Sharmander
Asioista perillä oleva
Kyl se on mielikuvitusta ensinnäkin dpo 3 ei viel mikään ole kiinnittymisvaiheessa. Aikaisintaan 6 pv oviksesta munasolu on jakautunu tarpeeksi et on ns kykenevä porautumaan ja kiinnittymään limakalvoon. Tämä vaatii aina aikansa ja juur nopeammin se ei pysty tapahtumaan. Toisaalta siellä limakalvossa ei oo hermokudosta joka aistiS mitään liikkeitä.Sharmander :) Oletko sinä tuntenut "hedelmöityksen"? Siis sellaista tunnetta, että jokin liikkuisi alavatsalla ennen kiinnittymistä?
Mä oon tuntenut tätä useita kertoja inssien jälkeen ja juurikin aikavälillä dpo3-6. Koskaan muulloin ei tunnu mitään, eikä ilman inssiä ole tuntunut. Olen ajatellut, että tässä on kyse hedelnöittymisestä ja alkion vaeltamisesta munatorvesta kohtuun.
Kuullostaako utopistiselta? Tietty voihan mielikuvituskin tehdä tepposia
olen kyl tuntenu nippailuja ja nappailuja jos ja mitä kaikissa kierroissa. Osassa olen tuntenu kovia ovismaisia tai menkkamaisia kipuja tns kirvelevää tunnetta siellä oletetun kiinnittymisen tienoilla. Maha on sit turvonnu kovin. Tosin tätä oli myös viime kierrossa eikä mitään tapahtunu