2010 Syysnaperot ja Uusi Vuosi 2011 ~Tammikuu~

Hellou,

pitkästä aikaa täällä taas kirjottelemassa, tiistaina yritin kyllä kovasti kirjoitella kahteenki kertaan mutta molemmilla kerroilla onnistuin painamaan peruuta ja sit masennuin niin että eilen en tullut koneelle ollenkaa :D

Meillä kyllä nukutaan tai ainakin minä nukun Joona kyllä heräilee yöllä jumppaamaan ja minä vaan unissani tungen tutin suuhun ja jos ei se auta niin sitten joudun raahautua hakemaan maitoa ja syöttää heiluvaa, huitovaa ja jumppaavaa vauvaa. Joona on myöskin todella usein poikittain sängyssä ja yleensä myös roikkuu pinnoissa. Sänky onkin suunilleen ainut paikka missä treenailee kääntymistä koska päivisin ei sitä juuri harrasta. Ehkä se haluu treenata salaa pimeessä ja esitellä meille taitojaan sitten kun osaa ne kunnollaemoticon
Päivisin sen sijaa nukkuminen nykyään on aika huonoa, nukahtaa vain hetkeksi ja juuri kun ajattelin tehdä jotain niin päättää herätä.
Meillä Joona haluais koko ajan istua tai seistä, heti kun laittaa makuu asentoon niin alkaa huuto ja kova kipristely istuvampaan asentoon.

Me reissataan kesällä meijän veneellä joten toivotaan kauniita ilmoja :) ja sitten ostin meille liput Provinssiin sunnuntaiksi kun System of o down tulee suomeen JEEE!! nyt vaan on kova yritys saada huone jostain hotellista sillä kaikki on varattu ja me ollaan jonossa.

mun piti kyllä kirjotella vaikka mitä mutta kaikki on taas unohtunu ja komentaja heräs torkuilta.

Tietää pikkunen muuten mistä naruista isiä vetelee mua ihan naurattaa välillä katella kun se komentaa isäänsä. Kun haluu jotain niin sillä on kasvot aina pois isästä että se ei nää ilmettä, hymyilee hieman aloittaa kitinän ja sit taas hymyilee ja sit taas iskää viedään.

mut joo nyt tuo ei suostu enään odottaa
 
En Ala kyllä!

Kirjotin kauhian stoorin, ja tein legendaariset! Tanan peruutusnappi!

Täällä niiskutellaan ja aivastellaan vähän väliä pojun kanssa, tuo kakkonen ilmeisesti toi lentsun koulusta tuliaisena emoticon
Isäntä palautuu huomenna kotio, joten käyn taas vain lukaisemassa pikana kuulumiset, ja kirjoittelu jää vieläkin vähemmälle....

Nyt Nukumatin kanssa treffeille *Haukottelee,niin että.....juu*
 emoticon
Öitä!emoticon
 
Hei taas pitkästä aikaa!emoticon

Täällä on kans yöt nykyään hulinointia, niin et hyvästi 10h yöunet. Tyttö oppi kääntymään heti joulun jälkeen ja samassa yöt on alkanu menemään huonommin. Ähinää, puhinaa, hervotonta jumppaamista. Koskaan ei tiedä mistä asennosta tytön löytää pinniksestä, joskus ollaan poikittain selällään, joskus masullaan kun on laitettu selälleen nukkumaan. Ja koska päivällä ei aina malteta syödä tarpeeksi, otetaan yöllä takasin eli 2-3 tunnin välein ja joka kerta tankataan, ei muuten rauhotu takasin nukkumaan.

