3/3 oireet ja ajatukset

Alapäätä jomottelee ja vihloo, en sit tiedä kostautuiko se ilo ettei yöllä tarvinu mennä vessaan vai onko selkä kipeä vaiko nytkö ne lantion venymiset kunnolla alko

Yomanda täällä just samat fiilikset, jomottelut ja menkkasäryt alkanu oikeen kunnolla..

Tiiättekö mulle tuli mieleen että en edes enää muista miltä menkkakivut tuntu tai no sen kyllä muistan että kipeä oon aina sen ekan päivän, mutta en muista miten :D en kyl ehkä välttämättä haluiskaan muistaa :)
Tänään ei taas yhtään tunnu siltä että rakko olis ylimääräisen paineen alla. Katsotaan sit illasta taas miltä tuntuu.

Mulla on kyl niiiin kipee alapää et voi luoja. Etenkin öisin ja iltasin. Sit ku lähtee liikkeelle helpottaa.. huhhuh. Ja nää yöunet.. joka yö valvon ainaki 3h ku ei väsytä.

Alkuraskauden vaiva on tullut takaisin. Vasen nivunen on niin kipeä, etten meinaa päästä kävelemään. :inpain:

Joo miunki piti nousta aamul kuuden jälkee ylös ku ei voinu olla enää sängys niiden jomottelujen takia.. No enpä sit enää saanu unta uudellee

Onks muilla ollu vihlaisuja suurinpiirtein kohdun suun hoodeilla. Itellä välillä ku on kävelees, varsinki kovalla alustalla. Niinku vauva pisteli kynällä sinne. Aattelin vielä joku päivä et huitoo käsillää tai painaa päällään rakkoon mu ne rakkomonotukset tuntuu ehkä vähemmä epämiellyttävältä. Toki voi johtuu just maan tärähtelystä et vauva täräyttää alapäähä sillo. Melko mielenkiintoinen fiilis kuitenki. Pakko pysähtyä ku tuntuu nii epämiellyttävältä.

Juu on just noita vihlaisuja tai pistoksia, miten niitä nyt kuvasi. Välillä menee päiviä ettei oo ja toisinaan tulee sit enempi.

Mulla jotenkin polttelee alapäätä aamulla, jos en oo heränny vessassa käymään yöllä. Pakollinen on se kerta yössä, niin ei mee liian täyteen rakko. Mulla on kans tullu nyt semmosia hetkittäisiä vihlasuja siihen sisäreiden yläosaan, alapään lähistölle (haha, nyt jos joku tajus :D) ja tuntuu muuten häijyltä! Ja ylä-keskiselkä saattaa olla kipeytyä illan mittaan.

Vihlaisuja alapäässä/häpyluussa tai jossain siellä tienoin. Tulee niin liikkuessa kuin paikallaankin. Ja hermoa (iskias) vihloo joskus niin ettei tiiä mitä tekis. Pysäyttää kyllä liikkeen..

Vaikuttaakohan se kuinka lopputulokseen että koska synnyttää jos on tai ei oo ollut mtn supistuksia tai muuta? o_O Meinaan kun itsellä ei oo ollut viellä minkäänlaisia harjoitus supistuksia eikä liitoskipuja tai muutakaan...mietin vaan että ymmärtääkö tää mun keho että ees oon raskaana :grin kummiski menöö yliaikaaseks ja joudutaan lääkkeillä käynnistämään...:meh:

Anoppi sano et ei ollu yhtään supistusta ennen h-hetkeä. Eikä ollu mitenkää pitkä synnytys ja oikeena päivänäki tuli

Mää en kestä! Worst ever närästys päällä, nukkua pitäisi ja aamulla kammeta sokerirasitukseen eli ei saa mitään helpotusta asiaan (mulla on kulaus maitoa yleensä auttanut). Renniet loppu eikä mistään saa lisää. Saa nähdä tuleeko uni silmään ollenkaan tänä yönä. :(

Voe Helmeri, taitaa olla myöhässä, mutta olisithan sä nyt varmaan voinu kulauksen maitoa ottaa.

Mulla on nyt muutaman villin viikon jälkeen lähes loppunu se esimaidon tuleminen :o Outoa. Ihan pieniä tippoja enää.

Ja juu noita tuikkasuja tulee myös just liikkeellä. Samoin toi liian täysi rakko tekee sen, että vetää koko mahan ihan kovaks ja sattuu niin paljon, että joudun kyyryssä köpöttää vessaan. Happi nyt ei kulje ikinä, sillon vielä vähemmän.. Tosiaan toi mahan kovettuminen on tosi yleistä nyt. Muutamalla muullakin taisi sitä olla, ei tunnu supistuksilta lainkaan kun se kiristävä tunne puuttuu.

Takaisin