----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Helena80 kääk! Hyviä horoskooppeja :hilarious:

Tästä kierrosta ON puuttuneet päänsäryt ja maidon tiukkuus. Maito oli tiukalla vain sillo ovisplussan tienoilla. Yleensä menee uudelleen jumiin hetki oviksesta.

Ärsyttävä tunne ollut tän aamun :confused: vähän kuin VTI iskisi mut ei oo muuten virtsis oireita. Semmonen paine tunne rakossa että pitäs mennä veskiin mut ei kuitenkaan oo hätä ku just kävin jne. Hohhoijaa. Kunhan ei ny sitä tähän väliin:facepalm:

Mitäs rauhan testi näyttää tänään??:nailbiting:
Helena, jaksamista epätietoisuuteen, kunpa se oliskin vaan aina positiivisuudesta kiinni tämä :wacky:..

Sharmander ja vastavirta, koska voidaan teiltä saada tiirattavaa:shy:?
Heinäkuun suma, siinäpä sitä oliskin synnäreille ihmeteltävää, kaikki vanhat akat rivissä pungertamassa:smiley-angelic001

Missäs kaikki aamun testit luuraa? Minä äsken aloitin jo negalla. Dpo8 vasta menossa, joten harvemmin kyllä mitään näkyiskään. Mulla oli vti ensimmäisessä raskaudessa, ennen kun edes ymmärsin olevani raskaana. Aika hyvät oireet Sharmanderilla nyt.

Vastavirran akka, roskistihrustus!? Onko varma ettei oo mitään :pompus:
Joo ihan hyviä oireita mutta mä enää luota kuin viivoihin. Jos niihikään :hilarious: No nännikipu ainakin alkaa olla kadonnut. Tosin rinnoista en oo ennenkään päätelly kovin paljoa. Osassa ollut jotain osassa ei. En tiedä onko mulla tummat nännit kun en oo ekan raskauden jälkeen tunnistanu mitään tummumisia kuin vasta joskus loppuraskaudessa :confused005

Mitäs rauhan testi näyttää tänään??:nailbiting:
Helena, jaksamista epätietoisuuteen, kunpa se oliskin vaan aina positiivisuudesta kiinni tämä :wacky:..

Sharmander ja vastavirta, koska voidaan teiltä saada tiirattavaa:shy:?
Heinäkuun suma, siinäpä sitä oliskin synnäreille ihmeteltävää, kaikki vanhat akat rivissä pungertamassa:smiley-angelic001
Joo oliskin kiva tehdä pieni piikki tilastoihin :hilarious:

Minäkö jättäisin tihrustamatta. Pois se minusta. Mielenkiintoiset unet taas jatkuvat. Olin raskaana ja jopa laitoksella asti. Myös ukko oli mukana, mutta ei oma. Kyllä ei jaksais enää uutta alkaa kouluttamaan.

Pc:lla nega.
Mitään ovista en missään välissä huomannut, joten tokkopa sitä tapahtuikaan. Odottelen vuotoa. Jos nyt tänään tai huomenna alkais, niin olis sittenkin vielä mahdollisuus heinäkuiseen:wink

Täällä kp16 ja dpo3, koskas viittis testaa ekan kerran!? :hilarious::grin
No dpo7 alkaen on aika hyvä :hilarious:
Ei vaan.. mä päätin tässä kierrossa etten tee ainoatakaan tikkua ennen dpo10. Yleensä alkanu jossain kohti vuotelemaan läpi siinä main. Olis kiva innostua kaikista näistä oloista mutta mä en halua mennä tähän halpaan että tulee taas se typerä fiilis.
Lugen kanssa ollu aina tätä huimausta ja ällö oloa. Tähän halpaan en mene ainakaan. Mahan turvotus saattais vaikka innostaakin, samoin olleet menkkakivut ilman mitään vuotoa. Tosin eletään jo kp39 joten kaikki kivut ja olot on ihan mahdollisia kun vuotoa ei näy. Ihme jos ei alkais kivuliaat menkat. Palellus ja väsy alkoi myös tänään ihan infernaalisena. Tosin viime yön nukuin huonosti ja luget tekee tätäkin kun on aikansa käyttäny.
Eli summa summarum. Ihan samoja oloja kierrosta toiseen:oops::mad:

