Nanna88
Puuhakas puhuja
Murrr! Ei että voi taas hermot mennä näin joulun tulessa! Miehellä toki pukkaa yhtä sun toista pikkujouluu/joulu juhlaa sinne sun tänne enkä mä oikeen siitä pidä että kaikissa kissan ristiäisisä pitää juoda ja vetää lärvit.. En oo ite vetäny mitään lärvejä siitä saaka kun tein positiivisen testin.. Välillä tulee kyllä sellasia tilanteita että tekis mieli vetästä kunnon kännit ja vaan nukkuu pitkään aamulla mutta luone ei anna periks varsinkaan niin kauan kun toi yli rakas Leevi ottaa tissii.. Tuntus tosi pahalta jos toinen itkis tissin perään ja vaan mun juomisen takii joutuisin pidäyäytyy imettämisestä.. Ja korvikkeita han toi ei juoa.. Eikä oikeen ikinä oo juonu.. Mut kummiski mua ärsyttää enimäkseen se että mies ei ymmärrä että tää nyt on tällänen vaihe elämässä ja että lapsi nyt vaan muuttaa sitä elämää.. Toivoisin sitä myötätuntoo toiselta.. Se selittää sitä vaan että miks mun pitää ristää siltä sen "elämän ilo" sen takii että mä en haluu ite juoda.. No mä nyt vaan pidän niin tärkeenä sitä imetystä vielä kin..

Oikein paljon onnea odotukseen ja muista kertoa meille tänne odotus kuulumisia :)