Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Murrr! Ei että voi taas hermot mennä näin joulun tulessa! Miehellä toki pukkaa yhtä sun toista pikkujouluu/joulu juhlaa sinne sun tänne enkä mä oikeen siitä pidä että kaikissa kissan ristiäisisä pitää juoda ja vetää lärvit.. En oo ite vetäny mitään lärvejä siitä saaka kun tein positiivisen testin.. Välillä tulee kyllä sellasia tilanteita että tekis mieli vetästä kunnon kännit ja vaan nukkuu pitkään aamulla mutta luone ei anna periks varsinkaan niin kauan kun toi yli rakas Leevi ottaa tissii.. Tuntus tosi pahalta jos toinen itkis tissin perään ja vaan mun juomisen takii joutuisin pidäyäytyy imettämisestä.. Ja korvikkeita han toi ei juoa.. Eikä oikeen ikinä oo juonu.. Mut kummiski mua ärsyttää enimäkseen se että mies ei ymmärrä että tää nyt on tällänen vaihe elämässä ja että lapsi nyt vaan muuttaa sitä elämää.. Toivoisin sitä myötätuntoo toiselta.. Se selittää sitä vaan että miks mun pitää ristää siltä sen "elämän ilo" sen takii että mä en haluu ite juoda.. No mä nyt vaan pidän niin tärkeenä sitä imetystä vielä kin..

Pikkujouluaika on kyllä ihanaa: kännäämistä ja syrjähyppyjä... Onneks en oo ite menossa yksiinkään. Miehellä ehkä kahdet, mutta tuskin se alkaa örveltämään.

Imetyksen takia ei tarvii olla juomatta, lasta ei vaan sovi humalassa hoitaa. Rintamaidossa on alkoholia häviävän vähän. Just viime viikolla Marja Hintikka teki ohjelmassaan tutkimuksen asiasta!
(Tämä toki on ollut jo pitkään tiedossa, mutta tulipa nyt telkkarissakin todistettua.)

Mä en myöskään lue lapsen hoitamiseksi sitä, että isä tuo lapsen viereen tissille ja vahtii, ettei äiti sammu päälle tai saa muita "hyviä" sylittelyideoita. Pahimmillaan.
Jokainen voi sit ite päättää, haluaako lapsen siihen känniltä haisevan äitin kylkeen.

Edit: siis joku selvinpäin oleva vahtii känniäitiä. Onhan se isä voinut olla samoissa bileisdä :)

Vittu mä sanon! Muutto 1.12 ja mä oon sillon töissä en saa vapaaks,kun meillä on invis :/ Mun muuttokaverid feidas mut ja jouduin hommaamaa muuttoapua,mut nyt ongelmana on se ,että jonkun pitäis olla toisella ovella vastassa..

Äiti on jo vanhal asunnolla vastassa eikä voi repeytyy kahteen paikkaan :/ sekään ei voi kantaa ku sil leikattiin käsi 4.11..

Kaupan seinälle ilmoitus, että muuttoapua kaljakeissiä/pizzaa vastaan. Varmasti joku työtön jantteri saapuu paikalle!

Ohhoh, niin sanottu positiivinen ongelma. Toivottavasti pääsette yhteisymmärrykseen asiasta!

Dalila, voihan olla että mieli muuttuu kun kun kuulee uutisen, alun kauhu voi muuttua ihanaksi yllätykseksi ?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Joo, eli miehen kanssa juteltu. Alkushokin jälkeen sieltä tuli varovainen "no katsotaan nyt sitten miten tämä menee" "en mä sua ole mihinkään jättämässä yksin" :Heartbigred

Eli kakkoskierrokselle lähdetään. La 25.7

Edit. Aattelin sanoa pomolle ihan suoraan huomenna mitä tapahtui. Osaavatpahan taas varautua tilanteeseen.

Tiedättekö sen alkupaniikin ja pelon että miten tästä selviää ja jääkö ihan yksin asian kanssa? Mikä helpotus kun tuo mies on sellainen kun on. Kävi ekan kanssa ihan samalla tavalla kun tein raskaustestin.

Ihana uutinen :) Mua kyrpii toi päiväkoti ne on hukannu vittu tyyliin kaikki mitä vien sinne.. Tänään vivian itki vaunuissa,kun syötävä sateessa ilman sade suojaa JONKUN TOISEN tutti suussa,kun oli hukannu vivin oman.. Argghh

Mahtava uutinen Dalila! :shifty: Oikein paljon onnea odotukseen ja muista kertoa meille tänne odotus kuulumisia :)

Tiada: Toivottavasti annoit palautetta kovalla kädellä?! Mä oisin ainaki antanu ihan täyslaidallisen. Kuka hitto nyt laittaa lapsen suuhun jonkun toisen lapsen tutin :facepalm:

Tiada, eikö sun tytön pitänyt mennä jollekin sun sukulaiselle (siskolle? serkulle?) hoitoon? Eikö se sitten onnistunutkaan?

Ja siis kuulostaa tosi kurjalta tuommoinen, palautetta vaan kehiin. Noista molemmista källeistähän voi lapsi jo sairastuakin. :/

Joo piti,mutta se ei onnistunukkaan kun oon vuoro töissä ja sen takua meni päiväkotiin :( Ei tekis yhtää mieli viedä toista päiväkotiin.. Laitoin eilen palautetta!

Onnea, Dalila!

Tiada, melko paksua. Onhan ne saattanu keittää sen tutin ensin ym. mut en kyllä kauheen luottavaisesti lasta tommoseen jättäis!

Takaisin