2010 Syysnaperot ja Uusi Vuosi 2011 ~Tammikuu~

Custos!!!! Eikä!!!! Me niin mietittiin sua kun ei päästykään sohville, siellä oli joku vankkurivaltaus! Joka pöydässä oli vaunuilijoita. Me kahviteltiin siinä pienessä ns. "aidatussa" alueessa, kaiken keskellä. Ens kerralla mä laitan jonkun majakan päähäni että tunnistaa!!!!
Voi harmien harmi!!!!
 
Jaajuu, piti jotakin uutta kehittää aloitukseen, mutta aivoissa tuli lukitus päälle.
Kylläpäs tuntuu kaikilla alkaneen vähän perseelleen tämä uus vuosi...Minä ehdin just eilen hehkuttamaan kaverille, miten Lenny on alkanut nukkumaan hienosti, jatäälläkin siittä mainitsin. Nyt mä en enään sano mitää, jos menee hyvin.Ilta vaikutti hyvältä, kun jätkä jakso olla hereillä 3½tuntia putkeen ennen yöunia.. *ittu! Koko hemmetin viime yö meni tunnin välein tutin lykkimistä suuhun. Ei huolinu sapuskaa ennen klo.3 ja aamuyön tunnin pompin laittamaan tuttia suuhun, laittamaan kapaloa,ettei pyöris pinnojen välissä ja mikään ei tuntunu olevan herralla hyvin. Noustiin sit ylös klo.6 ja nyt tuo napero huutaa unta sängyssä aamuvellittelyn jälkeen.Perhana!! Ja mulla on silmät ristissä. emoticon

Sori Vuodatus!

Jotakin hyvää jos huonoakin... Isäntä osti meille tila-auton emoticon  Mä NIIIIIN Rakastan tuota Ukkeliaemoticon
Toisinaan kyllä menee hermo kanssa tuohon pelaamiseen, varsinkin kun mun pitäis saada jotakin aikaseks kotihommissa, ja Lenny kaipaa seuraa. %&#¤#

Huh,nukahti...

Pä:
Minkälainen mieli? Pian onneksi on kaamos ohi, ja saadaan aurinko esiin.Eiköhän tämä tästä.Hali!

Kaika:
 Kyllä on *ittun *ulkku ex-ukko! Mua niin ottaa kaaliin kaikki tuommoset taliaivot, jotka eivät ajattele lapsiaan, vaan kaikki pyörii oman navan ympärillä. Jumankekkuli sentään,että pistää vihaksi. MUR!

Unirähinää: Meillä on tuo unirätti sydeemi käytössä, ilman sitä ei tule varmana uni. Nyt on ilmeisesti uneen vaikuttanu tuo uusien juttujen oppiminen, meillä pyöritään kuin kellon viisari ympäri ja ei kauaakaan mene aikaa (10min) ollaan jo tv-tason vieressä. Saa olla silmät selässä,ettei kolauta päätään minnekkään.

Kovasti masullaan tahdottas olla, mutta 5minuutin jälkeen alkaa jo armoton huuto. En tiedä miten saan tuon jätkän tykkäämään massulla olemisesta. Kyljellään kyllä köllitään, ja selällään..mätkitään nallea nokkaan emoticon
Hyviä vinkkejä otan vastaan.Kiitos!

Mymmelille Tervetuloa Pulisemaan!

Purri:Löysitkö hääkelpoiset vaatteet? Oliko hyvät bileet? Ja siis kyllä sulla on piiiiiitkä pinna ukkos kanssa.HUH!

Mayalle: Peukkuja työnhakuun

Thilduska: Toivottavasti kaikki kunnossa?

CF: Mukava kuulla sustakin!!

Jos sitten söis pikaseen aamupalansa, menipäs pitkäksi tämä höpöttäminen tänne. Mutta sainpahan ainakin jotakin kommenttia aikaseksi.

Hyvää Loppiaista Murmelit!

