----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mut siis joo. Mahan turvotukset ja kaikki on taas pois, ihan normi fiilis kaikin puolin. Ei mitään nippailuja ei nappailuja ei kipuja ei kolotuksia. En toki uskonutkaan että mitään olis tapahtunu mut toki aina uudet olot kuten tää järkyttävä nännikipu herken innosti (tai ei innostanu, en mä enää ylläty mistään, mut ehkä vähän mietin et entä jos). Mut joo onhan tätäki ollu joskus muullonkin. Sekin tosin hiipunu jo

Kääk täällä on dpo 10 menossa ja tein One Stepin liuskatestin, jonka sain ovulaatiotestien mukana. Minä muka nään siinä jotain viivan tapaista :woot: katsokaapa te jotka olette näitä testejä tehneet, onko näissä joku viivanpaikka?

Klinikalta soitti, että progesteroni oli 49, eli on ollut hyvä ovulaatio :shy:

Liitteet

• IMG_20191024_085643.jpg
    IMG_20191024_085643.jpg
    29.7 KB · Katsottu: 280
  • IMG_20191024_090234.jpg
    IMG_20191024_090234.jpg
    30.4 KB · Katsottu: 259
Kääk täällä on dpo 10 menossa ja tein One Stepin liuskatestin, jonka sain ovulaatiotestien mukana. Minä muka nään siinä jotain viivan tapaista :woot: katsokaapa te jotka olette näitä testejä tehneet, onko näissä joku viivanpaikka?

Piitula79 :) PLUSSA! :Heartbigred

Varovaiset onnittelut.....:love7

Haeppas joku muu tikku, PC ei ainakaan petä, tai harvemmin! Herkkäkin on. Kyllä tosin itsekin innostuisin, mulla ei oo vaan noista kokemusta. Jossain ketjussa joku sai tohon viivaa jopa veteen dipaten mut en jaksa uskoa että ihan roskiskamaa noi tikut on. Varovaiset onnittelut!!!!

Haeppas joku muu tikku, PC ei ainakaan petä, tai harvemmin! Herkkäkin on. Kyllä tosin itsekin innostuisin, mulla ei oo vaan noista kokemusta. Jossain ketjussa joku sai tohon viivaa jopa veteen dipaten mut en jaksa uskoa että ihan roskiskamaa noi tikut on. Varovaiset onnittelut!!!!

Minulla on Clearbluen,ei digi testejä ja apteekin omia, mutta ne on niitä 25 iu/ml ja tuo minkä testasin oli 10 iu/ml. Testaan huomenna uudestaan. Ei varmaan nyt laimeesta pissasta kannata testata, tai sitten vaikka illalla. Ehkä se oli nyt roskiksessa pikkusen selvempi vielä. Kuvassa oleva on ihan muutaman minuutin päästä kuvattu ns testiajan puitteissa.

@Piitula79 on kyllä tosiaan sitten ihan kohtaloa jos nyt vauva ilmoittaa tulostaan :love7 surullista toki ettei äitisi ehtinyt tätä nähdä :sorry:
Totta se kyllä harmittaa, että en ehtinyt äidille kertoa tuloksesta, jos nyt on tulossa. Olin kyllä äidille kertonut, että yritetään vauvaa.

Tää on kyllä jotenkin niin tyypillistä minun elämässä, että mister Murphy istuu kokoajan olkapäällä :sad010Ja jos jotain erehdyn sanomaan ääneen, vaikka enpä ole ollut pitkään aikaan kipeänä tms. Niin johan oon parin päivän päästä kipeenä laughing7

Minäkään en tuota merkkiä tunne kyllin hyvin, että osaisin sanoa, onko tuo nega vai plussa. Jotkut testit näyttävät tummempaakin haamua ilman että on raskaana. Komppaan Sharmanderia, että kokeile toisen merkkisellä testillä. Pregcheckin liuskat ovat halpoja, kahden liuskan paketti maksaa 2,5 € ja niitä saa ihan ruokakaupoistakin, ja vaikka periaatteessa ovat herkkyydeltään 25, näkee niistä tuloksen monesti paremmin kuin 10 tikuista. Toinen vaihtoehto on tehdä suoraan digitesti. Digitestitkin ovat aika herkkiä.

Minäkään en tuota merkkiä tunne kyllin hyvin, että osaisin sanoa, onko tuo nega vai plussa. Jotkut testit näyttävät tummempaakin haamua ilman että on raskaana. Komppaan Sharmanderia, että kokeile toisen merkkisellä testillä. Pregcheckin liuskat ovat halpoja, kahden liuskan paketti maksaa 2,5 € ja niitä saa ihan ruokakaupoistakin, ja vaikka periaatteessa ovat herkkyydeltään 25, näkee niistä tuloksen monesti paremmin kuin 10 tikuista. Toinen vaihtoehto on tehdä suoraan digitesti. Digitestitkin ovat aika herkkiä.
En ehkä viitsi ostaa lisää testejä, kun mulla on kaapissa nytkin 6 testiä, pitää testailla myöhemmin. Kyllähän se viiva siihen tulee, jos positiivinen on :smug: ei kannata rynnätä asioiden edelle, vaikka olenkin kärsimätön. Yritän laittaa jäitä hattuun :wtf:

Ei auta jäät hatussa, testasin apteekin testillä ja sain siihenkin haalean viivan ja se on jopa vaaleanpunainen. En kestä, voisiko olla oikeasti :dummy::dummy1::Heartbigred
Huonosti tuossa kuvassa näkyy, mutta livenä paremmin.

