Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Juuri näin. Lisäks tuntuu että ovuloimattomassa (?) kierrossa on vahvemmat oireet tai ainakin semmoisessa missä raskautta ei kuulu.Kyllä pitäis olla kotiultra. Vaikka olis limat, kivut ja plussa tikussa, niin ei voi tietää. Ja mitä vanhemmaksi käy, niin sitä enemmän sitä kaivattaisiin. Oishan se kiva päivittäin kytätä, mitä tapahtuu milloinkin. Eikä se raskausaikanakaan olisi pahitteeksi. Mutta sitten taas tieto lisää tuskaa, joten ehkä kuitenkin parempi elää vain toivon varassa.
Toi on muuten totta. Mulla seuraava kierto km jälkeen oli todennäköisesti ovuloimaton. Pituudesta päättelin, vaikka usein on ollut myös ovuloimattomia normikierroilla. Sen vaan muistan siitä kierrosta, että ukko ei ollut kotona ja halut oli oikeasti kovat. Huomattavasti kovemmat, kun normisti.Juuri näin. Lisäks tuntuu että ovuloimattomassa (?) kierrossa on vahvemmat oireet tai ainakin semmoisessa missä raskautta ei kuulu.
Mut joo. Se on vähän ku kotidoppleri. Sit jos ne äänet ei kuulukaan niin iskee turha paniikki. Olishan se kiva mut tieto nimenomaan lisää tuskaa :bag:
Millaisia oireita on ovuloimattomassa kierrossa?Juuri näin. Lisäks tuntuu että ovuloimattomassa (?) kierrossa on vahvemmat oireet tai ainakin semmoisessa missä raskautta ei kuulu.
Mut joo. Se on vähän ku kotidoppleri. Sit jos ne äänet ei kuulukaan niin iskee turha paniikki. Olishan se kiva mut tieto nimenomaan lisää tuskaa :bag:
Minusta siellä pelataan vain varman päälle, ettei kukaan lopeta tukilääkityksiä tai aloita seuraavan kierron lääkityksiä ennen kuin on satavarmaa, ettei voi olla raskaana. Joillain tulos näkyy vasta todella myöhään. Yhdelllä kaverillani tuli plussa vasta 15 päivän kuluttua siirrosta, virallinen testipäivä hänellä oli ollut päivää aikaisemmin.Tuota olen muuten joskus miettinyt, kun noissa hoidoissa on usein todella pitkälle määrätyt testipäivät. Eli pitkälle yli ns. menkkojen alkamisajan. Mihinhän se perustuu. Ja vielä usein yhtä pitkä aika alkion iästä riippumatta.
Juu toki pelataan. Mut juurikin se et verikoe riittäisi aiemmin. Ulkomailla verikoe on pp5 blastoista.Minusta siellä pelataan vain varman päälle, ettei kukaan lopeta tukilääkityksiä tai aloita seuraavan kierron lääkityksiä ennen kuin on satavarmaa, ettei voi olla raskaana. Joillain tulos näkyy vasta todella myöhään. Yhdelllä kaverillani tuli plussa vasta 15 päivän kuluttua siirrosta, virallinen testipäivä hänellä oli ollut päivää aikaisemmin.
No olipas luentoKävin apteekista hakemassa Apteekin ultra -testipaketin. Sain tietoiskun
farmaseutilta, joka kovasti korosti moneen otteeseen, että odota nyt, että
menkat on myöhässä, ennen kuin teet testin. Että kun voi sen plussan
saada näkyviin aiemminkin, mutta ne raskaudet ei usein etene, nimim.
hänellä on valitettavasti omakohtaista kokemusta. Mielenkiintoinen luento
oli kyllä
Apteekista poistuttaessa näytin tyttärelle pakettia ja sanoin, että arvaatko,
mitä nämä on. Tyttö luki ääneen, että rakkaustesti Repesin ja hän
ihmetteli, että miksi
Kuinka kauan käytät oviksen jälkeen noita Lugeja? Mietin vaan sitä, että jos nyt jollain ihmeellä vielä plussan saisin, niin kannattaisiko minun käyttää niitä alkuraskaudessa? Teroja en saanut viimeeksi lupaa jatkaa. Ja en usko, että minun vuodot raskauksissa olisi olleet keltarauhasjuttujen takia, mutta ei kai siitä haittaakaan olisi. Mutta näin vanhemmiten ainakin ne voivat mielestäni siitä johtua.Jaa. Täällä dpo 7 alkaa taittua iltaan. Ollaan tässä kliimaksi kohdassa kun voi vielä mielikuvitella mitä tahansa kunnes huomenna taas tajuaa että kierto alkaa 1-2 pv sisällä
Mä käytän dpo 10 asti. En jaksa sen kauempaa kun nää tekee niin vahvan väsymyksen. Kuulemma ne lopetetaan enivei jos raskautuisi. Saa toki käyttää sinne vk 9-10 tjsp jos haluaa. Haittaakaan ei oo!Kuinka kauan käytät oviksen jälkeen noita Lugeja? Mietin vaan sitä, että jos nyt jollain ihmeellä vielä plussan saisin, niin kannattaisiko minun käyttää niitä alkuraskaudessa? Teroja en saanut viimeeksi lupaa jatkaa. Ja en usko, että minun vuodot raskauksissa olisi olleet keltarauhasjuttujen takia, mutta ei kai siitä haittaakaan olisi. Mutta näin vanhemmiten ainakin ne voivat mielestäni siitä johtua.
No. Lääkäri sanoi aikanaan että jos munasolu on pska tai alkio pska niin mikään lisälääke ei sitä raskautta ylläpidä tai tee todennäköisemmäksi. Huono keltsi tulee huonosta oviksesta/munasolusta. Mä syön nyt lähinnä sen vuotohomman takia.Joo noissa Teroissa on vielä jokin poikavauvojen virtsaputken tms kehityshäiriön mahdollisuus, ettei varmaan siksikään niitä suositella. Mutta mietin vaan, että jos ovis on huono ja oma keltsi heikko, niin onko hyötyä tuesta vai ei. Vai onko se tuhoontuomittu juttu silloin.
Sama juttu. Outoa ku ei oo kuivaaKyl on muuten ollu koko kierto ihan kostea. Oon helokkiöljyä ja Geleetä käyttänyt niin sen takia varmaan Kiva näin, kun en kuivasta kaudesta oikein välittänytkään
Näin minäkin olen ymmärtänyt. No niin minäkin, mutta utelias kun olen, niin miksi käytetään keltsitukea vaikkapa ovulaation induktion tukena vaikka inssissä tai ilman tai alkion siirroissa omaan kiertoon. Kun niissähän pelittää oma keltsi. Kaikkea sitä taas tulee mietittyäkin.No. Lääkäri sanoi aikanaan että jos munasolu on pska tai alkio pska niin mikään lisälääke ei sitä raskautta ylläpidä tai tee todennäköisemmäksi. Huono keltsi tulee huonosta oviksesta/munasolusta. Mä syön nyt lähinnä sen vuotohomman takia.