----45+++++ kuumeiset

Ei ihan helpoimman kautta ole sulla mennyt. Ihana tarina tuon viimeisimmän alkuun panosta. Ja hauska tuo ettei miehen mielestä enää yritetä :hilarious: Monestihan se nainen on se kuumeinen tapaus. Mies siinä mukana enemmän tai vähemmän. Oispa ihanaa vielä yksi "vahinko" teille.
No tämä. Välillä mua ihan hävettää jos se tietäs paljonko rahaa tikkuihin on laitettu. Toisaalta musta on hauska kartottaa ihan vaan kiertoa, että mitä tässä iän kans tapahtuu. Rento tjottailu ei vaan meinaa mul onnistua, menee vähän herkästi tunteisiin loppukierrossa :hilarious:
 
Saako kysyä miten sul on sopimus/maksusitoumus julkiselta klinikalle? Yleensä se vaatii lääketietellisen syyn ja joka tapaus arvoidaan hoito kerrallaan. Julkisen hoitoraja menee HUSin piirissä 40-vuodessa (oletan että oot sillä alueella kun oli aikanaan kelasta puhetta). Toki omakustanteisesti yksityisellä hoitoja saa hamaan tappiin (finlexissä ei suoraa ikärajaa ole paitsi puhutaan että Suomessa hoitoja ei tehdä menopausin jälkeen) paitsi kela korvaa ne 43 v maksimissaan.

Sharmander :) Yksityisellä. Julkisella en ole koskaan ollut, kun aloitettiin esikon hankkiminen 42-vuotiaana...raskaus alkoi ekasta inssistä (yksityisellä) ja vauva syntyi 43-vuotiaana.

Kela korvausta ei tosiaan saa.

Jatketaan toisen lapsen yriträmistä nyt ihan samalla yksityisellä Klinikalla :)
 
Sharmander :) Yksityisellä. Julkisella en ole koskaan ollut, kun aloitettiin esikon hankkiminen 42-vuotiaana...raskaus alkoi ekasta inssistä (yksityisellä) ja vauva syntyi 43-vuotiaana.

Kela korvausta ei tosiaan saa.

Jatketaan toisen lapsen yriträmistä nyt ihan samalla yksityisellä Klinikalla :)
Okei. No olet ainaki tuottava asiakas. Inssin kustannus kun viuhtoo siinä 500€ nurkilla per laaki Lähinnä ihmettelen klinikan eettisyyttä. Eikö kannattas jo mennä sit suoraan IVFään noin niinkuin hoitolinjaustenkin mukaan.
 
Okei. No olet ainaki tuottava asiakas. Inssin kustannus kun viuhtoo siinä 500€ nurkilla per laaki Lähinnä ihmettelen klinikan eettisyyttä. Eikö kannattas jo mennä sit suoraan IVFään noin niinkuin hoitolinjaustenkin mukaan.
Tätä ollaan tai ainakin minä olen hämmästellyt. Mitään syytä insseihin ei ole. Eikä mitään järkeä tahkota kymmeniä ja taas kymmeniä kertoja. Mutta Tähdelle kaikki on mahdollista.
 
Sitäpaitsi @Tähti ★ sä puhuit et sulle on tehty yli kymmennen inssiä tässä putkeen. Mikä klinikka pitää sellaista edes eettisenä? Puhutaan että 35v 2-3 inssin jälkeen tsäänssit onnistua alkaa laskea ja montaa inssiä ei ole järkevää tehdä. Saati meikäläisen ikäisille. Lisäksi inssi on ratkaisu jos sun miehen simpat on heikkoja tai sul on kohdunkaulaongelmia, jota tuskin on koska oot raskatunu normaalisti.

Sharmander :) On tehty monta kertaa ja uusi inssi yritys varatttu. Välissä oli yksi IVF- hoito, mutta se ei onnistunut. Nyt jatketaan insseillä ja mahdollisesti toinen IVF- hoito on sovittu alustavasti, mikäli siihen lähdetään.
 
Okei! Ehkä mä vaan en ymmärrä tai oon keskimääräistä köyhempi kun ei olis kuunaan varaa käydä kymmenissä insseissä kuukaudesta toiseen :facepalm: mut hei hienoo että on mahdollista teille!
 
Okei. No olet ainaki tuottava asiakas. Inssin kustannus kun viuhtoo siinä 500€ nurkilla per laaki Lähinnä ihmettelen klinikan eettisyyttä. Eikö kannattas jo mennä sit suoraan IVFään noin niinkuin hoitolinjaustenkin mukaan.

Sharmander :) IVF ei tuottanut kypsiä munasoluja, joten hoito epäonnistui. Nyt mulla on siis uutta IVF:ää varten hiotut lääkitykset (piikit)....vielä on tuumauksen alla, eträ lähdenkö yrittämään uudelleen....
 
