Kaika
Kommentoinnin ninja
Heipsan teille!
Terveiset lätkätreeneistä- mä tein maalin!!
Ja näin seuraava aamuna voin sanoa, että nyt on löytynyt uusia (kipeitä) lihaksia. Aatella- mulla on niitä!
Ja kommentteihin...
PÄ: Loistavaa loistavaa! Ihanaa, että olette saaneet asioista puhutuksi.
On se vaan kumma, kun kaikki me tiedämme, että kommunikaatio on avain onneen--> silti se joku 2v nostaa päätään ja alkaa mökötys
Saitko rauhassa nauttia elokuvasta?
Mamma- No niin, saat sinäkin katraasi pakatuksi väljemmin mukaan!- Ihana mies sulla!
CF: Humpalle- ASIAA ! Tulehan kertomaan fiilikset!
Purrille onnittelut miehen "paikkailusta"- selvästi kehityskelpoinen yksilö! :-D
Ja kuvaa kehiin lämpöpussista!
Tosin sun pitää uploadata jollekkin muulle serverille ja sieltä sitten linkittää vaun sivuille..ei ole enää tota kuvan lisäämistoimintoa...
..paskan möivät...
Thilduskalle hauskoja shoppailuja!
omaa: Määkin "pääsen" rimpsalle kahden viikon päästä- yesh!
Vauva heräili viime yönä kaksi kertaa- syömään. Vaikka söi soseen klo 19:30- maidon päälle ja vielä velliä desin

Ja sitten jotain negatiivista- exä oli luvannut soittaa pojille eilen klo 13- arvatkaapa soittiko?? No juu- kaksi tuntia myöhässä.
STNAN IDIOOTTI!! Ja kun soitti, olivat pojat syömässä ja soittivat takas ruoan jälkeen ja eihän se ollut enää puhelin päällä.
Hieno mies, eikö?
Mutta mä en anna sen häiritä liikaa.
Se olis lumitöitä taas tehtävä, kun aura-auto kävi viime yönä 00:00 jälkeen ja auras tollaisen "kivan" vallin tohon meidän ulosajotielle...
Moikkis!
Terveiset lätkätreeneistä- mä tein maalin!!

Ja näin seuraava aamuna voin sanoa, että nyt on löytynyt uusia (kipeitä) lihaksia. Aatella- mulla on niitä!
Ja kommentteihin...
PÄ: Loistavaa loistavaa! Ihanaa, että olette saaneet asioista puhutuksi.
On se vaan kumma, kun kaikki me tiedämme, että kommunikaatio on avain onneen--> silti se joku 2v nostaa päätään ja alkaa mökötys

Saitko rauhassa nauttia elokuvasta?
Mamma- No niin, saat sinäkin katraasi pakatuksi väljemmin mukaan!- Ihana mies sulla!
CF: Humpalle- ASIAA ! Tulehan kertomaan fiilikset!
Purrille onnittelut miehen "paikkailusta"- selvästi kehityskelpoinen yksilö! :-D
Ja kuvaa kehiin lämpöpussista!
Tosin sun pitää uploadata jollekkin muulle serverille ja sieltä sitten linkittää vaun sivuille..ei ole enää tota kuvan lisäämistoimintoa...
..paskan möivät...
Thilduskalle hauskoja shoppailuja!
omaa: Määkin "pääsen" rimpsalle kahden viikon päästä- yesh!
Vauva heräili viime yönä kaksi kertaa- syömään. Vaikka söi soseen klo 19:30- maidon päälle ja vielä velliä desin

Ja sitten jotain negatiivista- exä oli luvannut soittaa pojille eilen klo 13- arvatkaapa soittiko?? No juu- kaksi tuntia myöhässä.
STNAN IDIOOTTI!! Ja kun soitti, olivat pojat syömässä ja soittivat takas ruoan jälkeen ja eihän se ollut enää puhelin päällä.
Hieno mies, eikö?
Mutta mä en anna sen häiritä liikaa.
Se olis lumitöitä taas tehtävä, kun aura-auto kävi viime yönä 00:00 jälkeen ja auras tollaisen "kivan" vallin tohon meidän ulosajotielle...
Moikkis!
)!
Ja just kun pääsin sanomasta, niin eikö heti saman iltana yritetty uudestaan, ja oli jo paljon parempi.
Ja onnittelut mörköjen selättämisestä! 
Meillä mies kyllä nukkuu onnellisesti yösyöttöjen ohi...muutamana aamuna kyselly, että taisi olla helppo yö?! Ite ollu silmät ristissä ja todennu, että juu, "vaan" kolme kertaa herättiin syömään...

Ja uusien lihasten löytymisestä! On sulla kyllä kestämistä tuon exäsi kanssa...en tykkää tuommosesta toiminnasta kyllä ollenkaan... 

Jos illalla vielä jaksaisi lenkin heittää, tai ainakin tehdä ensimmäisen satsin syviä vatsiksia!
Meiä neidiltä lähti hiukset tänää.. mies päätti et alkaa toi "pälvi" olee nii kauheen näkönen, että leikattii hiukset ihan lyhkäseks... innolla ootan mitä mun vanhemmat sanoo ku näkevät....
Mää en kestä!!! Sori Purri! On hieman väsynyt mamma täällä näppäimillä', ja tulin lähettäneeksi sulle postia, vaikka piti foorumiin kirjottaa.
Poika rääkyy minkä kerkeää ja heittää itseään maahan jne.
Hyvin kuulemma lopetettii kiukuttelut 
Ja sit ku juoksen, ni sit varmasti kiroan, ku ei pysy hetkeäkään paikallansa

varmaankin antibiottikuuri odotettavissa!! :/ Mutta pakko saaha varvas kuntoon kun haittaa kävelyä kengät jalassa ja muutenkin on vähä viston näkönen :D
ei vitsi näitä hymiöitä!