----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sharmander :) Me ollaan käyty matkoilla pari kertaa vuodessa,, mutta vain tasokkaissa perhehotelleissa ( Family life...5* yleisimmin). Näissä on mahdollisuus maksulliseen lapsenhoitoon.

Ja kukapa ei söisi ja hieman joisikin All inclusive lomamatkalla:laughing002

Muoks;
Niin...taapeo on nyt käynyt jo 4kertaa ulkomailla ja reissut ovat olleet todella onnistuneita :) Apinatarhat, eläintarhst ja leikkialueet on olleet kivoja paikkoja taaperolle.
Ilmoittaudun. Vaikka käyn all inclusive - hotelleissa, en juo muuta kuin vettä ja kahvia. Valitsen täysihoidon, jotta vältyn valitsemasta ravintoloita ja ruoka-annoksia, jotka tuodaan eteen. Tahdon valita itse, mitä lautaselle laitan ja miten ne siihen asettelen. Tykkään myös syödä perheen kanssa yhdessä, joten all inclusive on ainoa vaihtoehto. Minä en ole kaikkiruokainen, on paljon ruoka-aineita, joista tulen kipeäksi. Toinen isoista lapsistani on kasvissyöjä ja toinen oli pitkään lähes vain lihansyöjä. Yritä siinä sitten rentoutua lomalla! All inclusive toimi meillä. Eikä tarvinnut juoda alkoholia.

Tykkään myös lomailla perheen kanssa. En ole tahtonut käyttää hotellien lastenhoitomahdollisuutta. Varmaan olisin toista mieltä, jos lapset eivät jaksaisi istua ravintolassa pitkän kaavan mukaan tai jos tarvitsisi koko ajan ohjata ja komentaa. Vaikka minulla ihan temperamenttisia lapsia onkin, niin lomalla ovat käyttäytyneet aina hyvin. Paitsi teininä! Mutta teineille ei ole säilytyspaikkaa maailmassa.

Siittiöiden hedelmöittämiskykyä voivat alentaa siittiövasta-aineet tai siittiöiden rakennepoikkeavuudet. Siittiövasta-aineita voi muodostua esimerkiksi kivesvammojen tai tulehdusten seurauksena. Nämä vasta-aineet voivat vaikeuttaa siittiöiden liikkumista ja myös estää hedelmöittymistä. Vasta-aineita voidaan epäillä, jos sperma-analyysissä siittiöt kasautuvat ja takertuvat toisiinsa.

Ja tätä kasaatumista ja takertumista teillä ei sanomasi mukaan tapahdu. Aika outoa, jos ei miehesi tuotoksia ole tutkittu. Mutta joo turha tätä jankutusta on jatkaa. Minusta on myös kurjaa, jos joku ulkopuolinen ketjua lukeva saa asioista aivan väärän käsityksen.

Vastavirran akka :) Ei tapahdu ei...mutta kaikkia vasta-aineita ja niiden toimintaa ei vielä klinikallakaan tiedetä, ei osata tutkia. Nämä asiat on tutkittu, mutta ne eivät vielä kerro kaiklea. Autoimmuunia ei tunneta täysin.

Jossain vaiheessa Tähti kirjoitti ketjuun klinikan nimenkin, samalla kun selitti, kuinka hänelle ei ollut mitään kerrottu hänen hoidoistaan ja hirveitä hoitovirheitä tekivät, siinä kohtaa minua ainakin häiritsi kovasti klinikan nimen maininta, koska en ole ikinä keneltäkään kuullut pahaa sanaa tuosta klinikasta, enkä usko asioiden olleen niin kuin Tähti ne tällä foorumilla esitti. Kertokoon juttujaan, mutta ei tarvitse klinikkaa sekoittaa niihin.

Suski75 :) Se oli klinikan virhe, jonka itse myönsivät. En ollut saanut oikeaa reseptiä IVF hoidossa käytettäviin piikityksiin. Se oli kyllä kirjattuna klinikan järjestelmään, mutta ei mennyt apteekkiin saakka, joten apteekki antoi väärät piikit.

Ihan inhimillistä, että virheitä kaikille sattuu.

Onneksi täällä palstalla Motto78 pelasti tilanteen,enkä piikittänyt vahingossa väärää ainetta itseeni.

Klinikkaan olen tyytyväinen, sieltä meillä on tuo ihana 3v. pienokainen ja nyt 2-vuotta yritetty toista tämän saman Klinkan avulla.

Nimeä en lähde kertomaan, ellei Suski75 sitä halua. Itseäni ei haittaisi, vaikka sen kerrtoisin ja täällähän suurinosa on sen kuullutkin jo.

