Minä ihmettelin tänään kanssa semmoista epätavallista huimausta. Ja puolet päivästä olin ihan aivosumussa.On kyllä niin outo olo, että uhh. Välillä nipistää kohdussa. Päivällä huimasi kerran ja etoo. Ärsyttävä olo kerta kaikkiaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minä ihmettelin tänään kanssa semmoista epätavallista huimausta. Ja puolet päivästä olin ihan aivosumussa.On kyllä niin outo olo, että uhh. Välillä nipistää kohdussa. Päivällä huimasi kerran ja etoo. Ärsyttävä olo kerta kaikkiaan.
Vähänkö jännää nyt Rauha80!! Mekin Odotamme aivosumussa sun seuraavaa testiä! Roskishaamu on aina kovin lupaavaMinä ihmettelin tänään kanssa semmoista epätavallista huimausta. Ja puolet päivästä olin ihan aivosumussa.
Puuh, nega. Nyt taas ei tunnu, et menkat alkais. Rintoja aristanut jokusen päivän, mut ihan hyvin voi olla pms -oire. Painetta ja nippailua kohdussa. Etoo. Kp27/28-32, dpo11(?). Dpo siis ei varma, kun en saanut kii.Aamun testit ?
Oi ihanat viivat!!Tässäpä teille testiä :) aamun eka pissasta tehty.
OneStep jäi melkein värittömäksi, mutta preckcheck ja ovistesti näyttää jo viivaa. Paras viiva tuossa ovistestissä
Mulla siis nyt dpo11
Helena80 tsemppihalit
Kyllä tää on jännää, toivottavasti nyt viivat alkais vahvistua
Laskettu aika olisi 9.7.2020. Äidin syntymäpäivää seuraavana päivänä tyttö on syntynyt 4.7 ja mies 1.7 eli ovat rapuja horoskoopiltaan. Veljeni on myös rapu ja äiti oli. Meillä paljon heinäkuisia.Oi ihanat viivat!!
Kyllä me näihin luotamme ja yhä vahvempaa viivaa toivomme tuleville päiville!
Mihin näillä viivoilla menis laskettu? (yhtään asioiden edelle menemättä..)
Jee! Näyttää tutulle ja oikein oivalliselle kombolle noissa tikuissa hyvältä näyttääTässäpä teille testiä :) aamun eka pissasta tehty.
OneStep jäi melkein värittömäksi, mutta preckcheck ja ovistesti näyttää jo viivaa. Paras viiva tuossa ovistestissä
Mulla siis nyt dpo11
Helena80 tsemppihalit
En mäkään oo koskaan saanu vahvaa viivaa, mut raskaana on oltu. Tulis nyt se hailura edesTsempit teille:)ite en oo koskaan saanu tummaa viivaa mihinkään testiin vain ja ainoastaan hailuran ja hyvin on oltu raskaana
Tuo on selvä plussa. Pregcheckin viiva on jo sen verran vahva, että nyt sinulla näyttäisi digitestikin jo plussaaTässäpä teille testiä :) aamun eka pissasta tehty.
Mulla siis nyt dpo11
Helena80 tsemppihalit
Sama!!! Tämä oli just noin ku olin lomalla yhden alkion siirron jälkeen. Ihan hirveetä!! Parempi kun kävin töissä tai mitä ikinä, en kestä kun on aikaa miettiä oloja ja olemattomia ja ärtyä omaan kroppaan ja ja jaTekipä hyvää kunnon lenkki Tosin ei tee hyvää, et on aikaa miettiä ja murehtia, kun oon luonteeltani sellainen Kiireinen arki sopii varmaan mulle hyvin
Totta se kyllä harmittaa, että en ehtinyt äidille kertoa tuloksesta, jos nyt on tulossa.