Aloiteltiin tällä viikolla tuo soseiden maistelu.Neuvolassa suosittelivat 6kk täysimetystä, mut itse parhaaksi näen et soseet voi aloittaa. Ja valmiilta näyttää tyttökin olevan kun aloitettiin maistelu.  VAAN onhan sotkuista hommaa, ja hankala ku ei toinen osaa suutansa aukoa lusikalle. Mahtavia ilmeitä saa kummasti aikaan, varsinkin kun luumulla saa saman irveen kuin sitruunan ois lyöny tytölle suuhun, mujeva ilme ja aina tuon ilmeen jälkeen tyttö luo äidillensä vienon hymyn. Aloittaminen tapahtu meillä luumusoseella, ajattelin samalla vatsan toiminnan kannalta , et jää tuo luumu sit muiden soseiden rinnalle. Jos auttais et ei kovin alkais ummettamaan nuo soseet. Ummetuksesta puheen ollen, nyt on ollu pitkä väli et tyttö on viimeksi kakannu, tais olla maanantai millon tuli kakkaa edellisen kerran. Aiemmin ollu pisin väli kakkaamisessa 2 vrk, mut nyt alkaa olla jo aika paljon. Enkä usko et tuo sose ois vielä vaikuttanu niin paljoa ja vielä niin pieni annos, millä aloteltiin. Vaan eipä se neiti oo vatsaansakkaan itkeskelly ku vasta vähän eilen ja jumpaamalla pierut pois,helpotti kummasti, joten katsellaan vielä.


 
Terppa!

Ah ihanuutta! Sain nukkua tänään puoli yhteentoista asti vain kolmella herätyksellä! Olo on kuin uudestisyntyneellä! Kipeä kurkku tosin vielä vaivaa, mutta pääsinpähän ylimääräisestä väsymyksestä viimein eroon. Johtuiko sitten eilisistä rokotuksista vai räkäisyydestä, mutta poju oli koko eilisen illan melko väsyneen oloinen ja vaikka nukkui illallakin pitkiä pätkiä, niin jaksoi sitten yölläkin nukkua.

Hikoilusta: Meilläkin tuntuu olevan melko lämminverinen kaveri. Yleensä vaunulenkin päälle jätän pojan vaunuihin nukkumaan siten, että avaan haalarin vetoketjun ja otan pipon, lapaset ja töppöset pois, niin silti on aivan hiestä märkä, kun herää. Myös rähinöinti saa hien pintaan, eli aina kun oikein kovasti kiukuttaa, on pää ihan märkä!

Kuolaaminen: Täällä kans kuolataan ja näinkin tuossa toissa yönä semmosta unta, että pojulle puhkesi hammas Toivottavasti kyse onkin tuosta Iineksen mainitsemasta suun puhdistamisesta, kun täällä kans on nyt löydetty nuo käden ihan kunnolla ja kaikki mitä käteensä saa (myös ne pelkät kädet) löytää tiensä suuhun. Välillä roikkuu melkoisia sylkijojoja suusta melkein lattiaan asti!

Tänään pitäis pitää siivouspäivä ja ajattelin taas oikein urakalla pyörittää tuota pyykkikonetta, kun on koko viikko menny enemmän tai vähemmän koomassa. Just taisi kone lopettaa, joten poistun levittämään vaippapyykin ja pistän uutta tulemaan.

Hyvää perjantain jatkoa kaikille! emoticon
 
Uskaltaisikohan sitä ihan ääneen...
meillä nukuttiin hyvin...shhhhh

Tällä mammalla on nyt niin touhupylly ettei kerkeä edes pulisemaan ..

loppuja kaikille jossei tavata! Son moro
 
Meillä myös molemmat pojat kovia hikoilemaan. Esikoisen aikana jo opin että ihan turha pukea samalla tavalla kun kaverit sillä poika oli aina ihan hiestä märkä. Tarhassa kanssa aina sanoivat että tarttis tuoda pojalle lisää lämmintä vaatetta, yritin kertoa heille että kun sille tulee kuuma/hiki jos tunkee yhtään enempi vaatetta. Sit jos oli enemmän vaatetta ja tuli hiki niin valitettiin kun ei ollut tarpeeksi vaihtovaatteita. 

Täällä kanssa kamalasti kuolataan, koko ajan sais olla pyyhkimässä naamaa. Kaikki pitää myös tunkea suuhun mitä käteen saa. Viime neuvolassa täti tarkisti ja sanoi että ei sieltä vielä hetkeen mitään ole puhkeamassa joten kuolasia päiviä on vielä edessä.

Ihanaa tänään/kohta pääsee taas tukan kunnostukseen, nappaan vain äidin ja siskon Espoosta kyytiin ja hurautan masalaan.
 