Joo ei munkaan mielestä klinikan nimi kuulu tänne, ainakaan jos jutut ei perustu mihinkää. Mä olen ollu neljän eri instanssin asiakas tässä elämässä hoitojen kanssa eikä pahaa sanaa oo kyl ollu sanottavaa. Ainahan sitä ”hoitovirheitä” löytyy jos hoito ei onnistu toivotulla tavalla mutta nää asiat on nii monen asian summa ettei koskaan voi tietää mikä lopulta oli se syy mikä meni vinoon vai menikö mikään. Mä esim oon aloittanu hoitourani sen 17 v sitten ja voin taata että tulos olis ollu toinen jos nykytieto olisi ollut käytetävissä. Tai sitten ei. Ehkä mä vaan olen maho mikä maho eikä hoidot olis toiminu sen kummemmin nykyiselläkään. Näitä kun ei tiedä. Tokihan ne negat ja surkeat munasolutulokset vitutti joka kerta

Suski75 :) Se oli klinikan virhe, jonka itse myönsivät. En ollut saanut oikeaa reseptiä IVF hoidossa käytettäviin piikityksiin. Se oli kyllä kirjattuna klinikan järjestelmään, mutta ei mennyt apteekkiin saakka, joten apteekki antoi väärät piikit.

Ihan inhimillistä, että virheitä kaikille sattuu.

Onneksi täällä palstalla Motto78 pelasti tilanteen,enkä piikittänyt vahingossa väärää ainetta itseeni.

Klinikkaan olen tyytyväinen, sieltä meillä on tuo ihana 3v. pienokainen ja nyt 2-vuotta yritetty toista tämän saman Klinkan avulla.

Nimeä en lähde kertomaan, ellei Suski75 sitä halua. Itseäni ei haittaisi, vaikka sen kerrtoisin ja täällähän suurinosa on sen kuullutkin jo.
Mielenkiintoista. Apteekki tosin ei saa mitään muuta tietoa potilaasta kuin reseptit. Mikä piikki sul oli väärin?

Mielenkiintoista. Apteekki tosin ei saa mitään muuta tietoa potilaasta kuin reseptit. Mikä piikki sul oli väärin?

Sharmander :) Pyysin silloin apteekista tiettyä piikkiä, koska niin ohjattiin Klinikalta ja se piti pistää samantien samana iltana itseen.

Apteekki kuitenkim totesi, ettei sellaista reseptiä heillä ole, joten antoivat piikin, joka laitetaan vasta myöhemmin IVF hoidossa....

Motto78 huomasi asian puolestani ja soitin samantien hädissäni klinikalle illalla, joten toinen lääkäri määräsi oikean piikin, jota lähdinkin heti hakemaan apteekista myöhään illalla.

Mutta tätä on nyt turha enää pohtia, koska IVF ei onnistunut ilmeisesti lääkityksen suhtteen, koska munasolut jäivät raaoiksi, eivätkä hedelmöittyneet, vaikka saldo oli loistava ikään nähden! Sain muistaakseni 9 munasolua, joista lopulta yksi hedelmöittyi, mutta ei pässyt blastoksi saakka.

Tämän takia mulla ois nyt uusi (parempi) lääkitys seuraavaan hoitoon , reseptit on odottamassa apteekissa uutta IVF:ää varten.

Juu. Se on se ongelma tässä iässä, että vaikka folleja saatais kymmenen nii suurin osa on raakoja tai tyhjiä. Valitettavasti se on aika pitkälti fakta lääkityksestä riippumatta

Juu. Se on se ongelma tässä iässä, että vaikka folleja saatais kymmenen nii suurin osa on raakoja tai tyhjiä. Valitettavasti se on aika pitkälti fakta lääkityksestä riippumatta

Sharmander :) Klinikka totesi, että ovat pahoillaan reseptiongelmasta ja olivat onnellisia, etten pistänyt itseeni apteekista annettua piilkiä, koska hoito olisi mennyt täysin pieleen.

Ikä on meillä se suurin haaste, mutta toki tälllaiset tilanteet myös..

On. Mun amh oli jo 2012 vai 2011 vain 0,3
Eli sit mulla on vielä jotain toivoa kun oli vuosi sitten sen 0.7. Silloin sanoivat, että yksi mahku vuoteen on olemassa... Ei ivf suositusta ja vahvin suositus lahjahoito.

Nyt letrot ja muuten kotona. Mies haluaisi ens kiertoon ultraan ja irroituspiikin. Viime kierto oli ilman lääkkeitä.

Eli sut mulla on vielä jotain toivoa kun oli vuosi sitten sen 0.7. Silloin sanoivat, että yksi mahku vuoteen on olemassa... Ei ivf suositusta ja vahvin suositus lahjahoito.
kyllä on toivoa :Heartred!
Jep siis ton arvon jälkeen kuitenkin olen luomuna ollu raskaana. Aina on se mahis. Mutta tosiaan ivf on käytännössä lähes turha, folleja sieltä tulisi 1-2. Toki se yksikin alkio voisi riittää mutta todennäköisyys alkion saannille ja sille että se olisi kunnollinen on niin häviävän pieni että itse en enää lähtisi muutenkaan siihen ralliin ellei mulla olisi miljoonat takataskussa:sorry:

Sharmander :) Pyysin silloin apteekista tiettyä piikkiä, koska niin ohjattiin Klinikalta ja se piti pistää samantien samana iltana itseen.

