★The Tammikuu!★

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja TaTaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Näkyykö tekemänsä arvioinnit jostain erikseen? Monesti mietityttänyt ettei tulisi puhelimella selatessa mitään ihmeellisiä arvioita ihmisten teksteihin..

Yläpalkissa on oma käyttäjänimi, postilaatikko ja ilmoitukset. Käyttäjänimeä klikkaamalla saa valikon auki, ja siellä on kohta "antamasi arvostelut". Kävin nimittäin just tarkastamassa, että voishan niitä näköjään käydä tarkistelemassa.

Syytän nyt helmikuisia :grin . Mies kyseli pari tuntia sitten mitä tehtäisiin, ja ehdotin että mennään laskiaispullalle. Päätettiin sitten mennä kävellen. Yhteensä ehkä 3 km kävely sisältäen mäkiä ja jäätä. Totesin, etten paljon pidempää matkaa olisi mielellään kävellytkään.

Laskiaispullaa ei löytynyt kahvilasta, mutta kaupasta löytyi. Koska mies tykkää mantelimassasta ja itse en missään nimessä, ostettiin pullapussi ja kermaa ja mantelimassaa. Kotona sitten tehtiin kummallekin omat pullat. Nam! Oli parempaa kuin ne valmispullat, joissa kermavaahto on päiväkausia huoneenlämmössä ja pysyy kasassa.

Ostin myös karkkia itselleni, kun mies lähtee illalla kavereiden luokse. Mussuttelen sitten itsekseni.
 
Mariel, huomasin tuolta oman profiilin kautta kohdan 'antamasi arviot', josta löytyi jotain epämääräisiä arvioita.. Voi myös olla, et oon itse epähuomiossa painellu jotain, kun tosiaan tabilla selailee sormella vierittämällä, eikä näitä välttämättä huomaa. Ehkä noi arviot vois olla enempi jossain piilossa, niin ei kävis huteja. No, eipä niihin kai nyt kukaan kuole..
 
Katselin vain listan, ettei ole mitään "tyhmä" tms arvosteluja itsellä joukossa.. :grin Toivoa sopii, ettei sitten myöskään "tykkää" tai "hauska" kenenkään surumielisessä viestissä.. Saisi kyllä olla juu vähän enemmän "piilossa" ettei tule huteja.. :) Eipä niistä hudeista sentään vielä suurempaa sotaa ole tainnut kellekään tulla.. :p
 
Joo tänään valivali-päivä, mut jospa huomiset suunnitelmat toteutuis. Olis tarkotus viettää tytön kanssa laatuaikaa, sylitellä paljon ja tehdä kaikkee kivaa. Viiden aikaan neito lähtee mummulaan ja sit ilta ollaan miehen kans kaksin, laatuaikaa koitetaan mekin vähän viettää. Ma-aamuna pitää olla skt seiskalta osastolla ja aletaan valmistautuun leikkaukseen. Meidän aikatauluun se tarkottaa et ennen kuutta pitää lähtee kotoo eli herätys ties koska. Mutta...... ♡♡♡

Jännittää olla esikoisesta erossa! Huomenna se tosiaan lähtee ja jos kaikki menee niinku ollaan aateltu niin nään tyttöö sit keskiviikkona seuraavan kerran! Apua! Ja sit senkin jälkeen vielä 1-2yötä ennen ku päästään vauvan kanssa kotiin... En oo vielä koskaan ollu kahta yötä kauempaa erossa tytöstä, syndäntä puristaaaaaaa!!!!
 
Uskon Lila, mulla tosta erossa olosta vähän samat fiilikset :( mäkään en ole ollut erossa likasta kun yhden yön korkeintaan ja senkin pitkin hampain :(
 
Ite oon huomannu että ku tabletilla on käyttänyt niin monesti oon peukun sijaan painanut kellon kuvaa, missä lulee että vanha. Oon vaan hädissäni poistanut arvostelun ja laittanut tilalle sen tykkäämisen. Että sori vaan kaikille! :)
 
Joo, mä aina toivon ettei se vika-arvio näy kellekään. Joskus olen jonnekin tuntemattomalle antanut "tykkää" kun olen ensin täysin vahingossa antanut jonkun kamalan arvion.

Mun tekis mieli katsoa mitä noi kaikki arviot tarkoittaa, mutta ei niitä oikein voi kellekään summamutikassa kokeillakaan.
Ilmeisesti ainakin: tykkään, en tykkää, samaa mieltä, eri mieltä, hauska, voittaja, informatiivinen, sympatiaa, ? , optimistinen, ?, vanha (?), ? , roskaa
 
Tiukan yön jälkeen tiukka päivä. Pitkää lenkkiä, ruokaostokset, ruoanlaittoa, lattioiden pesemistä, pyykkäämistä...eli koko päivä jaloilla. Josko ois nyt niin väsyny että sais nukuttua useemman tunnin kerrallaan. Tai sitten jos sais vaikka kunnon supistukset ja asia etenis :)
 
Kobe: Jakari tais olla 'hyödyllinen', pensseli 'luova' ja abc oli kai 'huonoa kieltä' jollen väärin muista
 
