Pikkuvarpaat
Piirimestaruustason postaaja
No jopas nyt jotakin... Aika mutkikasta ja sekavaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei no sittenhän asia on toki selkee jo ultralla varmistetaan munasolun kasvu ja irtoaminen.
muoks.
Sori mä skrollasin tota ketjua taaksepäin. En vaan bongannu puhetta ultrista. Vain sen että sait tikulla ovisplussan kp15 ja veit simpat itse purkissa klinikalle ja että tää oli 16 inseminaatio.
Okei. No höh. En tiedä, en ehkä uskaltais riskeerata kallista hoitoa. Purkissa simpat ei pysy ihan samana ku tuoreeltaan. Olen itsekin kerran vienyt purkissa mutta ne oli alustavaa analyysiä ei hoitoa varten. Millaisia arvoja simpoista sit on saatu?Kyllä juuri näin :) Miehellä on nyt niin kiire täysin uusissa työkuvioissa, ettei pääse itse klinikalle paikalle, kuten aiemmin.
Siksi nyt jatkossa vien itse purkin mukanani.
Toivottavasti ois pian viimeinen kerta ja pääsisi vatsaa kasvattelemaan
Koska asiasta on epävarmuutta: Ylläpito on tehnyt salapoliisin töitä ja varmentanut että Tähti ★ on oikea ihminen eikä provoava trolli.
Näyttäisi siltä että täällä on ollut väärinkäsityksiä suuntaan jos toiseenkin. Ja ne taas on aiheuttaneet tarpeetonta hankausta. Rauha siis taas.
Okei. No höh. En tiedä, en ehkä uskaltais riskeerata kallista hoitoa. Purkissa simpat ei pysy ihan samana ku tuoreeltaan. Olen itsekin kerran vienyt purkissa mutta ne oli alustavaa analyysiä ei hoitoa varten. Millaisia arvoja simpoista sit on saatu?
Mut jos tuossa iässä haluaa lapsen niin minusta se ois kaiken muun arvoista ja edelle menevää... Eikat se mies nyt kokoaja kii oo ettei mitää rakoa tuu... Ymmärrän et töissä on oltava mutta kyllä varmasti saa joutoo jos asiasta puhuu rohkeesti... Ei kyllä aikaa oo hukattavaksi yhtään
Spermassa ei ole vasta-aineita, jos ei niitä ole todettu.Sharmander ja Pikkuvarpaat :)
Sperman laadussa ei ole ollut ongelmia. Miehellä on autoimmuunia, (reumaattista) jonka vuoksi spermassa voi olla vasta-aineita, jotka vaikeuttavat raskaaksituloa.
Inseminaatiossa sperma pestään ja nämä vasta-aineet huuhtoutuvst pois. Se parantaa meidän mahdollisuutta raskaudelle, joka on klinikan arvion mukaan noin 5%...
Rahansa voi tuhlata huonompaankin, kuin hedelmöityshoitoihin :)
Ihan ihmisiä ne trollitkin ovat. Trollit eivät ole sama asia kuin botit, ja bottienkin takana on viime kädessä ihan ihminen sielläkin. Keinoäly ei vielä ole niin kehittynyttä, että se osaisi trollata.
Mikä ero on sitten "oikealla ihmisellä" ja "promoavalla trollilla? Jos trollikin on ihminen. En oo näistä termeistä nyt niin kuusalla.
Spermassa ei ole vasta-aineita, jos ei niitä ole todettu.
Trollausta on monenlaista. Kuvailemasi on yhdentyyppistä trollausta. Sitten on sellaista trollausta, jossa esim. syvästi uskovainen liittyy ateistien keskusteluryhmään ja alkaa siellä käännyttää ihmisiä -- ei välttämättä valehtele yhtään, mutta silti tuo lasketaan trollaukseksi, ja yleensä tuosta lentää pellolle. Toisenlainen trollaus taas on sitä, että esittää tyhmempää kuin on, ja katsoo kuinka moni menee lankaan, ja sitten taas toisenlainen trollaus on sitä, että kertoo valikoivasti tai väärässä valossa sellaisia tosiasioita, että lukija saa väärän kuvan.Asialle ei liene virallista määritelmää. Mutta tarkoitin "oikealla ihmiselle" ihmistä, joka kertoo täällä omista asioistaan jne. "provoava trolli" saattaisi olla vaikka 20-v poika (tai 60-v mies) joka esittää olevansa lapsettomuushoidoissa oleva nainen. Tosin jos Tähti olisikin se 20-v poika hän olisi nyt jo varmaan 25-v poika tai sitten aloittanut 15-vuotiaana. Hän on ollut foorumilla kuitenkin vuodesta 2014.
Jossain vaiheessa Tähti kirjoitti ketjuun klinikan nimenkin, samalla kun selitti, kuinka hänelle ei ollut mitään kerrottu hänen hoidoistaan ja hirveitä hoitovirheitä tekivät, siinä kohtaa minua ainakin häiritsi kovasti klinikan nimen maininta, koska en ole ikinä keneltäkään kuullut pahaa sanaa tuosta klinikasta, enkä usko asioiden olleen niin kuin Tähti ne tällä foorumilla esitti. Kertokoon juttujaan, mutta ei tarvitse klinikkaa sekoittaa niihin.Vastavirran akan kanssa oon samaa mieltä. Joku lapsettomuushoitoja haluava 45v nainen eksyy tänne ja lukee että jossain PK seudulla joku Klinikka tekee mielivaltaisen määrän inssejä tai IVH yli 43v ja koska Tähti ei ole kertonut Klinikan nimeä, joku vielä soittelee kaikki yksityiset läpi ja mahdollisesti nolaa itsensä että saako vielä hoitoja.
Jospa Tähti kertoisi Klinikan nimen niin olisi uskottavampaa jos on joku klinikka joka noita hoitoja tekee.