Täältäkin yks helposti hikoava emoticon löytyy  :D Näköjään.. 

Viimein se on uskottava, kun aina on pää ja selkä märkänä vaunuissa/autoillessa olessa ja myös kovasti touhutessa.. Vaikka kuinka ollaan kokeiltu eri pukeutumistyylejä nii lopputulos on aina hikinen emoticon


Miten te muuten puette (niin hikoilevat kuin ei-niin-helposti hikoilevatkin) vauvanne vaunuihin, kun on esim -10 ?? 

Meillä nukutaan ulkona myös kylmemmässä säässä (oon pitäny rajana  n. -15 astetta). Jos mittari hipoo viittatoista, tällöin vaunuissa lampaantalja ja äp:n makuupussi, toppapuku,väliasu,kypärämyssy,pipo,lapaset, jalkatumput sekä body ja sukkikset.. ja kyllä tarkenee, liiaksikin :D 

Kun taas on n. -10 jätän lampaantaljan veks, muuten sama setti.. Nollan lähettyvillä jää väliasu pois.. Mutta oli ilma minkä lämpönen tahansa nii aina poika herää hiestä, jos ei ihan märkänä, nii nihkeänä kuitenkin.. :P 

Nii ja vaunun aukkoa aina harso peittämässä, joskus myös sadesuoja...

On tuo pukeminen kyllä melkonen taitolaji! emoticon niille, ken sen osaavat ! :D



Kertokaahan omia kokemuksianne, jos tääki äippä oppis pukeen poikansa "paremmin" emoticon




p.s. näin tässä yks kerta kun oli oikeesti -31 astetta, nii yks äiti nukutti vauvaansa (n. 3kk) ulkona ???!?!?
emoticonJärkkyä...... 
 
meillä poika nyt nukkuu ulkona vaunuissa asteita taitaa olla sen öbaut -10 vaunuissa äp:n pussukka ja poika siellä sisällä, päällä on toppapuku(huppu päässä), body, sukkikset,tumput(lämpimät) jaloissa ja käsissä, kypärämyssy ja lakki. Tarkistin kun jätin nukkumaan että herralla on siellä lämmin emoticon  nyt on vaunujen päällä vielä sadesuoja kun käytiin lenkkeilemässä ja lunta tulla tuiversi jostain sen verta.

Pottu on kyllä meillä POP! sitä on nyt syöty kaksi viikkoa ja tämä viikko porkkanan kanssa. jalat ja kädet vispaa heti kun lusikan näkee ja suu on auki ku linnunpojallaemoticon nyt sitten eilisestä lähtien oon antanut jo vähän enemmän ku pari lusikkaa.... pari parin päälle emoticon

Meillä poika harrastaa tosiaan pieton pois potkimista yöllä, vaikka se itte ei siihen heräiskään niin imnä herään ja mulla on nyt yöt olleet kyllä huonompia. jalat nousee niin että polvet hipoo mahaa ja sitte ponnistetaan niin maan pirusti että!

ja pakko vielä hehkuttaa se toscanan matka sitte toteutuuemoticon  Kartano on varattu 3-10.9!!!

pitää mennä kattomaan että mitä tuolla vaunuissa oikein tapahtuu kun itkuhälytin kertoo että siellä ähellys kuuluu... vamraan koittaa potkia pukua pois päältä!
 
Heissan!

Pukemisesta: No mä puen oikeastaan keliin ku keliin Edithille sisävaatteet (sukkikset, body, housut), villasukat, tumput, ohut fleecehaalari, pipo ja toppa(haalari)pussi. Sit vaunukopassa on fleecevuori ja mun kutoma peitto vielä päälle. Harsoja on lämpimämmällä säällä yks ja kylmemmällä kaks. Ja aina on lämmin tyttö ollu, ku ollaan pois otettu.

Tjahas.. nyt kiukutaan kun ei eteenpäin päästä.. mentävä on..
 
Heissan!

