----45+++++ kuumeiset

Okei no sittenhän asia on toki selkee jo ultralla varmistetaan munasolun kasvu ja irtoaminen.

muoks.
Sori mä skrollasin tota ketjua taaksepäin. En vaan bongannu puhetta ultrista. Vain sen että sait tikulla ovisplussan kp15 ja veit simpat itse purkissa klinikalle ja että tää oli 16 inseminaatio.

Kyllä juuri näin :) Miehellä on nyt niin kiire täysin uusissa työkuvioissa, ettei pääse itse klinikalle paikalle, kuten aiemmin.

Siksi nyt jatkossa vien itse purkin mukanani.

Toivottavasti ois pian viimeinen kerta ja pääsisi vatsaa kasvattelemaan:smiley-angelic003
 
Juu rauhaa kaikille :Heartred mutta onhan noi jutut niin sekavia, ollut jo toooooosi pitkään, että ei oo ihme ettei sen juttuja kukaan enää ota tosissaan laughing7
 
Kyllä juuri näin :) Miehellä on nyt niin kiire täysin uusissa työkuvioissa, ettei pääse itse klinikalle paikalle, kuten aiemmin.

Siksi nyt jatkossa vien itse purkin mukanani.

Toivottavasti ois pian viimeinen kerta ja pääsisi vatsaa kasvattelemaan:smiley-angelic003
Okei. No höh. En tiedä, en ehkä uskaltais riskeerata kallista hoitoa. Purkissa simpat ei pysy ihan samana ku tuoreeltaan. Olen itsekin kerran vienyt purkissa mutta ne oli alustavaa analyysiä ei hoitoa varten. Millaisia arvoja simpoista sit on saatu?
 
Tiedän parin kenen hoito keskeytyi kun mies ei pystynyt toimittamaan klinikalla hommiaan, ei saaneet simppoja purkkiin. Munasolut meni haaskuun. Kotona ”runkkaus” ei ollut sallittu vaihtoehto. Luulisi et jos se on samantekevää niin olisivat mieluummin hyväksyneet ko.vaihtoehdon.
 
Koska asiasta on epävarmuutta: Ylläpito on tehnyt salapoliisin töitä ja varmentanut että Tähti ★ on oikea ihminen eikä provoava trolli. :pompus:

Näyttäisi siltä että täällä on ollut väärinkäsityksiä suuntaan jos toiseenkin. Ja ne taas on aiheuttaneet tarpeetonta hankausta. Rauha siis taas.

Tietysti Tähti on ihminen. Eihän robottikaan osaisi noin kirjoitella. Epäilen hänen vain kirjoittelevan täällä omiaan. Liekö hänellä edes lasta ja onko hoidoissa. Mutta tätäpä mahdotonta todentaa. Siinä mielessä ikävä kun aihe on näinkin henk.koht kaikille ja herkkä niin joukossa joku kirjoittelee mitä sattuu. Tästä ollut monesti puhetta täällä.
 
Ihan ihmisiä ne trollitkin ovat. Trollit eivät ole sama asia kuin botit, ja bottienkin takana on viime kädessä ihan ihminen sielläkin. Keinoäly ei vielä ole niin kehittynyttä, että se osaisi trollata.
 
Okei. No höh. En tiedä, en ehkä uskaltais riskeerata kallista hoitoa. Purkissa simpat ei pysy ihan samana ku tuoreeltaan. Olen itsekin kerran vienyt purkissa mutta ne oli alustavaa analyysiä ei hoitoa varten. Millaisia arvoja simpoista sit on saatu?

Sharmander ja Pikkuvarpaat :)

Sperman laadussa ei ole ollut ongelmia. Miehellä on autoimmuunia, (reumaattista) jonka vuoksi spermassa voi olla vasta-aineita, jotka vaikeuttavat raskaaksituloa.

Inseminaatiossa sperma pestään ja nämä vasta-aineet huuhtoutuvst pois. Se parantaa meidän mahdollisuutta raskaudelle, joka on klinikan arvion mukaan noin 5%...

