2010 Syysnaperot ja Uusi Vuosi 2011 ~Tammikuu~

Heipsan teille!

Terveiset lätkätreeneistä- mä tein maalin!!
Ja näin seuraava aamuna voin sanoa, että nyt on löytynyt uusia (kipeitä) lihaksia. Aatella- mulla on niitä!

Ja kommentteihin...

: Loistavaa loistavaa! Ihanaa, että olette saaneet asioista puhutuksi.
On se vaan kumma, kun kaikki me tiedämme, että kommunikaatio on avain onneen--> silti se joku 2v nostaa päätään ja alkaa mökötys
Saitko rauhassa nauttia elokuvasta?

Mamma- No niin, saat sinäkin katraasi pakatuksi väljemmin mukaan!- Ihana mies sulla!

CF: Humpalle- ASIAA ! Tulehan kertomaan fiilikset!

Purrille onnittelut miehen "paikkailusta"- selvästi kehityskelpoinen yksilö! :-D
Ja kuvaa kehiin lämpöpussista!
Tosin sun pitää uploadata jollekkin muulle serverille ja sieltä sitten linkittää vaun sivuille..ei ole enää tota kuvan lisäämistoimintoa...

..paskan möivät...

Thilduskalle hauskoja shoppailuja!

omaa: Määkin "pääsen" rimpsalle kahden viikon päästä- yesh!
Vauva heräili viime yönä kaksi kertaa- syömään. Vaikka söi soseen klo 19:30- maidon päälle ja vielä velliä desin

Ja sitten jotain negatiivista- exä oli luvannut soittaa pojille eilen klo 13- arvatkaapa soittiko?? No juu- kaksi tuntia myöhässä.
STNAN IDIOOTTI!! Ja kun soitti, olivat pojat syömässä ja soittivat takas ruoan jälkeen ja eihän se ollut enää puhelin päällä.
Hieno mies, eikö?
Mutta mä en anna sen häiritä liikaa.

Se olis lumitöitä taas tehtävä, kun aura-auto kävi viime yönä 00:00 jälkeen ja auras tollaisen "kivan" vallin tohon meidän ulosajotielle...

Moikkis!


 
Hepsan keikkaa! Ja lauantaita (olin tosin hetken jo sunnuntaissa... )!

: ei haittaa suorasukaisuus! Sopii mulle vallan mainiosti! Ja just kun pääsin sanomasta, niin eikö heti saman iltana yritetty uudestaan, ja oli jo paljon parempi. emoticon Ja onnittelut mörköjen selättämisestä!

Purri: Mieheltäsi ihanaa oma-aloitteisuutta! Meillä mies kyllä nukkuu onnellisesti yösyöttöjen ohi...muutamana aamuna kyselly, että taisi olla helppo yö?! Ite ollu silmät ristissä ja todennu, että juu, "vaan" kolme kertaa herättiin syömään... emoticon

CF: Hauskaa iltaa!

Kaika: Onnittelut maalista! Ja uusien lihasten löytymisestä! On sulla kyllä kestämistä tuon exäsi kanssa...en tykkää tuommosesta toiminnasta kyllä ollenkaan...

Nukkumisesta: Meillä yritettiin alkuun nukuttaa poikaa omaan pinnasänkyyn, mutta siinä vaiheessa, kun joutui yöllä itse valvomaan kaksi tuntia, että sai pojan nukahtamaan sänkyyn syötön jälkeen, todettiin, että eiköhän siirrytä perhepetikäytäntöön. Nyt on sitten nukuttu kaikki samassa sängyssä. Yösyötöt on helppoja, kun ei tartte itte nousta sängystä, vaan riittää kun paljastaa tisun pojalle imettäväksi!
Välillä tuntuu, ettei poju edes herää, vaan syö unissaan ja niinkin on käynyt, että itse nukahdan imettäessä ja herään jonkin ajan päästä tissi paljaana ja poju vetää hirsiä massu maitoa pullollaan!