Kyl mä olen heittäny kirveen kaivoon tämän kierron osalta. Olishan se ihana uskoa kaikkia oloja mutta kyllä se semmoinen tunne puuttuu ja tilalla on se tieto etten oo ainakaan raskaana. Vaikea selittää mut jotenkin sen vaan tuntee näiden olojen läpikin. Tänne, tyyliin dpo 9, saakka jotenkin ajoittain on olo että entä jos, mutta joka kierrossa sitten se the-olo puuttuu ja tiedän että en vaan oo. Uutta kiertoa kohti siis. Ajattlein josko kuitenki teen vaikka ovistikun aamulla ja lopetan luget niin pääsee tästä oirelistasta eroon. Vaikka ajattelin etten vielä halua tehdä testejä. Mut sit mietin et mitä väliä, sama tyhjyys sieltä paistaa maanantainakin ja turhaa pitkitän lääkkeiden kans oloja.

Jotennin tuntui tänään tää touhu aika raskaalta. Jatkuvaa ylämäkeä ja alamäkeä näiden fiiliksien kanssa. Hyvänä hetkenä kamalan optimistinen olo ja sen huomaa läheisetkin. Sit kun iskee tää ”todellisuus” nii mä sulkeudun kuoreen ja oon ärtyny ja alakuloinen vaikken sitä varsinaisesti ookaan. Ehkä olis vaan helpompi (??) luovuttaa nää haaveet jälleen kerran. Ei jaksais tätä jatkuvaa kierron vaiheiden siniaaltoa, alkukierron alakuloa, oviksen kyttäystä, ajoituksen panikointia, luteaalin alun toiveikkuutta realismista huolimatta, sit tätä kliimaksia missä jopa hetken uskoo itsekin olevansa ja sitten lopullinen romahdus. Ja taas homma alusta.
Ai että mua sitten jaksaa ärsyttääkin tämä hetki kierrosta kun ehtii hetken uskaltaa antaa siimaa itselleen ja erehtyy miettimään mitä jos. Ja sit se tulee, pam, lekalla päähän:idiootti :smiley-angry026:BangHead
Sori :sad010

Sharmander tuntuu pahalta sun puolesta, pelkästään jo tuo 5 kk yrittäminen ja epävarmuus teki minulle
pahaa pettyä kierrosta toiseen. Voin vaan kuvitella, jos yritystä on takana pidempään miltä se sitten tuntuu. Onkos Sharmander sinulla lapsia (en jaksa tuhatta sivua selata, että löytäisin vastauksen :wtf:) Tsemppihali sinulle :smiley-angelic003

Nyt pelottaa se, että oon testannu liian aikaisin ja iloitsen plussasta ja sitten toivo toivo lotiseekin vuotona alas ensiviikolla :banghead: tai vielä pahempaa, että sitten vähän myöhemmin. Mutta matkustajiahan me täällä ollaan se on vaan otettava vastaan mitä tulee.

Marrasmai minä testasin dpo10 ja kyllä jo haaleeta viivaa näytti onestep testi. dpo 11 tuli haaleeta viivaa onestepiin, preckcheckiin ja ovistestiin. Tänään dpo13 tein apteekin oman testin ja hyvä kun viivaa tuli, mutta tuli kuitenkin. Eilen dpo 12 ClearBluen testiin tuli plussa varmaan alle minuutissa. Eli dpo10 alkaen vois alkaa näkyä, jos tietää oviksen "varmasti".

Ei oo kyllä hirveesti mitään tuntemuksia... Vähän kuvottavaa oloa ja saunassa tuli huono olo. Tissit vähän raskaat ja pitkät pällä kokoajan.

Joo ihan valkee ovistikku oli kuten arvasin. Lopetan luget nii ei tarvi kykklä oireisena. Heräsin tyypilliseen pahoinvointiin ja nyt saa riittää. Jätän nuo ens kierrossa kaappiin.