Rahansa voi tuhlata huonompaankin, kuin hedelmöityshoitoihin :)
 
Mut jos tuossa iässä haluaa lapsen niin minusta se ois kaiken muun arvoista ja edelle menevää... Eikat se mies nyt kokoaja kii oo ettei mitää rakoa tuu... Ymmärrän et töissä on oltava mutta kyllä varmasti saa joutoo jos asiasta puhuu rohkeesti... Ei kyllä aikaa oo hukattavaksi yhtään
 
Mut jos tuossa iässä haluaa lapsen niin minusta se ois kaiken muun arvoista ja edelle menevää... Eikat se mies nyt kokoaja kii oo ettei mitää rakoa tuu... Ymmärrän et töissä on oltava mutta kyllä varmasti saa joutoo jos asiasta puhuu rohkeesti... Ei kyllä aikaa oo hukattavaksi yhtään

Pikkuvarpaat :) Mies on ollut mukana aina klinikalla, paitsi viimekerralla ei päässyt ja vein purkin.

Kyllä tässä molemmat on niin täysillä mukana ja tosiaan rahat menevät hyvään käyttötarkoitukseen, eli hedelmöityshoitoihin!

Miehellä on vaan nyt tullut töissä uudet kuviot (nousi uralla) ja mukaan tuli reissukuvioita, sekä koulutuksia.... saa todenteolla suunnitella, että miten ajoitus osuu inssin suhteen nappiin.

Meidän ihana pienokainen myös on mukana, vaikka ei me nyt vauvasta paljon puhutakaan....mutta sisarusta osaa jo toivoa näinkin pieni:Heartred
 
Sharmander ja Pikkuvarpaat :)

Sperman laadussa ei ole ollut ongelmia. Miehellä on autoimmuunia, (reumaattista) jonka vuoksi spermassa voi olla vasta-aineita, jotka vaikeuttavat raskaaksituloa.

Inseminaatiossa sperma pestään ja nämä vasta-aineet huuhtoutuvst pois. Se parantaa meidän mahdollisuutta raskaudelle, joka on klinikan arvion mukaan noin 5%...

Rahansa voi tuhlata huonompaankin, kuin hedelmöityshoitoihin :)
Spermassa ei ole vasta-aineita, jos ei niitä ole todettu.
 
Tarkennus: Tähti on oikea ihminen, jolla on todellisia asioita ja todellinen lapsi. Kenties sekava tyyli ilmaista asioita ja ympäripyöreyttä, mutta se ei vielä tee kenestäkään trollia. :)

Terveisin ylläpito
 
Ihan ihmisiä ne trollitkin ovat. Trollit eivät ole sama asia kuin botit, ja bottienkin takana on viime kädessä ihan ihminen sielläkin. Keinoäly ei vielä ole niin kehittynyttä, että se osaisi trollata.

Mikä ero on sitten "oikealla ihmisellä" ja "promoavalla trollilla? Jos trollikin on ihminen. En oo näistä termeistä nyt niin kuusalla.
 
Mikä ero on sitten "oikealla ihmisellä" ja "promoavalla trollilla? Jos trollikin on ihminen. En oo näistä termeistä nyt niin kuusalla.

Asialle ei liene virallista määritelmää. Mutta tarkoitin "oikealla ihmiselle" ihmistä, joka kertoo täällä omista asioistaan jne. "provoava trolli" saattaisi olla vaikka 20-v poika (tai 60-v mies) joka esittää olevansa lapsettomuushoidoissa oleva nainen. Tosin jos Tähti olisikin se 20-v poika hän olisi nyt jo varmaan 25-v poika tai sitten aloittanut 15-vuotiaana. Hän on ollut foorumilla kuitenkin vuodesta 2014.
 
Spermassa ei ole vasta-aineita, jos ei niitä ole todettu.