Sharmander :) Me ollaan käyty matkoilla pari kertaa vuodessa,, mutta vain tasokkaissa perhehotelleissa ( Family life...5* yleisimmin). Näissä on mahdollisuus maksulliseen lapsenhoitoon.

Ja kukapa ei söisi ja hieman joisikin All inclusive lomamatkalla:laughing002

Muoks;
Niin...taapeo on nyt käynyt jo 4kertaa ulkomailla ja reissut ovat olleet todella onnistuneita :) Apinatarhat, eläintarhst ja leikkialueet on olleet kivoja paikkoja taaperolle.
 
Sharmander :) Me ollaan käyty matkoilla pari kertaa vuodessa,, mutta vain tasokkaissa perhehotelleissa ( Family life...5* yleisimmin). Näissä on mahdollisuus maksulliseen lapsenhoitoon.

Ja kukapa ei söisi ja hieman joisikin All inclusive lomamatkalla:laughing002
Ei tainnu olla mun kommentti :)
 
Nyt täytyy sanoo vaikka en ite noita hoitoja oo käyny mut tipuin ihan kärryiltä et whaaat? Mikä homma tää on tähdellä suomentaisko joku tällaselle tollolle:confused005:confused005:confused005
 
Okei. Eikö klinikan lääkäri nähnyt tässä ongelmaa? Siis jos lääkityksellä ei saatu yhtään munasolua aikaan, kuinka turha on tehdä inssiä luomuun. Vai todennetaanko ovulaatio ja kasvava munasolu ultralla ennen inssiä?

Ovuloin ilman lääkitystä...lääkitys on turha. Ultrataan aina joka kerta :)
 
Nyt täytyy sanoo vaikka en ite noita hoitoja oo käyny mut tipuin ihan kärryiltä et whaaat? Mikä homma tää on tähdellä suomentaisko joku tällaselle tollolle:confused005:confused005:confused005
Jos saan suomentaa vaikken oo perillä tietenkään toisten hoidoista. Eli Tähdelle tehdään inseminaatioita joka kuukausi. Eli klinikka pesee ja ruiskuttaa siittiöt kohtuun. Tätä tehdään jos simpoissa on jotain vikaa esim liikkuvuudessa. Yleensä tai lähes aina tähän liitetään ovulaationinduktio tai vähintään irroituspiikki jolla
Varmistetaan ovulaatio. Summamutikassa tehdystä inssistä en ole kuullutkaan ellei kyseessä ole Viron klinikka ja tuskin sielläkään.
 
Ovuloin ilman lääkitystä...lääkitys on turha. Ultrataan aina joka kerta :)
Okei no sittenhän asia on toki selkee jo ultralla varmistetaan munasolun kasvu ja irtoaminen.

muoks.
Sori mä skrollasin tota ketjua taaksepäin. En vaan bongannu puhetta ultrista. Vain sen että sait tikulla ovisplussan kp15 ja veit simpat itse purkissa klinikalle ja että tää oli 16 inseminaatio.
 
Muokattu viimeksi:
Tarina menee niin, että seksiä ei haluta harrastaa, syy epäselvä. Itse haluavat käydä joka kuukausi insseissä, koska itse luulevat miehen siittiöissä olevan vikaa, mitä lääkäri ei ole todennut ja omien puheidensa mukaan siittiöt ovat priimaa. Laadukkaampaa, kun kellään muulla, ainakin sen käsityksen saa. Epäilen, ettei näin epäeettistä hoitoa tee kukaan, joten sanoisin tätäkin provokaatioksi. Kierto epäsäännöllinen ja inssiin juostaan, vaikka ei ole plussaa tikussa. Ja viisaampien mukaan ovulaation tapahtumista ei voi ultralla nähdä.
 
Koska asiasta on epävarmuutta: Ylläpito on tehnyt salapoliisin töitä ja varmentanut että Tähti ★ on oikea ihminen eikä provoava trolli. :pompus:

Näyttäisi siltä että täällä on ollut väärinkäsityksiä suuntaan jos toiseenkin. Ja ne taas on aiheuttaneet tarpeetonta hankausta. Rauha siis taas.
 
Tarina menee niin, että seksiä ei haluta harrastaa, syy epäselvä. Itse haluavat käydä joka kuukausi insseissä, koska itse luulevat miehen siittiöissä olevan vikaa, mitä lääkäri ei ole todennut ja omien puheidensa mukaan siittiöt ovat priimaa. Laadukkaampaa, kun kellään muulla, ainakin sen käsityksen saa. Epäilen, ettei näin epäeettistä hoitoa tee kukaan, joten sanoisin tätäkin provokaatioksi. Kierto epäsäännöllinen ja inssiin juostaan, vaikka ei ole plussaa tikussa. Ja viisaampien mukaan ovulaation tapahtumista ei voi ultralla nähdä.
No joo, oviksen voi varmistaa vasta oviksen jo tapahduttua jos keltarauhanen on näkyvissä. Mut inssin kannalta toki myöhäistä
 
Takaisin
Top