★The Tammikuu!★

Keskustelun 'Laskettu aika tammikuussa 2015' aloitti TaTaa, 1 tammi 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. MarinaMelina Sanavalmis juttuseppä

Minlex tää on kyllä suoraan sanottuna vähän ärsyttävää kun toisen kohdalla sitä luulee kyllä tietävänsä kun lähtö on kohta edessä mutta ei, mulla ei tällasia tuntemuksia ollut esikolta kun edellisenä päivänä ennen synnytystä ja sairaalassa. Nyt niitä tulee, menee ja sit ne vaan lopahtaa. Todella hämäävää..eilen mä olin jo todella varma että lähdetään mutta niin se vaan taas lakkas.

Ahistaa kun mun porukat ois sit h-hetkellä tulossa esikon kanssa mutta asuvat reilun 100km päässä, ei viihtis niitä turhaan kutsua mutta entä jos supistuksia tulee, tunne on vahva että lähdetään ja ne vaan taas lopahtaa:mad: eli sit varmaan käy niin etten viihti soittaa kun viime hetkellä ja sit tuleekin jo kauhea kiire.

Toivoisin että likka tulis ennen kun mies lähtee töihin (7.1) kun se tästä yhtälöstä vielä puuttus että mieskin ois reilun 40km päässä töissä ja en sitäkään ihan pienestä kehtaa sieltä hätyyttää..eli kaksin esikon kanssa kotona niin kauan että oon varma (lue: ihan hiton kipeä) ja sit vasta soittoa molempiin suuntiin. Huh. Matkaa sairaalaan 30km. Toivottavasti tosiaan tulis nyt miehen loman aikana.
  2. MarinaMelina Sanavalmis juttuseppä

Mites Minlex se vuoto, vieläkö vuotaa jotakin?
  3. TaTaa Puuhakas puhuja Tammikuunmammat 2015

Voi Minlex, mälsää! Toivottavasti supistukset tulis takasin ja pääsisit tositoimiin!
  4. Minlex Sanaisen arkkunsa ammentaja Tammikuunmammat 2015

No sieltä tulee jotain joo koko ajan, mutta en sitten tiedä kun se nestemäistä mutta kai se sitten limaa on?! En tiedä. Kävin äsken lenkillä ja jos en olisi nyt niin väsynyt niin rupeisin kyllä zumbaamaan... Suuntaan kohta saunaan ja toivon että supparit tulisivat takaisin. Nytkin välillä aaltoilee kipua, mutta ei mitään sellaista kuin aiemmin tänään.
    Mistä sitä sitten tietää kun pitäisi lähteä kun mikään eimene kuten viimeksi!
    Meillä onneksi siis hoitoapu on tuossa 10km päässä joten tulee tänne nopeastikin. Välissä on vain motari. Mutta en nyt viitsisi usein pyydellä..
  5. tipunen Näppärä viestien naputtelija

Jokohan Kolibri on saanut nyytin syliin, luulisi jo jos oli aamulla tarkoitus käynnistellä?

Malttamattomana näitä vauvauutisia pitää odottaa, kun itsellä ei näytä homma vielä käynnistyvän. Tosin on kyllä menny päivä rentoutuen ja leväten, oli pitkät päikkäritkin iltapäivällä, niin ei ainakaan sen puolesta ole rasitettu kroppaa käynnistelemään. Pitääköhän huomenna pitää aktiivipäivä, jos se vaikka sais jotain aikaiseksi.
  6. MarinaMelina Sanavalmis juttuseppä

Milex höh, ettei kuitenkin ois vettä? Vaikka kaippa se voi sitä limaakin olla. Toivottavasti ne nyt starttais taas ja pääsisitte tositoimiin. Tää on kyllä niin turhauttavaa kun on ihan ulalla.