Kohta päästään äitin patojen ääreen! Jos illalla vielä jaksaisi lenkin heittää, tai ainakin tehdä ensimmäisen satsin syviä vatsiksia!  

Lauantain jatkoja kaikille!



 
Tjaah, meni se eilinen päivä sitten marmattaessa ettei oo ikinä mitään uutta ja ihmeellistä. Sittempä soi miehen puhelin, tätinsä soitti ja kysyi lähetäskö syyskuun eka viikko viikoksi toscanaan huviloimaan ??!!
emoticon

minähän pierasen rahat vaikka omasta persiistä tähän hommaan! :) meitä on siis miehen suvun puolelta yhteensä 12 lähdössä + 2 lasta meidän samuel ja vielä masussa loikoileva vauvaserkku

JEE- JEE!!!!

nyt vaan toivotaan parasta että kaikki onnistuu :):)
 
Heissan!

Nyt oon miehelleki sanonu, et mua ottaa päähän ku toi serkkunsa meillä majailee, kun tuntuu etten saa yhtää "rentoutua" omassa talossani! Mies totes, et kovasti yrittää järkätä toista asumispaikkaa miekkoselle. Mut muuten tosta miehestä.. juu se menee aina ihan laidasta laitaan.. ei taida tunteekaa sellasta "keskitie" vaihetta..

Jep, laitan kuvaa pussista jahka valmistuu.. Varmaan teenki ovelasti ja laitan toho avatariksi sen kuvan Meiä neidiltä lähti hiukset tänää.. mies päätti et alkaa toi "pälvi" olee nii kauheen näkönen, että leikattii hiukset ihan lyhkäseks... innolla ootan mitä mun vanhemmat sanoo ku näkevät....

Piia: Iiiihanaa! Mäki haluisin matkalle, mut ei tuu onnistuu vielä piitkään aikaan.. Ellei se meiä muutto ny oikeesti osu tälle vuodelle

Thilduska: Jep jep, myö tullaa paikalle sillo torstaina

 
emoticon Mää en kestä!!! Sori Purri! On hieman väsynyt mamma täällä näppäimillä', ja tulin lähettäneeksi sulle postia, vaikka piti foorumiin kirjottaa.

No mutta nyt mä menen lepäämään, ei hittolainen emoticon

Hymiöt ei toiminu.... *käkättää* Sunnuntain jatketta!
 
Moikka moi!

Mummolareissulta palailtu kotiin. Melkein viikko oltiin ja alkoki tuntua jo siltä et kotiin on päästävä. Toisaalta oli kiva ku oli useampi käsipari poitsua kantamassa ku tiistaina annetut rokotteet teki pikkusesta tosi kärtysen. Kaks päivää vaan kitistiin hereillä ollessa. Syöminenki on ollu muutaman päivän vähän niin ja näin ja tissillä on huudettu. Tänään onneksi seki on menny paremmin ku alko jo huolettaan seki. Pneumokokkia en edes pojalle ottanu.

Piia: Oon niin kade tosta sun reissusta!

Kaika: Kyl on perseestä toi sun eksäs! Hienosti oot kyl motivoitunu liikkuun. Saispa itekki tommosen draivin päälle.

Illanvietto: Ens lauantaina ois tarkotus lähteä tyttöjen kanssa vähän virkistäytyyn. Nyt jo oon miettiny miten raskin pikkusen jättää koko illaksi ja puoleksi yöksi isille. Noh hyvää se tekee niin mulle ku isillekki ku saa laatuaikaa poitsun kans kahelleen.

Jahas kommentoinnit taas jää ku poitsulla ei noi omat jalat enää jaksa kiinnostaa..
 
Hehee!