(Ps.Tasan vuosi sitten tumppasin emoticon )


 
Huomenta!

Mä siis oon niin väsyny jotta ei tosikaan....poika nukahti klo3 vasta kunnolla ja siltikin ähisi ja puhisi koko ajan, 2-3tunnin välein syödään öisin edelleen. Vellistä ei ollu apua vaan vielä kahden viikon jälkeenkin oli kovat vatsanväänteet joten lopetin kun ei vatsa totu, nyt alotin perunan ja en tiedä johtuuko siitä mut sit puklailee iltasin tosi paljon mitä ennen ei oo tehny. Oon niin väsy etten oikein tajua mistään mitään enkä tiiä mitä suraavaks keksis, toista velliä, perunan annon jatkasmista?!

Parisuhde: No joo, meidän isäntä kai on jotenkin ahdistunu tästä kahden lapsen perhe elämästä kun on nykyään niin usein kaljottelemas, ja pääasiassa pelaa muun vapaa ajan. Jos pyydän jotain tekemään niin tuhahdetaan, ja ei viittis aikuista miestä pyytää ku luulis itekkin tajuavan, vai voiko ne tajuta jos oma äiti on aina passannu niitä... Ja siis tiedän et sitä joku ahdistaa kun pakenee siihen kaljaan aina ongelmiaan....perkeleen viinanpiru ku sais sen pois kokonaan!!!
Sanoin kyllä jo isännälle et ellei tää meno muutu niin tää suhde kaatuu hyvin pian, ja mieluimmin vaikka oon yksin muksujen kans kun murehdin vielä sen menoja ja hoidan sitä kuin yhtä kakaraa konsanaan...eiköhän tää tästä, toivottavasti.

Tyhmä kysymys: Kun ja jos teitä ahdistaa/masentaa ja pitäis jollkein ulkopuoiselle puhua niin mistä sitä apua lähteä hakemaan? Siis kun itsellänikin on näitä alakulo kausia ja oon monesti miettiny et mitä jos se alakulo ei annakkaan jollakin kertaa periks, vaan vie voiton, niin mistä sitä lähtis hakemaan sitä apua???

lähden hakemaan neitiä yökyläilyltä ja sit suuntaan vanhempieni työ, saavat hoitaa muksuja ja minä meinaan nukkua jos tuo järki alkais luistaa sitten paremmin...
 
Kirsikka86... Kysäisehän neuvolasta josko pääsisit juttelemaan jonnekin...meidänkin pikkuneuvolassa on erikseen tällainen onko se nyt sitten psykologi vai mikä se nyt on:)... puhelinnumeron minäkin sain kun ei aina jaksa...mutta olen sairastanut masennuksen, ja sanoinkin neuvolatädille että  tunnistan jo nykyään melko hyvin sen hetken kun on päästävä johonkin höpöttämään. se kyllä helpottaa kun saa purkaa pahaa oloa pois.
 
Heips mammat!

Munkin on nyt pakko tänne kirjoittaa, kun yhdellä sun toisella tuntuu olevan noita uniongelmia lapsosten kanssa. Niin meilläkin... Ollut jo kolmisen viikkoa sellaista, että öisin heräillään tunnin-kahden välein. Välillä saattaa olla pari parempaa yötä välissä ja sitten jatkuu taas sama meininki.

Täysimetyksellä mennään täällä vielä, kun neiti on omalla maidolla kasvanut niin hyvin (painoa jo päälle 7 kiloa). Ensin itse ajattelin, että nälkään heräilee, mutta yleensä nukahtaa uudelleen ihan tutin voimin, että en usko et nälästä on kyse. Ja päivisin kuitenkin syö n. neljän tunnin välein.

