Sharmander
Asioista perillä oleva
No onks sul muute mikä fiilis, pissahädän lisäks?Eilen ei huvittanu enkä jaksanu. Testaan ehkä huomenna, ettei turhaan tuhlaannu testejä, ku ei oo varastos kauheesti. Pessimisti nostaa päätään taas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No onks sul muute mikä fiilis, pissahädän lisäks?Eilen ei huvittanu enkä jaksanu. Testaan ehkä huomenna, ettei turhaan tuhlaannu testejä, ku ei oo varastos kauheesti. Pessimisti nostaa päätään taas.
Kääk täällä on dpo 10 menossa ja tein One Stepin liuskatestin, jonka sain ovulaatiotestien mukana. Minä muka nään siinä jotain viivan tapaista katsokaapa te jotka olette näitä testejä tehneet, onko näissä joku viivanpaikka?
Klinikalta soitti, että progesteroni oli 49, eli on ollut hyvä ovulaatio
Haeppas joku muu tikku, PC ei ainakaan petä, tai harvemmin! Herkkäkin on. Kyllä tosin itsekin innostuisin, mulla ei oo vaan noista kokemusta. Jossain ketjussa joku sai tohon viivaa jopa veteen dipaten mut en jaksa uskoa että ihan roskiskamaa noi tikut on. Varovaiset onnittelut!!!!Kääk täällä on dpo 10 menossa ja tein One Stepin liuskatestin, jonka sain ovulaatiotestien mukana. Minä muka nään siinä jotain viivan tapaista katsokaapa te jotka olette näitä testejä tehneet, onko näissä joku viivanpaikka?
Haeppas joku muu tikku, PC ei ainakaan petä, tai harvemmin! Herkkäkin on. Kyllä tosin itsekin innostuisin, mulla ei oo vaan noista kokemusta. Jossain ketjussa joku sai tohon viivaa jopa veteen dipaten mut en jaksa uskoa että ihan roskiskamaa noi tikut on. Varovaiset onnittelut!!!!
Totta se kyllä harmittaa, että en ehtinyt äidille kertoa tuloksesta, jos nyt on tulossa. Olin kyllä äidille kertonut, että yritetään vauvaa.@Piitula79 on kyllä tosiaan sitten ihan kohtaloa jos nyt vauva ilmoittaa tulostaan surullista toki ettei äitisi ehtinyt tätä nähdä
Minäkään en tuota merkkiä tunne kyllin hyvin, että osaisin sanoa, onko tuo nega vai plussa. Jotkut testit näyttävät tummempaakin haamua ilman että on raskaana. Komppaan Sharmanderia, että kokeile toisen merkkisellä testillä. Pregcheckin liuskat ovat halpoja, kahden liuskan paketti maksaa 2,5 € ja niitä saa ihan ruokakaupoistakin, ja vaikka periaatteessa ovat herkkyydeltään 25, näkee niistä tuloksen monesti paremmin kuin 10 tikuista. Toinen vaihtoehto on tehdä suoraan digitesti. Digitestitkin ovat aika herkkiä.Kääk täällä on dpo 10 menossa ja tein One Stepin liuskatestin, jonka sain ovulaatiotestien mukana. Minä muka nään siinä jotain viivan tapaista katsokaapa te jotka olette näitä testejä tehneet, onko näissä joku viivanpaikka?
En ehkä viitsi ostaa lisää testejä, kun mulla on kaapissa nytkin 6 testiä, pitää testailla myöhemmin. Kyllähän se viiva siihen tulee, jos positiivinen on ei kannata rynnätä asioiden edelle, vaikka olenkin kärsimätön. Yritän laittaa jäitä hattuunMinäkään en tuota merkkiä tunne kyllin hyvin, että osaisin sanoa, onko tuo nega vai plussa. Jotkut testit näyttävät tummempaakin haamua ilman että on raskaana. Komppaan Sharmanderia, että kokeile toisen merkkisellä testillä. Pregcheckin liuskat ovat halpoja, kahden liuskan paketti maksaa 2,5 € ja niitä saa ihan ruokakaupoistakin, ja vaikka periaatteessa ovat herkkyydeltään 25, näkee niistä tuloksen monesti paremmin kuin 10 tikuista. Toinen vaihtoehto on tehdä suoraan digitesti. Digitestitkin ovat aika herkkiä.
Mahtavaa, toivottavasti siellä tarrataan kunnolla kiinni ja viivat vahvistuu! :)Kääk täällä on dpo 10 menossa ja tein One Stepin liuskatestin, jonka sain ovulaatiotestien mukana. Minä muka nään siinä jotain viivan tapaista katsokaapa te jotka olette näitä testejä tehneet, onko näissä joku viivanpaikka?
Kyllä se alku on!!Ei auta jäät hatussa, testasin apteekin testillä ja sain siihenkin haalean viivan ja se on jopa vaaleanpunainen. En kestä, voisiko olla oikeasti
Huonosti tuossa kuvassa näkyy, mutta livenä paremmin.
Testiajan puitteissa tuokin kuva.
Täällähän näyttää lupaavalta. Mahtavaa. Oletteko Piitula kuinka kauan yrittäneet? Mulla on mennyt ohi.
Kyllä se alku on!!
Se kympin testi sanotaan olevan vissiin heikompi kuin jopa nuo perus 25:t. Jossain näin kuvan että siinä kympissä oli haalumpi viiva kuin PCssä/ apteekin omassa.
Nyt vaan vahvistumista
Mikä sun olo muuten on?/ oireet?
Eipähän Sitä aina tarvi ollakaan ja olen joskus ennenkin törmännyt siihen että aukiolotutkimuksen jälkeen plussaa!Eipä hirveesti mitään tuntemuksia. Tänä aamuna oli pahoinvoinnin tunnetta, mutta minulla ollut kaikissa kierroissa oviksen jälkeen närästystä ja vähän etovaa oloa, eli tiedä tuosta. Väsyttää ja nyt tullut kylmänväristyksiä tänään. Sitten tuntui tuossa alamahalla vähän aikaa sitten vähän niinkuin joku olisi porannut sisältäpäin, ei kova kipu, mutta semmoinen jännä pistävä tuntemus.
Mjäh ja joo. Unet on kyllä tosiaan... liikaa pyörii mielessä. Täällä sama juttu.Kyllä tämä yrittäminen menee jo uniinkin taas. Näin unta, että taas kerran tuijotin tissejä peilistä katsoen, että ovatko tummuneet. No unessä näin tummemmat nännit ja nännipihan ympärillä oli musta rengas. Ihan selvää raskautta tarkoitti siis.
Valkkari jatkaa lotinaansa, paristi ollut pientä menkkakipua. Muutoin hyvin harmillisen hiljaista on. Tissitkin normaalit.