Täälläkin tulee supistuksia epäsäännöllisesti niinkun koko päivän, alaselkää juilii. Nivuset on hiton kipeät ja vaikea istua kun tuntuu painetta..mutta mitään sen kummempaa ei tapahdu..Kaippa nyt sitten saadaan viettää viikonloppuna esikon synttärit rauhassa...:) ja lie vielä monta viikkoa..apuva! Pitäs olla vaan tyytyväinen mut ei voi mitään että vähän pettynyt oon minäkin ettei vielä oo mitään tapahtunu..
    • Tykkään Tykkään x 1
  7. TaTaa Puuhakas puhuja Tammikuunmammat 2015

Täällä alaselkää jomottaa ja maha kovettuu koko ajan ihan pinkeeksi mut ei kipeitä supistuksia, vaan pingottavia... mua ei haittaa jos tänä yönä ei ala; systeri sano et kannattaa synnyttää vasta arkena kun on paremmin henkilökuntaa töissä sairaalassa! :D Ja mulle maistuu uni kyllä kun huonosti tuli nukuttua viime yönä rakettien takia :)
    Toivottavasti Kolibrilla menee synnytys hyvin ja pian saadaan vauva uutisia!! ♡
  8. Kotimama Kommentoinnin ninja Joulumammat 2016

mulle tuli tänään joku ihme kolahdus ja siivosin koko asunnon katosta lattiaan. Ja leivoin vielä karjalanpiirakoita :) siivoilen kyllä muutenkin usein ja tää siivouskohtaus tuli kyllä ihan nurkan takaa. Toivottavasti jäi viimeiseksi suursiivoukseksi ennen vauvan kotiintuloa :) :Heartred tääkin jotain ennakoivaa varmasti heheh :D
  9. Lila-Aurora Sukkela juttelija Tammikuunmammat 2015

Huomenta! Täällä ajellaan kohti Taysia ja synnytystapa-arvioo. Jännittää!!! Mut siitä tarkemmin myöhemmin, nyt tulin vaan toivottaan Mellun tyttöselle onnellista 2-vuotispäivää! :)
    • Tykkään Tykkään x 5
  10. Kolibri Sanaisen arkkunsa ammentaja Tammikuunmammat 2015

Tyttö syntyi vasta nyt perjantain puolella, klo 1:54 ja molemmat ollaan kunnossa mutta totaali puhki. Ilmoittelen enemmän, kunhan jaksan :)
    • Tykkään Tykkään x 11
  11. Minlex Sanaisen arkkunsa ammentaja Tammikuunmammat 2015

Latasin puolen vuoden harkinnan jälkeen tän vau.fi sovelluksen tän foorumin käyttöön ja oon ihan kujalla miten tää toimii!!
  12. Sande90 Puuhakas puhuja Tammikuunmammat 2015

Hassua. Nukuin toissayönä about kuus tuntia (06-12) ja sit löhnötettiin koko pv sohvalla. Tein mä ruokaa ja sämpylöitä mutta katottiin telkkarista 3 leffaa ja liiiiian monta Jethro-jaksoa. Ajattelin että en varmaan saa unta yöllä ku ei oo mitään tehny. Mentiin kahentoista jälkee nukkuun ja sain heti unta. Kävin kerran vessassa ja taas sain heti unta! Sit heräsinkin vasta kasilta ku mies heräs töihi. Ja meinasin tunti sitten (eli klo 9 jälkeen) nukahtaa sohvalle vielä :D
    Eilen tuli taas napakoita supistuksia ihan nukkumaan menoon asti, mutta ei ne kipeitä ollu. Tuntu kyllä kovemmilta mitä ennen. Harrastettiin kyllä seksiäkin eilen kahesti, että saatto silläkin olla vaikutusta asiaan :p

Niin joo. Nyt pitäis jaksaa ottaa rätti käteen ja pyyhkiä pölyjä, mutta tää nukkuminen tuntuis kyllä paljon kivemmalta.