Aika väsynyt alan vaan jo oleen, kun tonne reilu 3 kk:n ikään asti tyttö nukkui 12 tuntia yhdellä tai kahdella syötöllä ja tosi harvoin heräili syöttöjen välissä. Mistä siis heräily mahtaa johtua? Ei herätessään itke tai muutenkaan tunnu kipeältä. Itku tulee vasta sitten, jos ei auta tutilla tai tissillä uudestaan uneen. Liekö sitten vaan nuo kaikki uudet opitut asiat alkaaneet tulla unia häiritsemään. Täytynee kuitenkin ottaa asia neuvolassa ensi viikolla puheeksi...
 
Moikkelis kaikille!

No juu- mä olen minskun kans samoilla linjoilla- meilläkin alkoi unet  olemaan katkonaisia ja väheni ennen joulua ja samoihin aikoihin alkoi tyttö kääntyilemään ja ryömimään ja mönkimään.
Ja nyt kuolaa ihan kamalasti, että kutiaakohan ikenetkin tässä samallaemoticon

Lopputulema on kuitennii, että unet ovat vauvelilla katkonaisia ja sehän on kurjaa- mun mielestä, ei vauvan ;).

Olikos se MayaL, joka oli työpaikkahakemusta laittanut eteenpäin?- *onnenpotku persiille*

Kirsikka: Neuvolassa kannattaa sanoa tilanteesta--> sieltä ohjaavat eteenpäin.
Tsemppit kaljasiepon kanssa!

 
Kaika: Meillä kans sama homma - kuolaa tulee ihan koko ajan. Niin paljon, että joinain päivinä on paitaakin jouduttu vaihtamaan sen takia. Ja kaikki käsiin osuva viedään suuhun ja ikenillä kalvaa sitten niitä. Kuulunee kyllä tähän ikäänkin, mutta saattaa olla niitä ekoja hampaitakin luvassa. Aika näyttää...
 
Custos: voihan harmi, ettei sitten törmätty! Toivottavasti tuut sitten vaikka seuraavalla kerralla. Vaikka laittaa lähempänä sähköpostiosoitteen tänne, jos vaihdetaan puhelinnumeroita tms, niin löydät sitten varmasti :)

PK-treffeistä: oisko mahdollista siirtää päivä vaikka Torstaille, sama paikka ja kellon aika?

Ja kiitos vaan treffiseuralle taas :)

Kiinteet: meillä aloitettiin tänään maistelu porkkanalla. Neidin reaktio oli lievä pettymys, ei ollu ilmeisesti erityisen pahaa eikä hyvää. Maistui kuitenkin ja huomenna sitten lisää.

Kirsikka: viimeksi pääsin jutteleen ihan terveyskeskuslääkärin kautta ja tällä kertaa neuvolan.

Celinasta olisi kyllä kiva kuulla kuulumisia.

Vauva on vielä iltapäikkäreillä, saas nähdä koska pääsee yöunille :) Huomenna sitten Thildan lääkäri. Taidan mennä iltapuuroa keitteleen ja sitten simpsonit..

 
Iltoja!

On näköjään tuota uniongelmaa vähän siellä sun täällä..emoticon Mutta kiva lukea etten ole yksin asian kanssaemoticon

Meillä nuo uniongelmat sijottuu lähinnä alkuiltaan tai siis siihen hetkeen kun pitäs laittaa yöunille. Viime aikoina poika nukahtanu siinä 21-22, mutta torkahtanu vain hetken (10-30min.) ja heränny, sitten ollaankin valvottu iloisin mielin, über sosiaalisena, tonne klo 00.00-1.00 kieppeille :P Ei ole tissitelyt auttaneet nii että unenpäästä oltais saatu heti uuestaan kii. Ja edelleen täällä herätää yöllä 2-3 tunnin välein! Mutta tohon on jo niin tottunu tässä reilun 4 kuukauden aikana :D

Noh, tämä ilta olikin sitten poikkeus.Jätkä laitto nukkuun jo klo 20.00, äsken heräs (22.00), annoin tissiä ja kappas, jatkettiin unia!! emoticon (ja tämähän ei tuu toistuun huomenna, kun menin nuin kirjottaan :)

Hyvinkin syynä näihin meijän lapsosten uniongelmiin voi olla se, että kun kauheesti tapahtuu kehitystä, ei sitten jotenkin "malteta" nukkua kunnolla.. tai jotakin tonne päin :D Meillä ainakin nykyään taistellaan siihen viimiseen asti ennenko annetaan unelle valta. Toki kiinteiden alotuskin voi olla osalla olla "syynä", meilläkin ehkä.. 



