Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Eikä se sisaruus kaikkeen oikeuta. Mm että nakataan lapset serkkulaan miten lystää, otetaan tavaraa ja vaatetta lainaan ikinä mitään palauttamatta tai sit ne rikotaan, ja pahimmassa tapauksessa tiedetään ne siskon ja sen perheen asiat niin paljon paremmin että niistä voi jauhaa kylillä.. Ihan totta puhuakseni jos tuo yksi ei olisi minun sisko niin minä en olisi sen kanssa missään tekemisissä.

Hyvää isänpäivää vaan koko poppoollemme! Isämies linnoittautui heti aamiaisen jälkeen tietokoneelle ja alkoi naputtaa jotain saakelin Exceliä. Ei voinu sit tehä sitä (mitä se sit ikinä onkaan) joskus muulloin, esim. yöllä niin kuin itsekin teen kaikki tärkeät hommat (esim nukun tai ainakin yritän). Lähdettiin sit "miehen käskystä" ulos... Luuleeko se tosiaan, että oltais tuota jääty kattelee!? ARGH! En ostanu ees lahjaa, jurppii koko ukko. MURR!!!!!!

P.S. Toivottavasti muilla on kivaa :) mulla helpotti ainakin nyt, kiitos ja anteeksi! Lähen kohta murisee sisälle... :grin

Kaljan lipitys ois kyllä jo kaiken huippu!

Tais isäntä huomata, että ei menny aamu ihan putkeen. Teki lounaat, keitti kahvit ja kaiken huipuks viihdytti poikaa tovin, niin sain nukkua!!! Hyvää isänpäivää - öööö - MULLE :wink

Voimia teille! Meillä kin oltiin eilen 39 asteen kuumeessa ja ilta puuro tuli kaaressa takas ylös. Yö meni sit aika laila valvomiseks mutta onneks jo tänään parempi ja kuume laskenu, syöny/juonu hyvin..

Teki kyllä mieli laittaa vivin isälle viestiä,että voisko se saatanan älykääpiö kasvattaa pallit ja alkaa viville isäks..

Tosta meijän kuume potilaasta vielä sen verran että ma-ti yö oli jostain syystä vielä tuskasempi eikä nukkunu juuri mitään sillon kaan.. Soitin sit tiistaina mehiläiseen ja kysyin että voisko tulla näytille kun epäilen ehkä korvatulehdusta kun on ollu nii monta kertaa flunsassa nyt viime aikoina.. No käytiin sit siellä ja saatiin todella hyvää palvelua. Korvatulehdusta ei ollu. No se sit katteli vähän Leevin ihoo ja sano että vois olla jonkinlainen infektio (kroppa ihan pienillä näppylöillä joka näytyi ihottumalta. Luulin ite että se oli vaan hikoilusta johtuvaa sillon kun oli kova kuume) no käytiin verikokeissa ja tulehdus arvot oli pikkasen koholla. Katto vielä kurkkuun ja meinas että vois olla kurkunpään infektio.. Mut koska tulehdus arvot oli vaan vähän koholla nii meinas että ei tarvii antibioti vielä vaan otetaan uudet verikokeet parin viikon päästä ja sit katotaan tarviiko jotain vahvempaa.. Kirjotti resepti buranaa ja panadolii.. Tiistaina ja keskiviikkona annettiin yöks panadolii ja vähän rauhottu yöt.. Tänään ollu jo niin oma ittensä että ei annettu enään mitään.. Tuola se jo on unta vetäny 1,5h ja sellanen tunne että tästä tulee hyvä yö..

Takaisin