❤❤ Toukokuun Turinat❤❤ Meirän kuu❤❤

Pierusta onnittelut! Kokeile sängyn laidalla istumista ja siitä ylösnousua sarjana toistaen. Auttaa pierun irtoamiseen. Jos ihan extremeä haluaa testata eikä irtoa, pyydä rektaaliputki.

Rikkonainen yö, koska vauva nukkui melkein koko illan. Ottanut yöllä takaisin tissikaipuun verran.
 
Guang Xi, pierut alkoi taas tulemaan. Hyvä niin. Sektiohaavani ei viel kykene ihan kaikkeen. Vatsakin päätti yllärinä toimia! Eilen jo ekan kerran ja nyt toisen. Mahtavaa koska se auttaa ilmaankin.

Vauva oli 2h 15min tissillä jostai 1.30-> ja sit heräs nyt 5 huutamaan kun naapurin vauva heräsi.. kuuppa tulee oleen niiiiiin sekasin tänään. Toivottavasti pääsisi kotiin ni sais nukkuu omas tahdissa.
 
Täällä pk-seudulla ei streptokokkinäytettä ilmeisesti oteta ennen kuin ollaan tositoimissa sairaalassa. Perusteluna että näytteen tulos on niin lyhyen aikaa voimassa. Luulis että näytteen analysoiminen ja antibiootin antaminenkin vie aikaa, niin ehtiihän vauva syntyä ja pahimmassa tapauksessa saada tartunnankin siinä ajassa. Taas säästetään väärässä kohtaa :sad001
 
Nenna, Tuli niin elävästi mieleen omat pierukipuilut leikkauksen jälkeen. Ei kyllä ollu sektio mutta samoja alueita operoitiin. Piti mennä selälleen makaamaan ja jalat koukkuun että sai ilman liikkuun. Se oli niin huvittavaa että oli aina pakko mennä piereskelyasentoon. Pakko oli kuitenki päästellä ku muuten maha ihan hullun kipee.
 
Mullakin oli se sreptokokki positiivinen, tänään sain tietää. Antavat sitten antibiootit iv:sti, on kuulemma varotoimenpide nykyään. Tääkin on jossain vaiheessa tullju, koska muutama vuos sitten sitä ei otettu ollenkaan.
 
Parempi päivä tänään. Kahdet pitkät päikkärit ja osteopaattikäynti tekevät kummia murjottavalle lylleröpallerolle :grin Varasin vielä ajan ens torstaille. Mietittiin osteopaatin kanssa, että jos varais aikoja ens viikolle vaikka minne, niin taatusti lähtisi kaveri syntymään. Murphyn lakia voi huijata..??

Mutta joo. Tänään vasta 38+1 ja esikoinen kyseessä, ei mun varmaan kannata masistella. Pitää hyväksyä kohtalonsa. Vaikka suvun esikoiset onkin tavanneet syntyä ennen laskettua aikaa. Voihan tää syntyä vaikka 39+6!
 
mamma cantante, onneks täällä on viä muitakin, joilla on vauva mahassa. tää on niin vaikee aika kestää..! tuntuu et kaikki muut synnyttelee viikkoja etuajassa. tänään tyyliin yks supistus, aina hirvee toivo herää..
 
Se on kyllä lohdullista, että on tosiaan vielä muitakin, joilla on vauva mahassa...
 
Mikä on varmaan pahempaa kuin synnytys? Synnytys murtuneella jalkapöydällä ja isovarpaalla. Voi nyt perkele sanon minä. Kaapin hyllyt kaatui kasassa jalan päälle. Mie en ala. 38+4 ja aikaa parannella. Ketuttaa silti. Mrh.
 
No voihan kettu Rosmariini_ :bored: Toivottavasti ei hirveen kipee enää oo, kun synnyttään tarvii ruveta!
 
Kamalaa ähinää ja puhinaa kaikki ylimääränen liikkuminen. Esim kyljen kääntäminen sängyssä.. sais jo alkaa pikkuhiljaa tulemaan vaikka eihän tässä ole kuin vasta 38+2 :)
 
Sama fiilis. Yksin lasten kanssa kotona kaiket päivät kun mies joutuu isyyslomaan asti paiskii töitä niin paljon kun kerkeää.. tulee onneks puolen päivän aikaan, mutta ennen sitä täälä talossa ei tapahdu mitään:wink Kuunneellaan musiikkivideoita ja hengaillaan.

Ei tässä muuten mitään mutta tuo paineen tunne on aika käsittämätöntä!! Vois taas lämmittää viljatyynyn.
 
Ihanaa ku tuskailette kanssa. Mulla on niin iso ketutus kaikesta tällä hetkellä et mies pakeni töihin ku oon ku myrskynmerkki. Tekis mieli paiskoa lautasia... Voi hormonit.

Oon siis linnottautunu sohvan nurkkaan peiton ja kahvikupin kanssa. Pakkasessa taitaa olla jätskiä..haen sen seuraavaksi.
 
Mä olen tänään edelleen hyvällä tuulella. Kohta romanttisesti grillataan makkaraa ja tehdään vähäsokerista suklaavanukasta jälkkäriks :Heartred Pesin puutarhakalusteet, mikä olikin todellinen urheilusuoritus.. Sen jälkeen totesin tuskissani, että kyllä tää nyt syntyy. Mies meinasi saada sätkyn, en saa kuulemma vitsailla asialla :grin

Tsemppiä ja myötäelämistä kaikille malttamattomille! Kyllä odotus pian palkitaan ihan meidän jokaisen kohdalla :Heartred
 
Lienee stressinsietoraja tän odotuksen suhteen ylitetty komeesti. Sen verran vituttaa kaikki mitä tuo mies teke tai ei tee ja pelkkä läsnäolo. Ja osan ajasta nuo lapset saa näkemään punaista tekivätpä mitä vaan. Sellanen olo, että vois hypätä autoon ja ajaa yksin johonkin tosi kauas. Jos nyt pitäis lähteä synnärille, lähtisin kyllä yksin. Ja toisaalta just nyt tuntuu, et ois parempi ettei tää vauva syntyis. Ja sit vituttaa nää omat ajatukset ja tulee tosi huono äiti / vaimo fiilis. Ei varmaan yhtään stressiä lievennä, että mies lähtee loppuviikoksi ulkomaille. Jos tää ei ole siihen mennessä syntynyt, ei itse synnytys ole niinkään mun suurin murhe, vaan nuo lapset. Niille kun arkena vaikeampi löytää hoitajaa ja etenkään useammaksi päiväksi. Mut näillä mennään ja katotaan, mitä käteen jää.
 
Kävi vähän kuin edellisessä, ei juuri mitään suurempia tuntemuksia ja sit yhtäkkiä kaikki lähti vauhtiin ja synnyttämään. Liian raju synnytys kun tuntui ettei ehtiny ite oikein mukaan eikä siten lääkityskään vaikuttaa. Yllätyksenä on tulleet nämä jälkisupparit jotka tuntuu samoilta kuin synnyttäisi. Siis aivan karmeat! Kuinka pitkään teillä on näitä ollut? Oon välillä miettiny et meen pyytää kohta epiduraalin...
 
Mulla kestänyt joka lapsesta aina kauemmin ja olleet myös joka kerta kovempia. Enää en muista, miten kauan tarkalleen kesti, mut kyllä viimeisimmästä meni about pari viikkoa. Sen jälkeenkin oli mutta eivät olleet enää häiritsevän kovia.
 
Takaisin
Top