Parisuhteesta. Meillä miehen kaa välit kyllä pysyny yhtä lämpiminä kun ennenkin. halitaan ja pusutellaan päivittäinemoticon Ollaan oltu about 8 vuotta yhessä <3 Jotenkin tuntuu että rakkaus miestä kohtaan on kasvanu sen myötä kun poika synty.. Nuo kaks miestä on mulle kyllä kaikki kaikessa! Mies on niin hyvä isäkin että.. Ei vois paremmin mennä. I'm so happy emoticon!!!

Toivottavasti teillä joilla meinaa vähän tökkiä tuo parisuhde, nii asiat lähtis menemään parempaan suuntaan näin uuden vuoden myötä!! Alakakaahan potkia niitä ukkoja persuksille ja kouluttamaan!!emoticon hahahha! Miehet... ;)


Josko sitä nyt itekki valuis tonne raksun kainaloon nukuskeleen :) Öitä kaikille!



 
Iltoja!

On näköjään tuota uniongelmaa vähän siellä sun täällä..emoticon Mutta kiva lukea etten ole yksin asian kanssaemoticon

Meillä nuo uniongelmat sijottuu lähinnä alkuiltaan tai siis siihen hetkeen kun pitäs laittaa yöunille. Viime aikoina poika nukahtanu siinä 21-22, mutta torkahtanu vain hetken (10-30min.) ja heränny, sitten ollaankin valvottu iloisin mielin, über sosiaalisena, tonne klo 00.00-1.00 kieppeille :P Ei ole tissitelyt auttaneet nii että unenpäästä oltais saatu heti uuestaan kii. Ja edelleen täällä herätää yöllä 2-3 tunnin välein! Mutta tohon on jo niin tottunu tässä reilun 4 kuukauden aikana :D

Noh, tämä ilta olikin sitten poikkeus.Jätkä laitto nukkuun jo klo 20.00, äsken heräs (22.00), annoin tissiä ja kappas, jatkettiin unia!! emoticon (ja tämähän ei tuu toistuun huomenna, kun menin nuin kirjottaan :)

Hyvinkin syynä näihin meijän lapsosten uniongelmiin voi olla se, että kun kauheesti tapahtuu kehitystä, ei sitten jotenkin "malteta" nukkua kunnolla.. tai jotakin tonne päin :D Meillä ainakin nykyään taistellaan siihen viimiseen asti ennenko annetaan unelle valta. Toki kiinteiden alotuskin voi olla osalla olla "syynä", meilläkin ehkä.. 



Parisuhteesta. Meillä miehen kaa välit kyllä pysyny yhtä lämpiminä kun ennenkin. halitaan ja pusutellaan päivittäinemoticon Ollaan oltu about 8 vuotta yhessä <3 Jotenkin tuntuu että rakkaus miestä kohtaan on kasvanu sen myötä kun poika synty.. Nuo kaks miestä on mulle kyllä kaikki kaikessa! Mies on niin hyvä isäkin että.. Ei vois paremmin mennä. I'm so happy emoticon!!!

Toivottavasti teillä joilla meinaa vähän tökkiä tuo parisuhde, nii asiat lähtis menemään parempaan suuntaan näin uuden vuoden myötä!! Alakakaahan potkia niitä ukkoja persuksille ja kouluttamaan!!emoticon hahahha! Miehet... ;)


Josko sitä nyt itekki valuis tonne raksun kainaloon nukuskeleen :) Öitä kaikille!