Meillä opittiin tänään kääntymään selältä mahalleen. Nyt, kun laittaa selälleen, niin siinä viihdytään ehkä puoli sekunttia. Samaan aikaan mölistään ja kiljutaan. Kova urakka on kuitekin ja vähän tuskallisen työn takana pyörähdys, kun tahtoo tulla itku, kun mahalle päästään, mutta jos meen auttaan, niin tulee vielä pahempi itkuemoticon emoticon

Rokotuksista: onneksi 5kk neuvolan jälkeen seuraavat tulee vasta vuoden iässä. Täälläkin tuli niistä kuitenkin kitinää, vatsavaivoja, lämpöä...

Nukkumisesta: perhepedissä mennään. Pinnasängyssä oloa opetellaan, nykyään viihtyy, mutta vielä ei nukahda, kun en oo edes yrittänyt nukuttaa. Meidän sängyssä tosin annan iltalorujen, laulujen ja tissin jälkeen nukahtaa itsekseen, että oppisi, etten oo ihan siinä silittelemässä tms. Toinen syy on, että meillä on yössä 2-4 syöttöä, niin en varmana lähde toiseen huoneeseen asti, vaan imetän kyljelläni sängyssä ja sitten vaihdan tytön toiselle kyljelle, kun aika on. Oon ajatellut, että tuossa puolen vuoden paikkeilla sitten omaan sänkyyn, kun yö syötöt toivottavasti vakiintuu ja vähenee ja mieskin voi antaa sitten jotakin välillä.

Masullaan leikkiminen väsytti neidin.. kutsu käy, myöhemmin lisää :)
 
Hurlumhei!

Hippailut hippailtu ja hyvin meni. Oli mukava irtiotto, vaikka tällä mammalla tais mennä taas vähä yli. Tänään ollu heikko olo.. sitä saa mitä tilaa. :)

Nukkumisesta, meillä nukuttiin alkuun vierekkäin sängyssä, mutta sitten tuli tuo ukonkutjake kuvioihin, niin päätinpä laittaa jätkänpätkän omaan sänkyyn. Siellä kyllä viihdytään ja nukutaan hyvin. Hyvä näin. :)

Nyt ei kykene enää ajattelemaan, joten josko siirtyis kamarin puolelle ja vetäis unta palloon!

Hyvää alkavaa viikkoa arvon mammat.
 
Yö elämää täältäkin vaa.
Pitäs olla nukkumassa, mutta arvatkaa väsyttääkö mua yhtää?
Tänään ollut kolmas kerta, kun olen saanut tapella esikoisen kanssa tuosta nukkumisesta. Tänään meni semmoinen reilu 2h, kunnes nukahti omaan sänkyyn.
Tässä kopsattu mun FB:n statuksesta:

"Vähän ennen 19:30 aloitettu väsyneen Niko pojan nukutus ja kello nyt 21:09 ja poika ei nuku :( protestoi siellä: en ole onnellinen ja minä en tykkää sinusta, jos käsket mun mennä omaan sänkyyn."
Että näin meillä. Sitten kaveri ja mies on huolissaan mun jaksamisesta. Onhan mulla ollut tässä vähän huonoi päivii jne. Siis lauantaina olikin esikoisella oikein kiukkupäivä.
Kirjastoreissulta käännyttiin kotiinkin ja kyl ihmiset katto kun taistelin pojan,rattaiden(Aada nukkui) ja koiran kaa lumihangesemoticon Poika rääkyy minkä kerkeää ja heittää itseään maahan jne.
Kyllä olin niin vihanen. Sitten esikoinen alkanut tekee pukemisesta niin temppuilua että menee oikein hermo.
Tänään sitten oltiin yli 1h ulkona ja esikoinen tapas tarhakaverinkin ulkona ja siellä ne peuhas.

Kirsikka: Komppaan muita mammoja, että rohkeasti vaa ottamaa asia esiin neuvolassa ja toivottavasti saisit jonkun mukavan ihmisen jolle puhua. Itse käyn psykologilla 2krt/kk ja se auttaa tosi paljon mua. Itselläni on lähtökohdat erinlaiset kylläkin, mutta jos löytää hyvän "kallonkutistajan", niin se on hyvä jos pääsee purkamaan sen pahan olon pois. Toivottavasti miehes ottaa itseään niskasta kiinni ja alkaa ajattelee niillä aivoilla.

