Ilmoittaudun. Vaikka käyn all inclusive - hotelleissa, en juo muuta kuin vettä ja kahvia. Valitsen täysihoidon, jotta vältyn valitsemasta ravintoloita ja ruoka-annoksia, jotka tuodaan eteen. Tahdon valita itse, mitä lautaselle laitan ja miten ne siihen asettelen. Tykkään myös syödä perheen kanssa yhdessä, joten all inclusive on ainoa vaihtoehto. Minä en ole kaikkiruokainen, on paljon ruoka-aineita, joista tulen kipeäksi. Toinen isoista lapsistani on kasvissyöjä ja toinen oli pitkään lähes vain lihansyöjä. Yritä siinä sitten rentoutua lomalla! All inclusive toimi meillä. Eikä tarvinnut juoda alkoholia.Sharmander :) Me ollaan käyty matkoilla pari kertaa vuodessa,, mutta vain tasokkaissa perhehotelleissa ( Family life...5* yleisimmin). Näissä on mahdollisuus maksulliseen lapsenhoitoon.
Ja kukapa ei söisi ja hieman joisikin All inclusive lomamatkalla
Muoks;
Niin...taapeo on nyt käynyt jo 4kertaa ulkomailla ja reissut ovat olleet todella onnistuneita :) Apinatarhat, eläintarhst ja leikkialueet on olleet kivoja paikkoja taaperolle.
Tykkään myös lomailla perheen kanssa. En ole tahtonut käyttää hotellien lastenhoitomahdollisuutta. Varmaan olisin toista mieltä, jos lapset eivät jaksaisi istua ravintolassa pitkän kaavan mukaan tai jos tarvitsisi koko ajan ohjata ja komentaa. Vaikka minulla ihan temperamenttisia lapsia onkin, niin lomalla ovat käyttäytyneet aina hyvin. Paitsi teininä! Mutta teineille ei ole säilytyspaikkaa maailmassa.