 
Iltaa vaan täältäkin taas! :)

Jaksamisia kaikille tasapuolisesti! emoticon  Onhan se niin, ettei nuo omatkaan unet ihan parhaita olisi, jos joka päivä pitäisi oppia saman verran kaikkea uutta, kuin mitä nuo pienet oppii.

Itse ainakin huomasin pojun ristiäisissä, ettei pieni kestänyt sitä hirmuista ihmismäärää ja hälinää, vaan väsyi todella nopeasti. Mutta heti kun vein hänet pois hälinästä niin, että olimme kahdestaan, alkoi hän jutella ja naureskella, eikä väsymyksestä ollut enää tietoakaan.

Parisuhteesta: Meillä menee ihan ookoo. Meillä on ollut jo ennen raskauttakin välillä semmoisia kämppiskausia, mutta nyt mies on jaellut pusuja ja haleja ja niitä semmoisia "ohimennen hipaisuja", joita minä tarvitsen. Itselleni sellainen arkiläheisyys on "ehtona" sänkypuuhasteluun, koska ilman sitä ei kyllä huvita yhtään mikään... Oman fiilikset on synnytyksen jälkeen olleet melko ristiriitaiset. Alkuun teki hirmuisesti mieli, mutta paikat oli niin kipeät, ettei mitään järkeä. Ensimmäisen (ja ainoa) kerta sattui sen verran, etten ole sen jälkeen uskaltanut lähteä kokeilemaan uudestaan, vaikka välillä mielikin tekisi.... emoticon Tiedän, että tilanne ei ole miekkosestakaan kovin kiva, mutta eiköhän se tästä ajan kanssa parane... Muuten mies on mitä ihanin kumppani, auttaa kovasti pojun hoidossa ja on kyllä ihan paras isi meidän pienelle emoticon

Nyt en jaksa enempää pulista/kommentoida, joten palailen paremmalla ajalla. Tämmösen hauskan hymiön tosin löysin -->
 
Meitsi on täällä aamuvirkkuna, kun tyttö alkoi jokeltamaan klo 6- oli taas niin veikeää että ♥♥♥♥
Meillä roikuttiin tississä (taas) 3 tunnin välein ja nyt koetan siirtää soseen antamisen tuohon iltaan- josko vaikuttaisi jotain- lounaaksi sitten velliä tjt. Katsotaan nyt- meneehän tämä näinkin.
Mä NIIIIIN odotan, että saa aamu-ja iltapuurot alotettua!
(ja samalla pidän sormia ristissä, että ei viljoista tule vatsanväänteitä...)
Nii- ja sellainen huomio vielä, että kyllä se meillä ainakin taitaa olla nuo uudet taidot jotka aiheuttavat rauhattomuutta, kun meinaa tissilläkin (maaten imettäessä) ollessaankin olla vaikeaa rauhoittua syömään ja pullosta annettaessa ehdottamasti pitää ottaa syliin, kun muuten alkaa heti kääntyilemään.
Ja meillä on kyllä totisesti hätäinen tyttö, kun nyt jo treenailee jalkojen laittamista mahan alle...tulee mielenkiintoinen kevät ;)

Parisuhteesta: Meillä on sellainen perusmeininki- väsyneenä tulee tiuskittua, mutta muuten menee ihan hyvin- tosin hieman jää parisuhde nyt taustalle, kun on noiden lasten tarpeet kuitennii etusijalla ja kun mua ressaa niin kybällä noi exän idioottimaisuudet, niin tarvitsen sellaista "tilaa", että saan ajatella rauhassa...ja toisinaan miehen on vaikeaa tajuta olla hiljaa emoticon
Mutta vaikka meillä kyllä räiskyy, jos on räiskyäkseen, niin nyt on ollut pitkään aika tasapaksua meidän normiin...(tai sitten yöheräämiset ja jatkuvat lumityöt ovat saaneet meidät uuvuksiiin..)
Makkaripuuhat ovat kunnossa, vaikka vielä miehellä intoa enemmän..kun ennen oli toistepäin. Mutta eiköhän mullakin ala innostamaan enempi, mun saa ehkäisyhommat pelittämään renkaan myötä ja imetyksen vähemmälle...ehkä parissa kuukaudessa...
toim.huom. tällä hetkellä parasta hellyyttä on, kun mies joka ilta (pyydettäessä) rasvaa ja hieroo mun jalkoja- sanoi tosin, että lopettaa koko homman, kun tokaisin, että tää on niin paljon parempaa ku seksiemoticon

Maru: Mahtavaa- sait nukkumaan!!