20.1 käy mullekkinemoticon  Ihana päästä katsomaan miten teitin muiden lapsukaiset on kasvaneetemoticon

Hääjärjestelyt ei oo meillä oikein edenneet, kun kaikki semmoinen varaa nyt heti on tehty. Viel pitäs kukka asia hoitaa ja sitten kirjoittaa juhlapaikan vuokrasopimus.

Ihanaa Purri kun miehes yllätti sinut kahdesti.

Kyl toi Kaikan exä pistää vihaksi oikein kunnolla ja en ole varmasti ainoa.
Onnea muuten Kaika maalista ja niistä löydetyistä lihaksistaemoticon

Piia: Toivottavasti pääsette todellakin matkalle.

Meillä tänään maisteltiin ruusunmarja-omenasosetta ja ilme oli kyl semmoinen että: mitä hittoo tää onemoticon
Mut nyt ihan oikeesti koitan mennä tonne nukkumaan, kun 7:45 olis herätys ja perhetyöntekijä tulee 8:30

 
Mammaliina: Voi ei tota sun esikoistas! Mikäs uhmaikä sillä nyt on? Meillä mutsi totes ennen aina et "jää siihen sitte", jos alettii maassa makaa ja potkia Hyvin kuulemma lopetettii kiukuttelut Mutta varmasti oot sitäki keinoa kokeillu

Oijoi, meiä neiti vetelee tuolla lattialla: selällään, mahallaan, selällään.. Mä pääsen kohta ihan oikeesti juoksee sen perässä Ja sit ku juoksen, ni sit varmasti kiroan, ku ei pysy hetkeäkään paikallansa Mutta sen verran toi uus taito verottaa neitiä, et omaan sänkyynsä ei suostu nukahtamaan, vaikka tähän asti on ihan nätisti sinne nukahtanu viimeistää tokalla yrittämällä. Mut voisin mennä ruokkii neidin ja pistää meiä kamat kasaan. Se on vaarille meno taasen tänää (ja mummi on paikalla kans)
 
MAmmaliinalle voimia sinne uhmapuuskien taltuttamisiin!!!

Vauvan liikkumiset ihanaa kun teillä kaikilla aletaan kääntyilemään ja ryömimään. Mä justiinsa naureskelin tuota meidän palleroa, kun ei kiinnosta moinen tippaakaan. On nyt ottanut vain lokosamman asennon selinmakuulla. Jäkittää paikoillaan nyt jalat koukussa

Kaika tapasin eilen mahottoman kauniin ja sorjan nuoren naisen, ja sen nimi oli Kea.
 
Tere! Kehtaako tässä enää uusia vuosia toivotella, kun ei oo kerenny tänne huudella: Oikein onnellista ja parasta uutta vuotta 2011 kaikille :) <3

Meillä menee hyvin, mutta vieläkin tuntuu ettei olla kunnolla asetuttu kaikkeen? Rytmi kuitenkin yöllä vielä 3 h välein tissillä, joten vähän voimia ottaa.. Ehkä sitten parin kuukauden päästä uskaltais jo bussilla lähteä kauemmaskin..
Oon herkutellu nyt 4 kk:ta! Jumppakin jäänyt pois ja eilen päätin että pakko mun on jotain tehdä, jos annan itseni päivittäin syödä suklaata.. Eli lihaskunto back ja odotan niiiin kovin vatsojen pariin pääsyä, mulla vielä rako niiden välissä niin ei usalla.

Huomenna 4kk neuvola ja saapi nähdä onko Valtteri menny painoltaan 2 v serkustaan ohi.. :D

Pääsen humppailemaan 29.pv, ei enää kauaa ja onkohan ikinä jännittänyt baariin lähteminen näin paljon? Taidan kuitenkin ottaa sille illalle tavoitteeksi olla kotona jo 00-01, koska en halua krapulassa väsyksissä hoitaa vauvaa..

