----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo, että tuota... vauvakuumeilut alkaa olla ohi täällä. Erostakin on jo vähän puhuttu. En vaan jaksa kohta enää mitään muuta kuin keskittyä poikaan. Saa nähdä, mitä jatkossa tapahtuu. Seurailen teidän juttuja taustalla aina välillä, ja toivon todella, että niitä plussia tänne saataisiin <3 Kaikkea hyvää teille kaikille!

T: Toivoton

Minä uskon, että äitisi saa tietää asiasta kyllä :Heartred

Älkää nyt ajatelko, että olen joku täysi hörhö, mutta jotenkin uskon tavallaan jonkinlaiseen "tuonpuoleiseen", josta poismenneet meitä seurailevat enemmän ja vähemmän. Ja vaikkei sellaista olisikaan olemassa (eli tuskin on edes olemassa), ajatus sellaisesta mahdollisuudesta lohduttaa ainakin itseäni menetyksen hetkinä. Minusta sillä ei ole väliä, mihin uskoo, vai uskooko ollenkaan mihinkään yliluonnollisiin tai uskonnollisiin asioihin, mutta niin kauan kuin tällaisista uskoista ja/tai uskomuksista on itselle iloa ja lohtua, ja pysyy normaalissa elämässä kuitenkin kiinni, eikä liitele jossain sfääreissä näiden asioiden kanssa, niin miksikä ei. Maailmassa on niin paljon asioita, joita ei välttämättä voi selittää kylmillä faktoilla ja tieteellä. Jokaisen oma asia on, miten näihin tämmöisiin asioihin suhtautuu.
Aivan samoilla linjoilla sun kanssa.

Joo, että tuota... vauvakuumeilut alkaa olla ohi täällä. Erostakin on jo vähän puhuttu. En vaan jaksa kohta enää mitään muuta kuin keskittyä poikaan. Saa nähdä, mitä jatkossa tapahtuu. Seurailen teidän juttuja taustalla aina välillä, ja toivon todella, että niitä plussia tänne saataisiin :Heartred Kaikkea hyvää teille kaikille!

Voimia sinulle :Heartpink:smiley-angelic003

Joo, että tuota... vauvakuumeilut alkaa olla ohi täällä. Erostakin on jo vähän puhuttu. En vaan jaksa kohta enää mitään muuta kuin keskittyä poikaan. Saa nähdä, mitä jatkossa tapahtuu. Seurailen teidän juttuja taustalla aina välillä, ja toivon todella, että niitä plussia tänne saataisiin :Heartred Kaikkea hyvää teille kaikille!

Voimia ♥️

Paljon voimia. Joskus toivoton tilanne näyttää suunnan minkä tajuaa ehkä vasta jälkeenpäin. Halauksin!

Olispa kiva, et kierto olisi tarkasti tietyn pituinen. Rasittava tuollainen monen päivän odottelu, kun tällekin vuodelle on kuitenkin mahtunut jokunen 32 päivän kierto. Pitkiä piinapäiviä. Ja jos menkat on tulossa, niin alkaisivat sitten, ettei tartte turhaan haaveilla.
Itse taas aina pihalla kierronpäivistä. Mulle tärkeitä on vaan dpot. Toiset malttavat odottaa vaikka menkkojen myöhästymiseen asti ja sitten vasta testaavat, mutta minun on helpompi nähdä se nega tikussa ensin, jotta tiedän. Toisilla taas on helpompi kestää ilman testejä ja pettyä vasta, kun menkat alkavat. Niin tai näin hutikierto ottaa pannuun aina. Ja vaikka minäkin pärjäisin ilman ovistikkuja, niin tahdon silti testata, että osaan varmasti ajoittaa Terot oikein.

Itse taas aina pihalla kierronpäivistä. Mulle tärkeitä on vaan dpot. Toiset malttavat odottaa vaikka menkkojen myöhästymiseen asti ja sitten vasta testaavat, mutta minun on helpompi nähdä se nega tikussa ensin, jotta tiedän. Toisilla taas on helpompi kestää ilman testejä ja pettyä vasta, kun menkat alkavat. Niin tai näin hutikierto ottaa pannuun aina. Ja vaikka minäkin pärjäisin ilman ovistikkuja, niin tahdon silti testata, että osaan varmasti ajoittaa Terot oikein.
Joo ihan samat sanat tältäkin kanalta. Hoitokierroissakin testasin aikaisin koska en jaksanu pitkitää sitä lääkkeen vetämistä ja oireiden kuvittelua virallisille päiville koska tiesin et itsellä plus kyl näkyy aikaisemmin ku 14vrk alkion siirrosta. Plussat on tullu molemmista kerroista 8pv kohdalla ja itse otatettu verikoe ollut aika identtinen hcg määrältään. (Näissä siis samanikäiset alkiot siirretty). Blastosiirrossa tiesin jo 5pv kohdalla että negaa tulee eikä se muuksi muuttunut. Tikut oli blankkoa alusta asti hamaan loppuun. Jotenki helpompi suhtautua negaan kuin testasin ajoissa. Toki ymmärrän et toiset taas haluaa tehdä toisin ja osallehan toki sattuu ihmeitä. Omalla kohdalla negat on pysyny selaisina niin luomussa kuin hoidoissa.