Mymmeli- Meillä kans huomaa tytöstä heti, jso on joutunut olemaan kovassa hälinässä..kiukkuaa ja on itkuisempi.

Juu Celinasta olisi kiva kuulla!
Ja kaikista muistakin- tietty!

Meillä nukkuvat kaikki, joten mä taidan laittaa toppavaatetta niskaan ja lähteä aamun ekoihin treeneihin lumikolan kanssa!

Moikkis!

 
Voe että, miten ihana yö takanapäin :) Poika nukku huimat 13 tuntia, tasasin väliajoin tietty syöpästiin. Kyllä yks "kunnon" yö piristää mukavasti! Taas jaksaa taistella seuraavat illat, jotta sais pojan nukkuun enne puolta yötäemoticon

Mitens teillä nuo nukkumajärjestelyt, siis missä vauvanne nukkuvat? :) Joko on oma pinnasänky se paras paikka nukkumiselle vai maistuuko uni parhaiten vauvalle (ja äitille) kun pienoinen on viekussa? 

Meillä on vähän niinku fifty-sixty :D Eka ollaan alku ilta/yö omassa sängyssä (siis jos poika on saatu nukkumaan enne ku itella on nukkumaanmenoaika), ekan syötön jälkeen nostan viel takas omaan sänkyyn, mut sit seuraavan syötön jälkeen oon niin laiska (ja väsynyt ü) ja poika jää nukuskeleen meijän keskelle. Ehkäpä omassa sängyssä nukutaan sitten enempi kun tulee puurot kehiin, kun ei enää (toivottavasti) tarvis syyä yöllä niin tiheesti.. Senpä näkeepi sitten.. 

Asiasta kukkapurkkiin.. huono tuo hymiötarjonta nykyään.. tai ihan kivoja nuo jokku, mutta nii "erikoisia", puuttuu sellaset "perushymiöt"... :S


Niin joo, meilläkin tuo kuola valuu ja valuu ja valuu...emoticon Sen myötä sitten opittu päristeleen, niin että sylki lentää.. Nice :D



Uujee, vihdoin pakkanen hieman hellittänyt, joskos sitä tänää pääsis vaiks vaunulenkille. Miehen sisko tullee tänään muutamaks päiväks meille.. Arvelimma mennä joku ilta käymään miehen kaa elokuvissa ja jättää poika siskolle hoitoon siks ajaks.. Js vaikka sen Vareksen käväsis kattomassa..

Mutta nyt hommiin ja viihtyttään tota pikkumiestä, jolla näköjään alko tympimään toi yksin leikkimatolla oleminen.. Kohta onkin lounasaika, tarjolla peruna-porkkanasosetta, jälkkäriksi hiukka päärynää :)
 
Helou leidiiiis!!!

Mää oon taas selkä!
Miesritarini karautti ratsullaan ja silpoi kiiltävällä miekallaan möröt pois mielestä!

Vaan kylläpäs täällä on rivit hiljentyneet, kävikös se loppiainen ihan täällä voorumissa asti?

No mut, poika mitattu ja punnittu
Komiat 6765g ja 62,5
paino menee +1 käyrällä ja pituus -1
Eli komiasti kasvaa jokapuolelta

Nyt hiljainen ja vaihtehtoinen pe-ilta. Pikkupoika kotona, iso-poika mummolla ja kaikista isoin paarissa, poikien peli-illassa!
Teoriapohjalla ilta sujuu niin että tuo pikkuinen simahtaa kauniisti ihan pian, minä korkkaan valkkarin ja napsautan leffan pyörimään.
Raportoin huomenna että kuinka meni...

jaa... kommentti raita jää taas...
 