Olen vilkuillut teidän kirjoituksia ja ihania joululahjoja olitte saaneet! Pisti silmään jonkun vauvan "potkittava matto" tms kuulosti kivalta! :))

Piia84: Kuulostaapa kivalta reissulta :)

Liikkumiset: Joo, eipä meilläkää käännytä kuin kyljeltä :D Eilen huomasin kyllä että haluaisi jo kovasti ryömiä minun luokse ja aloin kannustamaan niin yritti vielä enemmän ryömiä muttei massaltaan pääse :--D Pikkuhiljaa meillä siis..
 
JeBou! :D

Meillä ei jäänykkään vain yhteen iltaan se helposti nukkumaan saaminen, vaan poitsu on saatu yöunille nyt 4 peräkkäisenä iltana viimestään klo 21.30 !! emoticon ja silti nukutaan yhtä pitkään, eli sinne 9-10 korville (ei kylläkään putkeen aamun asti!) :) Ihanaa kun ei ole tarvinu itte ihan rättipoikkiväsyynenä nukuttaa poikaa, ja ollaan saatu miehen kaa kahdenkeskistä aikaa! :))


Mulla alko menkat, imetyksestä huolimatta... Rättikauppaan pitää siis lähteäemoticon

Polillaki pitäs käyä näyttämässä varvasriepuani. Siitä kynsivallitulehtunu, eikä minun kotihoidot ole siihen tepsineet...emoticon varmaankin antibiottikuuri odotettavissa!! :/ Mutta pakko saaha varvas kuntoon kun haittaa kävelyä kengät jalassa ja muutenkin on vähä viston näkönen :D 



Täälläkin on toukokuussa ulkomaanmatka tiedossa!! emoticon Miehen sisko täyttää pyöreitä ja hän tahtoo juhlia niitä perhepiirissä ulkomailla.. Suuntana varmaankin kanaria/espanja tai välimeri.. Ollaan suunniteltu että vuokrataan porukalla joku iso talo jostain meren rannalta/lähettyviltä.. homeaway.fi-sivusto ollu kovalla käytöllä viimepäivinä :) Ihanaa kyllä päässä pitkästäaikaa ulkomaillle, mutta tietty vähän jännittää lähtee vauvan kaa liikenteeseen..


Jahas, poitsu heräs päikkäreiltänsä, täytyy siis rientää--->
moro!


 
helouta vaan :)

Juup, kyllä se Toscanan matka onnistuupi sitten :) vuokrataan sellanen iso huvila ja meitä on siis lähdössä 11-12 aikuista ja 2 lasta (vois melkein sanoa että vauvaa). ootellaan tässä helsingin sukulaisilta vaan tarkkoja päiviä nyt!

Meillä nukutaan omassa sängyssä. Mut säikäytti se, että ihan muutaman viikon ikäisenä löysin pojan makaamasta mahallaan kiinni mun kyljessä. Se säikäytti sen verran kovasti että oma sänky paras sänky. Tokkiisa joskus nukutellaan meidänki sänkyyn, mutta sitten on kyllä siirto tiedossa.

CF vai että ukonkutale on astunu kuvioihinemoticon ei vitsi näitä hymiöitä!
emoticon

Nyt ois kuopiossakin vaunuilla liikkuminen ilmasta. Pitäsköhän heti huomenissa kipasta kaapuntiin tai miehen siskon luokse rönöön kahveelle :)

jovaan se on taas mentävä!
 
Iltaisia arvon emännät!

Voi kun on ollut helpottavaa lukea, että muillakin yöt ovat rauhattomampia kuin aikaisemmin. Meinasi jo usko loppua kun neiti heräilee ja "komentaa" unissaan tiukasti. Josko tämä tästä kohta helpottuisi.