Apteekki kuitenkim totesi, ettei sellaista reseptiä heillä ole, joten antoivat piikin, joka laitetaan vasta myöhemmin IVF hoidossa....

Motto78 huomasi asian puolestani ja soitin samantien hädissäni klinikalle illalla, joten toinen lääkäri määräsi oikean piikin, jota lähdinkin heti hakemaan apteekista myöhään illalla.

Mutta tätä on nyt turha enää pohtia, koska IVF ei onnistunut ilmeisesti lääkityksen suhtteen, koska munasolut jäivät raaoiksi, eivätkä hedelmöittyneet, vaikka saldo oli loistava ikään nähden! Sain muistaakseni 9 munasolua, joista lopulta yksi hedelmöittyi, mutta ei pässyt blastoksi saakka.

Tämän takia mulla ois nyt uusi (parempi) lääkitys seuraavaan hoitoon , reseptit on odottamassa apteekissa uutta IVF:ää varten.
Tuun nyt vähän sivusta kyselemään, kun en ole kaikkia viestejä lukenut läpi, mutta mikä siis on syynä ettette yritä nyt heti sitä toista ivf:ää? Kun oon ymmärtänyt ettei rahan puutteesta ainakaan olisi kyse. Ja eikös se eka ivf ole yleensä vähän sellainen kokeilu muutenkin, et katsotaan miten lääkkeille tulee vastetta ym.? Jos nyt on tehty yli kymmenen inssiä, joista ei toivottua tulosta ole tullut, niin henkilökohtaisesti haluaisin itse kokeilla jotain muuta... Tosin olisin kokeillut muuta jo parin inssin jälkeen, en noin pitkään olisi insseihin halunnut rahoja laittaa. Eikä mieskään olisi kyllä varmaan noin montaa kertaa halunnut purkkiin ruikata.... :grin Ei se ainakaan omalle miehelle mikään kaikista miellyttävin tehtävä ole vaikka sen tekeekin kun lasta kuitenkin molemmat toivotaan.

Tuun nyt vähän sivusta kyselemään, kun en ole kaikkia viestejä lukenut läpi, mutta mikä siis on syynä ettette yritä nyt heti sitä toista ivf:ää? Kun oon ymmärtänyt ettei rahan puutteesta ainakaan olisi kyse. Ja eikös se eka ivf ole yleensä vähän sellainen kokeilu muutenkin, et katsotaan miten lääkkeille tulee vastetta ym.? Jos nyt on tehty yli kymmenen inssiä, joista ei toivottua tulosta ole tullut, niin henkilökohtaisesti haluaisin itse kokeilla jotain muuta... Tosin olisin kokeillut muuta jo parin inssin jälkeen, en noin pitkään olisi insseihin halunnut rahoja laittaa. Eikä mieskään olisi kyllä varmaan noin montaa kertaa halunnut purkkiin ruikata.... :grin Ei se ainakaan omalle miehelle mikään kaikista miellyttävin tehtävä ole vaikka sen tekeekin kun lasta kuitenkin molemmat toivotaan.

MiisaS :) Saa kysyä...välissä on ollut kesäloma. Mulla on lisäksi töitä vaikka muillle jakaa, eikä poissaoloja katsota tosiaam hyvällä. IVF vaatii, onneksi vähän poissaoloja.

Mutta työtä on mulla liian paljon ja pieni taapero, sekä miehen uusi ura.

IVF ei ole ihan ihanne, koska en pidä piikeistä. Mutta hyvän asian eteen tekee toki mitä vaan. Klinikalla tätä on myös pohdittu ja valitettavasti tilastot näyttää aika samalta inseminaatiohoidon ja IVF hoidon osalta, kun ilkää on 46-vuotta.

Nuorella IVF onnistuminen on rutkasti parempi todenmäköisyys.

Huh, mikä päivä. Opetusta 5x60min, kaksi valvontaa, luokanvalvojan tuokio ja kaksi vanhempaintuokiota. Välissä ruoka ja kuppi kahvia. Hirvee jysäri alkoi kotimatkalla :confused:

Kp24. Nyt ei ole ollut mitään oireita tänään.

Lahjasoluhoito. Näistä en halua kauheasti täällä huudella kun äkkiä tunnistetaan iän ja taustan perusteella. 2018 syntyny vauva on siis ihan mun oma spontaani luomuraskaus. Voin kertoa yv lisää jos haluut jutella.
Olisipa hienoa! Me ajateltiin ensi vuoden puolella mennä sinne ensikäynnille lahjahoitoon jos ei tärppää, ei näytä tärppäävän.. Jos jaksat laita viestillä teidän polku! Auttaisi kovin! :love7:notworthy

Takaisin