Päivää että pätkähti!

Täälläkin yöt hieman huonompia kun ennen, mutta ei parane vieläkään valittaa. Alusta asti meillä siis herätty kerran yössä, nykyään joinakin öinä pari-kolme kertaa. Unille mennään yleensä 21-22 ja nukutaan se 12h. Toki ne ruokatauot siinä välissä. Neukkutäti sano, että yöt saattaa vaikeutua sen takia kun meidän pikkusilla on kamala stressi siitä että tavallaan pitäis koko ajan oppia jotain uutta eikä sit malteta nukkua.

Meilläkin syödään nyrkkiä tosi paljon. Oon suuta tutkiskellu ja hampaitahan sieltä on tulossa. Ei onneks siitä oo kiukuteltu tms. kuolaa vaan riittää vaikka muille jakaa :)

Tää mamma viettää tänään rauhallisen perjantai-illan kera pojan ja huomenna sitten lähden pikku humpalle ja poika mummolaan emoticon
 
Heissan!

Löysin aivan ihanaa fleecekangasta Edithille!!!!!!!! Siitä aion siis tehdä jonkinlaisen uuden pussukan tohon vaunuihin, ku alkaa toi vaunupussi käymää pieneks... Ja siis tietty ostin vielä sinne fleecen väliin tuulen ja sateen kestävää kangasta, että ois vähä lämpimänpi Muuten oisin kans käyny ostamassa jonku sortin lämpöpussin, mutku tuli kankaat halvemmaks, ku alle 30e sain.


Nyt on muuten maailmankirjat sekasinMun mies on nyt pari yötä heränny mun kanssa yösyöttämään ja tänää se toi neidille vielä vaatteitaki kaupasta! Okei, poikien vaatteita, mutta kuitenkin ja kyseessä siis valkonen kauluspaita sinisellä rusetilla ja ruskeet sammarit, et kyl niitä tietty tyttöki voi käyttää

PK-treffeistä: kyl mulle passaa et siirrettäis torstaille rehvit.

tjahas.. neidillä on tylsää.. palaanki huomenna päikkäriaikaan.
 
KommenttiRaita:

Mamma
Mieli jo paaaaljon parempi, kiitos kysymästä! Pääsi taas kaikki kasaantumaan ja silloinhan asioilla on tapana kasvaa suunnattomiin mittoihin, enikeis: varmaan tuttu tarina kaikille parisuhteessa joskus eläneille
Auto! Je-heess!! Ja iiisot peukut myös "vuosipäivästä"

Kirsikka kuten moni muukin on jo neuvonut, niin neukkulassa vaan otat rohkeesti asiat puheeksi!
Voimia ukon(kin) kanssa!

Minsku Meillä kanssa hyvästä nukkujasta on tullut jotain aivan muuta. Nvlassa oltiin sitä mieltä että ne uudet taidot siellä kutkuttelee, eikä meinaa maltaa nukkua...
eikä kuulema helpota, tämä vaihe kestää parhaimmillaan sinne 8kk asti Joten stemppiä repullinen sinne!

Kaika Hampaat ne täälläkin mielessä...
Nänneihin sattuu jo valmiiksi.
Samoin puurot... joko sais... pretty pliis?

Thilduska Torstai It Is!! Mikäs se sitten seuraava olisi?

Maru Inanaa, lutulutu miestäs ja sua!!! Hyvä että toimii!