Kirsikka86; Tsemppiä miehes kanssa jaksamiseen. Toivottavasti hän joko työllistyisi pian tai saisi muun kevätinnon nauttia tenavista - sekä huomaisi siun tekemän työmäärän. Ja ehdottomasti avaa sanainen arkkusi neuvolassa, josta pääset eteenpäin. Terveyskeskuksissa toimii usein myös mielenterveyshoitaja, jonka kanssa voi käydä puhumassa. On hienoa, että olet valveutunut ja valmis panostaaksesi omaan hyvinvointiisi. Tsemppiä! 

Kaika: Teilläkin harjoitellaan jo konttaamista ja ryömimistä. Helmi vie kanssa polvet hyvin mahan alle ja vuoropotkuttelee. Rintakehä jarruttaa, vielä - onneksi. Nyt hän haluaisi tutkia asioita istualtaan. Itse yritän vain tuumata, että ennen kuin se itse onnistuu niin sitä ennen ei ole kroppa valmis - mutta huutohan siitä tulee kun yritän laittaa pitkälleen jumppamatolle.  Kiire on neideillä maailmalle.

Ihan uusin juttu on nyt nauraminen ja ihan tosissaan. Varsinkin valkoiselle karvatoopellemme hän voisi tirskua vaikka kuinka kauan.

Maru^: Perhepedissä mennään - helpointa koko perheelle. ;0) Välillä joudun nukuttamaan pinnikseen, jos neiti heräilee tissityksestä liian usein ja jää kukkumaan maha täynnä maitoa. Nämä onkin monesti aika huutavaa meininkiä. En tiedä teenkö väärin siinä, että tissitän unille perhepedissä. Elättelen toivetta, että kun muu ruoka alkaa ottamaan valtaa niin tissitykset vähenevät - yövuoro tosin viimeisenä. Toivossa on hyvä elää. Onko muilla kokemuksia tissi-vierotuksesta?

Piia84: Toscanan-reissu kuulostaa mahtavalle! Järjestelyn riemua! Kuin myös Maru^lle Epsanjasta. Toivotaan mahdottoman hyviä reissusäitä. Iloa järjestelyihin myös Mammaliinalle häiden tiimoilta. Ihana kevät kyllä monelle tiedossa.

Kiitos kaikille "peukuttajille". Yllätyksekseni ja kauhukseni sain kutsun ensi viikolla haastatteluun ja pällitestiin. Morjens, sano eukko kun hyppäsi veneestä. Nyt pitäisikin miettiä fiksut vastaukset mm. alle vuoden ikäisen päivähoitoon, entisestä työpaikasta irtisanoutumiseen äitiysloman aikana, kulkemiset - vaikka työmatkasta tulisikin ihanan lyhyt ja tietenkin aloitusajankohta - myymälä kun avattaisiin keväällä... No, haastattelu ei sano että siihen pääsee mutta mutta... *jyrsii kynsiä*

Jippii, meilläkin päivitetään auto isompaan - nyt vain odotellaan, että saadaan se satamasta kotio. ;0) Löytyi sellainen perheauto, jossa on vetokykyä hevoskärrylle ilman, että tulee liian iso yhdistelmä pelkälle B:lle.

Mutta nyt nukkumaan neidin viereen niin jaksetaan aamulla nousta ennen kukkoa. ;0)
 
Voe mahoton tuota likkaa!
Meillä meni yö pyöriessä ja pyöriessä ja ryömiessä ja möngertäessä. Unta tunnin pätkissä 00-04 ja tissi+mönkimistä.
Sitten valvottiin 4-6, jolloin annoin velliä ja nukahti. Tunniksi.
Sitten taas hereillä 1,5 tuntia ja nyt laitoin vaunuihin. Toivottavasti nukkuu lekuriin saakka..meillä siis 4kk lääkäri tänään klo 10.10.

