----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin eka IVF meni niin, että kasvoi 11 follia, joista saatiin 4 solua, joista yksi hedelmöittyi. Se kuuluu asiaan, ekalla kerralla testaillaan mikä toimii. Ei sitä voi etukäteen tietää.

Dimou ;) Minkä ikäinen siis olet? Toisella IVF-kerralla siis sitten onnistui? Muutettiinko sinun lääkitystä jotenkin?

Hienoa saada vertaistukea tähän, että en enää olekaan yksin asian kanssa :)

Hyvää onnea sinne hoitoihin!!:cheers :cheers :cheers
Ja plussa tuulta matkaan:Heartpink

Täällä alkoi yöhikoilu. Se siitä oviksesta, eiköhän vuoto ala pariiin päivään. Muok katoin flo’ta taaksepäin. Hikoilu alkaa aina dpo5. Mikähän sekin on.

Muokattu viimeksi:
@Helena80 peukkuja paljon! Montaks pv siitä sun kivusta olikaan? Pääsääntäisesti sanotaam että 4pv kiinnittymisestä hcg alkaa olla reilummin koholla joten eiköhän se kohta tikussa näy

Täällä alkoi yöhikoilu. Se siitä oviksesta, eiköhän vuoto ala pariiin päivään. Muok katoin flo’ta taaksepäin. Hikoilu alkaa aina dpo5. Mikähän sekin on.
Voisiko olla progesteronin vaikutuksia? Se ainakin liittyy kropan lämmönsäätelyyn.

Tässäkin. Tähti sanoo kun kysytään ehkäisystä että ovat käyttäneet kortsua. No sitten kun joku ihmettelee että ei ole kertaakaan tullut vahingossa raskaaksi noin pitkän käytön ajalla kun kortsut ei ole 100% suoja, sitten hän selittää että kortsut onkin vain 99% ja lopun suojasivat vaahdolla :hilarious: Miksi ei heti sanonut vaahdosta vaan vasta kun väki ihmettelee että hyvin on kortsut pelittäneet.

Muokattu viimeksi:
Voisiko olla progesteronin vaikutuksia? Se ainakin liittyy kropan lämmönsäätelyyn.
Joo, yleensä kun aloittaa luget/keltarauhanen tulee nii alkaa palelemaan ku lämmöt nousee. En tiedä mikä droppi tossa tapahtuu kun se yöhikihomma alkaa dpo5. Toki mun vuotokin yleensä dpo8 viimestään joten kaippa ne arvot vaan romahtaa :confused005 nosmistihan ne romahtaa vasta joskus dpo10 jos vuoto alkaa tyyliin dpo12-14

Kiitos kaikille myötäelämisestä :Heartbigred

Minun tekisi niin mieli jo testata raskautta, mutta yritän malttaa vielä muutaman päivän. Nyt on Dpo9, nyt kyllä tähän saumaan sais tulla jo hyviäkin uutisia :smug:

Tänään sain nukuttua pidempään, eilen illasta vyöryi semmoinen väsymys päälle, että meinasin nukahtaa pystyyn. Olen sairaslomalla tämän viikkoa tuon äidin poismenon vuoksi. Lääkäri olisi kirjoittanut enemmänkin sairaslomaa, mutta jospa tästä jo ensiviikolla töihin selviää. Minullahan oli siis työuupumusta loppukesästä ja olin sen vuoksi sairaslomalla 2 kk, ja ehdin tuossa muutaman viikon olla töissä. Lääkäri sen vuoksi herkästi kirjoitti minulle saikkua, ettei heti uusi uupumus, kun stressi on nyt melko kova.

Silti polttelee nuo testit kaapissa:wacky:

Dimou :wink Minkä ikäinen siis olet? Toisella IVF-kerralla siis sitten onnistui? Muutettiinko sinun lääkitystä jotenkin?

Hienoa saada vertaistukea tähän, että en enää olekaan yksin asian kanssa :)

Hyvää onnea sinne hoitoihin!!:cheers :cheers :cheers
Ja plussa tuulta matkaan:Heartpink

Meillä kävi niin onnekkaasti, että tuo ainokainen solu joka saatiin tarrasi kiinni oikein kunnolla, on nyt kolmevuotias touhupeppu. Mä olen nyt 30-vuotias, välillä luen tätä keskustelua ihan noin niinkun oman ajatusmaailman avartamisen vuoksi.

Suski75 :) Mulle kyllä on kerrottu, että kortsu oikein käytettynä on jotaim 99% varma ehkäisy keino.

Nuorena tosin pelättiin ihan sitä 0.01% joten ostin apteekista ehkäisyvaahtoa lisäksi

Yölento :) Siteerasin tämän sinulle vielä ja että eikös 99.99% + 0.01 = 100% (??):happy:

Ihan selvästi kerron, että "on jotain 99% varma". En sano, että on tasan 99% varma.

