----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No voi pee Sharmander. Tiedän tunteen niin maan hyvin. On se niin vaikea päästää irti tästä löysästä hirrestä, vaikka kuinka faktat tietää. Se on sitten niin lopullista se. Ja joka päivä se päivä on lähempänä. Tästä kun ei voi ummikoksi enää muuttua ja jatkaa tjot. Ei se vaan toimi. Ainakaan mulla.

Pienen pientä aristusta tisseissä, mutta väri se vaan ei muutu. Nyt on iskenyt ripuli, joka oli myös viimeisimmässä keskenmenneessä oireena, eli ei taida hyvää luvata sekään. Dpo 9 ja nega. Kuinkas muutenkaan.

Mulla kans maha sekasin eilen ja tänään. Yleensä ennen menkkoja aina. Toki ollu joskus raskaanakin. Eipä siinä. Mun maha nyt muutenki seko.
Joo näinhän se on. Mietin vähän et kai pitäs asettaa itselleen joku aika raja eikä yrittää harrastaa tätä harrastusta ikuisuuksiin. Vaikka eihän tää kallis harrastus oo mutta kuluttava

Mulla oli ajatus lopettaa tämän kesän jälkeen, mutta sitten ukko oli paljon poissa ja ajattelin vielä hiukan siirtää rajaa. Nyt voisin ajatella, että 45v synttärit ovat ehdoton takaraja. Kuluttavaa tämä toisaalta on, mutta tavallaan sitä luopumista käy mielessään läpi koko ajan. Ainakin tietää yrittäneensä, jottei myöhemmin se harmita.

Mulla oli ajatus lopettaa tämän kesän jälkeen, mutta sitten ukko oli paljon poissa ja ajattelin vielä hiukan siirtää rajaa. Nyt voisin ajatella, että 45v synttärit ovat ehdoton takaraja. Kuluttavaa tämä toisaalta on, mutta tavallaan sitä luopumista käy mielessään läpi koko ajan. Ainakin tietää yrittäneensä, jottei myöhemmin se harmita.
Joo näimpä. Itsekin ajateelin et tuo 45 on se viimeinen raja. Jo noin tilastojenkin valossa. Josko se raja on varmaan jo tullut mut noin henkisesti. Ja just toi että ompahan kokeiltu, kele.

Jotta viimeiseen munaan mennään yhdessä Sharmander. Koskas sulla täyttyy tuo maaginen raja? Mulla se on jo ensi kesänä. Eli eipä tässä enää montaa teoreettistakaan mahdollisuutta ole jäljellä. Ja kun oikeasti mulla on mahtavat pojat, niin kaikki on kuitenkin paremmin, kun hyvin.
Vajaa pari vuotta. Oon täyttäny jo 43 aikaa sitten.
Hamaan munaan, riti rinnan. Oikeesti tämä ajatus läikäytti sydämessä, vino hymy huulille niinkuin Clint Eastwoodilla. Hengenheimolainen. Mitäpä mä tekisin tällä ajalla muutenkaan, teistä on tullu jo tärkeitä!

Täällä on todellakin monet tyypit tulleet tärkeiksi. Ei täältä osaa poissakaan olla. Välillä väännetään ja käännetään, mutta silti täällä on mahtavaa porukkaa.

Joo ilman teitä tässä olisi jo hulluksi tullut! Ihanaa tsemppausta ja realismia. Jollekin lottovoitto napsahtaa täälläkin. Siitä hiuksen hienosta pidetään sormenpäillä kiinni.

Täällä on todellakin monet tyypit tulleet tärkeiksi. Ei täältä osaa poissakaan olla. Välillä väännetään ja käännetään, mutta silti täällä on mahtavaa porukkaa.
Tää on aika ihmeellistä. Miten jotkut voi tuntua läheisistä, tai ainakin sellaisilta että nää on NE ihmiset jotka tajuaa, vaikka koko suhde perustuu muutamiin kymmeniin tai satoihin viesteihin. Kun eihän me oikeesti tunneta. Ja silti te vaan tiedätte aina ihan tasan tarkkaan minkälaista on.

Nimenomaan. Samassa kapeassa veneessä. Helppo soutaa samaan suuntaan.

Lueskelin aikani kuluksi kaikenlaisia blogeja vauvan yrittämisestä. Kyllähän se kaukaiselle kuulostaa, pinkit viivat raskaustestissä ja ainoana murheena kumpaa sukupuolta tulokas edustaa. Sellastahan se suurimmalle osalle on, onneksi. Meidäthän on alunperin tarkoitettu kuolemaan nelikymppisinä joten ihmekkös tuo jos tämä vähän tökkii..

Nimenomaan. Samassa kapeassa veneessä. Helppo soutaa samaan suuntaan.