Spermaa ei ole tutkittu siltä osin, eikä tutkita. Vasta-aineet silti ovat reumaattisissa sairauksissa kuitenkin olemassa olevia asioita, ettei siitä asiasta pääse mihinkään...

Jos me nyt saadaan näitä muutenkin heikkoja mahiksia inssillä paremmiksi, niin miksi ei tätä hoitomuotoa silloin käytettäisi. Myös IVF on tosiaan vielä tarjolla.
 
Siittiöiden hedelmöittämiskykyä voivat alentaa siittiövasta-aineet tai siittiöiden rakennepoikkeavuudet. Siittiövasta-aineita voi muodostua esimerkiksi kivesvammojen tai tulehdusten seurauksena. Nämä vasta-aineet voivat vaikeuttaa siittiöiden liikkumista ja myös estää hedelmöittymistä. Vasta-aineita voidaan epäillä, jos sperma-analyysissä siittiöt kasautuvat ja takertuvat toisiinsa.

Ja tätä kasaatumista ja takertumista teillä ei sanomasi mukaan tapahdu. Aika outoa, jos ei miehesi tuotoksia ole tutkittu. Mutta joo turha tätä jankutusta on jatkaa. Minusta on myös kurjaa, jos joku ulkopuolinen ketjua lukeva saa asioista aivan väärän käsityksen.
 
Asialle ei liene virallista määritelmää. Mutta tarkoitin "oikealla ihmiselle" ihmistä, joka kertoo täällä omista asioistaan jne. "provoava trolli" saattaisi olla vaikka 20-v poika (tai 60-v mies) joka esittää olevansa lapsettomuushoidoissa oleva nainen. Tosin jos Tähti olisikin se 20-v poika hän olisi nyt jo varmaan 25-v poika tai sitten aloittanut 15-vuotiaana. Hän on ollut foorumilla kuitenkin vuodesta 2014.
Trollausta on monenlaista. Kuvailemasi on yhdentyyppistä trollausta. Sitten on sellaista trollausta, jossa esim. syvästi uskovainen liittyy ateistien keskusteluryhmään ja alkaa siellä käännyttää ihmisiä -- ei välttämättä valehtele yhtään, mutta silti tuo lasketaan trollaukseksi, ja yleensä tuosta lentää pellolle. Toisenlainen trollaus taas on sitä, että esittää tyhmempää kuin on, ja katsoo kuinka moni menee lankaan, ja sitten taas toisenlainen trollaus on sitä, että kertoo valikoivasti tai väärässä valossa sellaisia tosiasioita, että lukija saa väärän kuvan.

Esimerkiksi minä voisin kirjoittaa, että olen CTO ja tavannut Microsoftin toimarin ja tapaan toimareita kaiken aikaa (kyllä, minua joskus tituleerataan CTO:ksi, mutta pikkufirmassa titteleillä ei ole merkitystä, ja pääasiassa teen asiantuntijahommia, en minkään johtajan hommia, olen myös tavannut Microsoftin toimarin 20 vuotta sitten, mutta sekin oli yleisötapahtumassa jossa hän sattui olemaan vieressä kaljalla ja juteltiin niitä näitä, ei mitään työjuttuja, ja pikkufirmojen toimareita tulee usein asiakastapaamisessa vastaan.) Voi siis puhua paljonkin "totta", sillä tavalla, että antaa ymmärtää jotain ihan muuta kuin mitä elämä todellisuudessa on.
 
Aa okei @Tähti ★ no nyt vähän hahmotan tätä asiaa. Sun kantsis varmaa täällä avata nää asiat kunnolla jos näistä täällä haluaa kuitenkin aktiivisesti keskustella. Vähän vaikea hahmottaa ja kommentoida ja tulee semmonen epämääräinen kuva jos tarina polveilee. Kyllä, jos simpoissa on vasta-aineita todettu siittiöiden pesu voi näitä vähentää ja siten hieman parantaa tulosta. Ehkä täältä vaan sai alunperin kuvan et simpat on kunnossa ja inssiä tahkotaan lähinnä iän takia tms.
 