Oli pakko tulla vielä lörpöttelemään tuosta pukemisesta. Niin siis meillä hikoillaan syödessä,huutaessa, nukkuessa,leikkiessä... Siis oikeastaan koko ajan,jos vaan enemmän touaa, ja on liiaksi vaatetta päällä. Sisällä on potkarit,sukat ja body päällä. Sitterissä nyrkkeilessä pojalla on niska-selkä ja pää aivan hikinen siltikin. Ulos n.-10 laitan nuo mitä jo mainitsin lisäksi oloasun,kypärämyssy(äp)ja ohut puuvillanen pipo,ohut toppapuku,tumput(äp) ja villasukat+tossut(ohuet) Jos laitan yhtään enempää, on poika aivan litimärkä, ja tässäkin on sitten liikaa tuo oloasu, kun pakkaset laskee alle -10 emoticon  Että tulee varmaan vielä sanomisia... Lämpöhalvauksenhan tuo lapsi saa, jos enemmän pukee.

Mutta nyt tuli kutsu...joten erittäin hyvää viikonloppua kaikille!!! emoticon
 
Ai meiän raukka taitaa olla ainokainen kelle näin nuorena puskee hampaita.. :D Nyt se kolmas hammaskin siellä ihan selkeesti pullottaa, että niitä päätti puskee sitten heti reilusti!

PojanÄiti: Neiti ei onneks ollu mitenkään erityisen kiukkunen/itkunen. Aina välillä nukkuu tosi huonosti yö- ja päiväunet. Ilmeisesti päivällä touhutessa ei kerkiä huomaamaan, mutta nukkuessa kiusaa ikävästi :/

Jahas, kai se on taas lähdettävä viihdytyspuuhiin!
 
Moikka pitkästä aikaa!

Oon käyny teitin juttuja lukemassa mut oon ollu sen verran veto pois et en oo jaksanu paljon kommentoida. Iski siis vatsatauti su-ma välisenä yönä. Tiistain jälkeen en oo oksentanu mut vei toi täystyhjennys mehut kokonaan.

Pukeminen: Meillä pojalla ulkona (melkein joka kelillä) sisävaatteet (body ja potkarit), ohut fleecehaalari, kypärämyssy, villapipo, äp-tumput, villatumput, villasukat ja toppahaalarit. Sit äp:n makuupussi ja jos pakkasta yli 10 astetta vielä fleecepeitto vaununkopassa silleen et saa tarvittaessa osan suuaukon eteen. Suuaukon edessä harso kuiten joka tapauksessa. Jos nollakelillä mennään saattaa olla liikaa mut muuten yleensä ei tunnu hikiseltä eikä kylmältäkään.

Hikoilu: Meidän poitsu ei tunnu hikoilevan juuri muuten kun jaloistaan. Illalla pukkaa monesti kiukun päälle ja se helpottaa heti ku otetaan housut tai sukat pois. Jalat onki monesti sellaste viileän nihkeät ja ku sukat on pois saattaa olla paljon lämpimämmät.

Matkoille lähtijät: Vähän käy teitä kyl kateeksi, mut tosi ihana ku pääsette reissuun!

Levottomat yöt: Täällä myös yksi joilla on viimeinen viikko mennyt levottomasti nukkuen. Aikaisemmin poika veteli jopa 8 tuntia putkeen unia, mut ei enää. Yleensä eka pätkä 3-4 tuntia ja sen jälkeen heräillään 1-2,5 tunnin välein vaihtelevasti. Kyl viime yönä meinas jo 4 heräämiskerralla väsyttään. Huoh! En tiiä vaikuttaako ku aloteltiin maissivellin maistelu..

Kehitys: Mahallaan ollessa potkii jalkoja masun alle ja jos auttaa niin pääsee eteenpäinkin. Kääntymisestä ei ole vielä tietoakaan..

Jahas nyt on sen luokan narina menossa et tissi tänne ja heti!! emoticon
 
Iltaa, tai yötä paremminkin...

Täällä vielä kukutaan ylhäällä koko perhe.. Syynä pojan vatsavaivat , jotka nyt kuitenkin jo helpottaneet kun kakka saatiin tulemaan, onneks :) Tais olla tuo Bonan maissisose, joka pisti vattan kipeeks ja kovaksi.. emoticon Sitä nimittäin tänää (tai siis eilen) annettiin ekan kerran ja ehka hitusen liian suurella annoskoollakin aloitettiin. (tyhmä minä!!!!!!!) 