Mymmeli Tervetuloa!! Ja heti ekaksi seksistä (mieliaiheestani :D) Mullakin ensimmäisestä jäi tavara niin kipeäksi että vasta puolenvuoden jälkeen pystyi seksitellä ja edelleenkään ei onnistu ilman liukkaria. Gynellä käynti sattuu, mut nykyään kunnon lämmitelyllä ei kirpase touhuilut lainakaan(siis kotona, ei gynellä). Joten siis toivoa on!! Suosittelen myös lievästi puuduttavaa voidetta (sexikaupoista) alkuun. Ja tavallaanhan se pitää taas "sisäänajaa" jotta lähtee toimimaan.
... ja anteeksi suorasukaisuuteni...

CF humpalle, thihihiii!!! Mullakin pieni kännijännitys pöksyissä...
Tulehan raportoimaan illan kulusta! Ja PIÄ HAUSKAA!!!!

Purri sulla se mies heilahtelee kyllä ääripäästä toiseen! Mut ihanaa kun näinkin päin!!! Kyllä näillä jaksaa taas pitkään :D
Ja kuvaa vaunupussista kehiin sitten kun valmistuu.

Yleisaiheista
Nukkuminen: jooo-o. On paremminkin nukuttu!!!!!
Parisuhde: Taas toimii paremmin, meni piiiikkasen yli edellinen puhelakko. Yllättäen kummatkin olivat taas käsittäneet kaikki asiat päin...¤#" Ja kasvatelleet sitä sisällään. Nyt kuitenkin arska paistelee taasen tähänkin risukasaan!!!


Kerrankin meni kuin Strömsöössä (;))!
Viini korkattu, beibi nukkuu, nyt sitä leffaa!!!
 
Hah!

Meillä kiljuttiin tänään koko päivä :))) Melkoisen hurmaavan ärsyttävää, kun toinen on tainnut löytää useamman äänialan. Naurua ei vielä tule kuin sellainen höö, hööö, jos on tosi kivaa, kuten mami tekemässä vatsalihaksia.

Nyt neiti nukkuu sohvalla, siis liian aikaisin meni yöunille. Taisi olla liian rankat ääniharjoitukset toisella :) Saas nähdä mitä ensi yöstä tulee, kun on nukkunut jo kohta 3h.. Kohta kannan kyllä sänkyyn vaikka heräisi, että pääsen itsekin nukkumaan.

Purri: ihana juttu, että mies muistaa ;) Itsekin yritän aina olla, että kiitos kiitos, vaikka ei menisi ihan niinku oon ajatellut, kun tietää, että toinen on kuitenkin yrittänyt.

PÄ: mukavaa iltaa! Toivottavasti menee suunnitelmien mukaan.

Lääkärissä: pituus+1, paino 0 käyrällä. Eli 4kk neuvolassa: 6910g ja pituutta 64,5cm.

Tänään maistettiin toisen kerran porkkanaa :))) Maistui tänään tosi pahalle, ihan puistatti toista, kun äiti laittoi jotakin ihmeellistä suuhun :DDD En tiedä mistä, mutta Thildalla on selkä ihan ihottumassa, toivottavasti ei tuu tosta porkkanasta. Neuvolassa sanottiin, että jos ei oireet pahene, niin ei tarvii kokeilua lopettaa ja voi johtua jostakin muustakin. Toivon vaan, että on siitä syystä iho kuivunut, kun ollaan harjoiteltu vauvauintia varten ja kylvetty useammin kuin aikaisemmin.

Huomenna mummu tulee kylään ja käydään shoppaileen.. Jee :) Mutta nyt lähdetään kohti sänkyä.

Viikonloppuja kaikille!
Öitä!
 
PK-Treffit: oisko ne sitten seuraavan kerran
TORSTAINA 20.1., KAMPPI, 5. Kerros, Johto Cafe, KELLO 12???


Jos haluaa mukaan ja jos epäilee ettei muuten löydä meitin jengiä, niin laittakaa vaikka yksityisviestillä kyselyä, niin laitan mun puh.numeron tai keksitään joku muu tuntomerkki. Tai sitten joku kyltti vois olla, missä lukee vaikka SYYSKUU tms. Juup. mutta nyt ei enää ajatus toimi..
 
Takaisin
Top