----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja joo varmaan se vaikuttaa että painoa on 49kg tässä varressä. Mut eihän se aina sitä sano. Mun yks laiheliini kaveri käy avannossa tosta vaan.

Mietinpä onko se loppuviimein niin hyvä että nää uudet talot on niin vedottomia.. Ehkä sen pienen vedon tuntee siksi paljon paremmin kun keho on muuten kun pumpulissa :think005
Koko syksyn taistellut teinien ikkunan aukipitämispakko vastaan. Niillä kun on aina kuuma. Meillä lämmitetään vaan takalla kun on tarve, ei siis tod oo kuuma. Mutta kaikkihan on suhteellista.
No tähän ukkokin ikkunoiden vaihtohaluttomuutensa perustaa. Onhan se oikeasti hyvä, että tuulettuu, mutta mielestäni pärjättäisiin pienemmälläkin vedolla.

Mietinpä onko se loppuviimein niin hyvä että nää uudet talot on niin vedottomia.. Ehkä sen pienen vedon tuntee siksi paljon paremmin kun keho on muuten kun pumpulissa :think005
Koko syksyn taistellut teinien ikkunan aukipitämispakko vastaan. Niillä kun on aina kuuma. Meillä lämmitetään vaan takalla kun on tarve, ei siis tod oo kuuma. Mutta kaikkihan on suhteellista.

Lambi :) Meillä sähköpatterit pitää talon lämpöisenä ja myös takka on päällä talvella.

Töissä sen sijaan isännötsijä kämmii joka vuosi liiaksi ja tiloista patterit on yhä pois toiminnasta, sekä ilmastointi hohkaa niskaan kylmää ilmaa :wtf:...Mutta mutta, saavat korjata asian nopeasti.

Ei oo päivällä koskaan. Esim nyt menin nukkuu monena yönä iha jäässä ja yölläkin sai kaivaa peittoa. Sit kun toi iskee ni herään semmoiseen oloon ku joku olis laittanu takan tulille (meilä on siis makkarissa todella viilee, lämminverinen mieskin nukkuu untuvapeitolla). Tulee semmonen hikiolo päähän ja rintojen väliin ja pakko potkia peitot pois. Silleen semmonen tukala olo.

ja joo sama juttu ku teillä. Mä en voi uida kesällä ollenkaan. Viileä tuntuu ihan kipuna koko kropassa eikä todellakaan pistä verta kiertämään. Jos meen järveen kesällä niin palelen loppupäivän. Pihalla olo syksyllä/talvella on ihan tuskaa. Kuljen nytkin untuvatakissa ja villapaidassa eikä ainakaan oo liikaa
No ei kivaa ollenkaan. Onko kauan ollut?

Mulla revähti kädestä kesällä lihas, kun olin kontallaan ja kurotin kädellä sängyn alle. Oikesti en tiedä diagnoosia, kun en lääkärissä käynyt. Mutta parantunut ei ole kunnolla vieläkään, kun en osaa olla sitä rasittamatta. Vanhempi sisko valitti samoja kipuja, mutta molemmissa käsissä. Kuuluuko tämmöinenkin vaiva lähestyviin vaihtareihin? Kummallista, mutta kaikki nykyään mielestäni kuuluu. Onko muilla mitään tällaista ongelmaa?

Mulla revähti kädestä kesällä lihas, kun olin kontallaan ja kurotin kädellä sängyn alle. Oikesti en tiedä diagnoosia, kun en lääkärissä käynyt. Mutta parantunut ei ole kunnolla vieläkään, kun en osaa olla sitä rasittamatta. Vanhempi sisko valitti samoja kipuja, mutta molemmissa käsissä. Kuuluuko tämmöinenkin vaiva lähestyviin vaihtareihin? Kummallista, mutta kaikki nykyään mielestäni kuuluu. Onko muilla mitään tällaista ongelmaa?

Ei ole...jospa tuo parantuisi pian:Heartblue

Ää, menkkamaisia kipuja taas. Olin varmaan väärässä..taas. Ja eilen 10x pissikertoja. Tänään 16 :wideyed:

Viime yönä valvoin tunnin, en tiedä, miksi :confused: Ei ihme, että päätä särki.

Toivotonta touhua tämä tuntuu olevan.

Minulla kipu tulee yleensä molempiin käsiin/jalkoihin symmetrisesti. Tosin aina toinen puoli on kipeämpi. Ei se minulla ainakaan ole vaihdevuosioire, sen verran kauan tätä on jatkunut.

Eikä tuo vedolle herkistyminen ole vanhuutta. Minulla oli ensimmäinen noidannuoli 9-vuotiaana, tyttärelläni 3-vuotiaana. Meillä ei vetoa voi olla yhtään, muuten ei pää käänny.

Minulla kipu tulee yleensä molempiin käsiin/jalkoihin symmetrisesti. Tosin aina toinen puoli on kipeämpi. Ei se minulla ainakaan ole vaihdevuosioire, sen verran kauan tätä on jatkunut.