Ja mä oikeestaan käytän pelkästään tätä sovellusta täällä surffaamiseen :)
  13. TaTaa Puuhakas puhuja Tammikuunmammat 2015

Aika helppo tää on käyttää kun pääsee vähän jyvälle :)

Mä oon niin kypsä tähän odottamiseen! (Ja siihen kun en taivu edes nostamaan välillä tavaroita yms...) mä vaan haluun valittaa koko ajan!! :D MISSÄ MUN SUPISTUKSET ON??! Vielä voi pahimmassa tapauksessa olla yli kaksi viikkoa ennen ku ois yliaikainen! Onneksi keskiviikkona on sentään ä-poli kun silloin on 40+1. Voinkohan mä toivoo semirajua sisätutkimusta... :wink ei haittaa jos vedet sattuis menemään samalla...
  14. KoBe Varmaotteinen viestittelijä Tammikuunmammat 2015

Sande, josko sun hyvät unet ennakois synnytystä :)
    Aina voi toivoa?
    TaTaa, mun mielestä se sisätutkimus on aina ollut käsittämättömän epämiellyttävä raskauden aikana. En ole ollenkaan varma, että haluaisin perustutkimuksen olevan varsinaisesti kovakourainen.. Ainakaan vielä.

No, toki oli nyt varmaan ummetustakin just silloin kun tutkittiin. Mietin itsekseni, että millä sen väylän pystyy arvioimaan kun kerran ummettaa. Mut kai se perustu enemmän siihen, että lapsi arvioitiin melko pieneksi.
  15. TaTaa Puuhakas puhuja Tammikuunmammat 2015

No joo, oot kyllä ihan oikeessa siinä et se on tuntunut nyt raskausaikana tosi inhalta! Jotenkin paikat on hirmu herkät. Mut mä lähinnä sillä aattelin et ois voinu samalla jäädä synnyttää kun silloin on jo la:kin saavutettu ja mä oon niin malttamaton jo!! :)
  16. Sande90 Puuhakas puhuja Tammikuunmammat 2015

KoBe, mietinkin (ja toivon!) että ennakoisko. Kaverikin on nii hiljanen ollu mahassa jo kolmatta päivää. Suklaalla saa sen ainoastaan hetkeks hereille. Että jospa myö kerättäs voimia tässä ja supistukset alkas vkloppuna tulemaan napakammiks ni kyllä sitä synnyttään vois sitten lähteä :)
    Toivon vaan että ensviikon perjantaina ei tapahu mitään. Miehen on pakko käydä Helsingissä sillon ja sillä menee väh. 8h siellä :/
  17. Torakka Sanaisen arkkunsa ammentaja

Mäkään en enää jaksa näitä valvottuja öitä suppareiden kanssa. Alan olla ihan poikki tästä jatkuvasta valvomisesta ja huumorintaju loppuu kesken.:oops: pitkin päivää on aina kivuttomia suppareita ja juilii selkää sekä mahaa. Saisi jo tuo pikku ukko suunnata kohti ulko maailmaa.:)
  18. Lila-Aurora Sukkela juttelija Tammikuunmammat 2015

Meillä on hääpäivä 12.1. ja se on myös esikoisen ristiäispäivä. Näillä näkymin se tulee olemaan myös tän pikkukakkosen synttäripäivä! ♡ Eli suunniteltu sektiopäivä lyöty lukkoon! Helpottunu olo, en pysty lopettaan itkemistä!!
    • Tykkään Tykkään x 10
  19. Tytti M Näppärä viestien naputtelija Tammikuunmammat 2015 Heinämammat 2018

Voi kuinka ihanalle päivälle saitte ajan! Toivottavasti syntyiski sit just silloin :)

Meillä on epävirallinen vuosipäivä 5.1., ois jättekiva jos tää syntyis silloin. Esikoisella synttärit 24.1., sinne asti taas en toivo tän viivyttelevän!
    • Tykkään Tykkään x 1
  20. MarinaMelina Sanavalmis juttuseppä

Lila ♡ kiitokset onnitteluista♡
    • Tykkään Tykkään x 1