❤❤ Toukokuun Turinat❤❤ Meirän kuu❤❤

^ :Heartred Kiitti vertaistuesta tyypit.

Turvakaukalo hankittu viimein! Päädyttiin Britaxin Safe Standardiin kun oli edullinen ja lukemani mukaan ihan näppärät ja turvalliset. Meinasin kuolla kauppareissulla, joko mun selkälihakset alkaa pettämään tai sitten oon vain liian paksuna enää liikkumaan minnekään...

Meinaa alati tulla itku asiasta kuin asiasta. Hormonit...
 
Voi ei näitä hormoneja.. katselen KaksPlussan sivuilta vauvahierontavideoita ja melkein tulee itku kun katsoo noita vauvan ilmeitä :joyful: Voi liikutus!!
 
Aikamoisen sydärin sain, kun tuli sairaalasta laskut kotiin. Mähän oon koko kevään raskausaikana ravannu kontrolleissa, ettei joo ollut ensimmäinen lasku tälle vuodelle. No nyt on ainakin tämän vuoden hoitokulukatto täynnä :wacky:
 
Mä kanssa kauhulla odottelen sairaala laskuja... Itse oli 3 yötä Jorvissa ja 4 Naikkarilla, Toukka nyt tähän mennessä ollut Lastenklinikalla tehohoidossa 9 päivää ja Jorvissa on nyt menossa lastenosastolla 2 päivä eikä mitään hajua kotiutumisesta. Mekin ollaan nyt saatu olla pari yötä Jorvissa Toukan kanssa, tiedä sitten miten tuokin lisää laskua vaikkei mitään ruokia saadakaan... Luojan kiitos meill on molemmilla vakuutukset.
 
Taidan olla kohta ainut toukokuulainen, joka ei ole synnyttänyt...turhauttaa odottaa!
 
Elvi~, kyllä mä ainakin vielä täällä olen yhtenä kappaleena. Älä huoli, et ole siis ainoa :) Turhauttaa ja harmittaa kyllä itseäkin tämä odottelu! Ja ahdistaa ajatus käynnistyksestä :sad001 toivottavasti lähtisi nyt piakkoin synnytys itsestään käyntiin!
 
Täällä kans yks yhtenä kappaleena oleva ilmottautuu. Olikin jossain ketjussa puhe et jotain epämääräsiä (supistuksia?) Tuntemuksia ollu mutta eipä noita oo tänään enäö tullu ja tuntuu ettei tää etene mihinkään...
 
Mulla on ihan samat fiilikset.. Perjantai ja lauantai näytti jo tosi hyvältä kun tuli supistuksia ynnä muuta, mut sit siitä on pikkuhiljaa kaikki taas hiipunut.
Kaiken lisäksi nukuin helvetin huonosti ja oon nyt tosi itkuherkkä, ärsyttää sekin! :sad001
Pitäis ehkä hypätä tonne kesäkuisiin niin ei olisi siellä ainakaan se viimeinen joka synnyttää.
 
No täällä ollaan vielä. 41+1 ja mitään ei tapahdu! :oops:
Tuntemuksia on aina iltaisin enemmänkin, mutta päivisin hiipuu. Toukan iltajamit klo 22 alkaen on jatkunut jo monta iltaa... :wideyed:

Kaipa siellä kuitenkin JOTAIN edistystä aina tapahtuu, kun nippasee/vihloo/supistaa jne :happy:
 
Takaisin
Top