Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Mä oon nyt ihan pihalla!!! Saisko jonkun tiivistelmän mitä tämä teri mikälie on tehnyt tai sanonut! :-)
 
Joku nobody, stylisti ilman tyyliä, oli nähny tissin lentokoneessa. Tissillä oli ollut pikkuihminen ruokailemassa, mikä oli hänen mielestään liikaa. Oli sitten julkaissut oikein kuvan tästä kauheasta toiminnasta somessa. Ois pitäny olla kuulemma huivi peittämässä ryntäät. Ei vaan saanut oikein vastakaikua... Asia pähkinänkuoressa.
 
Mä oon nyt ihan pihalla!!! Saisko jonkun tiivistelmän mitä tämä teri mikälie on tehnyt tai sanonut! :-)

Ja siis kyseisessä kuvassahan ei edes näkynyt koko tissiä ollenkaan. Mutta toosi kauhee haloo siitä lähti lehdissäkin siitä juttua ja löytyy se kuvakin vissiin iltalehdestä ja iltasanomista
 
Kiitoksia! :-) eipä tämän enempää tarvitse aiheesta tietääkään! Tyhmä mies joka vielä tyhmyyttään menee tuntojaan ilmaisemaan!
 
Tää uutinen oli tosi kiva nähdä matkalla lentokentältä kotiin, kun oli ollut edellisen vuorokauden aikana ties kuinka monta kertaa maitobaarina lennolla. Ei se muuten ole mitään hauskaa hommaa, etenkään yliväsyneen lapsen kanssa, tuntemattoman harteikkaan (mukavanoloisen, onneksi) miehen istuessa viereisellä penkillä ja neidin tökkiessä tuota miestä jatkuvasti joko jaloillaan tai päällään meidän vuorotellessa siitä, kumpi käsivarttaan pitää käsinojalla. Mutta eipä oikein ollut vaihtoehtoja. Nyt kotona. :Heartred
 
Noissa keskusteluissa pn vaan se ongelma että kun ihmiset riehaantuu liikaa niin ne alkaa tekeen hallaa jo sille puolustamalleen asialle. Siinä vaiheessa kun aletaan haukkua homoks (joka hän kylläkin on) ja esittämään lynkkaus uhkauksia niin minusta vesitetään hyväkin viesti.
Mutta teki Teri kyllä itsestään täysidiootin josta hänet muistetaan kyllä pitkään.
 
Joo meidänki minimies matkusti thaimaasta kotio melkein koko matkan tissi suussa :) ite imetän harson kanssa mut välillä sekin liusuu paikaltaa ku jätkä vaihtaa asentoo..

Tosi ala-arvoista tägätä oma yhteistyökumppani moiseen paskamyrskyyn, kyllähän se tiesi, kun postaus alkaa sanoilla " Tiedän nostattavani haloon" niin aika turha valitella jälkikäteen, olin harkitsematon?!? WTF? Pointtihan on ok, Teri saa vihata julkiimetystä ja kertoa kantansa, mutta niksi piti tämä kuva ottaa ja postaa somee? Täysin viaton uhri hänen kantansa julkituomiselle :sad001

Ja finnskiltä vähän hassu muotoilu, saa koneessa ottaa kuvia? Oikeestiko? Tottakai ymmärtää jos otan selfien tai kuvaan kanssa matkustavaa kaveria niin joku voii kuvaan osua, mutta siis heillä on hyväksyttävää vain kuvata muita? Esim olisko ollu ok, kun mä nukahdin koneessa lapsi tissille, et joku sais sil välin ottaa kuvan?
 
Taisi se anteeksipyyntö olla enemmän oman pyllyn (uran) seivaamista kuin aitoa pahoillaan oloa kuvattujen puolesta, sentään pyysi anteeksi.
Meni maku todellakin koko tyypistä, olisin ajatellut että suvaitsevaisuus hänenlaisiaan kohtaan voitaisiin palkita suvaitsevaisuudella muita kohtaan, no toivottavasti ko tapaus ei voi saada lapsia itse (millään keinoin) kun asenteet on tuota luokkaa vai söisikö herran lapsi vessassa ???


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tomppeli mies joka torkuttaa herätystä joka jumalan aamuna herättäen minut ja tuon vauvataaperon !!! Aaargh !! :angry4:angry5
 
Meillä nukkuu sohvalla ja nukkuuki sitte pommiin joka kerta kun on herätyksen laittanu... Ei oo mun asia huolehtia aikuisen ihmisen heräämisistä. Torkuttaminen on teinien hommaa
 
Mulla on kyllä niiiiin paljon univelkaa että en herää aamusin miehen herätyskelloon saatikaan torkutuksiin :laughing021:sleep011 Aamulla vaan häippäsy aina tosta vierestä laughing1:dontknow
 
Meillä kans mies herää yleensä ennen kelloa. Ennen tyttöä torkutti aina viimeseen asti ja mä paukutin sitä tyynyllä :mad:
Ei torkuta enää, mut mä oon ottanu ton pahan tavan ja saatan joinakin aamuina torkuttaa :shy: Kerran tullu melko vauhikas lähtö et ehti tytön viedä hoitoon ja ite töihin :rolleyes:
 
Hyi perä nyt meni hermo pierevään mieheen! Minkä takia aikuinen mies juo lehmänmaitoo vaikka sen maha ei siedä sitä? Ja kun se ei haise vaan pikkasen pahalle vaan se löyhkää eikä haihdu mihinkään! Minä sentään töissä oon tottunut jonkinasteiseen shaiban lemuun mutta ei se sitä tarkota, että minun sängyssä saa ajaa pa****!

Ja kun minä oon kieltänyt ettei syö/juo maitotuotteita nukkumaan mennessä niin eikö ollu murokuppi kädessä heti kun silmä vältti. Kyytipojaksi pari jugurttia! 39-v mies WTF??? Sanoin aamulla, että tuon teit viimesen kerran. Oli hiljanen jannu. (Oon tainnu avautua tästä ennemminkin?)
 
Ai siitäkö toi lemu johtuu... mies ei vaan tajua et ilman maitoakin vois elää. Millähän tuon sais maidottomalle dieetille (itse olen ollut osittaisella koko imetysajan).
 
Takaisin
Top