★The Tammikuu!★

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja TaTaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko sulla opemanni sitä ennen käyntejä äippäpolilla? Vai onko neuvola käynnit normaalisti sinne asti?
 
Siis mulla on nyt rv 38+5, ens vkolla laskettuna pvänä on nla ja sieltä käsittääkseni saan ajan sit jo siihen kontrolliin. En tosin oo nyt ihan varma. *sormet ristissä ettei tarttis sinne neuvolaankaan yhessä kasassa mennä*
 
Voi pylly. Nyt päädyin itekin tekemään liikelaskentaa ekan kerran koko raskauden aikana. Kylläpä on myllertäjä nyt hiljaa :|
 
Hmm.. Milloinkohan mä saan ajan polille.. :o viikkoja kumminkin se 40+3.. No huomenna neuvola, niin ehkä selvii jotain..
 
Multa loppuu järki.. Auttaakohan jos nousen saunan jakkaralle riittävän monta kertaa, että sais jonkunlaisia supistuksia aikaan.. Vai onko ihan hullun hommaa? Kun noita portaita ei tässä lähellä oikein ole :/
 
Mä istun päivystyksessä odottamassa käyrille pääsyä. Pää tässä sekoaa. Jännä että vauva alkoi liikkua ajomatkalla tänne. Kotona ei mitään, eikä edes esikoisen hakureissulla.
 
Täällä taas meinaa epätoivo iskeä kun kolottaa joka paikkaa, ei pysty istumaan kun pehmeällä kun kauhea paine tulee takapuoleen. Päätä särkee jo toista päivää taas. Mä niin haluisin jo synnyttämään!!!
 
Minlex hyvä että pikkuinen innostui liikkumaan kuitenkin. Toivottavasti kaikki on ok ja hän ottaa vaan levon kannalta :)
 
Täällä päätä särkeny jo kolmatta vai neljättä päivää.. Eikä auta edes pamolit :/ jännittääköhän, enteileekö vai onkohan jotain pielessä..
 
Tarisa, saat varmaan siellä neuvolassa lähetteen polille yliaikasuusseurantaan. Meille ainakin sano että niin tehdään jos vielä tullaan neuvolaan mahan kanssa kun on 40+3
 
Mullaki särkeny päätä muutamana viime päivänä :O oon aatellu et johtuu liian vähästä juomisesta.
 
Toivottavasti saatais! Mitähän siel yliaikais kontrollissa tehdään? Sydänäänet, sisätutkimus?
 
Mä oon kyllä juonu aika paljon.. Mutta jostain luin, että pään särky saattaa enteillä synnytyksestä.. Tai sitten tässä alkaa olemaan jo niin väsyny, kun yöt menee pyöriessä ja vessassa ravatessa.. Ja sitten nämä kaikki muut kivut.. Ei kenenkään pää voi näitä kaikkia suodattaa kivutta.. :D
 
Toivottavasti enteilisikin synnytystä mutta epäilen että voi liittyä jotenkin just nestetasapainoon/turvotuksiin ym..esikoinen tuli äsken mahan viereen ja kailotti kovaan ääneen "sisko nyt ulos sieltä äidin masusta" ja siihen perään totesi mulle että "söpö masu"
.hah :D tottelis nyt siskoaan! :)
 
Veikkaan että nää pikkaset ei paljon käskyistä välitä, vaikka sitä täälläkin kovasti on yrittäny puhua, että tulisit nyt ulos :D
 
Oon miettinyt että mitenköhän mulla menee yliaikaiskontrolli. Olen siis jo valmistautunut siihen, näköjään. Tasaviikko kun tulee maanantaisin, niin onkohan se sitten maanantai, vai 41+4 perjantaina. Tuskin kai viikonloppuna?
 
Ainakin täällä ne on virka-aikana. :)

Taas tää on vähän vaisu tää vauva :/
Ärsyttää.
 
No höh. Täällä kyllä vähän samanlaista. Muutama potkut tänään tullut ja syödessä punki pyllyään ulos oikeasta kylkikaaresta kolme kertaa ja kertaalleen tuntemuksia alapäässä, eli ehkä hieroi päätään. Mutta tosi vähän on ollut liikkeessä tänään.
 
Tää on musta niin kamalaa ja ahdistavaa tää viimesten viikkojen kidutus. Kun valmis tyyppi on tuolla ja koko Jn pelkää että mitä jos käy jtn :( tulis nyt ulos ni vois alkaa pelkää muita juttuja ;)
 
Tääläkin ollu hiljanen päivä. Oon kyllä itekin ollu vähän väsyneempi tänään..
Aluks ajattelin, että jos tää menee yliajalle niin ei se haittaa, kyllä sitä jaksaa. Mutta nyt on vasta neljäs päivä ylite ja rupee kyllä jotenkin verottamaan, kun aina jos tuntuu mahassa jotain niin jännittyy ja toivoo että jotai rupeis tapahtuun. Mutta ei. Oon niin varautunu et joudun torstaina meneen viimeseen neuvolakäyntiin ja sit tiistaina yliaikaiskäynnille. Aion kyllä sillon valittaa nii paljon selästä ja lonkista ja mahan pingottumisesta, että saavat heti siinä käynnistää synnytyksen. En haluis sillo enäää kotia lähtee takasin..
 
Takaisin
Top