Testiajan puitteissa tuokin kuva.

Liitteet

• IMG_20191024_112255.jpg
    IMG_20191024_112255.jpg
    62.5 KB · Katsottu: 262

Mahtavaa, toivottavasti siellä tarrataan kunnolla kiinni ja viivat vahvistuu! :)

Mulla on ollut koko kolmen vuoden yritysajan pelkästään noita OneStepejä, eivätkä ole antaneet turhia viivanpaikkoja. Kannattaa huomioida että niiden viivat vahvistuu varhaisilla päivillä aika hitaasti, eli voit esim. dpo 12 saada vaikkapa pregcheckillä vahvemman viivan kuin OneStep 10-testillä.

Ei auta jäät hatussa, testasin apteekin testillä ja sain siihenkin haalean viivan ja se on jopa vaaleanpunainen. En kestä, voisiko olla oikeasti :dummy::dummy1::Heartbigred
Huonosti tuossa kuvassa näkyy, mutta livenä paremmin.

Testiajan puitteissa tuokin kuva.
Kyllä se alku on!!
Se kympin testi sanotaan olevan vissiin heikompi kuin jopa nuo perus 25:t. Jossain näin kuvan että siinä kympissä oli haalumpi viiva kuin PCssä/ apteekin omassa.
Nyt vaan vahvistumista :Heartred
Mikä sun olo muuten on?/ oireet?

Kyllä se alku on!!
Se kympin testi sanotaan olevan vissiin heikompi kuin jopa nuo perus 25:t. Jossain näin kuvan että siinä kympissä oli haalumpi viiva kuin PCssä/ apteekin omassa.
Nyt vaan vahvistumista :Heartred
Mikä sun olo muuten on?/ oireet?

Eipä hirveesti mitään tuntemuksia. Tänä aamuna oli pahoinvoinnin tunnetta, mutta minulla ollut kaikissa kierroissa oviksen jälkeen närästystä ja vähän etovaa oloa, eli tiedä tuosta. Väsyttää ja nyt tullut kylmänväristyksiä tänään. Sitten tuntui tuossa alamahalla vähän aikaa sitten vähän niinkuin joku olisi porannut sisältäpäin, ei kova kipu, mutta semmoinen jännä pistävä tuntemus.

Eipä hirveesti mitään tuntemuksia. Tänä aamuna oli pahoinvoinnin tunnetta, mutta minulla ollut kaikissa kierroissa oviksen jälkeen närästystä ja vähän etovaa oloa, eli tiedä tuosta. Väsyttää ja nyt tullut kylmänväristyksiä tänään. Sitten tuntui tuossa alamahalla vähän aikaa sitten vähän niinkuin joku olisi porannut sisältäpäin, ei kova kipu, mutta semmoinen jännä pistävä tuntemus.
Eipähän Sitä aina tarvi ollakaan :smug: ja olen joskus ennenkin törmännyt siihen että aukiolotutkimuksen jälkeen plussaa!
Illan testiä odotellessa :smiley-angelic003

Kyllä tämä yrittäminen menee jo uniinkin taas. Näin unta, että taas kerran tuijotin tissejä peilistä katsoen, että ovatko tummuneet. No unessä näin tummemmat nännit ja nännipihan ympärillä oli musta rengas. Ihan selvää raskautta tarkoitti siis.

Valkkari jatkaa lotinaansa, paristi ollut pientä menkkakipua. Muutoin hyvin harmillisen hiljaista on. Tissitkin normaalit.

Kyllä tämä yrittäminen menee jo uniinkin taas. Näin unta, että taas kerran tuijotin tissejä peilistä katsoen, että ovatko tummuneet. No unessä näin tummemmat nännit ja nännipihan ympärillä oli musta rengas. Ihan selvää raskautta tarkoitti siis.

Valkkari jatkaa lotinaansa, paristi ollut pientä menkkakipua. Muutoin hyvin harmillisen hiljaista on. Tissitkin normaalit.
Mjäh ja joo. Unet on kyllä tosiaan... liikaa pyörii mielessä. Täällä sama juttu.
Mikähän tääkin on, mulla on kans vikoissa kierroissa loppukierrossa valunu valkkaria paljon. Yleensä lie kuitenkin pääsääntöisesti kuivaa/tahmeaa. Kertooko se jostain, en tiiä. Vai lie kuunasennon aiheuttamaa.
Täällä yhtä hiljaista. Ei jaksa pohtia. Luin oireita joistain vanhoista plussakierroista niii kyl ne menkkakivut siellä mukana on pyöriny ilman vuotoa samoin kohdunnapukka ollut piinapäivien edetessä kiinni ja ylhäällä tiukasti. Nyt se on ihan perus. En tosin oo enää jaksanu sorkkiakaan. Olkoot :hilarious::hilarious:

Takaisin