Eikä tuo vedolle herkistyminen ole vanhuutta. Minulla oli ensimmäinen noidannuoli 9-vuotiaana, tyttärelläni 3-vuotiaana. Meillä ei vetoa voi olla yhtään, muuten ei pää käänny.
Mun siskolla saattaa olla reumaattista, en tiedä. On vaan outo, kun ei ikinä ole paikat retkahtaneet mitenkään ääriliikkeissä. No pitää seurailla ja mennä lääkäriin. Ei vedon tunteminen olekaan vanhuutta, vaan ominaisuus. Ilman sitä pärjäisi kyllä. Kesäisin saa olla autossa tarkkana, ettei saa ilmastoinnilla itteensä jumiin.

Mulla myös kädet tykkää nopeasti kyttyrää kylmästä vedestä, vetää suorastaan kramppiin jos ei oo nopea. Ja kylmällä tässä pakko välillä läträtä kun on tätä teurastettavaa ja noita kalahommia myös.
Mulla oli toiseksi viimeisessä raskaudessa pahoja rannekanavaoireita, puutui sormet joka yö ja lopulta päivisinkin, oli melkein mahdotonta es kantaa vesimpäreitä loppuraskaudessa, sormet vaan petti. Olin jo luovuttaa käsieni suhteen. Mutta niin vaan hävisi tuokin vaiva kun jätti tietokoneella työkseen istumisen. Nyt ei ole mitään oireita siihen suuntaan. Kyllä kehoa on tarkoitus käyttää muuhunkin kun hiiren klikkailuun.

Lambi :) Meillä sähköpatterit pitää talon lämpöisenä ja myös takka on päällä talvella.
Meillä on myös sähköpatterit, mutta pois päältä ne pysyy. Tykkään siitä kylmän luomasta pakosta lähteä lämmittämään taloa, muuten olisi liian helppo vaan nostaa jalat pöydälle :grin

Piitulalle osanotto ja voimia ❤️

Taivas sentään naiset tätä keskustelutahtia, mulla ei 1,5h työmatkaa päivittäin meinaa riittää että ehtisin kaikki kommentit lukea :laughing002 :whacky011

Täällä tuli ovisplussa tänään, ja sunnuntaina, eilen ja tänään saatiin talleteltuakin. Ainakin takuulla on nyt folli irronnut, sellaiset ovisoireet että morjens. Mähän vedin nyt omatoimisen letrokierron, ei varmaan lääkäri ilahtuis jos kuulis :grin

Mutta meidän historialla (viis icsiä vaadittiin että saatiin yks vauva) ja koska vika on osittain miehessä (simpat ei ihan priimaa), en millään jaksa uskoa tupliin tai edes tärppiin ylipäänsä.

Mutta nyt siis vain odotellaan. Toivon ainakin että letrot vähän pidentäis kiertoa, ovista ne aikaistivat päivällä (kp13).

Taivas sentään naiset tätä keskustelutahtia, mulla ei 1,5h työmatkaa päivittäin meinaa riittää että ehtisin kaikki kommentit lukea :laughing002 :whacky011

Täällä tuli ovisplussa tänään, ja sunnuntaina, eilen ja tänään saatiin talleteltuakin. Ainakin takuulla on nyt folli irronnut, sellaiset ovisoireet että morjens. Mähän vedin nyt omatoimisen letrokierron, ei varmaan lääkäri ilahtuis jos kuulis :grin

Mutta meidän historialla (viis icsiä vaadittiin että saatiin yks vauva) ja koska vika on osittain miehessä (simpat ei ihan priimaa), en millään jaksa uskoa tupliin tai edes tärppiin ylipäänsä.

Mutta nyt siis vain odotellaan. Toivon ainakin että letrot vähän pidentäis kiertoa, ovista ne aikaistivat päivällä (kp13).

Marrasmai :) Toivotaan, että tärppää! Plussa tähän kiertoon!!:cheers:cheers:cheers

Täällähän tätä juttua riittää, sillä tämä palstahan on lähes liiankin mielenkiintoinen paikka:joyful:

Jeee! Peukut kiertoon enivei!!!

Täällä valkenee dpo 7 ja maha on hiljaa. Vaikea uskoa että mitään tapahtuu. Plussissa ollu niitä menkkakipuja, koviakin, ilman vuotoa. Nyt nothing. Sama kumiseva kumpu.

No ei kivaa ollenkaan. Onko kauan ollut?
Hmm noo joo aika kauan, en nyt aikaa osaa sanoa. Ennen tätä kuopusta jo. Nyt taas ei hikoiluttanu. Se on yleensä toi yks yö tässö välissä. Toki joskus sit hiloilen loppukirrron. Sillon ennkuin jätin pilelrit tauolle niiden verikokeiden fakia hikoilin ihan jatkuvaan, joutui nukkuu pyyhe kainalossa yöt.

Muokattu viimeksi:
Takaisin