❤❤ Toukokuun Turinat❤❤ Meirän kuu❤❤

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jonsku88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
joo mies huutaa aina maalien aikana ja huvikseen ja ai että sattuu ku vauva muljahtaa aina kipeesti, itku pääsi. sanoin joka kerta että älä huuda kun sattuu ni yks vaan jatkaa. seuraavasta huudosta meen monottaan sitä mahaan sisäpuolelta niin loppuu se älämölö.

:wav
 
Mulla myös supistelee aikalailla koko ajan pelien aikana :D tosin niin supistelee paljon muutenkin.. Oon ennustanut, et Suomi voittaa maailmanmestaruuden ja me ollaan just silloin synnyttämässä, eikä nähdä peliä tai päästä juhlimaan. Viimeksikin vähän missasin, kun en ollut Suomessa, sopisi sarjaan!
 
Miks nää päivät menee niin nopeesti mutta silti niin hitaasti o_O

Mulla on niin outo olo, kun odotan malttamattomana koko ajan, että jotain tapahtuisi, mutta tajuan samalla, että joka tapauksessa tämä syntyy HYVIN PIAN niin että IIK!! :p
 
Samoja ajatelmia ollu Mamma cantante :) Seurailee olojansa ja toivoo, että jotain tapahtuis ja sitten samalla tajuaa, että IHAN OIKEASTI hän sieltä kuitenkin kohta tulee :joyful:
 
Mä en elättele mitään toiveita että tulis vielä, mulla vasta 37+3.. Yhyy sais tulla kyllä jo :D
 
Kiva kiva. Viisi tuttua on ollut raskaana tässä samaan aikaan ja heistä neljällä ollut la myös toukokuussa. Näistä neljästä vain yhdellä la ennen minua ja eikös ne kaikki oo jo synnyttäneet. Ainoastaan minä ja se yksi, jolla la on kesäkuussa, ollaan yhtenä kappaleena. Tää on niiiiiiiiin tätä.
 
Tsemppiä nennaemilia! onkohan vauva jo nyt maailmassa :shy::love7
Hassua miten tavat eroaa sairaaloissa, mut vietiin suorilta saliin ja siellä vaan piikit käteen ja selkään, ei mitään lämpöpussukoita :)
 
Jos siellä on sali varattuna, pitivät Nennaa lämpöisenä. Kun kuitenkin ravinnotta jne. Menee kiireelliset keissit edelle, vaikka olisi tavallaan aika ollut sovittuna.
 
Me saatiin juuri kotiutumislupa ja nyt vaan odotellaan, että paperihommat on kunnossa :) Huomenna kyllä vielä kontrolliin keltasuuden vuoksi, mutta kaikki vaikuttaa kuitenkin hyvältä!
Aikamoiset 5 päivää takana! Oikein tunteiden vuoristorataa. Ensin sektiojännitys, siitä toipuminen, vauvan keskolareissu ja vierihoito imetyksineen. Huhheijjaa. On tuo tuhiseva minityttö kuitenkin aivan täydellinen <3
Ainoo miinus on nää mun valitsemat himaan lähtövaatteet. Voin kertoa, että pikkasen painaa kollaritki tätä röllimahaa :D
 
ei mitään oireita. tänään jopa unohtanu välillä olevani raskaana. kattonu vaan ohjelmia ja tehny käsitöitä. mä en synnytä ikinä. kauheeta, onkohan tää vauva ees liikkunu tänään..!! rupeenki seuraileen.

huomenna ois päiväkodin kevätjuhla, lasten eka..ja se tulee oleen rankkaa, ku täytyy laittautuakki. mut aion yrittää. jotkut lahjatkin pitäis ostaa hoitotädeille, aatttelin jotain spessuja teepusseja tms, niillä on kumminkin hyllyt täynnä lasten väkerryksiä ja kukkia :D
 
Koko päivän olen murjottanut, mutta sitten keksin, että nythän on hyvää aikaa kokeelliselle leipomiselle. Nyt on vähäsokerinen ja -jauhoinen omenapiirakka uunissa. Hyvää siitä tulee! Huomenna voisin ehkä laittaa ihan oikeaa ruokaa, oho :wideyed:
 
Muistakaahan sitten synnyttäneet hakea matkakorvaukset Kelalta, myös äitipolikäyntikerrat -jos siis synnytys ja synnytystapasuunnittelu tapahtunut toisella paikkakunnalla, mm. oman paikkakunnan synnytyssairaalan lopetuksen takia.

Onnistuu Kelan sivulla ja samalla hakukerralla yhdellä tunnistautumisella onnistuu kaikki. Eikä tarvitse erillisiä todistuksia sairaalasta. Hyvät ohjeet sivustolla.

Itsellä ihan merkittävää hakea korvausta, matkaa kun kertyi sairaalaan yhteen suuntaan liki 200km. Sympatiani vielä pohjoisemmille mammoille mm. Käsivarren Lappiin, heillä on jännittävää matkaa vielä enemmän. Itse matkustin "vain" ravinnotta sektioon, en edes halua ajatella miltä tuntuisi olla ensisynnyttäjä tai vaikka syöksysynnyttänyt G2 supistelevana auton takapenkillä....
 
Mä oon niin huono noissa hakemuksissa, en yhtään tiedä mitä raksia kun asiat on esitetty ei yhtään selkokielellä :grin
 
Takaisin
Top