Nii ja eikä tässä vielä kaikki... pojalle ilmesty viime yön aikana (siis ennen maissisoseen syöntiä) pieniä punasia näppyjä lähinnä kainaloihin ja reisien sisäpinnalle, mutta myös mahan/rinnan alueella niitä on muutamia. Seurailin niitä päivän ja edelleen niitä on yhtälailla, enkä tajua miksen jo päivällä soittanu neuvolaan (toisen kerran; tyhmä minä!!!! ) ... Nämä näpyt taitavat johtua sitten tosta mun lääkekuurista..voi jee.. En ole enää illan jälkeen imettäny poikaa, enkä siis aio imettääkään ennen kun aamulla otan yhteyttä lääkäriin...korvikkeilla mennää siis tää yö.. 

Että tämmöstä täällä..emoticon 
 
Huomenta päivää täältäkin...

Meilläkin on soseita jo maisteltu. Perunaa en oo vielä antanut ja odottelen 6kk ikään asti sen kanssa ja silloinkin annan bataatin kanssa sitä. Nyt on bataatti-kesäkurpitsa ja maissisosetta syönyt. Eilen maisteltii kukkakaali sosetta ja ilme oli sen näkönen että syö eukko iteemoticon

Tänään menen katsomaan sitä hääjuhla paikkaa, kun mies jää lasten kaa. Sitten illalla baila baila kahen kaverin kaa. Eilen pidettiin neuvottelu puhelu yöllä. Eli kolme ihmistä samal linjalemoticon

Esikoisen kanssa on nyt taas pukemiset ollut yhtä helvettiä, mutta kaipa ne joskus helpottaa. Perhetyöntekijä sanoi että siitä on tullut ihan tapa Nikolle.

Kaikille matkailijoille oikein ihanaa reissua.
Nyt kutsuu vaipan vaihto ja syöttämistä...
 
Huomenta!!

Meiä neiti nukkuu \o/ Sit ku vielä itte osaisin mennä päivällä  nukkumaan ni hyvä ois.. Vähä semmonen olo, et oon ku zombi. Mieski vetäs herneen nenäänsä, ku se kysy jostai kattilasta aamulla et tarttenko sitä ja sanoin et tartten.. ilmeisesti mun äänensävyni oli mukamas siis täysin väärä, ku se rupes heti jotain et "mikä sua vaivaa? Ei kai me nyt tästä aleta riitelemään?" ja sit kuitenki itte se lähti ovet paukkuen töihin.. Nooo ihan sama. Jos se ei nää et oon väsyny ni kiukutelkoon, ei paljoo kiinnosta.

Meillä on maisteltu nyt sit perunaa.. Ostin varalle vielä jonku peruna-kukkakaali-soseen, et saan sen pakattua sit vaikka kassiin mukaan, jos ei oo "oikeaa" perunaa keitettynä kaapissa..Luumusosettaki on purkki kaapissa, mut sitä en oo vielä alottanu.. Aattelin et mennää varmaa viikko pelkällä perunalla ja sit lisätään siihen jotai muuta. Luumuki siis on kaapissa vaa, et jos näyttää ettei neiti saa kakattua, ni sit annetaa sitä Toisalta mangollaki ois samat vaikutukset kuulema...

Ainii! Hei PK-seudun mammat (ja miksei kaikki muutki, jos joku sattuu Helsinkiin suuntamaan ja on kiinnostusta)! Jääpuistossa, siinä rautatietorin luisteluradalla, on arkisin mammakahvit 12-14.  Tässä linkkiä http://jaapuisto.fi/kategoria/mammakahvit/ 
Siellä kuulemma käy ihan jotai luennoitsijoitaki puhumassa kaikennäkösistä jutuista... Tais olla just atooppista ihoa, allergiaa yms. en muista enää niitä aiheita. Mulla on siis kaveri siinä kahvilassa duunissa, ni se pyys ohimennen mainostamaan, ku on ilmeisesti ollu aika tyhjillään se kahvila tohon aikaan. Huono puoli tossa on se, että vaunut joutuu jättää ulos, kun sinne sisälle ei kovin monia mahdu..

