★The Tammikuu!★

Mää oon yrittäny saunoa Sintiäistä ulos, ku olo alkaa olla aika tukala. Mitään ei tietty tapahdu, ylläri :) No jos täs vielä maalailis lastenhuoneen.
 
Niijnoojahei! Mää nukuin viime yönä, siis nukuin yöaikaan :cool: Ilmeisesti se eilinen pillittäminen miehen kainalossa auttoi läheisyyspulaan riittävästi.
 
Tuolla lukee, että ei siitä saunasta ole hyötyä :sad001 oon tällä viikolla saunonut kolme kertaa, vetänyt tulista ruokaa ja ananasta. Tänään on miehen avun vuoro :wink
 
Me kans innostuttiin antamaan rakkautta normaaliin tapaan piiitkästä aikaa nyt kun on turvalliset viikot..noh..ei apua, mutta mahdollisesti hiivatulehdus kyllä:mad: tänään kutittanu pikkusen, en oo varma onko vaan kuivat muuten nuo limakalvot kun pitkästä aikaa touhuili mutta varulta nyt laitoin canesten rasvaa ettei sit pahenisi ja alkaskin samaan aikaan syntyä:eek::eek: oikein hyvä tuuri taas...se siitä avusta:rolleyes:
 
Inhottavaa :/ meitsillä puskee miehen viimeviikon yskää ja kuumetta päälle. Wohoo!
 
Mä arvoin tänään apteekissa, että ostanko Canestenia vai en. Lopulta ostin ja olen tyytyväinen! Vaikken käyttäisikään, niin ei tarvi kirota sen puuttumista. Vähän semmonen olo, että hiivaa voisi olla, tosin nyt oireet jo lievittyneet.

Toisaalta noi limakalvot on niin turvoksissa, että varmaan haavautuisivat vaikka mies vain vilkaisisi sinnepäin.

Kaupoissa oli hirveästi ihmisiä, itse oltiin puolilta päivin liikkeellä ja tiukkaa teki. Inhoan ryysistä, mut onneksi mies kantoi koria ja parkkeerasi auton ja oli seurana kassajonossa.
 
Mäkin arvoin just sitä että onko vaan hankautuneet sen verran että tuntuu vähän kun hiivaa ois. Mutta ei kai tosta rasvasta haittaakaan ole, soitin vielä varmuudeksi ä-polille ja sain luvan laittaa. Ärsyttävää. Oon jostain kuullut että repeää helpommin jos sattus synnytyksen yhteydessä olemaan hiiva..rasvaarasvaarasvaa :)
 
Meillä laskettuaika olis se 20.1 ja silloin on meidän 10 vuotis päivä, kun ollaan ruvettu seurustelee.:) Toisaalta olis kiva jos osuis samalle päivälle, mutta toisaalta en jaksais oottaa sinne asti.
Mäkin olen yrittänyt houkutella miestä "häätö hommiin", tosin ei nuo aikaisemmatkaan kerrat ole toistaiseksi saanut asiaa eteenpäin.:wink
 
Sperma pehmentää kohdunsuuta. Tai siis siinä oleva joku ainesosa. En muista nimeä. Samaa ainetta kuitenkin mitä käytetään sairaalassa synnytyksen edistämiseksi.
 
Niin mäkin olen ymmärtänyt että sperma vois edistää asiaa mutta tällä kertaa pitkästä aikaa harrastaminen tais olla kyllä enemmän huono kun hyvä juttu, se verran hellänä on toi alapää. Taas supistelee 5min välein..huoh.
 
Moi Tammikuiset Mammat!
Huutelen tuolta Toukokuisista ja mulla on nyt vähän erikoinen kysymys, mutta onko täällä ketään kuka omistaa H&M:n mustan M-koon maihinnousu talvitakin, ja on innokas myymään sen tässä tammikuun aikana (synnytyksen jälkeen)? Olin liian myöhään liikkeellä ja ne on kaikki menneet verkkokaupasta, mutta kuulin vihiä että tammikuisilla on kyseistä takkia ostettu jonkun verran.. Jos löytyy ketään, niin voisitko ottaa yksityisviestillä minuun yhteyttä, kiitos :)
Tsemiä teille kaikille viimeisille metreille! :Heartred
 
Toivottavasti Kirsikka löydät etsimäsi! :) täältä kaapeista löytyy vain paksu toppatakki.
 
Toivon todella että ens yö menis ilman supistuksia, huomenna on esikon synttärijuhlat..täytyy jaksaa olla skarppina :) sain onneksi kuitenkin Lohirullan leivottua huomiseksi..jätin imuroinnin huomiselle aamulle ettei sit sen takia ala yötä vasten supistelee. Mä niin toivoisin että menis vedet kun lähdön aika on, ois niin selkee tilanne että vois pytää isovanhemmat jo ajoissa meille..
 
Ootteko te hei käynyt ottamassa mahakuvia ammattilaisella? Jos niin minkä tyylisiä?
 
Kävin tässä aikani kuluksi iPanat -palvelussa, jossa kerrottiin että täysiaikaisuus on 38+0-42+0. Onpa outoa, mutta selittää ehkä sen, miksi osalla on ajatus täysiaikaisuudesta vasta viikosta 38 lähtien kuten itsellänikin oli.

Aamun tunnit matelee! Mies nukkuu. Itse oli pakko nousta ylös jo klo 5 ja liruttaa pissaa hiljaa pönttöön, kun ei nopeasti saanut tulemaan.

Josko yrittäisi vielä hetken nukkua. Jos saan unta, niin olen nukkunut enemmän kuin pitkään aikaan yöllä! Katsotaan...
 
Vaikka viime yön nukuin suht hyvin oon jotenki ihan nuutunut. En meinannut jaksaa pikku lenkkiä koirien kanssa kun tuntui että voimat vaan loppuu kesken. Isolla hädällä on saanut ravata jo pari päivää. Alkaiskohan lähi päivinä tapahtua:rolleyes:
 
Menkkakipuja, vattan pingottumista, maidon valumista, vessaravia. Ärsyttävää että kaikki vaivat tuplaantuu aina yöllä kun koittais nukkua! Mietin tota suolen tyhjentymistä. Mitä se sitten omalla kohdalla mahtaa tarkottaa kun jo pari kuukautta käyny päivittäin 3-4 kertaa... En usko että mikään omista oireista ennakoi synnytystä. Tai tietysti ennakoi mutta ei niin että ajankohtaa vois tarkemmin arvailla. 1pv-5vk...
 
Täällä on tosi arkana kohtu eilisen (iljettävän kovakouraiselta tuntuneen) sisätutkimuksen ja koko päivän supistelujen jäljiltä. Vähänkin kun nousee niin supistaa, ja kun on koko eilisen jo supistellut ja kovotellut nii tuntuu senkin takia tosi ikävältä. Pakko koittaa ottaa melko iisisti tää päivä, isäntä vaan lähti just hakeen tytöille uutta sänkyä ja sille olis raivattava tilaa... Pyykkipäiväkin on ihan pakko pitää kun tuntuu ettei oo enää mitään päällepantavaa, vissiin ennen joulua pyykänny viimeks! (Ei maar, taisin pyörittää pari koneellista välipäivinä...)

Oli jotenkin ihan eri asia kärsiä supistuksista kun innolla odotti että ne tekis jotain sen eteen et saa nyytin kotiin, nyt kun on synttäripäivä lyöty lukkoon niin ei jaksais enää yhtään.
 
Takaisin
Top