Lueskelin aikani kuluksi kaikenlaisia blogeja vauvan yrittämisestä. Kyllähän se kaukaiselle kuulostaa, pinkit viivat raskaustestissä ja ainoana murheena kumpaa sukupuolta tulokas edustaa. Sellastahan se suurimmalle osalle on, onneksi. Meidäthän on alunperin tarkoitettu kuolemaan nelikymppisinä joten ihmekkös tuo jos tämä vähän tökkii..
Jotta jatkoajalla mennään kanootilla hamaan auringonlaskuun. Veto, veto, veto.

Hamaan munaan, riti rinnan. Oikeesti tämä ajatus läikäytti sydämessä, vino hymy huulille niinkuin Clint Eastwoodilla. Hengenheimolainen. Mitäpä mä tekisin tällä ajalla muutenkaan, teistä on tullu jo tärkeitä!

Sharmander :) Oli hienoa saada sinut tänne mukaan. Tämä palsta on aivan mahtava, on mahtavat tyypit erilaisuuksineen!

Se on kyllä ihme, että miten ystävystyykään ihan vain netin välityksellä.

Oon niin ylpeä tästä palstasta, että se täyttää tehtävänsä ja toiveikas siitä, että meitä onnistujia riittää vielä ihan äärilaidalle saakka:p:cheers

En osaa ajatella ikärajaa, itse yritän hamaan tappiin saakka.

Plussaa kaikille!! :cheers :cheers :cheers

Minulla takaraja oli teoriassa siinä, että lapsi ehtisi syntyä ennen kuin täytän 45 vuotta. Eihän tuo ehtinyt, mutta kun takaraja tuli vastaan, niin eihän siinä ehkäistä osaa, kun ei raskaaksi ilman ehkäisyä ollut tullut. Eikä yhtään pahastuttu, että lapsi saapui pari kuukautta myöhemmin kuin takaraja.

Minulla takaraja oli teoriassa siinä, että lapsi ehtisi syntyä ennen kuin täytän 45 vuotta. Eihän tuo ehtinyt, mutta kun takaraja tuli vastaan, niin eihän siinä ehkäistä osaa, kun ei raskaaksi ilman ehkäisyä ollut tullut. Eikä yhtään pahastuttu, että lapsi saapui pari kuukautta myöhemmin kuin takaraja.

Kuukaisi sinne tai tänne ...vuosi sinne tai tänne:laughing002
:smiley-angelic008

Mun takaraja oli alunperin 35v. No enpä jaksanut yrittämällä yrittää koko vuotta. No silti tärppäsi.
Ehdin kyllä tässä kuussa täyttämään 36v. mutta melki ikä piti.
Mä tiedostan jo nyt, että mun kunto ei 10v. päästä missään nimessä olisi enää raskautta kestävä.

Mäkin toivon tähän ketjuun tärppejä kaikille, kesävauvoja :Heartred

Jätän kyllä jatkossa nuo luget kaappiin. En tajua miten aikoinaan hoidoissa niitä pystyi käyttään 4x annoksella. Ehkä ne estrot tasapainotti. En tiedä. Nyt oon ihan kestokankkusessa, palelee ja oksettaa, aivosumu on jäätävä. Istun vaan saamatomana sohvalla. Nukuin 3h unet taas vaikka otan lääkkeen aina illalla yötä vasten. Eli kaikki muut oireet olisi paitsi se viiva tikussa. Kova aine on. Ei voi muuta sanoa. 7 nappia ehdin ottaa, neljän viiden jälkeen alkaa nää vahvat olot. Ihan turha aine, tuskin vaikuttaa vuodon määrään.

No höh noita Lugeja. Mulla nuo Terot ei ihmeemmin aiheuta mitään oiretta. Ihan hyvä tuki ja turva siinä mielessä, jos alkaa tippastella taas enemmän. Mikään ei ole rajoittavampaa, kun vain muutama vuodoton päivä kuussa. Että en tiedä onko niistä mulle apua, mutta eipä niin haittaakaan. Huomenna alkaa arki taas. Mahtaa pirteitä naamoja löytyä tästä torpasta aamusella.

Mitenkäs WM vuotohommat? Onko jo loppunut?

No höh noita Lugeja. Mulla nuo Terot ei ihmeemmin aiheuta mitään oiretta. Ihan hyvä tuki ja turva siinä mielessä, jos alkaa tippastella taas enemmän. Mikään ei ole rajoittavampaa, kun vain muutama vuodoton päivä kuussa. Että en tiedä onko niistä mulle apua, mutta eipä niin haittaakaan. Huomenna alkaa arki taas. Mahtaa pirteitä naamoja löytyä tästä torpasta aamusella.

Mitenkäs WM vuotohommat? Onko jo loppunut?
Mulla on kans paketti noita. Sain viimeksi. Lääkäri tykkäsi että väsyttävät vöhemmän enkä muista ennenvanhaan niiden tehneen mitään isompaa oloa. Tsempii arjen alkuun!

Takaisin