Mammaliina: Kuis paljon Nikoon vaikuttaa se, et teil on vauva talossa? Mietin vaa, et ku kaverin 2,5v alkaa käyttäytyy ku sylivauva aina ku se näkee Edithin. Saan aina sanoo sille et käyttäytyis ku iso poika eikä ku pieni vauva.. Viimeks se tais sen jopa uskoa, ku lopetti sit sen vauvailun.
 
Moks!

Hei mammakaffet on loistohomma! Koskas mennään? Otetaaks ne ens treffit sinne???!!

Kiire on, ukkosen kanssa kuumat tärskyt illalla.
Kävästään rare exports katsomassa, sit illallista ja pussailua :D
pojat on mummolassa hoidossa ja mekin sinne sitten aamun pikkutunneilla kömmitään...

Uninen
kuis tukka? tuliko kiva?
 *mullon justiinsa vaikutusaika, hih*


 
Täs vähä tilannekomiikkaa teille... Oltii Malmin Cittarissa ja just menossa hissiin, ku siihen tuli semmonen eukko sanomaan "No ei oo vauvalla ainakaa isänsä silmät." Katoin sitä ja totesin "Itseasiassa on. Toi on mun veljeni." Meni eukko vähä noloks Mut mitäs alkaa vertailemaan ja tekemään oletuksia. Ja siis me ollaan mun veljien kanssa "samanäkösiä" yleensä aina kaikkien mielestä. Mut ei tällä sit vissii ihan sytyttäny..

Treffeistä: Mun puolesta voidaan sinneki siirtää Ajattelin vaa tota mammakahvijuttua silleen, että jos joku on kiinnostunu noista luennoista yms. ni siellä niitä on. Yritän ottaa selville ens torstain aiheen
 
Heips...

Että mä inhoon tätä uutta sivustoa.. kirjoitin pitkät pätkät ja teksti vaan hävisi jonnekkin..

Lyhykäisesti siis

-ollut vitutus päällänsä. Vanhempi mukula on ollut ihan mahdoton vänkää kaikesta, unohtelee asioita, ei usko mitään. Onnilla taas saa pitää 24/7 hanskoja sillä se raapii välittömästi itsensä verille jos ne ottaa pois. Mä taas oon ollu pinna kireellä liekkö johtuu noista pillereista (Cerazette) Itteekin oikein harmittaa kun tulee vedettyä pinnoja likalle ja ukolle kun mikään ei tunnu menevän jakeluun.

-meillä vaunuillaan pitkähiaisessa bodyssä, puolihousuissa (eli normihousut), sukat, villasukat, fleecepaita, villatumput, kypärämyssy, Äp villamyssy, Äp toppahaalari, ÄP pussukka ja sen päällä viel kudottu peitto. Lämpimänä mut ei hikisenä on ollut Onni.

-Tällä aloitettiin persikkasoseella ja viikko sen jälkeen perunaporkkanamuusilla. Nyt ollaan syöty myös kuningatarsosetta, perunakukkakaalisosetta (ei tykännyt yhtään) ja maissiperunasosetta. Vatsa on toiminut normisti 2-4 krtaa päivässä.

-Onnista on tullut kova poika juttelemaan, ja asiaa tuntuu olevan paljon. Otsa lattiassa mahalteen ryömitään eteenpäin hitaasti mutta varmasti. Huoh, sais vielä hetken pysyä aloillaan...

Kohta iltatoimiin ja maate..Heipsan..
 
Huomenta!

Eilen tuli sellanen fiilis et nyt pitää päästä johonkin ja lähdin sit kuskiks, ja ihan kivaa oli.....ja heti ku joku yritti puhuakkin lapsista niin vaihdoin puheen aihetta, välillä vaan haluaa puhua jostain muustakin.

