Sharmander
Asioista perillä oleva
Voi. Mulla alko viime kierrossa kans dpo 3-4 mut raskaudesta se ei toki viel johduvoiko alkaa etoa jo dpo3 (??)
Vai onkohan tää jotain muuta
Närästää myös ja jotain migreeniä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi. Mulla alko viime kierrossa kans dpo 3-4 mut raskaudesta se ei toki viel johduvoiko alkaa etoa jo dpo3 (??)
Vai onkohan tää jotain muuta
Närästää myös ja jotain migreeniä...
Tai sitten voi olla tyytyväinen ja kehittää omaa osaamistaan, työtään ja työyhteisöä.Yölento :) Uralla voi edetä muutenkin, kuin esimiesasemaan. Löytyy hyväpalkkaisia tehtäviä, jopa parempaa ansiota, kuin esimiesasemasaa.
Voi. Mulla alko viime kierrossa kans dpo 3-4 mut raskaudesta se ei toki viel johdu
Tai sitten voi olla tyytyväinen ja kehittää omaa osaamistaan, työtään ja työyhteisöä.
Juuri näin. Lähinnä tarkoitin sitä että noi on monella niitä syitä miksi kotiin ei jäädä pitkäksi aikaa. Lapsia toki varmasti hekin tekevät ja tekevätkin mutta sit kotona ei olla ainakaan putkeen vuosikausia.Mutta joka alalla on ihan oman viihtyvyydenkin vuoksi hyvä kehittyä ja kehittää. Vaikka jäisi lääkärinä terveyskeskukseen, niin työ muuttuu koko ajan.
Aika ei pysähdy lapsen saamiseen eikä aivokapasiteetti kutistu äitiyden myötä. Millä tahansa alalla täytyy pitää osaamisestaan huolta, vaikkei haluaisikaan edetä uralla. Perhe ei ole siinä este, omat asenteet ovat.
Waude. Kaikki toivo on tervetullutta.Ei vitsi. Törmäsin toisaalla meikäläisten ikäiseen äitiin. Oli menossa ivf hoitoon mut tuli puskista raskaaksi. Täysin luomuna ilman mitään nappia tai rohdosta. Mahassa on kolmoset
Että ei me aina ihan toivottomia olla.
Töihin palaamisessa pitkän ajan jälkeen voi käyttää apuna täydennyskoulutusta. Minä kävin kaksikin yliopiston täydennyskoulutuskokonaisuutta siinä vaiheessa kun olin ollut pitkään kotona ja töihin lähdössä. Ensimmäisen kävin, kun olin vielä kotona ja toisen työn ohessa.Juuri näin. Lähinnä tarkoitin sitä että noi on monella niitä syitä miksi kotiin ei jäädä pitkäksi aikaa. Lapsia toki varmasti hekin tekevät ja tekevätkin mutta sit kotona ei olla ainakaan putkeen vuosikausia.
mun aivokapasiteetti on kutistunu en tiedä onko ikä vai valvotut yöt mut mikään ei enää meinaa pysyä päässä ja uuden oppiminen vaatii paljon enemmän kuin ennen lapsia
Migreeni on kyllä syvältä! Mulle alkoi vähän päälle vuosi sitten tulemaan loppukierrosta migreenityyppistä särkyä lähes joka kuukausi, joskus joko ovulaation jälkeen tai sitten pari päivää ennen menkkoja. Estrogeenitason lasku on yleinen migreenin triggeri, ja se tosiaan droppaa sekä ovulaation jälkeen että ennen kuukautisia.Sharmander :) Mulle siis jysähti lisäksi ihan migreeni tyyppinen päänsärky myös...yritän selviytyä panadolin voimin töissä...
Ja tosiaan etoo
Olo jotenkin krapulainen...
Ompas mahtavaa
Jep. Sama täälläMigreeni on kyllä syvältä! Mulle alkoi vähän päälle vuosi sitten tulemaan loppukierrosta migreenityyppistä särkyä lähes joka kuukausi, joskus joko ovulaation jälkeen tai sitten pari päivää ennen menkkoja. Estrogeenitason lasku on yleinen migreenin triggeri, ja se tosiaan droppaa sekä ovulaation jälkeen että ennen kuukautisia.
Migreeni on kyllä syvältä! Mulle alkoi vähän päälle vuosi sitten tulemaan loppukierrosta migreenityyppistä särkyä lähes joka kuukausi, joskus joko ovulaation jälkeen tai sitten pari päivää ennen menkkoja. Estrogeenitason lasku on yleinen migreenin triggeri, ja se tosiaan droppaa sekä ovulaation jälkeen että ennen kuukautisia.
Minkä kokonen folli sulla oli inssin aikaan @Tähti ★ ?
Voi. Mulla alko viime kierrossa kans dpo 3-4 mut raskaudesta se ei toki viel johdu
Mutta joka alalla on ihan oman viihtyvyydenkin vuoksi hyvä kehittyä ja kehittää. Vaikka jäisi lääkärinä terveyskeskukseen, niin työ muuttuu koko ajan.
Aika ei pysähdy lapsen saamiseen eikä aivokapasiteetti kutistu äitiyden myötä. Millä tahansa alalla täytyy pitää osaamisestaan huolta, vaikkei haluaisikaan edetä uralla. Perhe ei ole siinä este, omat asenteet ovat.