----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No onks sul muute mikä fiilis, pissahädän lisäks?
No vaihtelevaa vatsakipua ja närästystä. Koko ajan tunne, että kohta menkat alkaa. Kp26/28-32 tänään. Lämmöt sahaa ylös alas. Yöllä taas valvotutti jostain syystä. Töissä taas stressiä ja murhetta.Viimeiset vanhempainvartit tänään.

Mjäh ja joo. Unet on kyllä tosiaan... liikaa pyörii mielessä. Täällä sama juttu.
Mikähän tääkin on, mulla on kans vikoissa kierroissa loppukierrossa valunu valkkaria paljon. Yleensä lie kuitenkin pääsääntöisesti kuivaa/tahmeaa. Kertooko se jostain, en tiiä. Vai lie kuunasennon aiheuttamaa.
Täällä yhtä hiljaista. Ei jaksa pohtia. Luin oireita joistain vanhoista plussakierroista niii kyl ne menkkakivut siellä mukana on pyöriny ilman vuotoa samoin kohdunnapukka ollut piinapäivien edetessä kiinni ja ylhäällä tiukasti. Nyt se on ihan perus. En tosin oo enää jaksanu sorkkiakaan. Olkoot :hilarious::hilarious:
Veikkaan kuun asentoa. Mistään ei kai voi kertoakaan mulla vielä, kun tuskin ollaan vielä kiinnittymisvaiheessa edes. Mulla se on nyt sellaista maitomaista ja välillä kirkasta. Märkää se on kuitenkin, vaikken mitään analyysia ole tehnytkään.

Ainii @Piitula79 ! Teeppa se ovistesti ny samalla jos sulla niitä on. Sit ku teet r.testin. Ku ollu puhe siitä että haamun kans ovistikku alkaa olla jo aika tumma.

Veikkaan kuun asentoa. Mistään ei kai voi kertoakaan mulla vielä, kun tuskin ollaan vielä kiinnittymisvaiheessa edes. Mulla se on nyt sellaista maitomaista ja välillä kirkasta. Märkää se on kuitenkin, vaikken mitään analyysia ole tehnytkään.
Joo samanlaista. Voidetta tai semmosta semi venyvää. Ihanaa anyysiä eikö :hilarious: mies kuolis varmaan järkytykseen jos tietäs mun eriteanalyysit :wtf::hilarious:

No vaihtelevaa vatsakipua ja närästystä. Koko ajan tunne, että kohta menkat alkaa. Kp26/28-32 tänään. Lämmöt sahaa ylös alas. Yöllä taas valvotutti jostain syystä. Töissä taas stressiä ja murhetta.Viimeiset vanhempainvartit tänään.
Höh. Jospa se aamulla selviis!? Vai teetkö illalla?

No itse asiassa mulla on tässä jaksossa opetuksettomat perjantait :grin Eli voin tehdä missä välissä vaan :hilarious: On kyllä niin rankkoja nää muut päivät, et tarpeeseen tulee vapaapäivä :hungover:
Jes! Voi että. Tulis ny kunnon plussa-aalto viimein tännekin ketjuun. Toisi toivoa ettei ihan toivotonta oo promillekerhossakaan. :Heartred

Ja kyllä minäkin muuten uskon siihen, että torvihuuhtelun jälkeen voi olla paremmat mahdollisuudet. Mullahan tuo tehtiin silloin sivutuotteena polyypin poiston ympärillä. Olin niin varma, että tulehdus on voinut tukkia kaikkki röörit. Siitä ei sitten montaa kuukautta plussaan mennyt. Vaan eihän sitä tiedä mikä mihinkin vaikuttaa, mutta eipä siitä haittaakaan ole.

Piitulalle osanotto äidin poismenosta:Heartred
Ja jeeeei plussasta, pidetään ottimet ristissä nyt tiukasti tarraavalle ihmisalulle:hello2, on se kyllä ihmeellistä miten ääripään uutiset tuppaa kasaantumaan ihmisille:Heartbigred

Kyllä tämä yrittäminen menee jo uniinkin taas. Näin unta, että taas kerran tuijotin tissejä peilistä katsoen, että ovatko tummuneet. No unessä näin tummemmat nännit ja nännipihan ympärillä oli musta rengas. Ihan selvää raskautta tarkoitti siis.

Valkkari jatkaa lotinaansa, paristi ollut pientä menkkakipua. Muutoin hyvin harmillisen hiljaista on. Tissitkin normaalit.
Unet, niin, mä olin viimeyönä vetämässä feministien isoa mielenosoituskulkuetta. Huusin kovaa jotain oleellista - ja takana olevat emännät ihmetteli mitä tuo nyt noin karjuu:woot:. Pitäisköhän..:grin

Toi oireuni kuulostaa paljon paremmalta, peukku sille:thumleft

:greet025 nopea välikommentti, että nyt saan vihdoinkin todellisia apuja töissä ja vaikuttais siltä, että jopa oma statuskin saattais nousta:laughing002
Hyvältä nyt vaikuttaa!!:happy093

Jotenka...viskaan turhan lapun roskiin:laughing014

Olipa rankka päivä. Illasta lähdin hammaslääkäriin hakeen itselleni kiskot suuhun. Jospa nyt narskuttelu öisin vähenisi.

Takaisin