Soseet: Meillä syödään peruna-porkkanaa kerran päivässä....luumuakin yritin mutta siitä tuli kovat vatsanväänteet. Että mustikan todennäkösesti otan listalle ens viikolla ku se tohon vatsantoimintaan kans auttaa(tai ainakin autto meidän esikoisella). Ja kukka- tai parsakaalinkin taidan lisäillä ensiviikolla.

Vaatetus: Juu on tuo meidänkin poika kova hikoamaan eikä oikein meinaa osata pukea sitä tarpeeks vähän....monesti on hikinen ku ulkoa haen pois..

Paljonko teillä päivisin nukutaan? Meillä aamuheräämisen jälkeen(herätys noin klo 7-8) tunnin hereillä olon jälkeen nukutaan noin tunti, tunti hereillä ja sitten vaunuihin ja nukkuu noin 3tuntia....sitten on pisin hereillä olo aika noin 2tuntia ja ennen yö unia otetaan vielä tunnin unet ja yö unille kasilta...


mut nyt sunnuntain viettoon turvonnein silmin ku kävin eilen taas(kolmas kerta) uusimassa kestopigmentoinnit ku ne ei meinaa millään pysyä...onneks tekijä tekee korjaukset ilmaseks ja sanoo kyllä että outoa ku ne kuluu niin nopeasti pois...

HYVÄÄ SUNNUNTAITA KAIKILLE :)

 
Iloista Sunnuntaita!

Nyt olisi sitten ensimmäinen vauvauinti takana ja aikamoinen vesihiisi tuo pikkuemäntä on. Siellä hän innostui heti polskuttelemaan ja varsinkin sen jälkeen kun huomasi muut liki samanikäiset kanssauimarit niin ei meinannut riemulla olla rajaa. Ensi sunnuntain uudestaan. Pikkuneiti mahtoi olla tyytyväinen kun koko perhe heräsi aamulla ennen kukkoa, jotta kerkesimme ajelemaan 50 km uimahallille aamukahdeksaksi. >0D

CF: Kevättä rintaan ja iloisia uutisia siis miessaralla. Nautihan - olet sen ansainnut.

LHR_86: Tuo kylpyläreissu kuulostaa aika luxukselta. Meillä ei vielä neiti viihdy muiden seurassa kovinkaan pitkään, joten odottelemme aikaa jolloin pääsemme keskenämme reissaamaan - jos sitä enää osaa olla niinkään... ;0)

Meilläkin on tuo nauraminen löytynyt. Varsinkin vieraisilla (miespuolisille) neiti hekottelee ja keikistelee/veikistelee. Ja yllättäen, myös iltariekku on löytynyt... Vaari oli tekemässä/rakentamassa yläkertaamme ja vaari pistettiin niin sormen ympäri - että!

Maru^: Onnea uudesta lisäkodosta!

*uninen*: Wow! Ihanaa SOW-keikkaa, sitten kun se on kohdillaan ja toivotaan, ettei tule mitään mikä estäisi moisen ja pääasette nauttimaan "aikuisten" oikeesti.

piia84: Ihan uteliaisuutta, millaisen huvilan löysitte Toscanan reissulle ja paljonko tuollainen lysti maksaa? Jos sitten joskus kaukana tulevaisuudessa uskaltaisi harkita. Vuokrattava talo houkkuttaisi enemmän kuin hotelli. 

Pikatsu: Paranemisia ja parempia vointeja! Meillä oli tuo tauti Joulun välipäivinä ja ihan kunnolliseen kuntoon ollaan päästy vasta parin viikon jälkeen. Sen verran kuivaksi veti, että vasta viikon olen pystynyt pumppaamaan "ylimääräisiä" maitoja talteen. 

Kirsikka86: Nukkumis-sessiot menevät aikalailla kuten teilläkin, mutta Helmi voi olla hereillä jopa 4h jos jotain mielenkiintoista tapahtuu - tosin sitten kun uni iskee sitä ennakoi aikamoinen kätinä. Yritän pitää aika tasaista rytmiä - niin hereillä ollessa on kotona sellainen Hangon keksi. <3

Mutta nyt kahville, kärryttelemään ja hevosen selkään. Loistavaa sunnuntaita ja alkavaa viikkoa kaikille emännille perheineen!
 
Takaisin
Top