Ok. Voisin antaa tälle iPadille ton "huonoa kieltä". Olis kyllä "kiva" jakaa noita ja katsoa, mitä palautetta alkaa saada, kun joku avautuu sydänjuuriaan myöten ja sitten sinne läväyttää jonkun "huonoa kieltä" -arvion :eek:
 
Juurikin näin kobe! Tabletin käyttö on aika erilaista, kun mitä koneella olisi (puhelimella en ees yritä..), ja mä vasta opettelen tätä hommaa. Voi siis tulla paljon virheitä, mitä en ees huomaa. Nyt oon kuitenki pyrkinyt lukeen tekstit moneen kertaan ennen lähetystä, kun tämä ennakoiva tekstinsyöttö on ihan syvältä.. Koneella mun ei ois mahdollista näin useasti ees poiketa kun tässä tabilla ja kirjoittelu luultavasti olis ihan minimissään.

Kuulun muuten kans tähän 'ei niin vaivaisten' joukkoon. Välistä pari pitkää supisteluputkea, mutta pääasiallisesti olo on erinomaisen hyvä. Ehkä sekin vaikuttaa siihen, ettei mun puolesta tällä vauvalla kiirettä tarvi olla. Helpommalla tässä vielä pääsee kun kulkee mukana tuolla suojassa :-)
 
Mellu, mä luotan siihen että vauvan kanssa oleminen helpottaa esikko-ikävääkin! Ja onhan siinä hääräämistä. Onneks voi soittaa videopuhelua kotiin. Ja neiti on kyllä ihan mummun tyttö että ei pelkoa et se mitään paniikkia sais. Että ihan oma erossa oleminen tässä enemmän jännittää kun ton tytön, sille on kuitenkin kaikkee kivaa mummujen ja isin kaa tiedossa.
 
Meillä ei tainnut olla erillistä postausta raskaudenajan unista niin kuin helmikuisilla?

Mä näin viime yönä unta, että ensin mun rinnat oli ihan normaalit, ei siis mitkään kovin suuret. Sitten yhtäkkiä mulla olikin isot, roikkuvat tissit jotka törrötti rintaliiveistä puoliksi ulkona, koska se oli niin isot, ettei ne menneet pussittaviin rintsikoihin. Ja tajusin, että olin luullut että rinnat olis vielä ennallaan, kun olin verrannut niitä vaan vatsaa vasten, joka olikin yhtäkkiä myös ihan hervottoman iso.
Et jotain raskausuniannäköjään täälläkin.
 
Vilkas loppuviikko tuntuu kivasti lantiossa. :sour:
Tänään käyty ystävän kanssa lounaalla ja illalla pelattu kaveriporukassa lautapelejä. Kivuista viis, täytyy nauttia vielä, kun ehtii. :) Ja on ollu kyl ihana nähdä ihmisiä, ku tässä on välillä ollu aika erakkona vaan kullan kanssa kotosalla. Vaikka ihanaa sekin on. :wink
 
Lila, ymmärrän hyvin fiilikses! 3 vuotta sitten kuopuksen synnyttyä olin valmis lähteen heti kotiin, kun hiukan reilu 1v odotti kotona. Ei päästy polikliinisesti, koska vauva ei pissannu. Itkeä tihrustin koko yön, vaikka vauva oli vieressä ja olin siitä onnellinen! Ne oli kai pääasiassa ne hormonit, kun kiusas..
 
Olipa hyvä päivä!! :) vaikka aamulla heräsin kiukkusena ja väsyneenä ja ajatuskin siitä että pitää lähteä liikenteeseen ahdisti niin hyvä et mentiin! Vein tytön balettiin ja sen jälkeen puistoiltiin tunnin verran. Siitä käveltiin kaveriperheelle kylään joilla samanikäset lapset. Lapset leikki keskenään koko päivän eikä kertaakaan tarvinnu räyhätä. Tultiin kasin aikaan kotiin ja mieskin tuli töistä siinä ja laitettiin lapset nukkumaan. Nyt on mukava suihkunraikas olo vaikka vähän kolotteleekin selkää ja liitoksia mut mieli on virkeä ja ilonen.
Pitää varmaan vaan pysyä liikenteessä ja muualla ku kotona nää vikat viikot vaikka sattuukin painkoihin. On meinaa helpompaa jaksaa tätä odotusta ku on tekemistä eikä koko ajan kyttää oloja ja kipuja :D
Jotain positiivista minunkin suusta välillä ;)
 
Ellem, ei voi muuta ku koittaa olla ajattelematta sitä nyt! En oo vielä oikein sinut senkään tosiasian kanssa että kun vihdoin pääsen vavin kans kotiin esikon luo, en saa nostella tyttöö muutamaan viikkoon, ja pitää olla varovainen haavan kanssa jne. Noi on tietysti asioita jotka vaan suttaantuu kun siihen tilanteeseen joutuu mutta.....

Ihanaa opemami, kiva kuulla! :)
 
Niinhän siinä tietenki kävi että nyt makaan täällä sohvalla kamalissa menkkakivuissa :(
Pääsenköhän ollenkaan ylös tänään.. Plääh.
 
Tää kipu ei kyl oo yhtään sellasta synnytykseen viittaavaa.. Ainakaan mielestäni..huoh.
 
Takaisin
Top