyhyessä tukassa on kyllä sekin puoli, että malli menee muutamassa viikossa pilalle, kun en saa aikaiseksi lähteä kampaajalle.

Pitäisiköhän kysellä, olisiko tuttavapiirissä jollain joku parturi-kampaaja kavereissa, sellainen vois tulla käymään meillä kotona, pojankin hiukset tarvitsisivat taas leikkausta :wideyed:
Kyllähän se aina tavallaan piristää. Mulla on pitkä tukka ja oma väri on perinteinen ”maantie”. Jos en laita sitä yhtään näytän kyl ihan kalpealle harmaalle kannabiksen polttelijalle :laughing001 siis sori, mut jotenki olen talvella tosi kalpee, siihen kun yhdistää kapeat kasvot ja ”harmaan tukan” niin ei kyl kovin hehkee olo oo. Joskus kasvatin oman värin kokonaan. Sit katsoin jossain kaupassa peilistä että ei hemmetti :laughing021

No se perinteinen suomalainen "eiminkäänvärinen" tukka mullakin on, ja on niin ohut, että jos se kasvaa pidemmäksi, on sen näköinen kuin ei olisi tukkaa ollenkaan :facepalm: Lyhyenä sitä saa vähän pöyhittyä pystyyn sentään. Raskausaikana tukka kyllä tummeni hiukan, eikä ole sen jälkeen sitten ainakaan vielä muuttunut :wideyed: Harmaita vaan taitaa kohta ruveta pukkaamaan :oops:

Täällä kans piitkä maantie :greet025.
Sellanen tappavan tylsä ja tuttu, mutta niin varma ettei viitsi niitä ihme sivuteitä, menevistä moottoriteistä puhumattakaan edes vilkuilla. Tää harmauskin etenee jännästi puuskittain, silkasta mielenkiinnosta ei voi värittääkään millään. Ettei vaan jää hetkeäkään matkasta sisäistämättä. Veikkaan että 45 oon ihan harmaa. Täytyy kompensoida hyvällä luonteella :hilarious:

:greet025 täällä pitkät ja paksut melko tummat hieman punertavat hiukset, lähes peppuun saakka...

Hieman luonnonkiharaiset...hiuksia on paljon ja paksusti.

Kaikkea muuta kuin perinteiset suomalaiset hiukset, ja hiuksien puolesta monesti on luultukin hitusen ulkomaalaiseksi:laughing002

:hello
Uskaltaako nauttia pari lasia punkkua kiinnittymsen tueksi? :rolleyes:

Tähän mennessä kahden vuoden aikana ei ole ollut vaikutusta sillä, että nauttiiko vai ei. Tosin ekassa raskaudessa punkku auttoi (??) ...ainakin tuli se plussa:Heartpink

Dpo 5/6

Helena80 :) Onko muuten sinun hiukset luonnostaan kiharat?

Hiuksilla on muuten yllättävän suuri merkitys ihmisen persoonallisuuteen. Mä olen aina ollut pitkähiuksinen ja jos leikkaisin lyhyeksi, en olisi enää entinen itseni.

Kampauksilla voi säväyttää ja jopa muuttaa omaa persoonallisuutta. Aika jännä juttu, jota ei tavallisesti tule ajatelleeksi:laughing002

Kaikki tuntemani henkilöt pitävät yleensä aikaa samaa Lookia...

Lambi :) Sinähän olet supertyyppi ja hyvällä luonteella varustettu. Harmaa voi olla jopa hohdokas.....
Joo mä lasken sen varaan:grin..
ei vaan, ei oo koskaan kiinnostanut itseni ehostaminen - mitäpä sitä nytkään lähtisi sille tielle.
Lyhyehköä(polkka) mallia kokeilin kerran jossain imetyshormonihuuruissa, muttei enää ikinä:woot:! Mä oon vannoutunut ponihäntätytteli, eikä lyhyistä ole tässä kohtaa iloa. Hevonen alla vois auttaa kyllä katuuskottavuuteen. Ehkä sitten viidenkympin villityksessä joku hiirakko kaupparatsu, niin saa harmaa ponnari matchäävän kulkupelin..

Täällä kans piitkä maantie :greet025.
Sellanen tappavan tylsä ja tuttu, mutta niin varma ettei viitsi niitä ihme sivuteitä, menevistä moottoriteistä puhumattakaan edes vilkuilla. Tää harmauskin etenee jännästi puuskittain, silkasta mielenkiinnosta ei voi värittääkään millään. Ettei vaan jää hetkeäkään matkasta sisäistämättä. Veikkaan että 45 oon ihan harmaa. Täytyy kompensoida hyvällä luonteella :hilarious:
Mä odotan että harmaantuis kunnolla! Tuskon mulle tulee sellainen mielikuvissa siintävä harmaa.. luultavasti ohut valkoinen luirukka :hilarious: mutta joo! Olen nähny kauniita pitkiä harmaita vanhemmilla ihmisillä.

@Tähti ★ mä otin joskus hoidoissa pienen tilkan oletetun kiinnittymisen ympärillä, ”piinapäivillä”. Autto joskus ja pääsääntöisesti ei :hilarious: kai se idea on et rentouttaa ja lisää verenkiertoa mut eiköhän se liikunta aja asian jopa paremmin. Nykyisin otan sen lasillisen joskus kun on semmonen hetki et mieli tekee. Kiinnittymisiä kun ei ole näkyvissä:laughing002

@Tähti ★ mä otin joskus hoidoissa pienen tilkan oletetun kiinnittymisen ympärillä, ”piinapäivillä”. Autto joskus ja pääsääntöisesti ei :hilarious: kai se idea on et rentouttaa ja lisää verenkiertoa mut eiköhän se liikunta aja asian jopa paremmin. Nykyisin otan sen lasillisen joskus kun on semmonen hetki et mieli tekee. Kiinnittymisiä kun ei ole näkyvissä:laughing002

Sharmander :) Verenkiertoa lisäämään ja tressiä vähentämään....

Meillä ekassa hoidossa (siis inssi), niin otin punkkua juurikin varmaan kaksi lasillista ja plussa ilmestyi seuraavana päivänä - dpo9
:joyful:

Takaisin