----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jop tänään dpo6 siitä plussasta. Kait. Ja olishan se ihana uskoa kiinnittymiseen mut tämä hikoilu on joka kiertoinen ollu viime ajat. Ei tää kettu enää mene näihin lankoihin. Raskaana ollessa olen ennen plussaakin jo nukkunu kahden täkin alla palellen. Hikoilusta ei tietoakaan :sorry:
Mikä Pv sun inssi olikaan? Onko sulla siis aina täsmällinen ovulaatio?

Sharmander :) Mä toivon varpaat ja sormet pystyssä, että sä plussaa!!:cheers:cheers:cheers

Me mennään siis aina inssin ovulaatiotestin mukaan, eli...kun plussa pärähtää niin samantien Klinikalle! Ensiviikolla ~ about keskiviikkona.

Mulla on tää kierto kyllä jotenkin outo, koska rinnat on yhä arat, eikä ne kyllä yleensä tosiaan oo sitä ennen loppukiertoa..:smiley-angelic002 (??)

Kp 7/8

Jop tänään dpo6 siitä plussasta. Kait. Ja olishan se ihana uskoa kiinnittymiseen mut tämä hikoilu on joka kiertoinen ollu viime ajat. Ei tää kettu enää mene näihin lankoihin. Raskaana ollessa olen ennen plussaakin jo nukkunu kahden täkin alla palellen. Hikoilusta ei tietoakaan :sorry:
Mikä Pv sun inssi olikaan? Onko sulla siis aina täsmällinen ovulaatio?
Minä taas palelen muuten aina, siis kesälläkin varpaat umpijäässä, tänään +6 astetta ja minulla oli ulkoillessa kolmet housut ja sisävaatteiden päällä villatakki ja toppatakki. Raskaana ollessa oli ihanan lämpimät sormet ja varpaatkin. Ihan on niitä lämpimiä jaseniä ikävä.

Tähti täällä vasta kp 4, eli ihan tyhmä kierronkohta. Edelleen sänky, sohva ja pöytä ostamatta. Mies lähtee Himokselle viikonlopuksi ja mulla on omaa aikaa koiramummon kanssa!

Tähti täällä vasta kp 4, eli ihan tyhmä kierronkohta. Edelleen sänky, sohva ja pöytä ostamatta. Mies lähtee Himokselle viikonlopuksi ja mulla on omaa aikaa koiramummon kanssa!

Peppipupu :) Ehdit siis hankkia nyt sängyn tuolin ja pöydän?:rolleyes:

Mistä niitä haetkaan? :joyful:

Sharmander :) Mä toivon varpaat ja sormet pystyssä, että sä plussaa!!:cheers:cheers:cheers

Me mennään siis aina inssin ovulaatiotestin mukaan, eli...kun plussa pärähtää niin samantien Klinikalle! Ensiviikolla ~ about keskiviikkona.

Mulla on tää kierto kyllä jotenkin outo, koska rinnat on yhä arat, eikä ne kyllä yleensä tosiaan oo sitä ennen loppukiertoa..:smiley-angelic002 (??)

Kp 7/8
Mulla on kans ollu joskus noita kiertoja. Rinnat arat ja kummalliset alkukierrossa asti. Ja lämmötkin saattanu olla koholla. Ei mitää havaintoa mikä sen tekee. Tsemppistä oviksen bongailuun!

Minä taas palelen muuten aina, siis kesälläkin varpaat umpijäässä, tänään +6 astetta ja minulla oli ulkoillessa kolmet housut ja sisävaatteiden päällä villatakki ja toppatakki. Raskaana ollessa oli ihanan lämpimät sormet ja varpaatkin. Ihan on niitä lämpimiä jaseniä ikävä.
No juu sama juttu. Palelen herkästi ja raajat aina jäässä. Mut siis alkuraskaudessa se palelu on semmosta horkkamaista etenkin illalla/nukkumaan mennessä. Vasta joskus myöhemmin raskaana lämpee raajat kun verivolyymi alkaa kasvaa. No juuu. Jää nähtäväksi. En tykkää yhtää siitä yöhikoulusta. Hoidossakin se oli aina negan merkki

Ja minähän olen aina jäässä. Vähintään pari viikkoa kuussa. Lämmöt kiipeää monesti 37.5. Välillä on sellainen horkka, ettei auta mikään. Ja raskaana, paitsi alussa on lämmintä. Pienempi kun syntyi, niin laitoksella piti pitää ikkunaa auki, kun oli niin kuuma. Ulkolämpötila silloin mallia takatalvi. Piti välillä kuitenkin vieruskaveria sääliä, ettei jäätynyt pystyyn. Palelu on syvältä ja siksi inhoan talvea.