--->
:trolls

Last edited by a moderator:
Meillä kävi niin onnekkaasti, että tuo ainokainen solu joka saatiin tarrasi kiinni oikein kunnolla, on nyt kolmevuotias touhupeppu. Mä olen nyt 30-vuotias, välillä luen tätä keskustelua ihan noin niinkun oman ajatusmaailman avartamisen vuoksi.

Dimou :) Ihanaa kuulla!:Heartred
Onnittelut! Meillähän on sitten saman ikäiset touhupeput!:laughing002

Ehdottomasti saa olla täällä mukana...meillekin täällä avartaa ajatusmaailmaa ja avartavaa keskustelua kyllä kaivataamän lisää tänne mukaan!:cheers

Sharmander :) Sinulla on dpo 5. ?
Jospa on kiinnittyminen lähellä tai jopa jo kiinnittynyt:happy: Voisiko viitata siihen?:cheers

:greet025 Miten siellä Helenalla menee?

Jospa testaatkin vasta ylihuomenna. Nythän sinulla on työkiireitä ja on tärkeä rentoutua sen päälle.

Toivotaan, että plussa sieltä pian sinulle pärähtää:Heartred :cheers

:greet025 Miten siellä Helenalla menee?

Jospa testaatkin vasta ylihuomenna. Nythän sinulla on työkiireitä ja on tärkeä rentoutua sen päälle.

Toivotaan, että plussa sieltä pian sinulle pärähtää:Heartred :cheers
Aivan jäätävä päänsärky ollut klo 12sta asti :inpain: Ei taaskaan lääke auttanut..Testaan vasta viikonloppuna, nyt en jaksa. Yritän lähteä lenkille entisen kollegan kanssa kohta, ei oo nähty pitkään aikaan. Mun työkaverilla särki myös päätä eikä hän varmasti ole raskaana, joten mun särky ei varmasti tarkoita taas yhtään mitään.

Vessakertoja eilen 10, tänään jo 12 o_O

Peppipupu :) Missä kierron vaiheessa menet? Mä niin toivon teille sen plussan!!:cheers

Taas on kissan ristiäisiä tiedossa, nyt Hesan Messukeskuksessa...pakko mennä. Ja October Festitkin jyllää päälle:laughing021:smiley-ashamed004

Yölento :) Siteerasin tämän sinulle vielä ja että eikös 99.99% + 0.01 = 100% (??):happy:

Ihan selvästi kerron, että "on jotain 99% varma". En sano, että on tasan 99% varma.

--->
:trolls
Tämä on epätäsmällistä viestintää. Ja jos tarkkoja ollaan niin, kondomiehkäisyn varmuus on noin 97-98%.

Tämä varsinainen prosenttiasia ei ole asian pointti, vaan yritän avata silmiäsi, että ymmärtäisit, miksi sinuun pillastutaan aika ajoin. Jos et näe itsessäsi mitään kehitettävää, niin sama toistuu yhä uudelleen. Jos sinulla myös netin ulkopuolisessa elämässä on vastoinkäymisiä, niin syynä saattaa olla epätäsmällinen viestintä.

Prosenttiesimerkin lisäksi kerroit, että menitte naimisiin, kun vauvaa aloitte odottaa (tarkkaa sanamuotoa en muista, mutta veikkaan "vauva ilmoitti olevansa tulossa") ja vietitte keväällä 3-vuotishääpäivää. Kun poikanne on syntynyt keväällä, niin kyllä hänen saapumisestaan on tiedetty jo syksyllä, joten teillä olisi sen tulkinnan mukaan tässä syksyllä 4-vuotishääpäivä. Et siis ole valehdellut, mutta ilmaisut eivät täysin vastaa todellisuutta, mutta ovat toki aika liki.

Mieti asiaa. Ei tarvitse minulle selittää. Minä olen pystynyt keskustelemaan kanssasi jo sen kolme vuotta suunnilleen.

Sharmander :) Sinulla on dpo 5. ?
Jospa on kiinnittyminen lähellä tai jopa jo kiinnittynyt:happy: Voisiko viitata siihen?:cheers
Jop tänään dpo6 siitä plussasta. Kait. Ja olishan se ihana uskoa kiinnittymiseen mut tämä hikoilu on joka kiertoinen ollu viime ajat. Ei tää kettu enää mene näihin lankoihin. Raskaana ollessa olen ennen plussaakin jo nukkunu kahden täkin alla palellen. Hikoilusta ei tietoakaan :sorry:
Mikä Pv sun inssi olikaan? Onko sulla siis aina täsmällinen ovulaatio?

Mieti asiaa. Ei tarvitse minulle selittää. Minä olen pystynyt keskustelemaan kanssasi jo sen kolme vuotta suunnilleen.

Yölento :) Me pystytään varsin hyvin ymmärtämään toisiamme, joka on sinänsä aika ihme näin virtuaali maailmassa :)

Kyllä, meidän lapsi syntyi keväällä ja naimisiin mentiin noin 1kk ennen syntymää. Joten meillä on hääpäivä keväällä, ja tosiaan vasta 3vuotta naimisissa:laughing002 Ei vielä.neljää...ikuinen nuoripari:laughing001

Takaisin