Mä käytin teroja ja lugeja vuosia. Mutta plussasin kierrosta missä en käyttänyt kumpaakaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo kaikkee miettii. noissa luomukiertoon tehdyissä progelisällä ei oo todettu tilastollisesri merkitsevää eroa raskauksien määrään. Mut aika usein se siihen lykätään kun se ei haittaa. Lopetetaan yleensä plussaan.Näin minäkin olen ymmärtänyt. No niin minäkin, mutta utelias kun olen, niin miksi käytetään keltsitukea vaikkapa ovulaation induktion tukena vaikka inssissä tai ilman tai alkion siirroissa omaan kiertoon. Kun niissähän pelittää oma keltsi. Kaikkea sitä taas tulee mietittyäkin.
Juuu velkam!No tämäpä taas selvensi ajatuksia. Dänks Sharmander.
No eilen nipisteli kohtuosasto, joten tietenkin kiinnittyminen kyseessä. Totuus on kuitenkin pieru suolenmutkassa. Tissit on pitkät päällä, mutta harmillisen vaaleat. Hieman aristaa, kun oikein prässää, mutta muuten normaalit. Ei repäisykipuja. Usko tähän kierrokseen on nolla, vaan vielä se on mahdollista, mutta hyvin epätodennäköistä. Yhtä vuoristorataahan tämä on, kun niin kovin aina toivoo, mutta ei se toivo vaan riitä. Positiivista kuitenkin on negatiivinen ovistesti pari pv sitten. Mutta eipä lannistuta tai vaikka lannistutaan kuitenkin, niin silti jatketaan harrastusta. Ja hei on meillä tähän kierrokseen mahkut. Vielä.Juuu velkam!
Nyt vaan toivomme plussaa ilman vippaskonsteja. Missäs sun olot menee?
mua vähän häiritsee se et melkein innostuin näistä nännikivuista. En muista ikiaikaan tällaista olleen, kerrran yhdessä raskauskierrossa nännit oli kipeet oviksesta plussaan. Sit mua harmittaa etten testannu mitään tikkua kp29 hymiön jälkeen. Tallettelut jäi siihen. Vaikee kuvitella et se riittäs. Toisaalta ihan sama, mikäpä tonne rupukohtuun kiinnittyisikään.
sit alamaha turposi palloks kaks pv sitten. Ny mä
Syynään sitä joka välissä. Joka toinen kerta maha menee kuopalle kuten ennenkin ja joka toinen se on pömppö. Innostun-masennun-innostun-masennun. Ja samalla mä en innostu koska muistsn et tätä samaa on aina. Mitkään olot ei mua enää hämää. Ärsyttävää.
Ah. Sä niiiin puhut mun kielellä!No eilen nipisteli kohtuosasto, joten tietenkin kiinnittyminen kyseessä. Totuus on kuitenkin pieru suolenmutkassa. Tissit on pitkät päällä, mutta harmillisen vaaleat. Hieman aristaa, kun oikein prässää, mutta muuten normaalit. Ei repäisykipuja. Usko tähän kierrokseen on nolla, vaan vielä se on mahdollista, mutta hyvin epätodennäköistä. Yhtä vuoristorataahan tämä on, kun niin kovin aina toivoo, mutta ei se toivo vaan riitä. Positiivista kuitenkin on negatiivinen ovistesti pari pv sitten. Mutta eipä lannistuta tai vaikka lannistutaan kuitenkin, niin silti jatketaan harrastusta. Ja hei on meillä tähän kierrokseen mahkut. Vielä.
Päivänegoja ei lasketa huomenna uus testi!!Ehtoota!
Mulla ei ollut mitään testiä aamulla kotona, joten päivän paras pissi jäi testaamatta. Töissä kumminkin päiväpissasta firman sponssaamalla testillä sain ihan tyylipuhtaan negan. Herkkyys oli 25, merkkiä en muista. Jotain tukkupakkauksissa myytäviä kasetteja ne on. Käyn huomenna kaupassa ja ostelen jotain tikkuja varuiksi kotiin.
Kyllä menee Rauha meillä nyt jännäksi Kumpa plussattaisiin molemmat. Huoh tätä odottelua, kun ei menkat vielä ole myöhässä moneen päiväänEhtoota!
Mulla ei ollut mitään testiä aamulla kotona, joten päivän paras pissi jäi testaamatta. Töissä kumminkin päiväpissasta firman sponssaamalla testillä sain ihan tyylipuhtaan negan. Herkkyys oli 25, merkkiä en muista. Jotain tukkupakkauksissa myytäviä kasetteja ne on. Käyn huomenna kaupassa ja ostelen jotain tikkuja varuiksi kotiin.
Oh. No toi on tosiaan ollu suht matala! Aika upea lopputulos. Minkä ikäinen alkio oli?Onnea piitula!
Mulla oli rv 4+1 hcg 17 (verikokeella todennettu). Icsin tuoresiirto kyseessä, joten raskauden kestosta ei ollu epäselvyyttä. Ei nyt ihan maailmanennätysalhainen mutta melko lähelle. Klinikalta eivät uskaltaneet paljoa lupailla tolla arvolla. Tyttö siitä kuitenkin syntyi.
Okei no joo. Niilläpä viikoilla itsekin blastosta negaa tein herkällä. Voi voimia paljon, tiedän muutaman erilailla sydänvikaisen. Pystyykö tyttönen kuitenkin ihan normaaliin arkeen kaikkineen vaatinut hirmuisesti teiltä kaikilta jaksamista.Shamander varhainen blasto, viispäiväisenä siirrettiin. Vähän hitaahko oli kyllä kuten kaikki meidän alkiot. Tytöllähän on vaikea sydänvika, mutta lääkäreiden mukaan ei liity alkion hitauteen, vaan jotain on mennyt kehityksessä pieleen 7-8 viikon tienoilla. Vaikeahan sitä kai on täysin tietää mistä mikäkin noissa asioissa johtuu.
no höh. Ootin sun testii. Mikä dpo sulla alkaa yleensä jos alkaa? Mulla oli niitä eilen illalla. Nyt maha on kivuton mutta turpea.Menkkajomoja oli heti kuudelta herätessä ja nyt järkky närästys En nyt testaa, ku negan tekeminen ottaa pannuun ja asennoidun menkkojen tuloon.
Yleensä kerkeen dpo12 ja alkaa seuraavana päivänä. Jos nyt käy samoin, menkat alkais huomenna. Ugh, tää närästys vetää kaksinkerroin. Täytyy mennä ettiin miehen Somac -paketti, se on ainoa, joka tepsii nykyään. Mulla väheni radikaalisti närästykset sappirakon poiston jälkeen, mut nyt vaiva on palannutOkei no joo. Niilläpä viikoilla itsekin blastosta negaa tein herkällä. Voi voimia paljon, tiedän muutaman erilailla sydänvikaisen. Pystyykö tyttönen kuitenkin ihan normaaliin arkeen kaikkineen vaatinut hirmuisesti teiltä kaikilta jaksamista.
no höh. Ootin sun testii. Mikä dpo sulla alkaa yleensä jos alkaa? Mulla oli niitä eilen illalla. Nyt maha on kivuton mutta turpea.