Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onon! Näyttää samalle kuin omani aikanaan about samoilla dpo päivilläTein vielä prekcheckin testin äsken ja samanlainen hailakka haamulainen siihenkin piirtyi testiajan puitteissa. Hirveen huonosti kuvassa näkyy, mutta kyllä siinä punertava viiva testissä oli
Onnea! Kyllä tämä nyt hyvältä näyttää!Tein vielä prekcheckin testin äsken ja samanlainen hailakka haamulainen siihenkin piirtyi testiajan puitteissa. Hirveen huonosti kuvassa näkyy, mutta kyllä siinä punertava viiva testissä oli
Kyllä!Jos ovis oli kp16, kuten vähän aavistelen, olis tänään dpo10, et luulis kohta testissä näkyvän.
Höööö olin kyl aika varma sun plussastaOli toi mun käyttämä OneStep herkkä 10, kun luulin testanneeni 25:lla. Testasin samalla testillä nyt kuitenkin äsken ja puhdas nega oli..
No en vielä luovuta, kun mulla pc on aiemmin näyttänyt plussan vasta dpo 16-18 Testailen lähipäivinä pc:llä :)Höööö olin kyl aika varma sun plussasta
Oliko täällä illan testailijoita
Juu toki! Kaikki on mahollista ja lippu tottakai korkealla!!Ja lueskelin täältä foorumilta, et ihmiset on saaneet ekat plussat välillä dpo9 - 20, joten toivoa on!
Mitä tääl tapahtuu! Onks sielläkin seuraava potentiaalinen ! Peukut!!Minä sain roskisplussan Clearbluella..
Kp28, oviksesta ja sen jälkeisistä päivien luvusta ei mitään käryä. Kiertokaan ei ole tasainen, joten tasan mitään tämä ei tarkoita. Testailut varmaan jatkuu siihen asti kunnes menkat alkaa:bag:
Niin siis testiajalla en edes nähnyt miltä ruudussa näytti. Töistä tullessa pissasin ja äsken muistin että se jäi vessan kaappiin (lykkäsin pissityn tikun siis kaappiin kun taapero kiinnostui paketista ja vaati itselleen). Aamuksi mulla ei oo mitään testiä.
Tein vielä prekcheckin testin äsken ja samanlainen hailakka haamulainen siihenkin piirtyi testiajan puitteissa. Hirveen huonosti kuvassa näkyy, mutta kyllä siinä punertava viiva testissä oli