Tuota olen muuten joskus miettinyt, kun noissa hoidoissa on usein todella pitkälle määrätyt testipäivät. Eli pitkälle yli ns. menkkojen alkamisajan. Mihinhän se perustuu. Ja vielä usein yhtä pitkä aika alkion iästä riippumatta.

Nyt ei tarvii enää arpoo, Clearblue kertoi kivoja uutisia :smiley-bounce016

Nyt kun tuon sais sitten kasvateltua loppuun saakka:cheers

Liitteet

• IMG_20191025_140838.jpg
    IMG_20191025_140838.jpg
    17.5 KB · Katsottu: 218
Mä en kestä... Oon ihan täpinöissäni täällä :yuck:
Mies otti asian niin rauhallisesti :woot:

Nythän se piina vasta alkaakin, että kestääkö matkassa. Kaikki sormet ja varpaat ristiin mukanapysymisen puolesta :smiley-angelic002

Tuota olen muuten joskus miettinyt, kun noissa hoidoissa on usein todella pitkälle määrätyt testipäivät. Eli pitkälle yli ns. menkkojen alkamisajan. Mihinhän se perustuu. Ja vielä usein yhtä pitkä aika alkion iästä riippumatta.
En tiedä. Kuitenkin klinikkakin myönsi että ns matalat hcg arvot ei pääsääntoisesti kerro onnistuneesta raskaudesta. Ja että nykytikut on niin herkkiä et niihin voi kyl luottaa. Kaverilla tuli 12 pv siirrrosta todella hailu viiva PC tikkuun, hcg oli 23. Hcg nousi hitaasti eikä viivat tummunu kunnolla. Kohdunulkoinen oli. Toki aina on se joku promille kellä raskaus jatkuu jollain ihme kummalla vaikka arvot olis pielessä. Osassa klinikoita verikoe on jo pp10.

Nyt ei tarvii enää arpoo, Clearblue kertoi kivoja uutisia :smiley-bounce016

Nyt kun tuon sais sitten kasvateltua loppuun saakka:cheers
Hirveän paljon onnea matkaan! Nyt taas pidellään peukkuja ihan kramppiin asti!

Kukas se toinen plussa on? Yleensä täällä on ollut tapana, että vähintään kaksi plussaa pärähtää samoihin aikoihin.

Tässä kierrossahan en ovista saanu tikuilla kii, mutta hyvät limat oli, joten voin suunnilleen veikata. Et olis tietty hyvä oviksen perusteella edetä, mut aina se ei onnistu. Mä en ikinä tikutellut ovista raskauksia ennen. Nyt vasta oon opetellu.

Voihan tietysti olla niin, että ovis on ollut myöhemmin kuin luulin, mutta kun eka kertaa myo-inositolia käytin niin ajattelin, että ovis aikaistuu. Ei tainnut käydä niin.

Tässä kierrossahan en ovista saanu tikuilla kii, mutta hyvät limat oli, joten voin suunnilleen veikata. Et olis tietty hyvä oviksen perusteella edetä, mut aina se ei onnistu. Mä en ikinä tikutellut ovista raskauksia ennen. Nyt vasta oon opetellu.
Joo itsellä tulee tikkujen mukaan limat selkeimmin (sillnku tulee) ovispluspäivänä. Osalla limojen viimeinen pv on nimenomaan ovulaatiopäivä. Toisalta osassa kiertoja tullu samankaltaista limaa tyyliin kp12 ja sit plus oli 21. Mut toisaalta muut olot puutui eli semmonen halukkaampi ja ”hehkeempi” olo. Limathan on sitä estrogeenipiikin aikaansaamaa.

Kyllä pitäis olla kotiultra. Vaikka olis limat, kivut ja plussa tikussa, niin ei voi tietää. Ja mitä vanhemmaksi käy, niin sitä enemmän sitä kaivattaisiin. Oishan se kiva päivittäin kytätä, mitä tapahtuu milloinkin. Eikä se raskausaikanakaan olisi pahitteeksi. Mutta sitten taas tieto lisää tuskaa, joten ehkä kuitenkin parempi elää vain toivon varassa.

Takaisin