Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Mä oon myös lukenu kuinka alle vuoden ikäselle oli pk:ssa syötetty 1 1/2 v piltti ruokaa
 
No tuolla ei oo sitä vaaraa,kun tekevät itse ruoan,mutta eivät olleet tajunneet ettei alle vuoden ikäselle saa antaa mansikkaa kunnes mainitsin siitä!
 
Meil on huomenna munuaislääkäri eikä nyt saatu sitä toista näytrttä etukäteen
 
Meillä on syöty kesästä asti mansikkaa. Ei oo tullu mitään ja eikai nykyään ees suositella välttelemään juuri mitään muuta kuin maitoo, hunajaa ja nitriittipitoisia ruokia sinne vuoden ikään saakka?
 
Mekin ollaan syöty jostain 5 kuisesta mansikkaa.. Ei kai siinä mitään rajoitusta ole? Annoin vielä ihan raakaa ja jopa ihan haukata. :D
 
Siitä on joskus puhuttu että mansikan antaminen alle 1-vuotiaalle herkistäis muiden ruoka-aine allergioiden puhkeamista, mutta en oo kyllä löytäny mitään virallista ja voimassaolevaa suositusta etteikö missään nimessä saisi antaa.
 
5kk saa antaa mansikkaa mutta jos laps on ennestään jo pahoin allerginen niin ei suositella. Me kyllä testattiin se tytöl kesällä vaikka pahat allergiat onkin. Eipä sopinu mansikkakaa
 
Tiada, kun se mansikka ei millään yleisellä kieltolistalla ole, niin kai olit maininnut siitä päiväkodille? Eiväthän he sitä tiedä, jos ei mainita. Toki epäkohdista saa ja pitää mainita, mutta ei tuo raivoaminen ole järkevää, jos haluaa hyvän ja toimivan hoitosuhteen.

Noi epäkohdat on ikäviä, kokemuksesta tiedän, itse myöskin menen nollasta sataan alle sekunnin joten koin parhaimmaksi antaa olla ja ottaa seuraavana päivänä puheeksi kun raivo laskeutunut :) tai sitten kun hermo todella meni, kirjoitin pk esimiehelle palautteen, jonka he käsittelivät aamukokouksessa ja sain sitten vastineen.

Ota myös huomioon että ei se pk niitä aina hävitä, jotkun vanhemmat ovat esim niin härskejä, että surutta vievät toisen omia, vaikka kuinka nimikoitu. Ja tutteja kannattaa vaikka olla toinen varalla, äkkiäkös joku pieni semmoisen nappaa ja jemmaa jonnekin. Ovatpa meidän kengätkin lähteneet, kun joku lapsi oli itse pukenut kotiin lähdössä ja vetänyt meidän lapsen kengät jalkaan, saatiin kyllä onneksi takaisin :D
Muoks* Sitten vielä kehdattiin meille kommentoida miksi tuon lapsen ilman kenkiä hoitoo :D :D Olivat sitten pitäneet saappaita meidän lapsella ulkona :)
 
Muokattu viimeksi:
Jooh hauskaa siinä oli se että rikkoi aika räikeästi yksityisyyden suojaa, siinä oli 3 henkilön naama täysin tunnistettavissa jolloin kyseessä on henkilötieto, kuka tahansa noista voisi nostaa metelin ja esittää vaatimuksia.
Mä olen tuon ko sankarin persvakoa ja ähkimistä kuunnellut pari vuotta salilla ja oisko pitänyt käydä pyytään vetämään jätesäkki päälle ja perse piiloon.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kyllä! Mutta saipahan kuulla kunniansa niin äideiltä läpi suomen kuin myös tuo finnairin kannanotto, mutta ois kyllä kiva kuulla nuiden kuvassa olevien ihmisten mielipide. Mä niin toivon, että ne ois ammateiltaan tyyliin yleinen syyttäjä, käräjäoikeuden tuomari, verotarkastaja ja mitä vielä :dance011
 
Mä eilen illalla lueskelin ihmisten kommentteja terin FB sivuilla. Mahto olla kiva ylläri avata Nykin päässä puhelin. Harmi että poisti koko kuvan varmaan lukematta sillä siellä oli hyviä pointteja siitä miten eri tavalla tollanen postaus on väärin. Huoh mikä itsekeskeinen ja tuplastandardit omaava ääliö.
 
Takaisin
Top