Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Minä oon taas kerran pahis... Täällä on tapahtunut semmonen että sisko jo pari viikkoa sitten ilmoitti saapuvansa syyslomalla poikiensa kans tänne. Mutta minä unohtin sen ajankohdan. No minun tytöt menee nyt viikonlopuksi isänsä kans mökille ja sitäkin on pitkään suunniteltu. He oottaa että pääsevät tuulastamaan, se on hauskaa. Eli samaan aikaan nää serkkujen vierailu ja mökkireissu. Tytöt tahtoo mökille mieluummin koska serkut on poikia jotka riehuu... eli meille jää yksi ilta aikaa olla yhdessä. Se on mun tytöille ok mutta siskolle ei.. oon siis hänen mielestään varmaan tahallani suunnitellu näin. Mutta voin vannoa ja vakuuttaa että näillä aivoilla ei nuin suuren luokan huijauksia tehdä! No mä annan mun tyttöjen mennä mökille, nuo olkoon ukkilassa, kutsuin heidät huomenna syömään ( siinäkin on haastetta jos roolla huono päivä niin kokkaapas siinä) ja yks nuista pojista on minun kummipoika niin mähän voin viikonloppuna tehdä ekstraa sen kans. Kun ei ne omat isot tytötkään ole kotona huomioo vaatimassa. Niin eikö tää nyt menny ihan hyvin kuitenkin? Ärsyttää vaan tää tilanne että kun meillä pääsääntöisesti nukutaan huonosti tai ei ollenkaan niin miks ympäristö (perhe ja lähisuku) ei sitä ymmärrä? Mä alan tästä lähtien soittelemaan niille pilareita joka kerta kun roo herättää mut yöllä ja toinen mokoma perään kun saan sen asettumaan. Konkretuisko niille nuo yöt siten paremmin.
Siks tää niin ärsyttää kun edellinen siskon vierailu täällä kotikaupungissa meni niin etten minä kerennyt nähä heitä ollenkaan.

Mä oon kieltäytynyt kaikista vieraista. Ihan riittävästi hommaa pitää tää meidän pienen pieni ekosysteemi balanssissa ilman lisästressiä siitä, että sit neiti on kuitenkin hereillä/nukkumassa kun ei pitäs tai että ite en kehtaa sanoo vieraille, että nyt on aika lähtee.

Mut kiva Happy, että näät siskon porukkaa edes itse!

Kun vauvaahan ne tahtoo nähä mutta käääk kun se (sisko) ei saa poikiaan kuriin. Ne vaan huutaa ja tappelee :-(

Se on raivostuttavaa jos on riehuvaa sakkia. Vekan serkkujen synttäreillä on aina niiden vanhempien tuttavapariskunta ja niillä on kaks poikaa jotka pistää joka kerta ranttaliks. No eipä oo tänä vuonna synttärikutsua tullu ku on välit poikki. Ei tarvii Vekaa niiltä riehujilta varjella.

Lasten vikahan se ei ole vaan ...
Itse olen kyllä onnistunut siinä mielessä kasvatuksessa että jotain käytöstapojq lapsiltani löytyy.

No tuolla on ollu tapana että kaikki vanhemmat karkaa tupakalle siinä vaiheessa ku omien lasten meno yltyy :bored: Tosin, siellä talon emäntäki on vapaan kasvatuksen kannalla ja omat, alle kouluikäiset tenavat hakkaavat ja potkivat mm isovanhempia...

Tollaisiin kinkereihin kutsu tuntuisi lähinnä kostolta jostain todella ilkeästä teosta. En kestä huonosti käyttäytyviä lapsia ja niiden vässykkävanhempia.

Tiiätkö mitä? Minä mietin hetken samaa ennen ko tajusin, että minun aiempaan tekstiinhän siinä viitataan :eek:
Ei varmaan tarvii kertoo miten väsynyt mää olen. Ja eiku pitää emännöidä! Mutta nyt menen sänkyyn, mutta kun mulla on unikin huonontunut. Sen ajan kun sais nukkua niin uni ei tuu.

Liikaa yritystä. Meet ajatuksissas sinne sun omaan happyplaceen ni kyllä se siitä uni voittaa. :)

Tein kalakeittoa ja aatoksissani mätin suolaa sinne ennen aikojaan. Juoksettu koko samperin soppa!! Oli tarkoitus kaks päivää sitä kattilallista syödä. Yhden kulhollisen sain nälkääni syötyä, mutta on se kyllä aika... :wtf: Näyttää lähinnä vauvan maitopuklulta se keitto ny. Eijaksa!!! :arghh:

Koirilla oli onnenpäivä tänään :wink Mami söi näkkileipää :p Miehen piti tulla illaks kotiin ja tuoda mulle ruokaa tullessaan, mutta sillä veny päivä ja loppu ajoaika ni ei sit päässy kotiin asti. Onneks mä olen luonteeltani sellane että varustaudun aina vähintäänki maailmanloppuun ni on aina mistä kokata kotona :smug:

Huoh! Vieraat tuli vieraat meni! Meni muuten ihan ok, mutta minun tekemä ruoka (keitetyt perunat ja ruskea jauhelihakastike) ei kelvannut siskonpojille. Minun tytöt syö sitä perussoossia kuin hullupuuroo, samoin mies. Siskokin sanoi "ei meillä oo aikoihin syöty tuommosta ruokaa". Ok. No sanoin pojille että eivät saa pullaakaan. Söivät potun per nenä...
Ja lähtihän niistä sitä ääntä, roo nukku yön tiukasti minun tississä...
Siis pitäähän tämänkin mukavuusaluetta välillä vähän sheikittää, oppiipahan varautumaan monenlaisiin ihmisiin. Ihan kivaa oli ja kaikki käyttäyty paremmin kuin etukäteen pelkäsin. Paitsi sisko joka sitten lähtiessäön tokasi, että K (hänen poika) nyt sitten vähän pettyi kun ei E (minun tyttö) kerkeä hänen kanssaan olemaan enempi. Mun teki mieli näyttää keskusormea. Siis kivan illan päätteeks pienet syyllistämisyritykset. Mieskin sanoi, että on sillä otsaa. Ja tuo aikakin mitä lapset yhdessä oli niin hei haloo, ne luki aku ankkoja :eek: Ei kauhee yhdessä olemisen ja tekemisen tunne huokunut.
Noo nämä on näitä perhe on pahin-juttuja, katellaan jouluna seuraavasti.
Ei kun niin, se minun kummitus lapsi tulee huomenna yöksi mun ja roon kamuksi. Se on jees kun saadaan olla keskenämme :-)
Muoks. Pitää muistaa, en tarjoa perunaa!

Perhe on tosiaan pahin! Ei olla mekään siskon kans mitkään paita ja peppu niin kuin pieninä oltiin. Hermot menee vaan aina kun näkee! Johtuiskohan se ihan siitä kun on niin monta vuotta saanu/joutunu toisen naamaa kattoo niin ei enää jaksa...?

Takaisin