----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tein vielä prekcheckin testin äsken ja samanlainen hailakka haamulainen siihenkin piirtyi testiajan puitteissa. Hirveen huonosti kuvassa näkyy, mutta kyllä siinä punertava viiva testissä oli :hello2

Liitteet

• IMG_20191024_191626.jpg
    IMG_20191024_191626.jpg
    13.6 KB · Katsottu: 217
Tein vielä prekcheckin testin äsken ja samanlainen hailakka haamulainen siihenkin piirtyi testiajan puitteissa. Hirveen huonosti kuvassa näkyy, mutta kyllä siinä punertava viiva testissä oli :hello2
Onnea! Kyllä tämä nyt hyvältä näyttää!

Oli toi mun käyttämä OneStep herkkä 10, kun luulin testanneeni 25:lla. Testasin samalla testillä nyt kuitenkin äsken ja puhdas nega oli..

Onhan se totta, että toivoa on, kunnes menkat alkaa ja joskus vielä sittenkin, mutta välillä myöhäisillä plussjilla ei ole ovulaatio ajankohta tarkkaan selvillä. Toki onhan niitäkin, jotka vaan saavat myöhäisen plussan, vaikka ovikset tiedossa. Pidetään siis edelleen peukaloita pystyssä Helena.

Oliko täällä illan testailijoita :pompus:
:anyone

Minä sain roskisplussan Clearbluella.. :facepalm:
Kp28, oviksesta ja sen jälkeisistä päivien luvusta ei mitään käryä. Kiertokaan ei ole tasainen, joten tasan mitään tämä ei tarkoita. Testailut varmaan jatkuu siihen asti kunnes menkat alkaa:bag:

Niin siis testiajalla en edes nähnyt miltä ruudussa näytti. Töistä tullessa pissasin ja äsken muistin että se jäi vessan kaappiin (lykkäsin pissityn tikun siis kaappiin kun taapero kiinnostui paketista ja vaati itselleen). Aamuksi mulla ei oo mitään testiä.

Ja lueskelin täältä foorumilta, et ihmiset on saaneet ekat plussat välillä dpo9 - 20, joten toivoa on!
Juu toki! Kaikki on mahollista ja lippu tottakai korkealla!!:Heartred
Ja jooo..Monesti vaan noi dpo20 plussat voi olla ihan väärin bongattuja oviksia. Tai ainakin alkion kiinnittymiseen on tietty aika ikkuna ja yli 10pv jälkeen todennäköisyys vialliseen raskauteen on suurempi (kirjallisuuden mukaan). Teoriassa ”keskimäärin” alkio kiinnittyy viimestään vk kohdalla ja siitä noin 4pv Hcg on mitattavalla tasolla. Sit on tuulimunat tai KU missä viiva näkyy vasta tosi myöhään, jos tarina ei kerro lopputulemaa.
Mä en valitettavasti itse usko niihin tarinoihin ettei tikkuun saa koskaan viivaa ja silti on paksuna. Ainakaan nykytestein. Klinikatkaan ei enää vaadi veritestejä vaan meilläkin tikun teko riitti :eek:
Mut joo, eihän dpo10 missään nimessä oo mikään ”normi”!! Et käytännössä siellä about menkkojen alun kohdalla pitäs se viiva tulla. Mut jotenki omalla ja monen muun kokemuksella esim PC on herkkis, olikos se esim WM jolla viiva näkyi hcg 11 arvolla.
Mut seurataan tilannetta :smiley-angelic003!!

Minä sain roskisplussan Clearbluella.. :facepalm:
Kp28, oviksesta ja sen jälkeisistä päivien luvusta ei mitään käryä. Kiertokaan ei ole tasainen, joten tasan mitään tämä ei tarkoita. Testailut varmaan jatkuu siihen asti kunnes menkat alkaa:bag:
Mitä tääl tapahtuu! Onks sielläkin seuraava potentiaalinen :eek::smiley-angelic003! Peukut!!
Millanen haamu siinä on? Laitappa kuvaa!! Tehdään analyysi!

Niin siis testiajalla en edes nähnyt miltä ruudussa näytti. Töistä tullessa pissasin ja äsken muistin että se jäi vessan kaappiin (lykkäsin pissityn tikun siis kaappiin kun taapero kiinnostui paketista ja vaati itselleen). Aamuksi mulla ei oo mitään testiä.

Rauha80 :) Kuullostaa lupaavalta! Nyt ois jo sinunkin vuoro!:cheers :cheers :cheers

IMG_20191024_215938.jpg

Ihan siinä sinistä väriä pystyviivassakin on.
Oon kyllä kuullut huonoa näistä sinivärisistä, mutten itse koskaan mitään ylimääräisiä viivoja ole saanut.

Muokattu viimeksi:
Ja kun kierto nyt on sen 28-32, niin virallisesti menkat on myöhässä vasta kp33..

Muokattu viimeksi:
On kyllä niin outo olo, että uhh. Välillä nipistää kohdussa. Päivällä huimasi kerran ja etoo. Ärsyttävä olo kerta kaikkiaan.

Takaisin