Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä olin silmät kiinni ison osan ajasta synnytyssalissa. Jossain vaiheessa rupes itelläkin naurattaan kun katsoin kätilöä, että aijaa, tuolta näyttää meidän kätilö, vaikka oli jo aikansa siinä meidän kanssa häärinyt![]()
Mies vei tytön kasiin hoitoon ja kävi ite kaupassa ja jossain asioilla, tuli kotiin ja söi jne. Mä istuin tän ajan lastenhuoneen lattialla, piti mennä nukkumaan mutta en pystyny oleen yhtään makuultaan. Sit vaan istuin ja itkin tätä tukalaa oloo ja tuntu että nyt en jaksa enää sekuntiakaan! 11 aikoihin mies tuli kattoon mua ja väkerrettiin sänkyyn kunnon peitto-tyynyviritelmät että löysin asennon jossa pystyin oleen - ja nukahdin heti! En tiä monelta mies oli noussu, mutta mut se herätti 15.50 sanoilla "rakas voisitko tulla vahtiin ettei toi ruoka pala pohjaan kun mun pitää mennä hakeen tyttö hoidosta?" Mikä mies!! ♡ Mutta nukuin siis koko päivän! En kyllä jaksanu potee asiasta huonoo omaatuntoo vaikka alkuperänen tarkotus olikin laittaa tyttöjen huonetta kuntoon. Loppupäivä ja ilta meni jossain zombie maailmassa, mutta yllättäen uni tuli perus yhden aikaan!