Juurikin tuo mitä Suski sanoo! On ihan erilaisia trollauksia.

Tähti puhyu ympäripyöreitä mutta veikkaan et kyse on muustakin kuin trollaamisesta. Kyse on selvästi huomionhausta. Jos ja kun kyseessä on oikea 46v nainen pienen taaperon kanssa jolla mies kulkee reissuhommissa ja töissä on rankkaa eikä Tähti kertaakaan ole maininnut esim käyvänsä ystävien kanssa jossain, niin tämä on hänen huomionhakunsa omassa elämässä.

Hän itse kertoo että tukiverkkoa ei ole ja töissä on raskasta. Jostain pitää saada hyväksyntää elämään. Anteeks nyt mut tämä on mun mielipide, ei trollaus.

Ja Tähti muistuttaa siskoani joka on todellinen oneuppaaja. Pitää aina vähän leveillä elämällään, kuinka hyvä palkka on, käydään ulkomailla 5* hotelleissa, on vara tehdä 16inssiä putkeen ilman syytä jne. Tähti jopa kerran kertoi esittäneensä taloyhtiön roskiksen takana kerjäläistä. Pakko on vähän laittaa paremmaksi entä muilla täällä.

Pointti on se, että jutut on tavallisen tallaajan korvaan uskomattomia, kerta toisensa jälkeen saa silmiään pyöritellä, veikkaan että Tähti ei itsekään aina ihan tiedä mikä onkaan totta.

Vastavirran akan kanssa oon samaa mieltä. Joku lapsettomuushoitoja haluava 45v nainen eksyy tänne ja lukee että jossain PK seudulla joku Klinikka tekee mielivaltaisen määrän inssejä tai IVH yli 43v ja koska Tähti ei ole kertonut Klinikan nimeä, joku vielä soittelee kaikki yksityiset läpi ja mahdollisesti nolaa itsensä että saako vielä hoitoja.

Jospa Tähti kertoisi Klinikan nimen niin olisi uskottavampaa jos on joku klinikka joka noita hoitoja tekee.

Oon kohta 2v lukenu Tähden juttuja ja onhan ne välillä jopa viihdyttäviä että sinänsä hauskaa, mutta totuus voi vääristyä ja joku voi saada väärän kuvan asioista.

No, tää nyt oli tätä mun omaa analyysia. :D

Kaikille mä plussaa toivon, varsinkin niille jotka tosissaan täällä kuumeilee ja joutuu joka kuukausi pettymään menkkoihin. :Heartred Plussatuulia :Heartred

Ps. Onhan tähti mieletön tsemppaaja, siinä oon ehdottomasti tosissaan :)
 
Vastavirran akan kanssa oon samaa mieltä. Joku lapsettomuushoitoja haluava 45v nainen eksyy tänne ja lukee että jossain PK seudulla joku Klinikka tekee mielivaltaisen määrän inssejä tai IVH yli 43v ja koska Tähti ei ole kertonut Klinikan nimeä, joku vielä soittelee kaikki yksityiset läpi ja mahdollisesti nolaa itsensä että saako vielä hoitoja.

Jospa Tähti kertoisi Klinikan nimen niin olisi uskottavampaa jos on joku klinikka joka noita hoitoja tekee.
Jossain vaiheessa Tähti kirjoitti ketjuun klinikan nimenkin, samalla kun selitti, kuinka hänelle ei ollut mitään kerrottu hänen hoidoistaan ja hirveitä hoitovirheitä tekivät, siinä kohtaa minua ainakin häiritsi kovasti klinikan nimen maininta, koska en ole ikinä keneltäkään kuullut pahaa sanaa tuosta klinikasta, enkä usko asioiden olleen niin kuin Tähti ne tällä foorumilla esitti. Kertokoon juttujaan, mutta ei tarvitse klinikkaa sekoittaa niihin.
 
Takaisin
Top