Ja minähän olen aina jäässä. Vähintään pari viikkoa kuussa. Lämmöt kiipeää monesti 37.5. Välillä on sellainen horkka, ettei auta mikään. Ja raskaana, paitsi alussa on lämmintä. Pienempi kun syntyi, niin laitoksella piti pitää ikkunaa auki, kun oli niin kuuma. Ulkolämpötila silloin mallia takatalvi. Piti välillä kuitenkin vieruskaveria sääliä, ettei jäätynyt pystyyn. Palelu on syvältä ja siksi inhoan talvea.
Minä palelen kesät talvet, niin ei vuodenajalla ole merkitystä. Silti inhoan helteitä eniten. Talvi sentään pysyy ulkona, sisällä on lämmintä.

Minä palelen kesät talvet, niin ei vuodenajalla ole merkitystä. Silti inhoan helteitä eniten. Talvi sentään pysyy ulkona, sisällä on lämmintä.
No teillä ei vedä ikkunoista. Meillä osa on vuosimallia -39 ja ukon mielestä vielä aivan mainiot. Minusta veto käy niin, että sukat pyörii jalassa. Ukko painaa lyhyissä kalsareissa. Ehkä vielä joskus uudet.

Ja joo palelee kesälläkin. En uinut tänäkään vuonna. Kahlasin kyllä. Anoppi painoi järveen jo lähes jäiden sekaan ja nauroi mulle, että kai sua nyt palelee, kun oot noin hoikka, mulla niin helppoa kun on tätä rasvakerrosta. Heh heh.

Mulla palelee jalat nykyään aina, toista se oli nuorena kun vielä veri kiersi kehossa tasaisesti.
Keho myös aistii vedon tosi tehokkaasti.. Sitäkin muistan ihmetelleeni nuorena kun äiti valitti miten jossain vetää. Nyt voi sängyssä maatessa sanoa onko eri kerroksen takan luukku auki vai kiinni.
Voisin kyllä skipata talven sään puolesta, onneksi sentään on olemassa joulu ja sikana synttäreitä :happy:.. Ja onhan skideillä monesti varsin kivaa hangessa. Helle harvemmin mua itseä vaivaa, joskus vähän vaan säälin villapallojen kuumuuden sietoa. Sellanen 6 kk kesää ja 3 kk kevättä ja samoin satokautta olis aika optimi

Minkälaista tuo sun yöhikoilu on Sharmander? Kestääkö vain yhden yön vai pidempään? Entä esiintyykö sitä koskaan päivällä?
Ei oo päivällä koskaan. Esim nyt menin nukkuu monena yönä iha jäässä ja yölläkin sai kaivaa peittoa. Sit kun toi iskee ni herään semmoiseen oloon ku joku olis laittanu takan tulille (meilä on siis makkarissa todella viilee, lämminverinen mieskin nukkuu untuvapeitolla). Tulee semmonen hikiolo päähän ja rintojen väliin ja pakko potkia peitot pois. Silleen semmonen tukala olo.

ja joo sama juttu ku teillä. Mä en voi uida kesällä ollenkaan. Viileä tuntuu ihan kipuna koko kropassa eikä todellakaan pistä verta kiertämään. Jos meen järveen kesällä niin palelen loppupäivän. Pihalla olo syksyllä/talvella on ihan tuskaa. Kuljen nytkin untuvatakissa ja villapaidassa eikä ainakaan oo liikaa

Mulla palelee jalat nykyään aina, toista se oli nuorena kun vielä veri kiersi kehossa tasaisesti.
Keho myös aistii vedon tosi tehokkaasti.. Sitäkin muistan ihmetelleeni nuorena kun äiti valitti miten jossain vetää. Nyt voi sängyssä maatessa sanoa onko eri kerroksen takan luukku auki vai kiinni.
Voisin kyllä skipata talven sään puolesta, onneksi sentään on olemassa joulu ja sikana synttäreitä :happy:.. Ja onhan skideillä monesti varsin kivaa hangessa. Helle harvemmin mua itseä vaivaa, joskus vähän vaan säälin villapallojen kuumuuden sietoa. Sellanen 6 kk kesää ja 3 kk kevättä ja samoin satokautta olis aika optimi
Tosiaan vedon tuntee. Mullakin äiti oli samanlainen aikoinaan. Ukko ei tunne mitään eikä anoppi. No vois vielä vähän olla syksyä tosiaan, paitsi niitä pohjoistuulipäiviä. Ja niitä meillä kyllä piisaa. Tänään oli mallikas mukava syysilma. Lämmintä ja mukava puuhailla ulkona. Vaikka en talvea kovin arvosta, niin aina silti odotan että lumi peittää tekemättömät työt ulkoa.

Mietinpä onko se loppuviimein niin hyvä että nää uudet talot on niin vedottomia.. Ehkä sen pienen vedon tuntee siksi paljon paremmin kun keho on muuten kun pumpulissa :think005
Koko syksyn taistellut teinien ikkunan aukipitämispakko vastaan. Niillä kun on aina kuuma. Meillä lämmitetään vaan takalla kun on tarve, ei siis tod oo kuuma. Mutta kaikkihan on suhteellista.

Takaisin