@Piitula79 kiitos. On mulla lapsia. Tää on lähnnä lopun alun kuumeilua ja turhaa toivoa. Gyne oli varmaan oikeessa, ei täl kropalla enää vauvoja tehdä. Pitäs osata keskittyy elämään niinkuin normaalit ihmiset :smiley-angry003
Oliks sulla lapsia jo?

Negaa tälläkin aamua. Jos ei vuoto ala, niin testaan vielä ens viikolla varuiksi.

Imetykseen oon niin kypsä jo, että nyt se saa luvan loppua. Ei jaksa enää, vaikka lapselle se selvästi olis vielä tärkeää. Jospa parantaisi mahdollisuuksia siihen uuteen tärppiin..?

Nyt pelottaa se, että oon testannu liian aikaisin ja iloitsen plussasta ja sitten toivo toivo lotiseekin vuotona alas ensiviikolla :banghead: tai vielä pahempaa, että sitten vähän myöhemmin. Mutta matkustajiahan me täällä ollaan se on vaan otettava vastaan mitä tulee.
Tsemppiä! Asiat ovat juuri nyt niin hyvin kuin ne voivat olla, joten siitä kannattaa riemuita. Tuon oikeammin tai paremmin ei juuri nyt ole mahdollista olla ja varmuutta ei saa ikinä.

Sharmander ja Rauha tsemppiä. Just toillain se sykli menee tässä yrittämisessä ja sille ei oikein saa antaa valtaa. Totuus on se, että osa meistä jää ilman vauvaa jos faktat vedetään kehiin. Itse saanu sellaiset kortit, että on enemmän kun todennäköistä etten raskaudu luomuna. Ja varsinkin kun yk on jo 22+ jotain (lakkasin laskemasta). Siksi aktiivisesti koitan haaveilla myös elämästä ilman sitä vauvaa. Paljon on hyvää tulossa vaikkei onnistaisikaan. Vaikeaa sitä on tosin miettiä juuri tuossa kohdassa kiertoa. :Heartbigred

Sharmander ja Rauha tsemppiä. Just toillain se sykli menee tässä yrittämisessä ja sille ei oikein saa antaa valtaa. Totuus on se, että osa meistä jää ilman vauvaa jos faktat vedetään kehiin. Itse saanu sellaiset kortit, että on enemmän kun todennäköistä etten raskaudu luomuna. Ja varsinkin kun yk on jo 22+ jotain (lakkasin laskemasta). Siksi aktiivisesti koitan haaveilla myös elämästä ilman sitä vauvaa. Paljon on hyvää tulossa vaikkei onnistaisikaan. Vaikeaa sitä on tosin miettiä juuri tuossa kohdassa kiertoa. :Heartbigred
Niimpä. Tilastollisesti aika monikin jää tässä kohtaa.. uskon että itse kuulun tähän samaan sarjaan jo pelkästään siksi ettei kohdun rakenne ollut oikein hyvä ja jos se nuoremmillakin on haitannut raskautumista niin miksei tän ikäisellä. Ja sepä se , kaikki olisikin/on hyvin näinkin. Tavallaan kadehdin kavereita jotka keskittyy elämässään elämään ja kaikkeen tavalliseen, suunnittelevat tulevaisuuteen kaikenlaista. Lapsia eivät enää haikaile. Sellainen mieli olisi jotenkin helpompi, en tajua mikä siinä on että itsellä on vaikea päästää irti saati tjottailla ihan ”taustalla”. Vai just se että kun elämästään ison osan tekee tätä niin siitä muodostuu se ”identiteetti”. Osalla se on joku muu, vaikka harrastus tai kilpaurheilu. Vaikka sanottaisin et sun jalka on ny niin paskana että ura on loppu tai ettet enää ikinä käy lenkillä niin varmasti semmoisesta luopuminen on yhtä lailla vaikeaa. Saati tällaisesta konkreettisesta asiasta kuin lapsesta.

Takaisin