Maya_L: No vau! On onnittelut haastatteluun pääsemisestä!
Ja teilläkin hätäinen tyttö- pahoitteluni..no ei vaiskaa- mä olen kyllä ihan iloinen, kun kaikki mun lapset ovat tuollaisia hätähousuja.
Parempi niin päin kuin toiset sitten saavat ressata, että kuin tuo vauvani mun vallan makaa vaan...
Tissivieroituksesta öisin ja muutenkin...mä olen niin ajatellut, että kun ei enää oikeesti syö öisin, siis heräilee vaan tottumustaan, niin sitten loppuu yösyönnit. Ja yleensä loppuu, kun alkaa muuta ruokaa uppoamaan.
Muuten rinnasta vieroittaminen..mulla on menny aikas luontevasti, kun alkaa tuttupullosta ja/ nokkamukista saamaan maitoa aina enenevissä määrin.

: Ai ku on hieno nimi ollut tytöllä! Minkä ikäinen tämä toinen Kea oli?

Matkailijoille täällä ollaan snadisti kateellisia..mutta ihanaa teille!!

CF: Mitämitä- ukko kuvioissa?
Selostusta jään odottelemaan..

ei o tosi- tuo tyttö viihtyi unten mailla alle tunnin!
tästä tulee "mahtava" päivä.

Palaan joskus.

Nukahti uudestaan- yesh!!

Maru: Toivottavsti varvas kuntoutuu nopeasti- kurjia ja sairaan kipeitä hommia nuot!

Milamariaa: Mukava kuulla sinustakin!
Onko herkuttelut nyt siinä?

Mutta nyt mun pitää mennä..
 
Huomenet!

On se täälläkin levoton yö takana...
kaksi tuntia pisimmillään sain nukuttua. *huoh
Vaan ei auta, lenkille mentävä. Kävelen tuohon ostarille tapaamaan ystävätärtä lounaan merkeissä ja ihan jos pikkasen kurkkis noita alennuksia...

Kah!! Justiinsa tuli kapphallista tekstari "vain sinulle" (hehheh-ihan varmasti vain minulle!!!) kaikista ale lastenvaatteista puolet pois!!

kaika parikymppinen taisi olla. Ja ensimmäinen (tietysti teidän originelliä lukuunottamatta ;D) laatuaan minun elämässäni!

AiHui kello olikin jo noin kovasti...
Äkkiä vauva pakettiin ja menoksi!!!
see juu!!!!
Rutistuksia jokaisen tiistai aamuun :D

 
ZzzzZzzzZzzZZzzz!

Täällä mennää kans silmät ristissä! Neiti nukku 23-03 ihan nätisti, heräs ja jäi hereille! Annoin sit velliä keskellä yötä, mut ei nukahtanu.. torkahti, käänty selälleen sängyssä ja oli ihan kauhistuneen näkönen ku kurkkasin, et mitä toi neiti kolaa siellä. No ei siinä sitte muu auttanu ku yrittää pitää hermot kasassa ja nukuttaa tyttöä se tunti... ja siltikää tyttö ei sänkyynsä suostunu nukkuu, ni nukuttii taas keskenämme sit sängyssä. Kaks kertaa heräs vielä neljän jälkee.. ja kasilta ylös.. Hieman zombi olo

Eilen oliki sit hurja päivä tytöllä.. unohdin pullon kotii, ku mentii vaarilaan ja äitini sit lykkäs mulle rahat kouraan ja käski käydä ostamassa "kyllä minä vahdin tyttöä sen aikaa" No niinhä tuo vahtiki, mut hauskaks sen teki se, et äiti on itte mulle sanonu aiemmin, ettei vahdi ollenkaan, ennen ku neiti on pois vaipoista ja täysin ulkoruokinnassa No sit ku isäni tuli kotiin, ni meni pari tuntii ja se kaappas neidin kainaloonsa ja sano käyvänsä naapurissa kahvilla.. Ja ne oli sit tunnin kahvittelemassa naapurissa, ku naapurinrouva oli valitellu ku ei oo neitiä nähny..
 
Takaisin
Top